Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

irmelianneli kirjoitti:Mun 'aamu'aerobinen tahtoo näköjään olla aika liukuva käsite usein... Pyöräilyä 50min. Hankala saada kunnon sykettä pysymään yllä kyllä. Näämmä vielä puoli Oulua päättäny lähteä yhtäaikaa ulkoilemaankin, koko ajan joutui hidastelemaan. En ole vielä löytänyt kunnollista kivaa pyöräilyreittiä (en oo kyl ettinykkään), jota vois vaan polkee täysillä sata kilsaa putkee. Tai sit pitäis pyöräillä yöllä.
Hei, nainen.. Pyöräilyyn saat minusta kaverin jos kaipaat ikinä! Lenkille minua ei saa ilman turun sinappia mutta pyöräily on kivaa :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

KisSandra kirjoitti:Hei, nainen.. Pyöräilyyn saat minusta kaverin jos kaipaat ikinä! Lenkille minua ei saa ilman turun sinappia mutta pyöräily on kivaa :)
OK. Sä varmaan tiedät noita reittejäkin vähän mua paremmin :) Ei huvita ihmisten seassa kaupungilla suhailla yhtään.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja JoeB »

15km fillarointia reipasta tahtia, 30 min sählyä ja 30 km lisää fillarointia melkein täysillä ja parilla lyhyehköllä tauolla. Loppu vitonen oli kyllä aika nihkeetä menoa. Tuo camelbag (eli selässä kulkeva nestereppu josta letku ajon aikana juomista varten) on kyllä loistava keksintö suosittelen muillekkin pyöräilijoille.
ElanorRaven

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Aamusella tunnin bodypump-rääkki. Oli mulle uusi ohjaaja, ja sen tunti oli ihan eläimellisen rankka! Hirveästi nopeita toistoja, eikä sarjoissa juurikaan taukoja. Lisäksi hirveitä uusia liikesarjoja, jollaisia en ole ennen tehnyt.

Lisäksi ensin aamulla kotoa juNppaan 10 km pyöräilyä, sieltä vanhempien luo 6 km ja illalla kotiin taas 16 km.
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Pyörälenkki n. 20 minuuttia ensin alamäkeen polkien lujaa ja samaa mäkeä ylös takaisin mahdollisimman lujaa isoimmalla vaihteella.
millivanilli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Aamu-uinti: 2,1km

Teki gutaa.
AarneAnkka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Juu, salilla ähelsin kiireessä, ja myöhästyin sitten maanantaikokouksesta. Päh. Vitun kivaa istua hikisenä (kävin kyllä suihkussa, mutta pyöräilin pikavauhtia duuniin) ja frustraatiosta kihisevänä kokoushuoneessa kuuntelemassa kolleegain pärinää.
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Pyörälenkki n. 14 km isoimmalla vaihteella, eikä perse noussut satulasta kertaakaan eli jalkavoimilla koko lenkki.
Bliss

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Potkunyrkkeilyä 1.5 tuntia. Jessus että teki hyvää.
ElanorRaven

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Vanha kunnon tunti bodypumpia ja 20 kilsaa pyöräilyä. Lisäksi töissä tänään aikamoinen fyysinen urakka, kun pakkasin 11 lavallista kukkakennoja laatikoihin, ja yhdelle lavalle menee 42 laatikkoa. Siihen meni koko kahdeksan tuntia, ja koko ajan sain paiskia hommia ihan selkä hiessä.
Edith

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ilmoittauduin 13.9. alkavalle Taekwon-don alkeiskurssille. :cheer:
Sudenhenki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Edith kirjoitti:Ilmoittauduin 13.9. alkavalle Taekwon-don alkeiskurssille. :cheer:
Mulla alkaa 17.9. Otetaanko sparria kun ollaan kehitytty vähän paremmiksi?
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Pyörälenkki n. 10 km meni kevyesti polkien.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Puol tuntia vesijuoksua ja 1,5 tunnin reipas kävelylenkki.
Bliss

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bliss »

10 x 3 min sparrausta, minuutin tauot erien välissä. Lisäksi liian monta vatsalihasliikettä (sekalaista settiä). Tuli hiki.
Pikku-Akka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Tuntia tehokasta salitreeniä. Hui, ku tuntu hyvältä 3½ vuoden tauon jälkeen!!!
AarneAnkka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Juu salilla irvistelin taas tuttuun tapaan. Hikinauha unohtui kotiin joten piti pyyhkiä otsaa hanskan selällä koko ajan (joo, mä käytän semmosia håmåja Lidlistä ostettuja salihansikkaita ettei mun hellät ja pehmoiset vauvakätöseni menis rakoille).

