Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nowaysis kirjoitti:Kain nyt sentään tuli mamboa harrastettua? :shock: mese päälle!
Huima lenkkeili lähikaupan jäätelöaltaalle. Ankeus ja kankeus johtuivat lähinnä siitä, ettei lähikaupan valikoimiin kuulunut vieläkään B & J:tä ja Stockmannille oli yksinkertaisesti liian pitkä matka.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
swirl

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja swirl »

Eilen sauvakävelty Naisten Pyörähdyksellä kahdeksan kilometriä, joista puolet oli täyttä tuskaa. Lenkkarit, jotka eivät ole koskaan ennen hanganneet, alkoivat hankaamaan ihan hulluna.

Kaikkein tuskaisinta tapahtumassa oli kuitenkin Jari Sillanpään esiintyminen.
AarneAnkka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

No niin, kuten uhkasin, raportoin täällä taas jälleen kerran, jeee. Eli 40 minsaa salilla tuttuun tapaan. Ehkä illalla vielä täydennän saleilua toimiston kellarissa.
huima

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Kain nyt sentään tuli mamboa harrastettua? :shock: mese päälle!
Huima lenkkeili lähikaupan jäätelöaltaalle.
Lukisit Kityä pelkkien onelinereiden sijaan.

Ostin pakastimen täyteen jädeä jäätelöautosta.

Ja Stokkalle oli liian pitkä matka. Mut oli siinä vaiheessa imetty ihan kuiviin, ja oli pakko saada kuitenkin jotain energiaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kävin eileen joogaamassa Sri K. Pattabhi Joisin johdolla. Tyyppi on 91-vuotias ja vetää joogaa reippaasti itsekin vielä. Normaalisti mulla menee lämmittelyssä ja seisomasarjan sekä loppuliikkeissä n 1,5h enkä edes tee kaikkia loppuasanoita. No eilen Joisin johdolla vedetiin huimaa vauhtia lämmittely, seisomasarja, ykkösarjasta 14 asanaa ja kaikki loppuliikkeet n 50 minuutissa! Tuntui olevan pikakelaus päällä. Nyt saattuu melkein joka paikkaan mutta treeni teki hyvää ja toivottavasti potkas mua vähän perseelle jotta treenaisin useamminkin.

Itse Joisin puheesta ymmärsin vaan "van, tu, tri, fo, faiv, SIX, sevn, eit" ja "plaplaplaplaLEFTSAID". Mutta sarjat oli sen verran hyvässä muistissa että ei kauheesti haitannu (ja muista katoin vähän mallia semmosissa asanoissa mitä en oo ennen tehny).
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Melnais »

swirl kirjoitti:Eilen sauvakävelty Naisten Pyörähdyksellä kahdeksan kilometriä..
Minä menen ostamaan sauvat huomenna! Olen päättänyt ulkoistaa itseni paikallisliikenteestä ja klenkata noiden kanssa työmatkat myös talvisin. (Samalla saan ne ovelasti pois kolmekymppisten ei-toivotut lahjalistalta, vielä pitäisi keksiä miten tehdä sama tandemhypylle.)
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

huima kirjoitti:[ Mut oli siinä vaiheessa imetty ihan kuiviin, ja oli pakko saada kuitenkin jotain energiaa.
Joo. Se mun "olen energialatautunut" -kommenttini viikonpäiväketjussa ei sit liity tähän yhtään mitenkään. Sorba. Jääny weekendin sikailuvaihde päälle. Toivottavasti kestää iltaan asti..

Oon niinQ pyöräilly baariin ja sieltä himaan. Ehkä 2x4km. Nyt kelasin lähtee juokseen. Kerron sit kauanko jaksoin juosta. Mulla on uudet harmaat lenkkarit, aiga mageet hei. Oon ihan sporttinen. NiinQ.

Viime viikolla tulin muuten baarista kotiin istuen pyöräni lastenistuimessa. Aika hyvin mahduttu!1
Prepare for the worstest.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lilo »

annepa kirjoitti:
Itse Joisin puheesta ymmärsin vaan "van, tu, tri, fo, faiv, SIX, sevn, eit" ja "plaplaplaplaLEFTSAID". Mutta sarjat oli sen verran hyvässä muistissa että ei kauheesti haitannu (ja muista katoin vähän mallia semmosissa asanoissa mitä en oo ennen tehny).
Ai niin se on Suomessa. Ihan unohdin. Olis kyllä kiva kokeilla joogaa indian style, kuulin villejä huhuja tästä vauhdikkaammasta mallista.

