Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Merkkaa mahtavampi:

Maailmanlopun maanantai
19
48%
Maallinen maanantai
21
53%
 
Ääniä yhteensä: 40

Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

mustakikkeli kirjoitti:Varmistaakseni ettei vanha suola vaan janota, muistin kyllä mainita tapailevani erästä naista.
Ai niinku sitä baaritytsyy vai, ihkuu!
mustakikkeli

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Camilla kirjoitti:Ai niinku sitä baaritytsyy vai, ihkuu!
Just se ja sama! Tosin muutaman viikon vanhempi kuin ekan kerran tavatessamme, mutta se annettakoon anteeksi tässä tapauksessa. En ole ikärasisti.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

mustakikkeli kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Ai niinku sitä baaritytsyy vai, ihkuu!
Just se ja sama! Tosin muutaman viikon vanhempi kuin ekan kerran tavatessamme, mutta se annettakoon anteeksi tässä tapauksessa. En ole ikärasisti.
Saanks mä tulla sit teidän morsiusneidoks, niinku??
mustakikkeli

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Vain jos pukeudut punaiseen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23423
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mutsi ilmoitti saapuvansä tätini kanssa punkkaamaan kämppääni muutamaksi päiväksi ja luukku muistuttaa varastona käytettyä hiilikaivosta. No lumikola käteen ja siivoamaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
mustakikkeli

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Bluntly kirjoitti:...
Niin, kuten juuri pääsin sanomasta, naisia voi kutsua kylään muutenkin kuin seksi mielessään.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23423
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

mustakikkeli kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:...
Niin, kuten juuri pääsin sanomasta, naisia voi kutsua kylään muutenkin kuin seksi mielessään.
No hyväkseni aion silti käyttää, tämä mikään ilmainen hotelli ole. Saavat ostaa meikäläisen pakastimen täyteen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Täälläkin päin haiskahteli käryt, ainakin jossain vaiheessa aamua.
Nää maanantait tuppaa olemaan tämmösiä krapulanjatkeita vissiin aina, ei oikein kykene tänään vielä mihinkään järkevään toimintaan, epäilen ma.
Saatana että noi kilometrit alkaa pikkuhiljaa rassaan. Aiheesta on ehditty kehittää jo oikein tappeluakin. Kun kumpikaan ei halua muuttaa.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

HuomenDah..

Kylläpä nukutti makiasti parin lähinnä nukkumattoman yön jälkeen. Tili ei ole karttunut, perkeleen perkele, koti-iltaa mitä ilmeisimminkin siis luvassa.. Okei, olisi ehkä ollut muutenkin mutta haaveena oli et olis saanu käydä kaupassa ja vaikka vuokraa joku leffa (tuleekohan telkusta tänään illalla jotain mitä ei olis nähnyt jo lukemattomia kertoja..*miettii*). Kotihomokin kotiutuu vasta keskiviikkona, yksin joutuu olemaan.. Seuraavaksi ajattelin lähteä uhkarohkeilemaan ja ajan pummina metrolla keskustaan (*säästää sitä viimeistä vitostaan*) tapaamaan serkkutyttöä.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
slam

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Jepuleisson joku saattaa ajaa minut kohta pois ja oven suussa on sakkia... taidan luovuttaa masiinan muille...

hyvää päivän jatkoa... palailen ehkä :=)
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

irmelianneli kirjoitti: Saatana että noi kilometrit alkaa pikkuhiljaa rassaan. Aiheesta on ehditty kehittää jo oikein tappeluakin. Kun kumpikaan ei halua muuttaa.
No mutta ethän sä edes voisi muuttaa just nyt, vasta asunnon ostanut ja kaikki, eix siinä se pari vuotta ole viisasta asua jos ei halua tehdä verottajasta hyvin tytyväistä tjn.?

Hitto, pitäs alkaa valmistautuun mutta mitä teen, istun edelleen koneella.. Varttii vailla kax olis ne treffit serkkuliinin kanssa..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti: Kun kumpikaan ei halua muuttaa.
No voi paska :( Mä oon ihan itsekäs paska ja toivon että sä et muuta! Paitsi tietysti haluan että oot onnellinen :h:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Kun kumpikaan ei halua muuttaa.
No voi paska :( Mä oon ihan itsekäs paska ja toivon että sä et muuta! Paitsi tietysti haluan että oot onnellinen :h:
Asia on näinkin, kukaan ei meistä sitä toivoisi mutta tässä asiassahan meidän ei saa olla itsekeskeisiä, eihän :)

