Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Hebuli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Ann kirjoitti:Jostain kumman syystä näitä kyttääjä-äijiä(useimmiten ovat juuri miehiä), jotka tuntuvat saavan jotain kieroa tyydytystä koiran paskaamisen seuraamisesta ja naisihmisten ojentamiseta, tuntuu tuppaavan mielipiteineen ja "kai sinä nyt korjaat tuon paskan", "älä viitsi tässä sitä ulkoiluttaa"-tietoiskuineen sivistämään.
Pyh. Hanki isompi koira.
Hebuli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Mylwin kirjoitti:Mutta suhteessa aika vähän niitä kyllä keskustassa näkee, enemmän törmää ihmisenpaskaan kuin koiran sellaiseen.
Maustako ne erottaa?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hebuli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Noh
Kulta! Ihana pörröinen karvaturri!
Onko tämä kihlaus?

Asiasta viidenteen, ihan pikkiriikkisen vituttaa tämä työn määrä.
Kikkelis kokkelis.
Edith

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Edith »

Haluaisin syödä ja ennen kaikkea sulatella elokuvaa, mutta pitäisi käydä nukkumaan, jotta olisi seitsemän ja puolen tunnin päästä virkeä ottamaan vastaan opetusta. Kerrankin, kun mä oon melkein vireessä alkaa ajatella!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Hebuli kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Mutta suhteessa aika vähän niitä kyllä keskustassa näkee, enemmän törmää ihmisenpaskaan kuin koiran sellaiseen.
Maustako ne erottaa?
Koostumuksesta. Kakkoja kun käy tökkimässä kepillä (=sormella) niin ihmisen tortuista löytyy kaikkea jännää sulamatonta kuten maissia, paprikaa, sanoja ja kirjastokortteja.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Hebuli kirjoitti:
Ann kirjoitti:Jostain kumman syystä näitä kyttääjä-äijiä(useimmiten ovat juuri miehiä), jotka tuntuvat saavan jotain kieroa tyydytystä koiran paskaamisen seuraamisesta ja naisihmisten ojentamiseta, tuntuu tuppaavan mielipiteineen ja "kai sinä nyt korjaat tuon paskan", "älä viitsi tässä sitä ulkoiluttaa"-tietoiskuineen sivistämään.
Pyh. Hanki isompi koira.
Hanki isompi poikaystävä.
Tai pyssykkä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dumari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti:
Hebuli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Noh
Kulta! Ihana pörröinen karvaturri!
Asiasta viidenteen, ihan pikkiriikkisen vituttaa tämä työn määrä.
Nyt multa tulee!!!! Nimittäin paskat housuun... (*juoksee vessaan*)
slam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja slam »

tuulenpuiska kirjoitti:Mua vituttaa Gattaca ja sen asennevamma.
Hej, onx ny vittu aamu... häy... parkule...

Väsyneenä alkaa oleen aika vihainenkin yms. jos sattuu tuleen veemäinen tilanne... täytyy karjua perävaunussa kirosanoja... Hesan heino on sellainen paikka, että ne varmaan pelkää mua siellä... kaukana ne ainakin on, kun kiroan siellä, kun joudun siellä ahtaassa hallissa tekemään ylimääräistä työtä eli siirtämään roinaa pois edestä, että saa kamat tuupattua lähemmäksi autoa...

Väsyneenä tuntuu, että se perävaunukin on kilometrin mittainen, kun taivaltaa hakemaan viimeistä häkkiä... Ensi yönä saan sydärin ennen kuin kädet osuu viimeisen rullakkoon...
santtu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja santtu »

Päänsärkyyn ei ole kuultu vedottavan, joten ei liene korrektia käyttää tätä lainausta omassa verbaaliakrobatiassani.

On keksittävä järeämmät pudottelut.

Kuten: "Väsyttää, haluan nukkua."
Tai: "Ei jaksa. Haluan katsoa tämän dokumentin fyysikoista, jotka olivat ystäviä, tapasivat Kööpenhaminassa eivätkä enää juurikaan vaihtaneet ajatuksia sen jälkeen ja kuinka molempian kuoleman jälkeen löytyi Kirje."

Näitäkään ei ole kyllä koskaan kuulunut.
SingleMalt kirjoitti:Turvaudu päänsärkyyn. Tepsiihän se toisellakin osapuolella.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Voi muna. Hyvä osa mun työkavereista ei ymmärrä mun välillä poliittisesti epäkorrektia huumoria.
Viimeksi muokannut Keikaus, 14.12.2006 23:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Polvi paskana, ei voi mennä salille. Liikkuminenkin lähes invalidin luokka, kele!
Amorosa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Amorosa »

SingleMalt kirjoitti:Nyt tuli tarvetta tälle ketjulle.

