Thäydellinen Thorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Että mä tahtoisin... shakkia ja Nikolaita... jos en saa, hätätilassa voisi raaka panokin kelvata. Mulla on niin sekava olo, että tänään tahtoisin vain paeta sekavuuksiani. Ei niistä miettimällä parane.

Missä kaikki muuten ylipäänsä on? Kun siis eivät ole täällä odottamassa, että minä pyydän baariin?

Lisäys-plussa-poks: Shakin saanti varmistettu. Eipä viitsinyt Turbohaltija edes näön vuoksi leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa :p:

Lopun saatte te vain kuvitella, koska kohta keskityn hetkeksi muihin asioihin enkä ehkä enää koko iltana kontribuoi tähän ketjuun...
slam

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja slam »

täs on tv, sänky, netti... hmm. Ja talon omistajat on kävelyllä. :) ööh rentoudun.
Patz

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Leffasta kotiuduttu, oli jotenkin ahdistava pätkä. Mutta taattua Miami Vice kamaa. :h:

Oonpas mä tänään viljellyt noita sydämiä, vaikka päätä särkee ja on yleispätevä vitutus päällä. Huomasin just että ens viikolla olis Taiteiden yökin, jos vaikka näkis jotain kun satun saapumaan samaisena iltana rakkaaseen pääkaupunkiimme. Perjaintai on kyllä kokousta täynnä ja illalla rientoja, mutta kai sitä muutaman päivän jaksaa...

Niin, ja tissien pienennyskin kolahti ehkä yhden askeleen eteenpäin...
bedlam

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sudenhenki kirjoitti:
Voihan paska. Toivottavasti olet kunnossa. Vaikka jälkikäteen hyvin voikin tulla mieleen, että olisi pitänyt tehdä sitä ja tätä ja ottaa sitä kiinni niin ja taittaa käsi noin, kuitenkin tuollaisessa tilanteessa kai järkevintä aina ottaa jalat alleen ja juosta niin maan perkeleesti.

Mää olen ihan fitun väsynyt, oluen ja lonkeron join ja kohta kaadun kyl jo paapaa. Hassua on ollut huomata, että kun on onnellinen ja iloinen, ihmiset alkavat kiinnittää huomiota ja flirttailla. Eli sinkkuna ollessaan kai pitäisi sitten esittää olevansa onnellisesti rakastunut, ihan sekoa moinen.
silsakenraali™

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

bedlam kirjoitti: kuitenkin tuollaisessa tilanteessa kai järkevintä aina ottaa jalat alleen ja juosta niin maan perkeleesti.
Muuta neuvoa ei oikeastaan kannata edes harkita. Mä en lähtis riskeeraamaan koskaan omaa terveyttäni jonkun säälittävän narkin tmv. vuoksi, niillä ei ole touhussaan mitään tolkkua ja aseenkäyttökynnys puuttuu.
ElanorRaven

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hitsi, mulla on nyt aika hyvä meininki :)
bedlam

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ElanorRaven kirjoitti:Hitsi, mulla on nyt aika hyvä meininki :)
Mukava kuulla, se murjotusElanor tuntui ihan oudolta tyypiltä =)
ElanorRaven

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

bedlam kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Hitsi, mulla on nyt aika hyvä meininki :)
Mukava kuulla, se murjotusElanor tuntui ihan oudolta tyypiltä =)
Elanor on ollut aika lailla alamaissa, mutta tänään on aurinko paistanut ihan täysillä :)
slam

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja slam »

ilmoitan vain, että puutuu käsi, kun makaan sen varassa
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kauhea päivä.


Jouduin kokemaan mieltäjärkyttäviä kauheuksia, en enää koskaan ole entiseni. Mikä on kai hyvä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Sudenhenki kirjoitti:Paska torstai.
Voi toista! No, kliseisesti sanottu, mut onneksi ei käynyt pahemmin. Soittimia saa kuitenkin aina uusia.


Se päivän täydellinen osuus, serkusta tuli aamulla tuplaisä kerralla! (Parhautta siis se, et kaksoset napsahti serkulle, ei mulle, äidilläni on kaksoisveli... :D )
SikaMika

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

slam kirjoitti:ilmoitan vain, että puutuu käsi, kun makaan sen varassa
Kiitos ilmoituksesta, voitte poistua.

Kaveri kävi kylässä - taas. Sillä on missio, se aikoo ripata kaikki mun cd-levyni kovalevy(i)lleen. Se on ähkinyt tuossa lattialla kolme iltaa ja edennyt prokkiksessaan aakkosissa mitattuna jo c:hen! Kyllästyi sitten touhun hitauteen ja pakkasi sellaisen neljänneskuution kokoisen pahvilaatikon täyteen levyjä ja vei ne kotiinsa kopioitaviksi. Enää ei sitten olekaan jäljellä kuin levyt väliltä d-n...
Siskokin piipahti, sekin halusi polttaa itselleen levyjäni. Musta on tullut koko perheen viihdekeskus...

