Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Merkkaa mahtavampi:

Maailmanlopun maanantai
19
48%
Maallinen maanantai
21
53%
 
Ääniä yhteensä: 40

Kid

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Onpas päivä mennyt nopeesti :shock: Ensimmäistä kertaa varmaan kuukauteen tuntuu mukavalta olla duunissa..
Aamusali teki poikaa, vaikka ihan täydessä terässä en ollutkaan. Keskiviikkona aamureenit pilaa aamupalaveri, joten huomenna on siis taas salipäivä.
Tänään pyykkäystä ja tukan värjäystä sekä lovee!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Siis mitä hemmettiä? Rintafileetreenistä parin kuukauden tauko oli tiputtanut sarjapainot melkein puoleen, mutta haukkaria pystyi vetämään melkein maksimisarjojen tasolla.

Aika kuollut olo nyt, siivoaminen taitaa jäädä huomiseen. Tai ylihuomiseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Bluntly kirjoitti:Siis mitä hemmettiä? Rintafileetreenistä parin kuukauden tauko oli tiputtanut sarjapainot melkein puoleen, mutta haukkaria pystyi vetämään melkein maksimisarjojen tasolla.
Mäyräkoirien kanniskelu yms. mukavat lomaharrasteet pitäneet haukkarit suorituskykyisinä..?
Don't Panic!
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Pyörähti käyntiin viimenen lomaviikko, kauan se kestikin.

Nyt tarttis jotain luksusta hei!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
ElanorRaven

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Tulinpa takaisin kotiin! Jihuu!
Kid

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

ElanorRaven kirjoitti:Tulinpa takaisin kotiin! Jihuu!
Heiheihei!!! Miten reissu meni ja onko mieli jo piristynyt?
ElanorRaven

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kid kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Tulinpa takaisin kotiin! Jihuu!
Heiheihei!!! Miten reissu meni ja onko mieli jo piristynyt?
Oli kyllä ihan loistoreissu, aivot narikassa kaikkien muiden maallisten murheiden osalta, niin sai olla reissussa ihan hymyssä suin :) Takamus säilyi ehjänä ja maisemat olivat upeita, ensi vuonna taatusti uusi reissu!
Kid

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

ElanorRaven kirjoitti: Oli kyllä ihan loistoreissu, aivot narikassa kaikkien muiden maallisten murheiden osalta, niin sai olla reissussa ihan hymyssä suin :) Takamus säilyi ehjänä ja maisemat olivat upeita, ensi vuonna taatusti uusi reissu!
Kiva kuulla että oli hyvä reissu. Meinasin sanoo, että laita kuvia mutta olitkin jo kerennyt :)
Kiva kuulla (ja huomata) että sulla on parempi mieli!
slam

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Pitäisi täältä Ylöjärveltä katkaista tuo nettiyhteys entisestä majasta. Piti lähtee kuitenkin kirjastoon, kun kotona ei konetta.

Voisi ainakin käydä täällä syömässä... ja haluaisin maallekin mennä :)

Töitä tarjottiin puhelimella, kun en uskaltanut taaskaan itse lähteä soitteluprosessiin. Parempi tehdä sellaisia töitä, mitkä muille ei maita... MIEhen täytyy tulla taas näyttään pojille... kait tuos taas jaksaa kun on levännyt ja onhan täsä lomaa vielä tämä viikko...

voisi yrittää kerätä varjoja, ja pitää lomia taas myöhemmin. Ei pelkkä työttömyys oikein innosta. Mukava ajojärjestelijä, kun soittelee perään :)
slam

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

joku pikku likka tuli mölähtään, että "mul on tähän aika"... piti taas vaihtaa konetta. Ylöjärvi on tylsä mesta. :P

paskat näytötkin näissä Y-järven kirjaston koneissa :P

oliskohan täällä potenttiaalista naarasta missään? :lol:
silsakenraali™

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Autotalli ja etuovi piristävät ihan vain haaveilun tasolla. Saan hyviä viboja, kun ärsytän mieltäni jollain hienolla ja kalliilla, vaikkakin saavuttamattomalla. Unelmia pitää olla, sanotaan.

Tässä poikien kanssa juteltu uusista kämpistä, he haluaisivat omakotitaloa, minä uutta kaupunkikämppää. Tohon Pyhäjärven rantaan, Ratinan stadionin kupeeseen nousee kohtapuolin näpsäkkää pytinkiä... En tiedä miten teillä muilla, mutta aika nopeasti sitä turtuu uuteen kämppäänsä, semmonen pari vuotta ja jo puhaltavat uudet tuulet.
mustakikkeli

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Bluntly kirjoitti:Siis mitä hemmettiä? Rintafileetreenistä parin kuukauden tauko oli tiputtanut sarjapainot melkein puoleen, mutta haukkaria pystyi vetämään melkein maksimisarjojen tasolla.
Pelotti itseäkin mennä pitkähkön tauon jälkeen salille, mutta huomasin käyttämieni painojen nousevan mukavasti isommiksi, kun sisään pelmahti kuusi tosinättiä ja hoikkaa aerobic-tytsyä.

Mutta nyt matkaan.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Olen vahingossa mennyt ihastumaan yhteen setään. Miten tämän tunteen saa pois, pelottaa! :-p
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

-Superior- kirjoitti:Olen vahingossa mennyt ihastumaan yhteen setään. Miten tämän tunteen saa pois, pelottaa! :-p
Ihanaa! Et sä sitä tunnetta halua pois. Onko setä vanha vai varattu (ei hyvä) vai miksi sä kutsut sitä sedäksi?
Kikkelis kokkelis.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 29.01.2007 19:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SikaMika

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

-Superior- kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Ihanaa! Et sä sitä tunnetta halua pois. Onko setä vanha vai varattu (ei hyvä) vai miksi sä kutsut sitä sedäksi?
Se on yli 25, junous. :-p Ja kyllä mä haluan tän pois. En jaksaisi enää kuolata! ;)

Onneksi nää tämmöset menee yleensä äkkiä ohi.
Supa on ärsyttävä. Siitä ei koskaan tiedä onko se tosissaan. Minä olen paljon helpompi, olen joko aina tosissani tai sitten en koskaan, riippuu ihan päivästä tai tuulen suunnasta...
Elukka

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Puuh.
Etätöitsiessä ja hellanpankkoa siivoillessa mennyt päivä tähän saakka.
Ihunoita noi kissit kun ne päättää perustaa vessapaikkoja vähän niinkun kaikkialle. :x
SikaMika

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bluntly kirjoitti:Siis mitä hemmettiä? Rintafileetreenistä parin kuukauden tauko oli tiputtanut sarjapainot melkein puoleen, mutta haukkaria pystyi vetämään melkein maksimisarjojen tasolla.
Noinhan noissa aina tuppaa käymään: isojen lihasten suorituskyky tuntuu tippuvan lyhyenkin (~kuukausia) tauon jälkeen reilusti, kun taas apulihaksilla heiluu helposti samat painot kuin ennenkin. Noin tauon pituinen määrä treeniä alle, ja taas lyyti kirjoittaa. Ei kai tuo tulostason romahdus noinkin lyhyen tauon takia voi johtua muusta kuin hermostosta; lihakset pitää vain taas totuttaa niihin vanhoihin treenipainoihin, kyse ei ole voiman tai lihasmassan häviämisestä.

T. Eki-setä
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

SikaMika kirjoitti:Supa on ärsyttävä. Siitä ei koskaan tiedä onko se tosissaan.
En ole koskaan tosissani. Ajattele mitä kaikkea se minusta kertookaan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

-Superior- kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Ihanaa! Et sä sitä tunnetta halua pois. Onko setä vanha vai varattu (ei hyvä) vai miksi sä kutsut sitä sedäksi?
Se on yli 25, junous. :-p Ja kyllä mä haluan tän pois. En jaksaisi enää kuolata! ;)

Onneksi nää tämmöset menee yleensä äkkiä ohi.
No kai sä olet lähestynyt sitä setää? Voisitte katsos kuolata yhdessä, vaikka sitten siellä palvelutalon pihamaalla, jos se kerran on yli 25 eikä yläikärajaa ole... :wink:
Kikkelis kokkelis.
SikaMika

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

-Superior- kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Supa on ärsyttävä. Siitä ei koskaan tiedä onko se tosissaan.
En ole koskaan tosissani.
Sanot vaan...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SikaMika kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Supa on ärsyttävä. Siitä ei koskaan tiedä onko se tosissaan.
En ole koskaan tosissani.
Sanot vaan...
Etkös sä ollut yli 25?
Kikkelis kokkelis.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6681
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Oon vähän mustasukkainen! Hieno hääsuunnitelma porkkanakakkuineen, Patz morsiusneitona sisäkköasussa ja vieraslistana Kitinän käyttäjäluettelo - ja sitten mennään ihastumaan johonkin setään! Ristus notta korpeaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
SikaMika

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Keikaus kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
-Superior- kirjoitti: En ole koskaan tosissani.
Sanot vaan...
Etkös sä ollut yli 25?
Hiuksenhienosti.

Mutta ei Supa muhun ole ihastunut. Tai on se, muttei silleen tietoisesti, junou. Kun Tsuba herää aamulla se toisessa ketjussa mainitsemansa piNppi märkänä tietämättä mistä moinen johtuu, olen kyseessä minä. Salarakas sanan varsinaisessa merkityksessä siis, jou zäp poks.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

aasi kirjoitti:Oon vähän mustasukkainen! Hieno hääsuunnitelma porkkanakakkuineen, Patz morsiusneitona sisäkköasussa ja vieraslistana Kitinän käyttäjäluettelo - ja sitten mennään ihastumaan johonkin setään! Ristus notta korpeaa.
No ei se mua kummiskaan halua! Saat ne pirun kirkkohääs! ;D
Vastaa Viestiin