LiukasLauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Mulli75

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Elppis kirjoitti:Autoihin pitäis saada se alkolukko, mihin pitää puhaltaa että saa auton startattua.
Siinä ajon aikanakin pitäisi kuskin puhaltaa, koska startin jälkeenkin voi ottaa huikkaa ja jatkaa ajamista.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jeee, nyt toimii sykemittari, ekaa kertaa elämässä! Pitäsköhän lähtee testimään se aamulenkille? Sää ei ainakaan pistä vastaan.
RuNkkuTonttu

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Eilen olin todella kiltisti. Join töiden jälkeen vaan yhden oluen ja katsoin Oulu-Misun kanssa leffaa. Lempi jäi väliin sillä hänellä oli menkat. Saapi nähdä kuinka kauan jaksan olla hänen kanssaan kiltisti sillä hän ei paijaa Ankkaa tarpeeksi. Vaikka minä ehkä viihdynkin hänen kanssaan, niin Ankka kaipaisi kuitenkin hieman aktiviteetteja.

En tiedä liittyikö tämä tähän, mutta pitkästä aikaan näin unia... ...ja eroottisia sellaisia. Puuhailin ainakin kolmen naisen kanssa milloin missäkin: Mökillä, eräässä Manhattanilla sijaitsevassa yksityisasunnossa, milloin jossain unipaikassa. Osa naisista oli tuttuja osa tuntemattomia. Yhdistävänä tekijänä näillä oli, etten kertaakaan saanut. Hieman simpukkaan sain koskea, mutta Ankka ei päässyt kertaakaan Kissan syleilyyn. On se kauheaa, kun ei unissakaan enään saa.
Turbohaltija

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tulin sitten äiteen luokse viihtymään. Taas se haluaa, että mentäisiin yhdessä jonnekin vitun kirpputorille. Inhoan kirpputoreja! Olishan tässä parempaakin tekemistä. Suunnittelin että pistäisin sahan käyntiin ja teurastaisin pitkään vartoneen puupinon.
tonttu

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ilman liukastetta pärjää. ;)
Vapaa lauantai ja illalla saunaan. Ennen sitä luvassa mässäilyä ja Tarantinon leffaa.
silsakenraali™

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Näin työviikoloppuna on iloinen, ettei "tarvitse" lähteä baariin ja välttyy krapulalta. Kuitenkin huomaan, että mieli on levoton ja mietin naisia ja ihmissuhdekuvioita ihan liikaa. Toisaalta olis ihan kiva taas herätellä deittailukulttuuri henkiin, mutta toisaalta ei millään viitsisi lyödä ohtaansa mäntyyn. Koskaan ei ole hyvin. Täytyy varmaan tilata zilikana kinkistä lounaaksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

silsakenraali™ kirjoitti:zilikana kinkistä lounaaksi.
Se osoite on Töölö, Helsinki. Kiitos! Tästä on sentään hei 300m lähimpään kiinalaiseen ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
silsakenraali™

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Elppis kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:zilikana kinkistä lounaaksi.
Se osoite on Töölö, Helsinki. Kiitos! Tästä on sentään hei 300m lähimpään kiinalaiseen ;)
Tää keskusta-alue, kuten kotini ympäristö on oikea kinkkivyöhyke. Mä kun tykkään kinkistä paljon, niin ei pääse kyllästymään, kun vaihtaa välillä paikkaa. Nyt tilasin zilikanan Lotus Gardenista, jossa se on miedompaa kuin Pikkukinkissä. Oon varmaan kokeillut kaikki lähitienoon paikat ja eroja on paljonkin. Esim. riisiä tehdään joissain paikoissa ilmeisesti liikaa kerralla, koska se on liisterimäistä. Tai sitten sitä ei vaan höyrytetä loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