Hahaa, serkku soitti just ja on itsekin vielä kotonaan, myöhässä tulossa siis itsekin.. Miten niin aikataulujen kanssa sohlaaminen vois olla sukuvika? ;)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:No voi paska :( Mä oon ihan itsekäs paska ja toivon että sä et muuta! Paitsi tietysti haluan että oot onnellinen :h:
<3
KisSandra kirjoitti:No mutta ethän sä edes voisi muuttaa just nyt, vasta asunnon ostanut ja kaikki, eix siinä se pari vuotta ole viisasta asua jos ei halua tehdä verottajasta hyvin tytyväistä tjn.?
Joo, toki toki. En tietenkään edes harkitse myymistä, oon ihan rakastunu tohon kämppään sitäpaitsi. Ehkä korkeintaan vois harkita vuokralle laittamista.. Ja eihän voi tietää mikä puolentoista vuoden päästä on tilanne edes, vaikka oltais mullan alla, tai toinen muuttanu johonki Unkariin. Tuntuu vaan etten halua muuttaa sittenkään, vaikka voisinkin. Sillä taas on vakkariduuninsa täällä. Noh, eihän näitä juuri nyt tarvis miettiä laisinkaan.. joskus vaan tunkee väkisellä mieleen tuokin shittipaketti.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti: joskus vaan tunkee väkisellä mieleen tuokin shittipaketti.
Kuulostaa järkeviltä nuo sun ajatukset asunnosta ym. Koitahan jaksella tuon dilemman kanssa, mukavahan siihen olis löytää joku ratkaisu. Auki olevat asiat on jotenkin niin stressaavia.

Mä painelen ratsastamaan ja muutama tunti töitä. Jokohan mä olen huomenna lomalla? Vai ylihuomenna?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
SikaMika

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Missä on ne luvatut 25 lämpöastetta ja auringonpaiste, missämissämissä??

Vituttaa pitää pakkovapaapäivä tällaisella kelillä. Oli tarkoitus kellistää ryhävalaan kehoni Hietsun pehmeälle nurmikolle, pyytää joukko pikkupoikia hieromaan aurinkorasvaa kuumalle iholleni ja alkaa opiskelemaan ikiaikaisia nörttiviisauksia. Nyt pilvinen sää ja Uvi on karkottanut kaikki pienet neekeripojat aurinkoisiin kotimaihinsa, joten mulle jäi luu ja oppi-opus kouraan täällä kotisohvalla.

Tehdäänkö diili? Jos mä saan puristaa sua tisseistä, saat puristaa mun hauistani. Reilua, eikö vain? Epäreilua on puolestaan se, että saan puristella vain omia rintojani ja habojani/omilla rinnoillani ja haboillani - nimittäin salilla ihan kohta. Menen sinne pyörällä mutten Tavastian kautta, Mustamolo.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SikaMika kirjoitti:Missä on ne luvatut 25 lämpöastetta ja auringonpaiste, missämissämissä??
Ne odottaa ensi viikkoa, kun mulla alkaa "kesä"loma! Vähän veikkaan että kun loma alkaa, alkaa +10 lämpötilat, tuuli ja karmea vesisade, ja se kestää tasan mun loman ajan. Sama juttu kävi toukokuun vikalla viikolla: ainut viikko koko kesästä, kun on satanut ja tullut lähes joka päivä. Prkle. Just mun tuuria.

Pätkis on muuten hyvää.

Mua väsyttää.

KIKKELI!
The great club outshines the individual, always and forever.
millivanilli

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Vielä tovi töitä ja sitten kotia kohti.

Alkaa väsyttää ja on nälkä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari- onkos sun skumppadiili vielä voimassa viikonloppuna?
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:Dumari- onkos sun skumppadiili vielä voimassa viikonloppuna?
O.

Hyvää Huomenta, justiinsa heräilin. Eilen meinas itku tulla silmään kun subbari ei toiminut olleskaan vaikka tein melkein kaikki tsekkaukset. Nyt aamulla laitoin kaikki taas päälle, niin homma toimii kuin rasvattu, ichme-juttuja.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6681
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

SikaMika kirjoitti:Missä on ne luvatut 25 lämpöastetta ja auringonpaiste, missämissämissä??
Täällä.

Voisin kyllä vaihtaa kevyeen vesisateeseen ainakin yhdeksi päiväksi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:O.
Mein pitää sit soitella lähempänä. Mies ichmetteli että mitä vitjattia, kenen kanssa skumppaa ja miks keskellä metsää ja milloin? Hähää.
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

aasi kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Missä on ne luvatut 25 lämpöastetta ja auringonpaiste, missämissämissä??
Täällä.

Voisin kyllä vaihtaa kevyeen vesisateeseen ainakin yhdeksi päiväksi.
No niinpä! Alkaa vituttamaan tämä loppumaton paahde jo kohta. Keskiviikoksi luvattiin ukkosta sentään.
mustakikkeli

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Jahans jos lähtisi kohta sinne salille jalan. Painoja nostelen pääasiassa käsin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ihan uskomaton väsy painanut simmuja jo... Oikeastaan koko päivän. Jonotin Kelassa ruokatunnilla reilusti yli tunnin ja nyt voisi harkita kotiin lähtemistä. Teen töitä sitten joku toinen päivä. Päiväunille ja sitten mirri pihalle. Mirri oli muuten mun ensimmäinen vakkarinimimerkki Cityssä, en vaan ehtinyt rekata sitä VIP-nickikseni ensimmäisenä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin