Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pikku-Akka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Vituttaa työt. Tai se että ne saattaa loppua. Joku vitun urpo havittelee havittelee sitä työtä johon mä olen petannut paikkaa jo monta kuukautta. En luovuta taistelematta.
swirl

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tili tuli ja tili meni... kesälomareissuihin, muuttoon ja muuton yhteydessä tehtyihin hankintoihin upposi niin hemmetisti rahaa, että tässä kuussa talous on erittäin heikko. Luottokortitkin ovat päätyneet muovikorttien hautausmaalle tuhannen silppuna, joten niihin ei voi turvautua. Vähän näyttää siltä, että säästötili joutuu kärsimään. Vituttaa :x
millivanilli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Sama juttu kuin swirlillä.. rahat tuli, ja rahat meni. Vituttaa, kun tuossa oli sellainen kuukauden periodi, että töitä oli vain puolet siitä mitä tavallisesti. Palkkakin sitten oli vain puolet tavallisestia

Toinen asia mikä aiheuttaa harmitusta on se, että meillä on kärpäsenpaskan kokoinen keittiöhässäkkä (mikä luojan kiitos vaihtuu pian isompaan) ja nyt on vielä lämminvesikatko, joten tiskamaaminen muuttui kertaheitolla hemmetin hankalaksi. Pitää sitten vielä alkaa lämmittää vettä liedellä, jotta saisi tiskiveden tehtyä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ottaa pannuun, kun en saa yhtä työkontaktia kiinni. Enkä yhtä toistakaan. No, syyttäkööt itseään, jos menee hyvä tilaisuus sivu suun kolmen sähköpostin ja muutaman soiton jälkeen.
Kikkelis kokkelis.
mustakikkeli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

millivanilli kirjoitti:Toinen asia mikä aiheuttaa harmitusta on se, että meillä on kärpäsenpaskan kokoinen keittiöhässäkkä (mikä luojan kiitos vaihtuu pian isompaan) ja nyt on vielä lämminvesikatko, joten tiskamaaminen muuttui kertaheitolla hemmetin hankalaksi. Pitää sitten vielä alkaa lämmittää vettä liedellä, jotta saisi tiskiveden tehtyä.
Inhoan tiskaamista niin paljon, että itse ryhtyisin tuossa vaiheessa käyttämään yksinomaan kertakäyttöastioita ja pahimmassa tapauksessa eineksiä, ettei tarvitse käyttää astioita edes ruoanlaittoon. Pelastan luonnon sitten ensi vuonna.

Mikään ei erikoisesti vituta juuri nyt.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja brona »

Vitunvittu, kyllä korpeaa tuurata kollegaa, joka on hoitanut hommansa vasurilla. Ite on aina länkyttämässä muista kuinka paskasti nämä hoitavat hommansa. Hirvee kitinä ja vinkuna kuinka noita mestoja ei vaan pysty pitämään siisteinä. Paskanlieskat! Parin kanssa hinkattiin nyt sitten perkele peräsuoli kolme tuumaa ulkona ja ihan siistiksi tulivat. Vittupää.
...
Aito_Johanna

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Aito_Johanna kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Nyt ylittyi sietokynnys. Pakko päästä tuon paska-akan johtamasta lafkasta pois ja heti. :maanantai:
Niin tuota, menen nyt kuitenkin kesäloman jälkeen sinne takaisin. Jään jo ihan vittuillakseni, koska tiedän, ettei se bitch-pomo pidä minusta.
Näihin kuviin, näihin tunnelmiin - onneksi saan sentään kaksi ja puoli kuukautta ottaa naikkoseen etäisyyttä. :)
No niin, kolmas työpäivä loman jälkeen takana, ja jo nyt uhkun pyhää vihaa sitä samaa VITUN SAATANAN PASKAÄMMÄÄ kohtaan. Tästä tulee rankka vuosi.
WanhaPervo

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Aito_Johanna kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Nyt ylittyi sietokynnys. Pakko päästä tuon paska-akan johtamasta lafkasta pois ja heti. :maanantai:
Niin tuota, menen nyt kuitenkin kesäloman jälkeen sinne takaisin. Jään jo ihan vittuillakseni, koska tiedän, ettei se bitch-pomo pidä minusta.
Näihin kuviin, näihin tunnelmiin - onneksi saan sentään kaksi ja puoli kuukautta ottaa naikkoseen etäisyyttä. :)
No niin, kolmas työpäivä loman jälkeen takana, ja jo nyt uhkun pyhää vihaa sitä samaa VITUN SAATANAN PASKAÄMMÄÄ kohtaan. Tästä tulee rankka vuosi.
Te käytätte opettajattareksi sopimatonta kieltä.
Sinkkumatti

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Aito_Johanna kirjoitti:No niin, kolmas työpäivä loman jälkeen takana, ja jo nyt uhkun pyhää vihaa sitä samaa VITUN SAATANAN PASKAÄMMÄÄ kohtaan. Tästä tulee rankka vuosi.

Anteeksi vaan, mutta minusta on vallan mukavaa huomata, että niin puhtoinen ja eleganssi aapiskanakin on ihminen, jota vituttaa ihan samoin kuin meitä muitakin :mrgreen:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ai mikäkö vituttaa? No minäpä kerron. Minua vituttaa pienten paikkakuntien juorupersepoliisikielikelloämmät.

Kävipä niin että henkilö X näki kävelevän meikäläisen tilanteessa Y henkilön Z kanssa. No nyt sitten paikkakunnalla hevonkuusessa, josta olen lähtöisin, oli levinnyt kaikenlaisia juoruja (joissa totuutta oli vain väriksi). Juorut tavoittivat meikäläisen vanhemmat, joista toinen tällä hetkellä kuorsaa sohvallani humalaansa (joi varmaan ensimmäistä kertaa elämässää kokonaisen 0.5l oluttölkin kokonaan). Olipas hauska kuulla kaikkea villiä itsestään. Ja viimeisen kymmenen vuoden aikana olen viettänyt kyseisellä paikkakunnan noin parikymmentä vuorokautta ja silti meikäläisen tekemiset kiinnostta.

Haistakaa paska saakutin juorukellot, meikäläinen muuttaa kohta paikkaan W niin pääsee niistäkin eroon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja cardic »

pikkasen vituttaa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Se, että meillä on kolme työntekijää lopettamassa (ne nuoret, kenen kanssa mä nyt enää puhun töissä?!) tämän viikon lopussa, ja meidän saatanan naisvaltaisan tätikansan itseään parhaimpana pitävän lehmän piti mennä omapäisesti (konsultoimatta muita), tekemään yhteislahjan.

Nyt Sami 23v. saa kynttiläasetuksen. Sami on varmaan vitun innoissaan. Mutta tottakai mä oman 2€ näihin "lahjoihin" laitan, mutta camoon, kuka vitun mies haluaa töistä lähtiessä hajustekynttilöitä?!?
The great club outshines the individual, always and forever.
Sinkkumatti

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Elppis kirjoitti: kuka vitun mies haluaa töistä lähtiessä hajustekynttilöitä?!?
Joku hinaaja?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sinkkumatti kirjoitti:
Elppis kirjoitti: kuka vitun mies haluaa töistä lähtiessä hajustekynttilöitä?!?
Joku hinaaja?
Pullo viiniä tai viskiä, tai edes leffalippuja tmv. MUTTA EI KYNTTILÖITÄ! *hakkaa otsaa seinään*
The great club outshines the individual, always and forever.
Sinkkumatti

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Elppis kirjoitti:Pullo viiniä tai viskiä, tai edes leffalippuja tmv. MUTTA EI KYNTTILÖITÄ! *hakkaa otsaa seinään*
Sano sille lehmälle toi.

Mua vituttaa muutenkin kaikki kerjäläiset duunissa. "Se sai penskan, anna femma, ostetaan sille jotain kivaa" Vittu, sitä varten käydään töissä, että saa ite ostaa tarvitsemansa asiat.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sinkkumatti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Pullo viiniä tai viskiä, tai edes leffalippuja tmv. MUTTA EI KYNTTILÖITÄ! *hakkaa otsaa seinään*
Sano sille lehmälle toi.