silsakenraali™ kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:zilikana kinkistä lounaaksi.
Se osoite on Töölö, Helsinki. Kiitos! Tästä on sentään hei 300m lähimpään kiinalaiseen ;)
Tää keskusta-alue, kuten kotini ympäristö on oikea kinkkivyöhyke. Mä kun tykkään kinkistä paljon, niin ei pääse kyllästymään, kun vaihtaa välillä paikkaa. Nyt tilasin zilikanan Lotus Gardenista, jossa se on miedompaa kuin Pikkukinkissä. Oon varmaan kokeillut kaikki lähitienoon paikat ja eroja on paljonkin. Esim. riisiä tehdään joissain paikoissa ilmeisesti liikaa kerralla, koska se on liisterimäistä. Tai sitten sitä ei vaan höyrytetä loppuun asti.
:h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23518
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Häät on perseestä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bluntly kirjoitti:Häät on perseestä.
Varsinkin omat?? :D
MadameDeMeloni

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Huomenta paskanaamat :h:

Näin unta Kaarle Viikatteesta, oij että on ehkä pårnåin mies jota maa päällään kantaa. Uh. Harmi että uni loppui.

Tänään jälleen kerran elämätön päivä, eli sama paska jatkuu. Illalla totta kai töihin, mutta ennen sitä ehtisin vaikka mitä. Kyse onkin vain laiskuudesta ja ennen kaikkea seuran puutteesta. Paskaaks tässä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23518
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bliss kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Häät on perseestä.
Varsinkin omat?? :D
No onneksi ei ole kokemusta. Mutta kai toi kokemus on karsea kun sulhanen on ollut jo yli tunnin paskalla ja morsian riehui koko aamun kynsilakkapurkin kanssa ympäriinsä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Varsin heikko hunajasato, linkoamisessa ja kennojen peittojen kaapimisessa mennyt kuin puolelle päivin. No, saa noilla silti suun makeaksi koko talven ajan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

aasi kirjoitti:Varsin heikko hunajasato, linkoamisessa ja kennojen peittojen kaapimisessa mennyt kuin puolelle päivin. No, saa noilla silti suun makeaksi koko talven ajan.
Hyi saakeli.

Siis hunaja on hyvää, mutta ne pörriäiset :shock:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kun silmäni mä auki saan ja lallalallaalllaalaaa..

Nyt vois lähtee käpöttelee Hietsuun ihanassa uudessa kesähamosessa ja topissa. Rusketus alkanut jo uhkaavasti haalistua..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Joo, vois jäädä kotiin ja sairastaa flunssaa. Nauhalla on Oprah ja kaupasta vois hakea jotain hyvää syötävää.
Kikkelis kokkelis.
segma

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja segma »

VIHA. ÄRSYTYS. Miksei voi uskoa että ei kiitos on ei kiitos? Onko tämä nyt joku hiton kosminen kierto, joka opettaa minulle molemmat roolit toimimattomassa ihmissuhteessa vai mikähä, kun tämä on kuin peilikuva siitä edellisestä varsin epäonnistuneesta versiosta?

Ja nyt se tulee vielä samoille biokemian luennoillekin syksyllä. Ihan tajuttoman perseestä, sanon. :F

EDITERINGSMELLANMÅL: Niin ja tosiaan, tietämättömille kyseessä siis on ihqpihq-stalkkerini, joka tauon jälkeen tänään soitti ja mumisi jälleen juttujaan, joista sain selvää ehkä 25%. Sekin 25% vituttaa nyt 130%.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

segma kirjoitti:VIHA. ÄRSYTYS. Miksei voi uskoa että ei kiitos on ei kiitos? Onko tämä nyt joku hiton kosminen kierto, joka opettaa minulle molemmat roolit toimimattomassa ihmissuhteessa vai mikähä, kun tämä on kuin peilikuva siitä edellisestä varsin epäonnistuneesta versiosta?

