Thäydellinen Thorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja koska Dumis ei halua että kysyn mitä meinaatte tänään, niin kysynkin: mitä ETTE meinaa tehrä tänään?

Mie en mee töihin. NIH!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Perkele kun ehdit ensin, oisin halunnut aloittaa ketjun Tehokas Torstai.
Olen siis edelleenkin saman oireen kourissa. Minäkään en mene töihin seuraavaan kahteen viikkoon. Paitsi yksityistunnit meinaan kyllä pitää. Huomenna ratsastan taas ahkerasti, jospa sais siivottua myös :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

En pääse kotiin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
silsakenraali™

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Jännittää, vien auton katsastukseen huomenna ihan ekaa kertaa evöh. Jos ne insinöörit alkaa koodittaan ja huomaavat et en tiedä kullastani kuin etunimen. Pitävät vielä pinnallisena.
ninnithequeen

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti:En pääse kotiin.
:paijaa:

Mää muuten näin tänään paljon, paljon nuoria söpöjä inttipoikia tossa Herttoniemessä.

Mikset sinäkin ollut siellä?

:think: :perse:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:En pääse kotiin.
:paijaa:

Mää muuten näin tänään paljon, paljon nuoria söpöjä inttipoikia tossa Herttoniemessä.

Mikset sinäkin ollut siellä?

:think: :perse:
<3

Myöhän ollaan Hyrylässä taas ilmatorjuntakoululla. Käytiin vekaranjärvellä pyörähtämässä tuossa eilettäin. Tammikuussa takaisin heltsinkiin vasta.
Ei inttipojat ole söpöjä, jos varusmies ei tee mitään pahuuksia niin se ainakin suunnittelee jotain. =D
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mylwin kirjoitti: Ei inttipojat ole söpöjä, jos varusmies ei tee mitään pahuuksia niin se ainakin suunnittelee jotain. =D
Mä olen pitkään ollut siinä käsityksessä että inttipojat on ihan ubersöpöjä. Minulle on ollut järkytys huomata parin viimeksi kuluneen vuoden aikana että härreguud, nehän on ihan poikasia joilla ei edes parta kasva.

Mihin tämä maailma onkaan menossa kun jo lapsetkin laitetaan armeijaan. Ei vaan minun nuoruudessani tuommoista...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Larla »

Eh mistä tiedän satavarmasti mitä tänään en tee.

voisi sitä tietenkin jotain itsestäänselvyyksiä luetella kuten

en harrasta seksiä, en tapa, en varasta, en... äh, ei jaksa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Georgina kirjoitti: Mihin tämä maailma onkaan menossa kun jo lapsetkin laitetaan armeijaan. Ei vaan minun nuoruudessani tuommoista...
Laitoin vekaralla saman merkille. Tajusin, että ne on syntyneet -87. Uh.
Ja nuorelta näyttivät vielä miun silmään. Pelottavaa, oonx mie wanha nyt sitten?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mylwin kirjoitti: Pelottavaa, oonx mie wanha nyt sitten?
Et tietenkään. Lapset eivät vain aikuistu nykymaailmassa kun eivät joudu ottamaan vastuuta mistään ja kaikki tuodaan eteen valmiina. Siinä selitys!

Olen tehnyt ison nivaskan työhön liittyviä paperihommia, tehokkuus alkaa helpottaa. Menen nyt nukkumista yrittämään. Huomisaamuksi kello soimaan jottei ensi yönä ole sama tilanne. Olis mukava mennä miehen kanssa yhtäaikaa :h: :oops:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Sanassa 'konsernitilinpäätös' on jotain oudolla tavalla mieltäni kiihottavaa. Voin kuvitella itseni - kiihottuneena - mustaan liituraitapukuun mahonkisen kirjoituspöydän äärelle tarkastelemaan tuloslaskelmia, taseita ja liitetietoja.

