Kondomi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
AarneAnkka

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ai jaa, kai tähänkin ketjuun pitää ottaa kantaa. Oon käyttänyt skordareita, ei niistä ole pahemmin ongelmaa aiheutunut. Rajussa napsauttelussa ne saattavat jopa ehkäistä hiertymiä. Ainoastaan silloin jos toivottiin mällejä tisseille tai suuhun, tuli ylimääräistä nysväystä sen kumin kanssa. Ei tartte visualisoida, sitä varten saa netistäkin videomateriaalia.

Tällä hetkellä en käytä gondooleja vaan nenäliinaa.
Rouva Pupu

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

[quote="mustakikkeli"][/quote]

Ja esimerkiksi kondylooma, joka on erittäin yleinen sukupuolitauti.
Vuosia tartunnan jälkeen voivat näkyvät kondyloomat ilmestyä esiin ja papa koehan on usein tällöinkin puhdas. Eikä koskaan oikeastaan voi tietää kantaako sitä loppuelämänsä vai häviääkö se itsestään ajan saatossa.

Ja sitten on toki kannat, jotka eivät aiheuta kondyloomia, mutta esimerkiksi kohdunkaulansyöpää.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

mustakikkeli kirjoitti:Niin mutta Gattaca mitä mieltä olet tästä kondomikysymyksestä? Oliko kondomin syy ettei sinulla seissyt H-hetkellä? Veikö se kaiken ilon ja tunnon seksistä?
Asiaan.
Karmeita kapineita.
Päällesaaminen vaikeata, minulla kun hieman paksumpi molo kuin skordarin lenkki. Vie kaiken erotiikan kun pitää kesken herkän hetken alkaa räpeltää oman pippelin kanssa. Vie tuntoa joo, ja outoa että esinahka on koko ajan takana ja koko peli kuoressa kuin Sininen Lenkki.

Vakimisullleni vaadin kierukan.

Niin ja mulla ei silloin seissyt kun olin kännissä JA jännitti (en niin känniin tule).
Huorran luona taas ei meinannut lakata seisomasta ollenkaan, muttei samaa gutaa skordari päällä pillussa kuin esinahkaa lipsuttaen omassa kädessä... kesti 50 min ennen kuin mäihä lensi... kumipussiin.. haaskuuta..
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
WanhaPervo

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

AarneAnkka kirjoitti:. Ainoastaan silloin jos toivottiin mällejä tisseille tai suuhun.
:ohyeah: Onko tällaisia naisia oikeasti olemassa?
Viimeksi muokannut WanhaPervo, 08.08.2006 11:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
safi

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja safi »

Gattaca kirjoitti: Niin ja mulla ei silloin seissyt kun olin kännissä JA jännitti (en niin känniin tule).
Huorran luona taas ei meinannut lakata seisomasta ollenkaan, muttei samaa gutaa skordari päällä pillussa kuin esinahkaa lipsuttaen omassa kädessä... kesti 50 min ennen kuin mäihä lensi... kumipussiin.. haaskuuta..
No niin taas se alkaa....
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

safi kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Niin ja mulla ei silloin seissyt kun olin kännissä JA jännitti (en niin känniin tule).
Huorran luona taas ei meinannut lakata seisomasta ollenkaan, muttei samaa gutaa skordari päällä pillussa kuin esinahkaa lipsuttaen omassa kädessä... kesti 50 min ennen kuin mäihä lensi... kumipussiin.. haaskuuta..
No niin taas se alkaa....
SLUT!!! :lol:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
isohaara

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja isohaara »

mustakikkeli kirjoitti:Kun sitä tarpeeksi monta kertaa tekee, pystyy sen laittamaan päälle melkein toisen huomaamatta, edelleen painautuneena toiseen kiinni. Vaatii tosin pientä esityötä, esim. kääreessään olevan kumin sijoittamista jonnekin mistä sen saa ilman suurempaa hakemista. Tyynyn tai patjan reunan alla ovat kaksi hyvää paikkaa.
Kotioloissa voi esim. teipata rivin kortsuja yöpöydän alle (ellei ole semmoinen pelkkä vetolaatikkolipasto) tai vast. paikkaan, missä ne eivät näy, mutta josta ne tilanteen tullen saa sekunnin kymmenesosan ajassa kurottamatta, eli niin sanotusti muotoa rikkomatta. Pysyvät tallessa pitemmänkin kuivan kauden, eivätkä lennä vahingossa petivaatteiden mukana pyykkiin.
Tosin joskus sekin on vallan mukava tunne, kun pitää kävellä toiseen päähän huonetta tonkimaan laatikoista sulttaania. Saa hetken aikaa fiiliksestä, kun tietää mitä aivan kohta tuleman pitää.
mustakikkeli