Ja nyt se tulee vielä samoille biokemian luennoillekin syksyllä. Ihan tajuttoman perseestä, sanon. :F
Sano sille, että seurustelet 33-vuotiaan, lihaksikkaan ja karvaisen sikamakeen helsinkiläisen vaalean amatsoonin kanssa... :wink: Mutta älä anna mun tarkempia tietojani hänelle, jos hää on vaikka joku hullu.
Kikkelis kokkelis.
silsakenraali™

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Keikku, pitäisköhän toi Olympialaisten päivämäärä ja muut yksityiskohdat lyödä lukkoon, jotta voin aloittaa ideoinnin ja valtaisan mainoskampanjan?
Uusiopehmis

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

segma kirjoitti:VIHA. ÄRSYTYS. Miksei voi uskoa että ei kiitos on ei kiitos? Onko tämä nyt joku hiton kosminen kierto, joka opettaa minulle molemmat roolit toimimattomassa ihmissuhteessa vai mikähä, kun tämä on kuin peilikuva siitä edellisestä varsin epäonnistuneesta versiosta?

Ja nyt se tulee vielä samoille biokemian luennoillekin syksyllä. Ihan tajuttoman perseestä, sanon. :F

EDITERINGSMELLANMÅL: Niin ja tosiaan, tietämättömille kyseessä siis on ihqpihq-stalkkerini, joka tauon jälkeen tänään soitti ja mumisi jälleen juttujaan, joista sain selvää ehkä 25%. Sekin 25% vituttaa nyt 130%.
Mitäs ootte liian kilttejä, mulla ei oo tullut koskaan vastaan ihmistä josta ei pääsisi eroon jos tosissaan haluaa. Jos kyse on vaan siitä, ettei henno sanoa muuta kuin "katos en mä voi ku mul on tää tämmönen elämäntilanne ja sillai, soitellaan joskus" niin eihän siitä nyt kukaan vippa-aivo opikseen ota. Se vaatii sitten jo potkimista. Kokeile joskus "Mitä sä saapastyhmä utaretulehduksen raiskaama lehmä mulle soittelet, en mä oo sun psykiatris eikä tää oo myöskään sossun numero? Häh? Älä soita mulle, mäkään en soita sulle ja pysy muutenki helvetin kaukana ja mieluiten tuulen alapuolella." Ja naks. Ei soita uudestaan.

Tai sitten sanot vain, että kiellän sinua olemasta yhteydessä ja seuraavan kerran kun soitat, teen rikosilmoituksen kotirauhan häirinnästä, jos haluut olla sillee pliisulla tavalla ilkeä.

Jos noiden toimenpiteiden jälkeen stalkkaa, kyseessä on sen verran sekopää setti, että kannattaa harkita puhelinnumeron, osoitteen ja farkkujen tuumakoon vaihtoa ja salaiseksi julistamista.
segma

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja segma »

Keikaus kirjoitti:Sano sille, että seurustelet 33-vuotiaan, lihaksikkaan ja karvaisen sikamakeen helsinkiläisen vaalean amatsoonin kanssa... :wink: Mutta älä anna mun tarkempia tietojani hänelle, jos hää on vaikka joku hullu.
Voitko antaa toimivuustakuun?

Mutta oikeasti, tilanne on sellanen, että sanoin sille jo ihan selkein sanakääntein "ei kiitos". Ei haluta toistaa itseään, mutta ilmeisesti sitä on kohta vissiin pakko. Ja jos sekään ei auta niin sitten sanon asiat niin kuin ne on.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

segma kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Sano sille, että seurustelet 33-vuotiaan, lihaksikkaan ja karvaisen sikamakeen helsinkiläisen vaalean amatsoonin kanssa... :wink: Mutta älä anna mun tarkempia tietojani hänelle, jos hää on vaikka joku hullu.
Voitko antaa toimivuustakuun?

Mutta oikeasti, tilanne on sellanen, että sanoin sille jo ihan selkein sanakääntein "ei kiitos". Ei haluta toistaa itseään, mutta ilmeisesti sitä on kohta vissiin pakko. Ja jos sekään ei auta niin sitten sanon asiat niin kuin ne on.
Älä vastaa puhelimeen?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Suihkutus ja nyt aamukahvia ja -puuroo, ihanajes. Vitsit sentään tuota pilvetöntä taivasta! Onks tänään lauantai?
MadameDeMeloni

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

irmelianneli kirjoitti:Onks tänään lauantai?
Kuulemma. Olisin hukassa jos ei viikonpäiväketju kertoisi minulle mikä päivä on.
Vastaa Viestiin