Kelailin tätä mielikuvaa eilen bussissa ja totesin sen - aah - kiihottavaksi. Tosin ajattelin samaan aikaan myös erästä miestä.
Viimeksi muokannut -Superior-, 29.01.2007 18:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

-Superior- kirjoitti:Sanassa 'konsernitilinpäätös' on jotain mieltäni kiihottavaa.
Samoin sanassa 'tukisukkahousut'.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Mylli-täti lähtee nyt öitsemään. Kauniita unia, höpöpallerot.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 17:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sannnu

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

-Superior- kirjoitti:Sanassa 'konsernitilinpäätös' on jotain mieltäni kiihottavaa. Voin kuvitella itseni - kiihottuneena - mustaan liituraitapukuun mahonkisen kirjoituspöydän äärelle tarkastelemaan tuloslaskelmia, taseita ja liitetietoja.
Mutta tämähän on vastoin loogista tehtävien jakautumista miehille ja naisille...eikös naisen pitäisi olla kotona laittamassa ruokaa miehelle, joka plärää konsernitilinpäätöstä mahonkipöydän äärellä?
Dumari

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Sattoi rankkakuuro äsken. Pitäs mennä koisimaan, mitenköhän sitä pystyy?

edit: ja piaruttaa. mut onneksi on tuo tuulimylly jolla voi hajut karjoittaa :D
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 17:12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sannnu

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

-Superior- kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:'konsernitilinpäätös'...
Mutta tämähän on vastoin loogista tehtävien jakautumista miehille ja naisille...eikös naisen pitäisi olla kotona laittamassa ruokaa miehelle, joka plärää konsernitilinpäätöstä mahonkipöydän äärellä?
Huomattavasti kosteampaa olisi kieltämättä tuloslaskelmien parissa pääkapasiteettiaan rasittavan isännän sylissä, esiliinassa ja pullantuoksuisena.

Siinä toisessa ketjussa tarkotin kuitenkin vain sitä, ettei naisella pitäisi olla tarvetta tuhlata resurssejaan osoittaakseen pärjäävänsä miehelle. Ei ainakaan itsenäisellä ja arvonsa tuntevalla sukupuolella. Omat fantasiani piika-meiningeistä toki asia erikseen.
Totta, en minäkään ymmärrä sitä, että siitä pitää tehdä helvetinmoinen numero, että "katsokaa, minä olen samalla tasolla miehen kanssa", sillä sehän on juuri sitä epätasa-arvoa, se perusolettamus, etteikö nainenkin pystyisi esimerkiksi johtamaan isoa konsernia siinä missä mieskin.
MadameDeMeloni

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Ihmisen ikävä. Ahdistaa. Päätä jomottaa. Miksi tie vie aina Onnelaan? Miksi olen niin heikko, oi miksi?!
Dumari

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Selasin iRC-gallerain kuveja ja päätin että viina ja tää naama eivät sovi samaan aikaan kameran eteen. Viinasta en luovu ja kameroita on jokaisella, joten pitää tehä faceoffit. Pewkele tuo kännikuvaaminen pitäs kieltää lailla... "tämä laki kieltää humalaisten ihmisten kuvaamisen"
ElanorRaven

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Huomenia! Mulla on hienoa uutta kynnenvahvistajaa kynsissä, jos nyt saisin sitten kunnon syöjättären kynnet :D No joo, en halua mitään sentin raatelutyökaluja, kunhan eivät lohkeilisi heti, kun kasvavat yli millin mittaiseksi. Niin, ja syön aamupalaksi todella hyvää karjalanpiirakkaa! Niin, ja mulla on tällä hetkellä hurjan hyvä olo :)
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

1. TPK. Heräsin yöllä siihen kun tuli vettä niin perkeleesti. Piti oikein mennä ulos katsomaan. Tänään koko päivä taas palaveereja ruottalaisten kanssa, motivaatio pyöreä 0.
Älä löi! En ole hurrit!
Bliss

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

-Superior- kirjoitti:Voin kuvitella itseni - kiihottuneena - mahonkisen kirjoituspöydän alle ...
Kyl kyl....
Bliss

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ja asiaan, siis alkuperäiseen kysymukseen.
Mä EN aio mennä tänään sairaalaan. Alkuviikko riitti.
millivanilli

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Toka tpk

Mä olen nyt jo ihan innoissani vanhempien luokse tulevasta vaihtarista. Käytiin eilen äidin kanssa isäntäperheillassa.
Vastaa Viestiin