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Niin tai jos on tosi Timo Taikuri, voi taikoa skordarin vaikka kumppanin korvan takaa tai pakaroiden välistä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Kotioloissa voi esim. teipata rivin kortsuja yöpöydän alle (ellei ole semmoinen pelkkä vetolaatikkolipasto) tai vast. paikkaan, missä ne eivät näy, mutta josta ne tilanteen tullen saa sekunnin kymmenesosan ajassa kurottamatta.
Hetken mä näin sieluni silmin auki rullattuja kortsuja roikkumassa pöydän reunan alla :D

Tietenkin silloin kun lähtee sitä sulttaania sieltä huoneen toiselta puolelta noutamaan, pitää miehen myös muistaa näyttää miehekästä ja mahtavaa sivuprofiiliaan sängyllä innoissaan makaavalle neidolle. Tätä voi tehostaa oikeanlaisella valaistuksella.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Vakio-Sultan on liian kapea.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
AarneAnkka

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Gattaca kirjoitti:Vakio-Sultan on liian kapea.
Ei vaan munasi on liian paksu. Ohennusleikkaukseen siitä.
isohaara

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Lolita kirjoitti:Hetken mä näin sieluni silmin auki rullattuja kortsuja roikkumassa pöydän reunan alla :D

Vappusin ne voikin rullata auki roikkumaan ja täyttää viinalla.
Lolita kirjoitti:Tietenkin silloin kun lähtee sitä sulttaania sieltä huoneen toiselta puolelta noutamaan, pitää miehen myös muistaa näyttää miehekästä ja mahtavaa sivuprofiiliaan sängyllä innoissaan makaavalle neidolle. Tätä voi tehostaa oikeanlaisella valaistuksella.
Mel Gibsonhan sen meille opetti. "Just taking one of these unnecessary butt-in-a-moonlight-walks" Kyllä elokuvat tietää.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Vaola kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Vakimisullleni vaadin kierukan.
Kai tiedät, että kierukan harvemmin saa synnyttämätön nainen?
Synnyttämätön saa yleensä vain hormonikierukan, joka lienee yhtä huono kuin pilsut. Mies haisee erilaiselta silloin naisen elukkasieraimiin eikä nainen anna pillua jos on ilman hormoniehkäisyä ihastunut.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
MGandhi

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

isohaara kirjoitti: Mel Gibsonhan sen meille opetti. "Just taking one of these unnecessary butt-in-a-moonlight-walks" Kyllä elokuvat tietää.
Vai oliko Charlie Sheen?
isohaara

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja isohaara »

MGandhi kirjoitti:Vai oliko Charlie Sheen?
No Emilio Estevez, mutta hänhän coveroi Mel Gibsonia, joten aattelin kunnian antaa alkuperäiselle esittäjälle.
MGandhi

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

isohaara kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Vai oliko Charlie Sheen?
No Emilio Estevez, mutta hänhän coveroi Mel Gibsonia, joten aattelin kunnian antaa alkuperäiselle esittäjälle.
No niin justiinsa. Näinhän se homma eteni.
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Hormonikierukka ON ihan paras ehkäisykeino, ei tarvii kumien kanssa sählätä, ei tarvii muistaa ottaa pillereitä ja ainakin omalta vaimokkeeltani loppuivat myös kuukautisvuodot lähes täysin.. ja hyvin luistaa :lol:
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Vaola kirjoitti:
Brocker kirjoitti:Hormonikierukka ON ihan paras ehkäisykeino
Ai saako miehetkin nykyään kierukan??? :lol:
Joo.. etkö tiennyt? Ei vaan.. onhan se ehkäisy molempien yhteinen asia, kierukka on molempien kannalta hyvä vaihtoehto.

Kondemeista en oo koskaan tykänny, vaikka onhan niitäkin joskus pakon edessä tullut käytettyä, mutta mielummin ilman kun kerran parisuhteessa elellään.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja martza »

Brocker kirjoitti: Hormonikierukka ON ihan paras ehkäisykeino, ei tarvii kumien kanssa sählätä, ei tarvii muistaa ottaa pillereitä ja ainakin omalta vaimokkeeltani loppuivat myös kuukautisvuodot lähes täysin.. ja hyvin luistaa
Näin myös meillä. :wink:
Ei ole todellakaan kuukautisongelmia kumppanilla ja baana on vapaa aina. :D
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Vaola kirjoitti:
Brocker kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
Ai saako miehetkin nykyään kierukan??? :lol:
Joo.. etkö tiennyt? Ei vaan.. onhan se ehkäisy molempien yhteinen asia, kierukka on molempien kannalta hyvä vaihtoehto.
Samaa mieltä. Mulla vaihto edessä syksyllä, enkä osaa vieläkään päättää, rohkenisiko sitä kuitenkin kokeilemaan tuota hormoni-vaihtoehtoa. Yleensä ottaen kun en haluaisi niitä kroppaani --> huonoja kokemuksia. Mutta kuukautisten poisjäänti, sitä vastaan mulla ei kyllä olis mitään. :D
Ei ainakaan meillä oo mitän ongelmia ollut, kohta vuoden on ollu se hormonikierukka ja pelkästään positiivisia vaikutuksia (kuukautisten poisjäänti ja yli 99% varma ehkäisy).
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja cardic »

