Paras/pahin maku?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Paras/pahin maku?

Viesti Kirjoittaja slam »

runkkauksen kitkerä löyhkä tiivistettynä purkkiin ilmasta ja syötynä pahaa
Herra Manala

Re: Paras/pahin maku?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Parasta: Pinppa.
Pahinta: Pylly.
nokkaelain

Re: Paras/pahin maku?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

millivanilli kirjoitti:Pahinta mitä olen syönyt toviin on varmasti jouluna anoppilassa tarjoiltu rosolli. Mä en ymmärrä, että miten siitä sai niin pahaa.
Minä ymmärrän. Miten jokin voisi olla olematta pahaa, jos sen valmistukseen käytetään pääasiassa epämiellyttäviä (keitetty porkkana) ja kammottavia (punajuuri) ainesosia. Tavallisen salaatin persilja pilaisi, mutta tuossa sitä ei enää huomaa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Paras/pahin maku?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

AarneAnkka kirjoitti:
Melnais kirjoitti:teollinen kumipitsa.
Ei toi kai oikeestaan maistu pahalle? Se ei vaan maistu yhtään millekään.
Kyllä se maistuu. Nahkean kitkerälle ja kertaalleen oksennetulle. Ehkä se on se tomaattikastike, kiloon tarvitaan puoli tomaattia, litra vahaliituja ja hieman märkäistä eritettä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
AarneAnkka

Re: Paras/pahin maku?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Melnais kirjoitti:teollinen kumipitsa. Nahkean kitkerälle ja kertaalleen oksennetulle. Ehkä se on se tomaattikastike, kiloon tarvitaan puoli tomaattia, litra vahaliituja ja hieman märkäistä eritettä.
Hmm, mistähän pizzaläystäkkeestä on kyse? Itse olen maistanut vain HK:ta (täysin mauton) ja Saarioista (oikeastaan peräti nam) sekä Lidlin pakastettuja Pizza Speciale -paloja (ihan siedettäviä). Tuota ensin mainittua meilläkin tavattiin kutsua kumipizzaksi.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paras/pahin maku?

Viesti Kirjoittaja Saz »

AarneAnkka kirjoitti: Saarioista (oikeastaan peräti nam)
Se Saarioisten kumiläyskäkekasvispizza kylmänä on paniikkieväänä ihan ok. Kotiin en ostaisi. Pakasteista ne Pirkan kiviuunipizzat on ok joskus.
SikaMika

Re: Paras/pahin maku?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

slam kirjoitti:runkkauksen kitkerä löyhkä tiivistettynä purkkiin ilmasta ja syötynä pahaa
Keskustelepa sen ravintoterapeuttisi kanssa vielä tuosta ruokaympyräsi sisällöstä...
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Paras/pahin maku?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

AarneAnkka kirjoitti: Hmm, mistähän pizzaläystäkkeestä on kyse? Itse olen maistanut vain HK:ta (täysin mauton) ja Saarioista (oikeastaan peräti nam) sekä Lidlin pakastettuja Pizza Speciale -paloja (ihan siedettäviä). Tuota ensin mainittua meilläkin tavattiin kutsua kumipizzaksi.
Apua, mä en osaa edes sanoa! Joku joka on ollut kaupan tiskissä varmaan lapsuudestani saakka, päällä kinkkua haaleina, tytisevinä paloina ja juustoklimppejä. Oisko se tuo HK? Syön toki sitäkin jos vaihtoehto on kaluta omaa nilkkaansa ateriaksi, maku vain on mielestäni kammottava.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Paras/pahin maku?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lisätään inhokkilistaan vielä joka ikinen marinointikastike, mitä kaupoissa myytävissä lihatuottessa on valmiiksi tällättynä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: Paras/pahin maku?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Parhaita on ihan mahdoton luetella, koska lähes kaikki ruoka on hyvää.
Pahin.. hmmm...
No hapansilakat oli aika kammo kokemus.
Kaikki sellainen, jossa suola maistuu läpi. Hyi.
Selleri ei ole varsinaisesti herkkua.

Monien inhokiksi listaamat maksa ja kesäkeitto taas ovat vallan mainioita :P
Vastaa Viestiin