Huomenna viimein töihin. Tietenkin sieltä tulisi keskellä yötä aivan loistavan Evil Dead -elokuvasarjan avausraina, joka on mielestäni trilogian paras pläjäys. Taitaa jäädä kuitenkin katsomatta, pitäisi säätää tänä yönä unirytmiä muuamalla tunnilla taaksepäin. Suosittelen kuitenkin elokuvaa kaikille heikkohermoisille hyvänyöntarinaksi... :twisted:

Ja Susimiehelle: paska homma. Pääasia oikeasti on se, ettei käynyt mitenkään pahemmin. Totta kai tuollaiset tilanteet vituttaa, itse olisin takuulla lievästi sanottuna raivoissani sinun housuissasi, mutta anna tilanteen vähän rauhoittua ja huomaat itsekin, että suht' vähällä selvisit. Hyvällä tuurilla kyseinen paska-apina tallustelee vielä kadulla vastaan joku päivä ja pääset hieman juttelemaan tapahtuneesta kahden kesken. Jaksamisia.
MadameDeMeloni

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

AarneAnkka kirjoitti:Joskus on ihan hyvä ottaa rennosti. Älä nyt ainakaan tunne syyllisyyttä laiskottelusta, koska silloin ei pysty rentoutumaan vaika laiskotteleekin, ja sekös jos mikä on hukkaan heitettyä aikaa.
Mutta kun se olisikin vaan joskus! Tarttisin ihan oikeesti jonkun tooodella rankan peräpiristysruiskeen. Kai mulla on joku masiskausi meneillään, yksinäisyys vaivaa todella. Nukkua pitäis vaan kaikki aika jota ei töissä vietä. Onneksi on tiedossa paljon töitä, loput ajasta voinkin juopotella kun en muutakaan tunnu elämälläni tekevän. Vittu että pitikin muuttaa tänne. :evil:
Alkaa tuntua siltä, että en tunne enää itseäni.
OperaDuudson

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

sudenhengelle pikaista paranemista,kaikenlaisia hulluja liikkuu vapaalla :roll:
AarneAnkka

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

MadameDeMeloni kirjoitti:Nukkua pitäis vaan kaikki aika jota ei töissä vietä. Vittu että pitikin muuttaa tänne. :evil: Alkaa tuntua siltä, että en tunne enää itseäni.
Toi voi olla kyllä ihan normaali (ja ohimenevä) elämänmuutosmasennus. Voimia sen yli tarpomiseen sulle.
Sudenhenki

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

bedlam kirjoitti: Voihan paska. Toivottavasti olet kunnossa. Vaikka jälkikäteen hyvin voikin tulla mieleen, että olisi pitänyt tehdä sitä ja tätä ja ottaa sitä kiinni niin ja taittaa käsi noin, kuitenkin tuollaisessa tilanteessa kai järkevintä aina ottaa jalat alleen ja juosta niin maan perkeleesti.
Juu, kyllä mie onneksi suhteellisen vähällä selvisin. Kyynärvarsi on vasemmasta kädestä niin helvetin kipeä, ja päähän laitettiin pari tikkiä. Vituttaa vaan aivan helvetisti, ja on mielettömän hermostuttavaa edes ajatella kotiin menemistä kun vielä rapussakin saattaa käydä huonosti.

Mitään ihmeliikkeitä ei paljoa tullut ajateltua edes jälkikäteen, sillä rappu oli melkosen ahdas että olisi mitään sellaisia voinut edes harkita. Karkuunkaan en päässyt kun tyyppi oli portaitten ja ulko-oven edessä.

Yöunet luonnollisesti meni sen sileän tien, ja niinkuin saira sanoi, moposoittimia saa aina uusia, eikä se vitutakaan, vaan se, että asuu tuollaisessa paikassa jossa on noin turvatonta.

Thx for the support, arvon kitinä.
Sinkkumatti kirjoitti:Missäpäin näin ihastuttavaa jengiä liikkuu?
Järvenpää über alles! Aion myöskin karistaa tämän junttilan pölyt koivista heti kun mahdollista.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Voi Sudenhenki! Kaikenlaista roskajoukkoa sitä onkin liikkeellä vaikka saunan takana olisi vielä tilaa. Ota rauhassa ja juttele asiasta, mitään et olisi voinut tehdä toisin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sinkkumatti kirjoitti:
Onko itse ottama kuva? Kun sama kuva oli 100:n kannessa lukijan ottamana ja mä olen utelias.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Sinkkumatti

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Lolita kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:
Onko itse ottama kuva? Kun sama kuva oli 100:n kannessa lukijan ottamana ja mä olen utelias.
Juu. Minähä se liikkuva reportteri laitoin kuvan sataseenkin :D

Näemmä palkittu sadalla eurolla...
1108

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sinkkumatti kirjoitti:Juu. Minähä se liikkuva reportteri...
Selvis viimein sekin että kuka liversi iltapäivälehdille aikoinaan. Ja saatana Angitaa syyttivät!?!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

[quote="Sudenhenki"][/quote]
Kannattaa käydä tutkituttamassa paikat spelialisteilla, jos raha antaa myöten. Arvauskeskuksissa ei paljon mitään tiedetä. Kädessä voi olla vaikka mitä, kallossa niin ikään.
Paras päivä ikinä.
Sinkkumatti

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

1108 kirjoitti: Selvis viimein sekin että kuka liversi iltapäivälehdille aikoinaan. Ja saatana Angitaa syyttivät!?!
SHHHHHH!!!
isohaara

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Lolita kirjoitti:Miten sun asuntoasia? Laittelenko ilmoituksia yksiöistä tulemaan, tai kaksioista, vai muutatteko porukalla yhteen johonkin?
Ihan vaiheessa vielä tuo asia, kun ei tässä ole mitään kiirettä vielä. Muutenkin vähän avointa vielä, ens viikolla taidan laittaan sisäisen hakemuksen pääkaupunkiseuden ja uudenmaan suuntaan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Muutenkin vähän avointa vielä, ens viikolla taidan laittaan sisäisen hakemuksen pääkaupunkiseuden ja uudenmaan suuntaan.
:shock: :h:

Täältäpäin löytyy ehkä helpommin asunto ja sohvani on käytettävissä hätätapauksessa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
MadameDeMeloni

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

AarneAnkka kirjoitti:Voimia sen yli tarpomiseen sulle.
:h:
Vastaa Viestiin