Unohdin katsoa kelloa saapuessani, joten ei hajuakaan kauanko ähisin. Olisko jotain 40-50 minuuttia.
Edith

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Edith »

Sudenhenki kirjoitti:
Edith kirjoitti:Ilmoittauduin 13.9. alkavalle Taekwon-don alkeiskurssille. :cheer:
Mulla alkaa 17.9. Otetaanko sparria kun ollaan kehitytty vähän paremmiksi?
Sullaha on jotain tastelulajikokemusta jo ennestäänkin? Mulla ei mitään. Mutta tänne Kitinään alettaisiin kyllä tarvita piakkoin shakkihymiön lisäksi myös persettä potkivaa hymiötä!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ostan just koko syksyn kattavan keho & mieli- jumppakortin. Siellä voi vetästä vaikka "Irish dancea" :D ja jumppapaikat on hienosti 500m etäisyydellä kodista.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja brona »

Jahas, ridakausi sitten alkoi. Ruuna oli humpuuttanut jo yhden tunnin, joten oli kohtuu vetreä. Aluksi taivuteltiin käynnissä molempiin suuntiin hallitun kaaosmaisesti eli kaikkia sai väistää, kun ei saanut ratsastaa suoraan. Sitten taas back to basics eli ravissa keskiympyrältä voltteja ulos- ja sisäänpäin. Jullikka tunki vasten sisäpohjetta ja juoksi vaihteeksi taas alta pois. Pari ponipotkua piti sen hetken ruodussa. Vituttaa, kun sorruin taas tappelemaan ohjalla sen kanssa, vaikka hyvin tiedän, että ravuripohjaisena sillä tarttis olla hyvin kevyt tuntuma. Pidä siinä sellaista sitten, kun pidäte menee läpi noin puolen kierroksen verran ja sitten taas hiitataan tukka tuubilla. No, välillä oli hyviä hetkiä, kun keskittyi vain istumaan keskellä pokua ja kääntämään jaloilla. On se jätkä.
...
Bliss

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bliss »

12 km lenkki. Juosten. Polvi parkui hoosiannaa loppumatkasta, mutta ei ollutkaan kotiin päästyäni enää yhtään kipeä. Kummallista.
Rouva Pupu

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kuntopyörällä hissukseen köröttelyä. Limaa lähti onteloista varmasti puolet enemmän kuin kaloreita kropasta.
Sudenhenki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Edith kirjoitti: Sullaha on jotain tastelulajikokemusta jo ennestäänkin? Mulla ei mitään. Mutta tänne Kitinään alettaisiin kyllä tarvita piakkoin shakkihymiön lisäksi myös persettä potkivaa hymiötä!
Ei mullakaan nyt niin paljoa sitä ole. Mutta koitetaankos sitten vaikka vuoden päästä vähän sparrailla? Olettaen että molemmilla kestää tuo Taekwondo, sillä mulla on kuitenkin Hapkido etusijalla, ja pitää katsoa jaksaako sitä treenata seitsemää kertaa viikossa.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Uimahallikausi avattu varovaisesti.. Puolen tunnin vesijumppa ja päälle kilsan verran vesikävelyä. Yllättävän tehokasta on vedessä kävely ja näin kesätauon jälkeen tuntuikin raajat kohtuu raskailta altaasta noustessa. Vauhtia pitää alkaa taas reenaamaan ihan ihmeesti kyllä.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ma: ~5km suunnistus ja 1½ tunnin sali
Ti: ~5km suunnistus
Ke: 1½ tuntia jalkapalloa
To: 30min palauttava lenkki ja tunnin sali

Huomenna 25km marssi. Voisi yrittää vähän palautua viikonloppuna.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin