Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
silsakenraali™

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mua oikeasti vituttaa vieläkin juuri päättyneen futispelimme tuomari. Hylkäsi maalini, kun ei muka nähnyt käsivirhettä sekä tuomitsi ihan päin vittua. Sama paskaläjä pilasi viime kaudellakin monta peliämme. Sitten se pahvi ei pysty pitämään peliä aisoissa, koska pelaajat alkavat hermostua jo ihan sitä syystä, etteivät tiedä mikä kentällä on sallittua.
swirl

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja swirl »

Systerin toiminta vituttaa taas ihan kybällä. Miten voi ihminen olla täysin piittaamaton mistään muusta kuin omasta navastaan? Ja kummallista on, että neiti saa omasta mielestään ilkeillä ja vittuilla toisille niin paljon kuin lystää, mutta jos joku sanoo hänelle poikkipuolisen sanan, helvetti on irti. Ikävää, ettei sisaruussuhdetta voi oikein sanoa irti. Tarpeeksi monta vuotta jo tullut katseltua samaa paskaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vituttaa se, etten saa syödä ja juoda 12 tuntiin.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Sinkkumatti

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Lilo kirjoitti:Vituttaa se, etten saa syödä ja juoda 12 tuntiin.
Entäs suonensisäiset? Niillä kuulemma lähtee nälkä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Sinkkumatti kirjoitti:

Entäs suonensisäiset? Niillä kuulemma lähtee nälkä.
Mun suonet ei halua että niihin tökitään mitään. Verta luovuttaessakaan ei kykene katsomaan sitä vaihetta kun neulaa pistetään.

Täytyy elää hengenravinnolla. Tää Kitinä kai luetaan sellaseks...? (Ruokaa se on hengenroskaruokakin tjtn...)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Sinkkumatti

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Lilo kirjoitti:Täytyy elää hengenravinnolla. Tää Kitinä kai luetaan sellaseks...? (Ruokaa se on hengenroskaruokakin tjtn...)
Roskaruoka närästää, tulee mahahaava ja sit on pipi olla.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Sinkkumatti kirjoitti:
Roskaruoka närästää, tulee mahahaava ja sit on pipi olla.
Ai hitto. Täytyykin sit äkkiä sulkea tää netti ja lukea jotain sivistävää niinkun ranskankielistä kirjallisuutta mielenkiintoisesta oikeudenkäynnistä vuodelta 1998.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vituttaa koivunsiemenet. :evil:
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vituttaa että sali oli kiinni vaikka sinne into piukalla raahauduinkin. Saatanan koulutuspäivät - pitäs kieltää lailla!
swirl

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Prkle... onneksi olin untenmailla. On se muuten kumma, jos on valvonut monta tuntia yöllä, niin sitten alkaa nukuttamaan taas, kun kello on juuri soimassa.
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Höh. Mä olisin ollut intoa piukassa menossa kattelemaan Felix-kissan tärähtäneitä tarinoita ja Mark Twainin seikkailuja, mutta toi avopuolisko olikin keksinyt muuta ohjelmaa sunnuntaille. :x
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Voi helvetin paska kuustoista vittu. Tästä palkasta piti ostaa makuuhuoneeseen kattokruunu, mutta toisaalta pitäisi olla ihan vaan pienellä budjetilla, kun tuli tuo helvetin kallis "harrastus" kuvioihin. Mistä mä nyhdän 65 euroa viikko sille tädille, satasen kattokruunuun, lyhennykset Visa-velkaan ja elän? Pakko alkaa myydä omaisuutta (taas) ja jos se ei riitä pitää harkita perseen myymistä. Miksi ihmeessä mä en voi olla työssä josta saisi ihan sikamaisen paljon rahaa? Miksi mulla ei ole rikasta miestä? Paljonko maksetaan käytetyistä pikkuhousuista? Saako niitä myydä huuto.netissä?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Elisan kettuileva nettiyhteys.

+ piti perua ulkomaan työkeikka hemmetin taudin takia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Päivitystä tilanteeseen: Kattokruunut olivat tilaustavaraa, joten säästin satasen toistaiseksi. Jossain vaiheessa se kyllä vielä napsahtaa. Keräsin kassillisen tyhjiä pulloja ja tölkkejä perjantai-iltana Hermannista rautatieasemalle kävellessäni, noin 3 euroa. Tänään laitan omaisuutta huuto.nettiin, mutta en varmaan käytettyjä pikkuhousuja kuitenkaan.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Bluntly kirjoitti:

+ piti perua ulkomaan työkeikka hemmetin taudin takia.
Vakuutus korvaa. Jos työnantaja on tajunnut sellaisen ottaa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ei vituta mikään. On seesteinen olo, hormonit hyrräävät suotuisasti. Lähtölaskenta ovulaatioon alkaa.
Kikkelis kokkelis.
Aito_Johanna

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Tänään ei vituta. Töissä on vaihteeksi mukavaa, oppilaat ovat kivoja ja paskapomo on tämän päivän jossain helvetin kuusessa niin ettei sitä joudu vahingossakaan näkemään.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

MINÄ vitutan
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

No just nyt vituttaa se, että mun kouluttaja on toista päivää poissa töistä ja on vähän hikistä tehdä täysin vieraita hommia jos kukaan ei ole neuvomassa. Samaan vitutukseen kuuluu se, että työt kasaantuu pöydälle koska en viitsi ihan omin päin lähteä maksamaan laskuja ympäri maailmaa kokeilumentaliteetilla.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
mustanikki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Unohdin mitä minun piti juuri sanoa... no kai se sieltä vielä tulee...
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

NYT minä sitten saan ne levyt, kun en enää Palavasti Halua niitä. :evil:



Stana.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Sutenööri

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Saatiin kesän aikana sitten uus duunikaveri. About 200 kiloa ja 185 cm. Kuvottava, epäsiisti ja pahalta haiseva rasvakasa, jonka vaatteekin on aina niin paskaset, että edellisen viikon ruokalistan voi lukea päältä.

Saatana että on kiva käydä syömässäkin, kun se valas tulee viereen haisemaan ja mässäämään. :laatta:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Sutenööri kirjoitti:
Saatana että on kiva käydä syömässäkin, kun se valas tulee viereen haisemaan ja mässäämään. :laatta:
Ajattele positiivisesti, kuvotus saattaa yltyä niihin mittoihin että itse koko ajan vaan hoikistuu. :wink:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lilo kirjoitti: Ajattele positiivisesti, kuvotus saattaa yltyä niihin mittoihin että itse koko ajan vaan hoikistuu. :wink:
Voi ei! Onko tää tilanne noin paha? :shock: Kai sentään ehdit jouluksi hyvään kuntoon, alan huolestua jos joudunkin syömään rasvatonta(arvatenkin tanskalaista :roll: ) joulukinkkua..IIkkSs!1
Prepare for the worstest.
Sutenööri

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Lilo kirjoitti:Ajattele positiivisesti, kuvotus saattaa yltyä niihin mittoihin että itse koko ajan vaan hoikistuu.
Niin, tai sit syö kuin bulimikko. Haukku, oksennus, haukku, oksennus. Röyh.
Vastaa Viestiin