Mua vituttaa muutenkin kaikki kerjäläiset duunissa. "Se sai penskan, anna femma, ostetaan sille jotain kivaa" Vittu, sitä varten käydään töissä, että saa ite ostaa tarvitsemansa asiat.
Aivan! Meillä oli keväällä "neulomis"-vimma. Kaikki eukot istuivat kahvipöydässä 45min aamupäivisin ja iltapäivisin neuloen yhtä tietyn mallista huivia. ARGH! Mun pää ei kestä tätä. Mä oikeasti haen sinne veturinkuljettajakouluun, tai vaihtoehtoisesti automekaanikko-alalle.

Kauheet angstit mulla tänään.. :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vituttaa että miksi pitää käytää sanaa "frustraatioista" kun sen voi sanoa suomeksikin????!!!! Argh!
Mä tiedän että näistä asioista on mainittu ennenkin, mutta nyt vasta se rupes vituttaa minuakin.

Edit: Ja vituttaa kun täällä toimistolla on niin kylmä.
Angita

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Angita »

Kid kirjoitti:Vituttaa että miksi pitää käytää sanaa "frustraatioista" kun sen voi sanoa suomeksikin????!!!! Argh!
Mä tiedän että näistä asioista on mainittu ennenkin, mutta nyt vasta se rupes vituttaa minuakin.
Sori! :D
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Angita kirjoitti:
Kid kirjoitti:Vituttaa että miksi pitää käytää sanaa "frustraatioista" kun sen voi sanoa suomeksikin????!!!! Argh!
Mä tiedän että näistä asioista on mainittu ennenkin, mutta nyt vasta se rupes vituttaa minuakin.
Sori! :D
Heh, sä olit vaan esimerkkinä! Ei mitään henkilökohtasta!
AarneAnkka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hieman jurppi se että jouduin menemään tänään postiin ihan turhan takia. Oli tullut kirjattu kirje joka piti käydä noutamassa. Ja paljastui että se oli joku Osuuspankin käteisluottokortti jollaisia he ovat tyrkyttäneet minulle siitä asti kun ostin sänkyni Unikulmasta osittain osamaksulla. Kortti halki, poikki ja roskiin.

Vähän pänni myös se rullaluistelija jonka jouduin (hyvin konstikkaasti) ohittamaan matkalla postiin. Onko rullaillessa ihan pakko huojua puolelta toiselle koko pyörätien leveydeltä? Kohtasin mutkan takaa, joten en voinut soittaa kelloakaan ajoissa. Oli pakko jarruttaa ja kallisarvoista liike-energiaa meni hukkaan. Kempele.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

VITUTTAA alkoholistit läheiset.
Aito_Johanna

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

AarneAnkka kirjoitti:ostin sänkyni Unikulmasta
Nyt sua jurppii vielä enemmän, mutta Hesarin kuluttajasivulla oli kerran juttu, jossa olivat panneet testiin valikoiman sänkyjä halvoista kalliisiin. Rynkyttivät jousipatjoja jollain ihmeen rynkyttimellä tietyn ajan ja katsoivat, mikä sänky hajosi pahiten. Halpojen ja kalliiden välillä ei ollut eroa. *tyytyväinen Sotkan patjaansa*

muoks: ja hei älkää kehittäkö tuosta rynkyttivät jousipatjoja jollain ihmeen rynkyttimellä mitään pikkutuhmaa vitsiä. Se on niin ilmeinen, että kaikki tietävät sen jo ennen kuin kukaan ehtii sanoa.
Sinkkumatti

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Aito_Johanna kirjoitti: Hesarin kuluttajasivulla oli kerran juttu, jossa olivat panneet testiin valikoiman sänkyjä halvoista kalliisiin. Rynkyttivät jousipatjoja jollain ihmeen rynkyttimellä tietyn ajan ja katsoivat, mikä sänky hajosi pahiten. Halpojen ja kalliiden välillä ei ollut eroa. *tyytyväinen Sotkan patjaansa*
Paitsi että tuo testi on melkoisen toisarvoinen juttu. Tärkeintä patjoissa on jousien lukumäärä ja kuinka ne on pussitettu.
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

irmelianneli kirjoitti:VITUTTAA alkoholistit läheiset.
Podetaan vitutusta yhessä.. *huoh* Yritä jaksaa!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kid kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:VITUTTAA alkoholistit läheiset.
Podetaan vitutusta yhessä.. *huoh* Yritä jaksaa!
Niin vitun voimaton olo. Mutta kiitos. Ja samoin!
Vastaa Viestiin