Vituttaa kuppaaminen. Diacor ottaa 200 euroa sukelluslääkärintodistuksesta. Perkele, mitä ryöstöä.


Aina kun mä nään ton sun avataris, niin en voi muuta sanoo ku FECK!!!
Gina

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Gina »

Vituttaa ihan kympillä että en pääse tänäkään viikonloppuna muuttamaan. Voi saatanan perkele. Tulee kiireinen viikonloppu kuun vaihteessa, senarit, oma ja hevosen muutto. Ja Senareita en jätä väliin vaikka mua musta kuolo päähän koppais.

Vittu. En tiiä miten tota kämppistä vielä jaksaa.

Ja vituttaa olla kipee. Ei pysty tekeen niin ihan mitään, vaikka tekemistä kyllä ois, tuijottavat mua koko ajan vaativasti. Mutta pyörryttää jos yrittää seistä.
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vituttaa jo vähitellen tämä ympäripyöreä olotila :evil:
Hebuli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Enää ei vituta. Tein yön läpeensä paria työasiaa kotoa käsin, sain pari tärkeää rästissä ollutta juttua päätökseen puoli kuudelta aamulla, ja laitoin samantien parille pomolle tekstarin "en pääse aamupäivän palaveriin", ja menin nukkumaan. Nousin ylös ehkä joskus yhden maissa, en enää viitsinyt mennä töihin loppupäiväksi. Pomot olivat ymmärtäväisiä, tuli takaisin "ok"-tekstareita. Stressitaso laski muutaman dekadin.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja mölli »

Alko tuleen vatutus kohtaus, miksi vattu yökerhojen pitää auveta klo 20:00-22:00 vattuku alkaa aina väsyttää siinä 20:00 maissa ei yhtään kiinnostaisi lähteä ja tuli sitten kateltua deitti ne vakio ilmoitukset jossa ilmoittaja on joko nirso tai ruma, ei perkele mä mihinkään nettiläskiperseeseen tyydy tai jonku taviksen itsetuntoa ala kohottaa netin kautta kun hoikat ja hyvännäköiset antavat mulle singnaaleja irl. Sitten saatana noi lakupekat tässä mietin pitäisi jättää kännykkä ja tärkeet lompakko kortit kotiin jos tulevat mua ryöstämään vattu sais lahdata joka ikisen niistä. Niin noi viimeaikaset sijoitukset on menneet päin persettä ja useampi tonni tuli tappiota ja tuntuu että menee joku 20 euroa päivässä aina johonkin turhaan.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja mölli »

Perkule minkälaista säälittävää paskaa se elämä koko ajan on. Ei ole kavereita, mutta mitä vattua niilläkään tekisi kun pitäisi sisäistää ryhmän säännöt onhan noita saatanoita aina silloin tällöin ollut kun ovat multa jotain saaneet ja sitten kun se jostain syystä lopahtanut niin kiinnostus muhun samoiten, härskein oli se yks vitunkantoteline vielä joku päivä käyn pistämässä sitä ämmää turpaan.
SikaMika

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vaola kirjoitti:
- Kaikkein eniten vituttaa eräs ruoholahdessa majaileva tietokonefriikki, joka on tehnyt niin saamaristi virheitä tilaukseni suhteen, että oon joutunut vääntämään kättä jo useamman kerran.
No anteeksi vaan kauheasti. Mitäs sä oikein tilasitkaan...?!

P.s. Ei me olla väännetty kättä kuin kerran, tarkista vaikka kuvaamaltasi videonauhalta! :D

Ja mua vituttaa ainoastaan vähäsen tuo vittuileva polveni.
Dumari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dumari »

SikaMika kirjoitti: Ja mua vituttaa ainoastaan vähäsen tuo vittuileva polveni.
Mua vituttaa se just nyt aika paljon. Ehkäisee tehokkaasti mun liikkumiskykyä just nyt kun taas löytyy motivaatiota treenaamiseen.

"Mitäs pelasit fudista junnuna, nyt kärsit siitä lopun elämääsi..." prkl!
MGandhi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Tällä hetkellä vitutat SINÄ!
Patz

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Patz »

MGandhi kirjoitti:Tällä hetkellä vitutat SINÄ!
Ai mää vai?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

MGandhi kirjoitti:Tällä hetkellä vitutat SINÄ!
Ja kukas sie oot?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
MGandhi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

UnelmaSäleikkö kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Tällä hetkellä vitutat SINÄ!
Ai mää vai?
No et sä...
Patz

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Patz »

MGandhi kirjoitti:
UnelmaSäleikkö kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Tällä hetkellä vitutat SINÄ!
Ai mää vai?
No et sä...
SE? :mrgreen:
Filovirus

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Asuntojonossa sijojen muuttuminen edestakaisin hyvästä huonoon ja taas hyvään ja taas kerran huonoon päivittäin.
Vastaa Viestiin