Ja Huima, mä tarviin erillispäivityksen sun jäätelöseikkailuista, en mä jaksa jotain viestejä selata, daah!




...tai, tarkemmin ajatellen, en mä edes tartte sitä erillispäivitystäkään.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
huima

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti: Ja Huima, mä tarviin erillispäivityksen sun jäätelöseikkailuista, en mä jaksa jotain viestejä selata, daah!
Sull eon yyveetä, vai tuutko mieluummin kylään syömään jädeä?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

HEI ENTÄS MÄ??!!1
Prepare for the worstest.
huima

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja huima »

nowaysis kirjoitti:HEI ENTÄS MÄ??!!1
Köh.. sun kanssa mä ajattelin sitä sushi-juttua...

... satumaisella kattauksella. 8)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

[quote="huima"][/quote]

Now you're talking.. Pus!
Prepare for the worstest.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nowaysis kirjoitti: Now you're talking.. Pus!
HeiheiheiHEI! Mulla tulee jo jädet korvista, kyllä sushi kelpais tännekin! Lurjukset.

...voi hitto, tää on kyllä niin urheilua, niin urheilua...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
huima

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:HeiheiheiHEI! Mulla tulee jo jädet korvista, kyllä sushi kelpais tännekin! Lurjukset.
En yhtään epäile etteikö sunkin tekisi mieli.
Lilo kirjoitti:...voi hitto, tää on kyllä niin urheilua, niin urheilua...
.. tietäisitkin! 8)
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Eilen vesijuoksu ja kävely melkein 2h. Tänään niska-selkäjumppa. Lisäksi lupauduin osallistumaan puolimaratonille.
ninnithequeen

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tunnin ratsastuslenkki, 50 vatsalihasliiketta, reipas puolen tunnin kävely.

Joo, tästä se kunto lähtee taas kasvamaan :roll:
huima

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja huima »

Aamulenkkinä taas 2500 ja rapiat, 11:30. Kyllä se tästä, kohta voi taas juostakin.

Tällä viikolla ei uskalla vielä ottaa oikeita lenkkejä ohjelmaan, vaan totuttelee ja käynnistää kropan näin aamuisin tollaisella pienellä reippailulla.

Sitten kun aamulenkkinä menee se 3000 alle 12:00, niin voi taas hymyillä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Harjottelin viikonloppuna golf-lyöntejä. Saa harjoitella vielä aika paljon ennen kuin voi luottaa siihen, ettei tapa vahingossa ketään. Ranteet ja kädet tulivat kipeiksi. Maila oli liian painava. Jos aion jatkossa vielä harjoitella, täytyy hankkia joku ämmien maila. Ja käsine.
Pikku-Akka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Eilen reilun tunnin salitreeni jalkalihaksille ja keskivartalolle.
AarneAnkka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ai niin joo. Salilla olin. En katsonut kelloa, mutta arvioisin palttiarallaa 50 minuuttia.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Saz »

Miten te pesette mattonne? Itse? vai pesetättekö?
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Saz kirjoitti:Miten te pesette mattonne? Itse? vai pesetättekö?
Ai onko matonpesustakin tullut suosittu kuntoilulaji ?

Kyllhän sillä saa hien pintaan jos oikeen kunnolla hinkkaa ;)
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Saz »

Mulli75 kirjoitti:
Saz kirjoitti:Miten te pesette mattonne? Itse? vai pesetättekö?
Ai onko matonpesustakin tullut suosittu kuntoilulaji ?

Kyllhän sillä saa hien pintaan jos oikeen kunnolla hinkkaa ;)
Oho. Eikö tää ollutkaan se siivousketju? Hups. Kertokaa silti. :D
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Saz kirjoitti:Miten te pesette mattonne? Itse? vai pesetättekö?
Mökillä on hyvä pestä, jos sellaisen mahdollisuus on. Mie en tietenkään itse pese, vaan toinen osapuoli saa pestä. Seuraneitinä tosin voin toimia. Tänä vuonna ei pesty mattoja.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Saz kirjoitti:Miten te pesette mattonne? Itse? vai pesetättekö?
Alkukodissa on pieni painepesuri, siellä ensin saaviin likoamaan ja sitten varsinainen pesu painepesurilla mattotelineessä. Mattoteline on tosin uniikkimalli joka sopii erityisen hyvin tähän työhön kääntyvine puomeineen, helpottaa painavien ja märkien mattojen käsittelyä huomattavasti.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin