Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
mustakikkeli

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Masiinaa kahviin, työ on elämää jne. Eilen huomasin Outlook kalenterista vasta lähellä puoltayötä että tämänpäiväiseen palikseen odotetaan jokaiselta 10 minuutin presentaatiota nykyisestä projektistatuksesta. No eiku vääntämään sitä keskellä yötä. Kyllä mulla sen tekemiseen meni kauemmin kuin 10 min! Noh, eipähän tarttenut nyt heti aamulla alkaa hädissään vääntää, vaan pystyy taas vähän aikaa keskittymään Kitinään teidän muiden iloksi.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Tää aamu alkoi loistavasti! Heräsin tyynynjälki otsassa (se on siellä vieläkin) ja poskessa muheva finni (sen sain sentään nitistettyä).. kappas vaan olin unohtanut kulkukortin kotiin ja parkkihalli oli täynnä. Mitä seuraavaksi?

Ostin eilen kilon nameja Brunbergilta ja otin evääksi puoli kiloa lakua, mums mums..

Kaikkii varmaan ihan sikana kiinnostaa, mut mä mainitsin heti eilen kesäheilalle tosta mun kilpailijasta ja se oli ihan ihmeissään. Toivottavasti se dissaa jatkossa sitä kissaa.
Kid

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Aamupalaverit on perseestä. Oli onneks hyvää kahvia ja hyviä aamupalaleipiä.
Mulla ekaa kertaa jalassa Vaolan ex-kengät ja samantien joutuu pian toikkaroimaan apteekkiin hakemaan lastaria varpaaseen. Muuten näillä on hyvä tepsutella!
Tänään siis sapuskoimaan ja leffaan duunin jälkeen! Ihanaa, pääsee hetkeks pakoon todellisuutta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti: Ihanaa, pääsee hetkeks pakoon todellisuutta.
Nii-i, me ollaankin aika satumainen pariskunta :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Äitee tulee lauantaina kylään ja lupas tuoda viinapullon juhlan kunniaksi.
Toi on niin väärin! Mulle ei koskaan tuoda viinapulloja tuliaisiksi. Mitä väliä sillä, etten mä sitä viinaa joisi, vaan tasa-arvo ennen kaikkea!
isohaara kirjoitti:Taidanpa tehdä vähän punssia ja aloittaa rennosti ottamisen. Lepään. Jees.
Sitä paitsi sä kuulostat ihan slamilta.

*uhkuupuhkuu sisarkateutta*
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
mustakikkeli

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Camilla kirjoitti:Tää aamu alkoi loistavasti! Heräsin tyynynjälki otsassa (se on siellä vieläkin) ja poskessa muheva finni (sen sain sentään nitistettyä)..
Tuostapa tulikin mieleeni toukokuussa hyvälle ystävälleni kihlajaislahjaksi ostamani parisuhteiluopas, jossa mainittiin muun tärkeän tiedon ohella myös oikea tekniikka finnien puhkaisuun, jotta ne aukeaisivat mahdollisimman helposti eikä tulehdus leviäisi syvemmälle. Finniä ei pidä ollenkaan yrittää puristaa, vaan päinvastoin levittää sitä sormilla sivuille finnin ympäriltä, jolloin tukkeutunut ihohuokonen saa tilaa avautua ja mätä sekä visva purkautuvat ulos omalla paineellaan. Eikä tämä tapa edes satu toisinkuin puristelu.

Tuhlasin koko nuoruuteni puristellen finnejä naamastani ja perseestäni juuri väärällä tekniikalla, ja nyt molemmat ovat ihan rokonarpisia ja kuoppaisia. Mikä siinä on ettei minun nuoruudessani voitu tuotakin tekniikkaa paljastaa terveystiedon tunneilla, ja nyt saan kärsiä? Onko tämä todellakin aivan uutta tutkimustietoa, vai panttasivatko isot kansainväliset finnivoideyritykset tätä tietoa? Enintään neuvottiin ettei finneihin saa koskea ollenkaan vaan päälle pitää levittää paksulti Clearisilia. Vitut siitä mitään apua oli, finni vaan muhi ja paisui edelleen, pilkaten olemassaolollaan kauneuspyrkimyksiäni. Veikkaan että Clearasil oli suunniteltu vain pahentamaan tilannetta. Sama kuin neuvottaisiin ettei vuotavaa nenää saa missään tapauksessa koskaan niistää, vaan sieraimet pitää tukkia vanutupoilla ja antaa liman valua itsestään pois. Vähäx vituttaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti: Sitä paitsi sä kuulostat ihan slamilta.
Mä katsoin äsken "Saako jöpöttää"- topikkia, ja ajattelin automaattisesti että aloittaja oli Slam. LOLITA! Hieno hämy..

(ps. siirretty erotiikkaan ;))
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Siirtäkää minutkin erotiikkaan vaikka väsyttää perkeleesti..
TPK_X
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Camilla kirjoitti:Voisko joku käydä liikuttaa mun ponin tänään, Ninni, Gina anyone?
Perhana kun huomasin vasta nyt! Olisin sännännyt sinne pää kolmantena jalkana. Tänään aion hypätä Veikolla ja Touhoa taidan käydä uittamassa jottei se vallan kyllästy hommiinsa. Illalla mulle aiottiin tarjota ruokaa ja sitten menen kerho-ohjaaja koulutukseen.

Kävin suutarilla taas, saappaiden pohjiin nousee nauloja/niittejä. Halpa se on ollut ennenkin, nyt hinta oli kokonaiset 0 e. Satulaseppä soitteli se aikoo viimein ottaa mun satulan perjantaina topattavaksi.

Mulla on joku häiriö, ei voi olla näin tehokas olo! Mä kirjoitankin vähintään tuplanopeudella.... Pitää kyllä häipyä sinne tallille nyt, ei passaa uhrata tehokkuuttaan kitinään ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kahvia, perkele!

Ensimmäinen kunnon yöuni takana yli viikkoon, ilmeisesti tarvitsen hellänkovia toimia rentoutuakseni nykyisessä aivosähkökäyrien myllerryksessä. Pomokin soitteli ja kysyi missä mennään projektissa X, josta meikäläiselle ei ole aikaisemmin kerrottu. Kiva kiva.


Miksi mielessäni on jo monta päivää pyörinyt hillitön halu hankkia basso?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sinkkumatti

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Uuuh. Mä näin äsken ruokalassa aivan järkyttävän herkullisen, hyvännäköisen ja seksikkään about 35 vuotiaan naisen. Se ei kyl huomannut mua lainkaan, vaiks seistiin vieretysten tovi ja yritin kovasti heittää sille öögaa. PRKL!
mustakikkeli

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

mustakikkeli kirjoitti:Eilen huomasin Outlook kalenterista vasta lähellä puoltayötä että tämänpäiväiseen palikseen odotetaan jokaiselta 10 minuutin presentaatiota nykyisestä projektistatuksesta. No eiku vääntämään sitä keskellä yötä.
No just. Ei sitä sitten tarvittukaan. Oli kuulemma jäänyt vahingossa jostain vanhasta agendasta mukaan. Taisin olla ainoa joka edes luki agendan ennalta. No mitäs pienistä, palkkaahan mulle maksetaan. Olipahan eilen jotain tekemistä kotona kaiken muun ohella.

Yöt alkavat olla jo niin viileitä että joutuu harkitsemaan ikkunoiden pitämistä kokonaan kiinni. Brrr. Uni kyllä maistuu entistä paremmin kun on viileää.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 16.08.2006 11:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

mustakikkeli kirjoitti:[ihan rokonarpisia ja kuoppaisia.
,

Sun pitää mennä semmoseen naamahiontaan! Mä olin kerran semmosessa ja se oli hirveetä.

Mä tajusin just et pääsen huomena kampaajalle ja sit kesäheilan luo. Et on mitä odottaa..

Onko joku muu pannut merkille et Sinkkumatin bongatessa tsiksejä se muistaa aina kertoa myös niiden iän :D

Miks Opera muka irtisanotaan? Ei ne voi olla niin ilkeitä!
Sinkkumatti

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Camilla kirjoitti: Onko joku muu pannut merkille et Sinkkumatin bongatessa tsiksejä se muistaa aina kertoa myös niiden iän :D
Hyvä että edes joku huomaa tahallisen ikäprovosaationi :D
mustakikkeli

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Camilla kirjoitti:Sun pitää mennä semmoseen naamahiontaan! Mä olin kerran semmosessa ja se oli hirveetä.
Tarvitsen saman myös persposkilleni, voisi ehkä aloittaa sieltä jotta näkee miten se vaikuttaa herkkään ihooni. Jos toimenpide menee puihin, niin eipähän näyttäisi sitten Freddie Kruegerilta muuta kuin persposkiensa osalta. Mitäpä mies ei tekisi perseensä eteen.

Ja mitä iän mainitsemiseen tulee, kyllä minäkin muistan yleensä mainita ihastuksieni iän, koska olen siinä suhteessa vähän rasisti. Se kiinnostaa minua jopa enemmän kuin toisen ammatti.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Saz »

Sinkkumatti kirjoitti:
Camilla kirjoitti: Onko joku muu pannut merkille et Sinkkumatin bongatessa tsiksejä se muistaa aina kertoa myös niiden iän :D
Hyvä että edes joku huomaa tahallisen ikäprovosaationi :D
Mähän olen vasta 28!!!! Ei kukaan vanhempi voi olla hottis!!! (Paitsi ensivuonna kun olen 29.)
Vai miten tuosta pitäisi provosoitua? :P
Sinkkumatti

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Saz kirjoitti: Vai miten tuosta pitäisi provosoitua? :P

Siten, että alle kolmikymppiset naiset ovat yliarvostettuja :wink:
Sinkkumatti

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

mustakikkeli kirjoitti:minäkin muistan yleensä mainita ihastuksieni iän, koska olen siinä suhteessa vähän rasisti. Se kiinnostaa minua jopa enemmän kuin toisen ammatti.
Täys komps tälle. Mitä lähempänä omaa ikääni, sitä parempi.
Patz

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Sinkkumatti kirjoitti:Siten, että alle kolmikymppiset naiset ovat yliarvostettuja :wink:
Valitettavasti tämä astuu voimaan vasta marraskuun lopulla armon vuonna 2006.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Saz »

Kyllä miehen tulee olla 5-10 vuotta vanhempi. Kehittyvät hitaammin. Vanhempana sitten voi tehdä Samantha Jonesit jos pystyy ja jaksaa.
Sinkkumatti

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Saz kirjoitti:Vanhempana sitten voi tehdä Samantha Jonesit jos pystyy ja jaksaa.
Vaihtaa miehen naiseen?
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Saatanan menkkavitutus.
Kiristää, puristaa, kuumottaa, tärisyttää, hikoiluttaa. Ei pysty kuin kuuntelemaan musiikkia korviasärkevällä volyymilla. Eikä sekään luo suurempaa lohtua.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Patz

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Saz kirjoitti:Vanhempana sitten voi tehdä Samantha Jonesit jos pystyy ja jaksaa.
Herranen aika kun saiskin tossa viidenkympin korvilla sellasen saaliin kun Samantha! Tai oikeestaan voisin ottaa sen nyt heti... mistä niitä voi tilata?

Päivän duunit kohta pulkassa ja sitten kohti armasta kotiseutua pariksi päiväksi. Toivottavasti ei sada.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No nyt on taas sit niin aurinkoinen ilma! Kohta (kunhan tuo krapulaltaan tokenee tuosta) synttärilahjaa siskon poikaystävälle ostamaan kaupungille. Sit illemmalla omani äidille syömään :shock: Hyi kamala mitä tilanteita, en oo ikinä edes nähnyt koko ihmistä ennen..
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Saz »

Sinkkumatti kirjoitti:
Saz kirjoitti:Vanhempana sitten voi tehdä Samantha Jonesit jos pystyy ja jaksaa.
Vaihtaa miehen naiseen?
Samantha näissä viimeisissä jaksoissa rakastui itseään noin puolta nuorempaan adonikseen. Tosin se nainen on melkoisessa kondiksessa sen ikäiseksi. Jos ei rintasyöpää lasketa.
Vastaa Viestiin