Gattaca kirjoitti: Asiaan.
Karmeita kapineita.
Päällesaaminen vaikeata, minulla kun hieman paksumpi molo kuin skordarin lenkki. Vie kaiken erotiikan kun pitää kesken herkän hetken alkaa räpeltää oman pippelin kanssa. Vie tuntoa joo, ja outoa että esinahka on koko ajan takana ja koko peli kuoressa kuin Sininen Lenkki.
rautainen kokemus puhuu
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Sinkkumatti

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

cardic kirjoitti:rautainen kokemus puhuu
Turvaseksiä, ettei virukset iske internetistä?
Uusiopehmis

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Niin siis tuota joo. Kondomillahan on monta eri käyttötilannetta, enpä minäkään yhden yön juttuja alkaisi gondolitta harrastamaan. Kuitenkin, seksi gondolin kanssa on niin surkeaa, ettei oikein huvittaisi, vaikka ventovieraiden kanssa paneskelu alkaisi jostain syystä kiinnostamaan.

Parisuhteessa kondomi, edes tilapäisratkaisuna, on saanut joskus melkein raivon partaalle. Ensin se tappaa sen spontaanin kiimahetken aika näppärästi eikä ole koskaan käsillä silloin kun sitä tarvitsisi jossain muualla kuin kotipedissä. Sen jälkeen kortsu vie tunnon itse yhdynnästä, se nimittäin tuntuu huomattavasti mukavammalta kun tuntee toisen lämmön ja liukkauden suoraan iholla eikä hermopäät peittävän kumikerroksen läpi - eli itse aktista nauttiminen muuttuu huomattavasti vaikeammaksi. Jos nyt sitten kumista huolimatta saa hinkattua myös itsensä orgasmiin, niin se on väistämättä enemmänkin sellainen pliisu "dodiih" kuin "tarzan bundolo" -tyyppinen alkuvoimainen kliimaksi. Kaiken lisäksi päälle saa vielä karmea löyhkän ja sukuelimiin tarttuvan kumin maun joka on omiaan epäerotisoimaan koko toimituksen, ja aivan erityisesti tulilinjalla ovat jälkipelit ja uusintakierrokset.

Kaikkein pahin puoli kondomeissa ei kuitenkaan liity sen nautintovaikutuksiin. Parisuhteessa kun ei ole tautiriskiä kannustamassa käyttöön, niin ainakin mun käyttökokemusten perusteella se on varmuudeltaan kaikkein surkein. Nimittäin sopivasti kiimassa, erityisesti humalassa, se unohtui/ei ollut saatavilla X kertaa, parterikaan ei esileikkiorkun jälkeen yleensä halua mitään ylimääräistä viivästystä vaan melaa mekkoon ja niitä "jujuu, laitetaan se kohta" tai "ei nyt varmaan tartte, just oli menkat, tuu vatsalle" -keissejä on kertynyt enemmän kuin laki sallii. Juu, omaa tyhmyyttä, mutta minkäs teet kun aivot ovat apinamiesvaihteella eikä partnerikaan ole sen paremmassa harkintatilassa. Sen päälle tiedän vielä lähipiiristä useamman abortin jotka ovat aiheutunut kumirikko + jälkiehkäisypillerit -yhdistelmästä, joten ei se niin varma ole vaikka käyttäisikin oikein.

Onneksi kaikkien kumppanien kanssa on löytynyt pidemmän päälle parempi vaihtoehto, minipillerit sopivat usein niille joille ei yhdistelmät sovi ja niille joille ei kumpikaan sovi sopii sitten usein jokin muu. Kumi sopii varmasti niille jotka harrastavat panemista, muttei niille jotka haluavat nauttia rakastelusta. Enpä taitais sellaista partneria enää tällä iällä hyväksyä joka on asiasta eri mieltä. Luojan kiitos ei ole tullut vastaan.
SnapaHead

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Ootsä saanu pilluu?
Uusiopehmis

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

SnapaHead kirjoitti:Ootsä saanu pilluu?
En. Mä oon kuvitellu ton kaiken. Antasitsä?
Vastaa Viestiin