Wii vs. PS 3

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
huima

Wii vs. PS 3

Viesti Kirjoittaja huima »

Junou.

Seuraavan sukupolven konsolien taistelu muuttui juuri kertaluokkaa vakavammaksi.

http://www.macspoofs.com/2006/08/10/ps3-vs-wii/

Argumentit Nintendon puolesta olivat kyllä hyvät.

Which one you will buy?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Wii vs. PS 3

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti:
Which one you will buy?
En kumpaakaan. Mä pelaan vaan Bubble Bobblea. Daah!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
WanhaPervo

Re: Wii vs. PS 3

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Veikkaan, että tämä mainos herättaisi suomessa runsaasti pahennusta ja saatettaisiin kieltää.
bedlam

Re: Wii vs. PS 3

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei tää mun Mäkki suostu tuota lataamaan.

Ennakkoon olin varma ostavani uuden sukupolven konsoleista vain PS-kolmosen, mutta muutaman artikkelin luettuani olen varma, että seuraava uusi konsolini onkin ehdottomasti Wii. Ei auta mikään.
AarneAnkka

Re: Wii vs. PS 3

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

WanhaPervo kirjoitti:Veikkaan, että tämä mainos herättaisi suomessa runsaasti pahennusta ja saatettaisiin kieltää.
Eikö mainontalaki täälläpäin kiellä mainokset jossa haukutaan jotain toista tuotetta? Muistaakseni. :think:
WanhaPervo

Re: Wii vs. PS 3

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

AarneAnkka kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Veikkaan, että tämä mainos herättaisi suomessa runsaasti pahennusta ja saatettaisiin kieltää.
Eikö mainontalaki täälläpäin kiellä mainokset jossa haukutaan jotain toista tuotetta? Muistaakseni. :think:
Tuskinpa siihen kaatuisi, mutta telaketjufemakot kirkuisivat naisen halventamista ja esineellistämistä.
Tiikeriankka

Re: Wii vs. PS 3

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Vittu mihinkään dindendoihin koske. Ne on lapsille. En kyllä hanki pläystäsuuniakaan. Enkä billboxia.

PC riittääpi.
AarneAnkka

Re: Wii vs. PS 3

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

... mutta joo, toi muistuttaa niitä taannoisia Mac OS vs Windows -mainoksia. Kuulemma ei ole Nintendon itsensä liikkeellepanema mainos, vaan jonkun fanin tekemä parodia noista ensin mainituista. :)
huima

Re: Wii vs. PS 3

Viesti Kirjoittaja huima »

AarneAnkka kirjoitti:... mutta joo, toi muistuttaa niitä taannoisia Mac OS vs Windows -mainoksia. Kuulemma ei ole Nintendon itsensä liikkeellepanema mainos, vaan jonkun fanin tekemä parodia noista ensin mainituista. :)
.. kuten sillä sivulla jonne linkki vie lukikin.

Mutta noita argumentteja vastaan on vaikea väitellä. Gokarts - wrooom!

*huokaus*

Tytöt jotka näyttävät hyviltä hotpantseissa ovat aina ihquja!
mustakikkeli

Re: Wii vs. PS 3

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Olipas kovin seksistinen mainos jossa naiseellistettiin esineitä. And I love it!
AarneAnkka

Re: Wii vs. PS 3

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

huima kirjoitti:.. kuten sillä sivulla jonne linkki vie lukikin.
Aa, niinpäs näkyykin. Minä sain aiemmin tämän linkin. Ja olen niin lais.. ööö... kiireinen etten jaksanut.. eiku ehtinyt senkään kommentteja lukea sen pidemmälle.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Wii vs. PS 3

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mutta miksi se luuranko keikisteli luitaan esitellen? Mielummin sitä toista olisi katsellut bikineissä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AarneAnkka

Re: Wii vs. PS 3

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bluntly kirjoitti:Mutta miksi se luuranko keikisteli luitaan esitellen? Mielummin sitä toista olisi katsellut bikineissä?
Vaikutti myös huomattavasti älykkäämmältä ja kultturellimmalta. Iih, ooh.
WanhaPervo

Re: Wii vs. PS 3

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

AarneAnkka kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Mutta miksi se luuranko keikisteli luitaan esitellen? Mielummin sitä toista olisi katsellut bikineissä?
Vaikutti myös huomattavasti älykkäämmältä ja kultturellimmalta. Iih, ooh.
*kiihottuu* NOT!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Wii vs. PS 3

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

WanhaPervo kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Mutta miksi se luuranko keikisteli luitaan esitellen? Mielummin sitä toista olisi katsellut bikineissä?
Vaikutti myös huomattavasti älykkäämmältä ja kultturellimmalta. Iih, ooh.
*kiihottuu* NOT!
Vaihda nikkiä, nyt heti. Tuo ei enää mene läpi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
huima

Re: Wii vs. PS 3

Viesti Kirjoittaja huima »

Bluntly kirjoitti:Mutta miksi se luuranko keikisteli luitaan esitellen? Mielummin sitä toista olisi katsellut bikineissä?
Hemmetti.

Eikö sua yhtään hävetä? Mieti millaisia traumoja tytöille voi tulla tuollaisesta!

Luuranko.

Häpeäisit.

:nuts:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Wii vs. PS 3

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

huima kirjoitti:Hemmetti.
Mieti millaisia traumoja tytöille voi tulla tuollaisesta!
Mitäpä minä tyttöjen traumoista, ainakaan jos eivät istu meikäläisen naaman päällä.
huima kirjoitti:Häpeäisit.
Olen kuullut tuon sanan joskus, tarkoitus on hiukan hukassa. No tuskin se mitään tärkeää oli.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
huima

Re: Wii vs. PS 3

Viesti Kirjoittaja huima »

Bluntly kirjoitti:Mitäpä minä tyttöjen traumoista, ainakaan jos eivät istu meikäläisen naaman päällä.
No hitto.

Taas mun pitää hoitaa hommat.

Eli nätit ja hoikat tytöt, jotka pahoittivat mielensä Bluntlyn kommentista voivat ottaa yv:llä yhteyttä, niin hoidetaan traumat pois.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Wii vs. PS 3

Viesti Kirjoittaja Lolita »

huima kirjoitti:Eli nätit ja hoikat tytöt, jotka pahoittivat mielensä Bluntlyn kommentista voivat ottaa yv:llä yhteyttä, niin hoidetaan traumat pois.
Saaks ottaa yhteyttä vaikkei pahastunut?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin