Saako nännit nöpöttää?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
silsakenraali™

Saako nännit nöpöttää?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Onko se jotenkin irstasta vai tunnetko olosi silloin seksikkääksi?
Leila

Re: Saako nännit nöpöttää?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Jos omat nännit nöpöttää, en kiinnitä asiaan mitään huomiota. Jos jonkun toisen nännit nöpöttävät, niin ei sekään minua haittaa. Jo puolisoni nännin nöpöttävät, niin se on pikkuisen kiihottavaa.
WanhaPervo

Re: Saako nännit nöpöttää?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Jonna Tervonmaa ainakin aiheutti suuren nännikohun itsenäisyyspäivänjuhlissa.

Kansa jakautui kahtia, oliko kyseessä harkittu julkisuustemppu vai ei.
Kid

Re: Saako nännit nöpöttää?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mulla on nyt ainakin vähän hölmö olo kun olen duunissa ja nännit nöpöttää. Täällä on kylmä. Hrrr.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Saako nännit nöpöttää?

Viesti Kirjoittaja martza »

Totta kai nännit saa nöpöttää. Mitä sen ihanampaa on kuin vaivihkaa katsella nöpöttäviä nännejä. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
AarneAnkka

Re: Saako nännit nöpöttää?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ei niitä kai oikein voi kieltääkään nöpöttämästä. Jos on ihan pakko niin käytätte sitten vaikka jeesusteippiä.
WanhaPervo kirjoitti:Kansa jakautui kahtia, oliko kyseessä harkittu julkisuustemppu vai ei.
Minä jakaudun näistä kansanosista vielä yhdeksi saarekkeeksi joka ihmettelee miksi asiasta ylipäätään piti kohuta.
WanhaPervo

Re: Saako nännit nöpöttää?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

AarneAnkka kirjoitti:Ei niitä kai oikein voi kieltääkään nöpöttämästä. Jos on ihan pakko niin käytätte sitten vaikka jeesusteippiä.
WanhaPervo kirjoitti:Kansa jakautui kahtia, oliko kyseessä harkittu julkisuustemppu vai ei.
Minä jakaudun näistä kansanosista vielä yhdeksi saarekkeeksi joka ihmettelee miksi asiasta ylipäätään piti kohuta.
No olihan ne kivan näköiset, eikö susta? Vai olivatko Tervonmaan rinnat niin pienet, ettet jaksanut kiinnittää asiaan huomiota?
AarneAnkka

Re: Saako nännit nöpöttää?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

WanhaPervo kirjoitti:No olihan ne kivan näköiset, eikö susta? Vai olivatko Tervonmaan rinnat niin pienet, ettet jaksanut kiinnittää asiaan huomiota?
Joo, ei ees näkyny tutkassa.

Seriously, kyllähän se kivalta näyttää, mutta tarviiko asiasta nousta suurta kansanliikettä? No joo, kai sitten tarvii. Lööppilehdet ovat leipää ja sirkushuvia.
silsakenraali™

Re: Saako nännit nöpöttää?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

AarneAnkka kirjoitti:Minä jakaudun näistä kansanosista vielä yhdeksi saarekkeeksi joka ihmettelee miksi asiasta ylipäätään piti kohuta.
Keskiverto lihaa syövää heteromiestä kiinnostaa juuri Jonnan nöpöttävät nännit. Ne ovat mediaseksikkäät, ne myyvät.
Patz

Re: Saako nännit nöpöttää?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Julkisuustemppu tai ei, aika fakiiri saa olla jos ei paljas nänni ala nöpöttämään hinkatessaan jatkuvalla syötöllä silkkikangasta vasten.

Ja kyllä, nännit saavat nöpöttää. Tosin itselläni ne nöpöttää jostain syytä useimmiten töissä ja se ei ole soveliasta.
WanhaPervo

Re: Saako nännit nöpöttää?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Patz kirjoitti:Julkisuustemppu tai ei, aika fakiiri saa olla jos ei paljas nänni ala nöpöttämään hinkatessaan jatkuvalla syötöllä silkkikangasta vasten.
Eikös niitä myydä jonkinlaisia lappuja, jotka voi teipata nännien päälle, jos haluaa vältää niplegaten?
Leila

Re: Saako nännit nöpöttää?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Hiukka omituista on se, kun raskausaikana nännien nöpötys erottuu paksusti topattujen rintsikoiden altakin. Se on hc-nöpötystä.
ninnithequeen

Re: Saako nännit nöpöttää?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Leila kirjoitti:Hiukka omituista on se, kun raskausaikana nännien nöpötys erottuu paksusti topattujen rintsikoiden altakin. Se on hc-nöpötystä.
Hahaa, tää oli hyvä :D

Aiheeseen: en mie ainakaan tykkää, jos nännit nöpöttää. Saa ne kotioloissa nöpöttää mut tulee jotenkin alaston olo, jos ne näkyy paidan alta, yyh.

Muistaako joku sen jakson Sinkkuelämää-sarjasta, jossa ne kokeili irtonännejä, ja aina herui mieheltä kuin mieheltä :D
Geetzu

Re: Saako nännit nöpöttää?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Leila kirjoitti:Hiukka omituista on se, kun raskausaikana nännien nöpötys erottuu paksusti topattujen rintsikoiden altakin. Se on hc-nöpötystä.
Hitto, mä käytän nytkin ei-raskaana tissisuojia liiveissä, nännit niin pystyssä ja saatanan arkana.
On topic, kyl muilla saa mut mulla ei mielellään kiitos.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saako nännit nöpöttää?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Saa nöpöttää. Pienet ja sirot kun törröttää, niin eihän sitä edes huomaa. Rintsikoiden kanssa ei näy, mutta ilmankin esiinnyn ahkerasti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
huima

Re: Saako nännit nöpöttää?

Viesti Kirjoittaja huima »

Geetzu kirjoitti: Hitto, mä käytän nytkin ei-raskaana tissisuojia liiveissä, nännit niin pystyssä ja saatanan arkana.
On topic, kyl muilla saa mut mulla ei mielellään kiitos.
:pics:
Geetzu

Re: Saako nännit nöpöttää?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

huima kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Hitto, mä käytän nytkin ei-raskaana tissisuojia liiveissä, nännit niin pystyssä ja saatanan arkana.
On topic, kyl muilla saa mut mulla ei mielellään kiitos.
:pics:
Kuva

tai vaikkapa

Kuva

Näitähän sä halusit nähä??!!!111
Edith

Re: Saako nännit nöpöttää?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mun mielestä kyllä saa nöpöttää.

Saa, mutta mä en välttis kehtaa kumminkaan antaa omieni nöpöttää, kun olen niin kaino. En kuitenkaan tykkäisi myöskään käyttää topattuja rintsikoita, mutta kun toppaamattomissa taas nöpöttää. Kauhea dilemma joka aamu pukeutuessa.
AarneAnkka

Re: Saako nännit nöpöttää?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ninnithequeen kirjoitti:Aiheeseen: en mie ainakaan tykkää, jos nännit nöpöttää. Saa ne kotioloissa nöpöttää mut tulee jotenkin alaston olo, jos ne näkyy paidan alta, yyh.
Luulisi niiden työoloissa parantavan alkoholijuomain menekkiä?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Saako nännit nöpöttää?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Voiks niitä niinQ kieltää? Et hei, ette saa, nyt loppu toi tollanen toiminta?

Mulla taitaa olla vaan tosi tottelemattomat nännit. Ei ne kuuntele mua yhtään.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
huima

Re: Saako nännit nöpöttää?

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:Mulla taitaa olla vaan tosi tottelemattomat nännit. Ei ne kuuntele mua yhtään.
:pics:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Saako nännit nöpöttää?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Lilo kirjoitti: Mulla taitaa olla vaan tosi tottelemattomat nännit.
Kuria!
Kuva
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Saako nännit nöpöttää?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

ENpä ole tästä(kään) asiasta itselleni stressiä kehittää, nöpöttää jos on nöpöttääkseen tai on sitten nöpöttämättänsä.. Jos ei kestä katsoa, voi kääntää katseensa pois. Jos tykkää näkemästään niin sitten katselee. Jos tuntee huvittuneisuuden tunnetta niin sitten hymyää tai vaikka nauraa räkättää vaikka ääneen. Ei liikuta minun tunteitani.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Vastaa Viestiin