Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
huima

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja huima »

Heeei!

Mä olin eka.
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Larla »

huima kirjoitti:
Larla kirjoitti:Just nyt voisin parittaa itseni ensimmäiselle halukkaalle. /quote]

Kuka voisi tuollaista soidinkutsua vastustaa? Kysyn vaan.

Ja tarvitseeko halukkuutta edes kysyä?

Varmaan monikin :lol:

ja onhan se ihan kohteliasta kysyä.
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Larla »

huima kirjoitti:Heeei!

Mä olin eka.
Ilmaisit halukkuutesi ympäripyöreästi :lol:

kumpi haluaa eneNpi? kaksintaistelu olisi aika pop.
Viimeksi muokannut Larla, 22.08.2006 0:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
huima

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja huima »

Larla kirjoitti:Ilmaisit halukkuutesi ympäripyöreästi :lol:
Hei beibi,

mun halukkuus on niin selvää kauraa, että jopa että Reuters tietää sen kysymättä. Seuraa vaistojasi ja anna mennä, ei se satu - ja jos sattuu, niin aamulla annan jäätelöä.
Sinkkumatti

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Larla kirjoitti:Ilmaisit halukkuutesi ympäripyöreästi :lol:
Kyllä Huimalla oli jo GPS-laite kädessä, mut sit se huomas sen ruudussa kuolleen pikselin, joka vei kokonaan huomion pois sinusta. Minkäs teknonörtti raidoilleen voi.
huima

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja huima »

Larla kirjoitti:kumpi haluaa eneNpi? kaksintaistelu olisi aika pop.
Make luuv not war.

Omistaminen on niin pois muodista, rakkautta pitää pystyä jakamaan.

Rauhaa ja rakkautta.
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Larla »

huima kirjoitti:
Larla kirjoitti:kumpi haluaa eneNpi? kaksintaistelu olisi aika pop.
Make luuv not war.

Omistaminen on niin pois muodista, rakkautta pitää pystyä jakamaan.

Rauhaa ja rakkautta.
no toki voin ottaa kummatkin :lol:
huima

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja huima »

Larla kirjoitti: no toki voin ottaa kummatkin :lol:
Eeeeexcellent.

Ootas, lisään sut messengeriin - niin sovitaan yksityiskohdista.
Herra Manala

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

safi kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:Siis Geetzuhan on niin Håttis Beibeh, että suuri osan kitinän naisistakin olisi valmiita kääntymään lebsoiksi jos sillä saisivat kunnian pimppautua G:n kanssa ;) :h:
*yökkäilee* No nyt tuli kyllä sellaista kuraa, että puhu vaan omasta puolestasi.
No ei kai sua nyt kukaan viimeisimmän testokuurisi jälkeen enää erehtynytkään naiseksi luulemaan? :h:
RolloTomasi

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Keikaus kirjoitti:RolloTomasi ja Aito_Johanna.
Kyllahan se minulle kavisi, vaikka heti, mutta mitakohan Aito_Johanna tuumaa? Saattaisi viela juosta karkuun.
Quarter

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Mä voisin parittaa itteni ja Vaolan. Tai si patzin. Tai si Geetzun. Mutku ne kaikki leikkii jotai parisuhteilua ni.. :P Ninni ois hauska tavata niinku iha platonisessa mieles. Uusia tulokkaita en o ehtinyt kattelemaan kun ei tule hengailtua täällä niin paljoa enää... ja sitä myötä mutkin on jo unohdettu... :(
Manalan voisin kohdata neutraalilla hiekkalaatikolla viiden radan neppikilpailussa. :hep:
Bliss

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulla on pysyvä sopimus aivan toisaalla, mutta noin muuten voisin parittaa itseni Bluntlylle tai Tiikeriankalle :D
Bluntly siksi, kun se tykkää viherkasveista ja ruuanlaitosta, ja Tiikeriankka siksi, kun sillä on söpö koira ja se kirjoittelee kitkeränkiukkuisia onelinereitä. Oliks riittävät perustelut??
mustakikkeli

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Lolita kirjoitti:Elcokin taitaa olla varattu, etkö sä ketään sinkkua keksis?
Sinulle on jo tarjottu JoeB:tä korkokengillä tahi ilman. Miksi dissaat tätä ehdotusta ikäänkuin sitä ei olisi edes mainittu, vai oletko blokannut viestini? Onko Joe liian kiltti ja mukava hujoppi?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

mustakikkeli kirjoitti:Sinulle on jo tarjottu JoeB:tä korkokengillä tahi ilman. Miksi dissaat tätä ehdotusta ikäänkuin sitä ei olisi edes mainittu, vai oletko blokannut viestini? Onko Joe liian kiltti ja mukava hujoppi?
Minä mitään dissannut, mä halusin piikitellä Ramboa ja päästä parittaan sen Jouskalle.

Joessa saattaa olla potentiaalia, enpä tiiä. Ollankohan jopa kaksi kertaa tavattu ja ekalla kertaa ei taidettu edes jutella, joten en osaa sanoa juuta enkä jaata. Pistän kuitenkin muistiin mahdollista miehentarvetta varten.
mustakikkeli

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Hyvä. Just näin. JoeB on Plan B.
Patz

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Patz »

QuarterDot kirjoitti:Mutku ne kaikki leikkii jotai parisuhteilua ni..
Onko mulla parisuhde?? Viittisitkö sanoa sille että tulis himaan?

Ja koska mun preferenssit on selkeät, naitan itseni sille ainoalle ne täyttävälle eli MGandhille.

Ja hah hah haa sille yhdelle joka himoitsee sitä yhtä, been there, done that, en suosittele.
AarneAnkka

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Patz kirjoitti:Ja hah hah haa sille yhdelle joka himoitsee sitä yhtä, been there, done that, en suosittele.
Oot ollu silleen Aito_Johannan kanssa? :shock: Kuvia heti!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Eikö olisi parasta, että koko kööri vietäisiin autiolla saarelle ja annettaisiin luonnon tehdä tehtävänsä? Hajut ja muut tulisivat luonnollisina esiin, kun sissijuustot ja vastaavat visvat alkaisivat tehdä rakkaudentyötä.
Paras päivä ikinä.
Geetzu

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Voi olla, että parittuminen jäis mulla ainakin väliin tyyppien kanssa, jotka ei osaa peseytyä saarta ympäröivän veden avulla... Mutta oishan tommonen aika metkaa. Voi sitä ristiinnussimisen rrrriemua!
bedlam

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Riemumieli kirjoitti:Eikö olisi parasta, että koko kööri vietäisiin autiolla saarelle ja annettaisiin luonnon tehdä tehtävänsä? Hajut ja muut tulisivat luonnollisina esiin, kun sissijuustot ja vastaavat visvat alkaisivat tehdä rakkaudentyötä.
Aaah, juoksisin sen graavilohen tuoksun perässä.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Patz kirjoitti:... been there, done that, en suosittele.
Tässä tapauksessa olen onnellinen ettei kukaan ole ilmaissut halua pariutumaan kanssani, muuten olisin voinut tuntea piston sydämessäni. Aihettakaan tuollaisiin epäilyihin ei tetenkään ole edes olemassa. :lol:
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Geetzu kirjoitti:Voi olla, että parittuminen jäis mulla ainakin väliin tyyppien kanssa, jotka ei osaa peseytyä saarta ympäröivän veden avulla.
Ehkä vesi olisi täynnä haita ja muita ilkeyksiä, eikä kukaan haluaisi tuhlata makean veden varastoja munan uittamiseen. Vuoristopuroonkaan ei haluttaisi pikanttia juuston sivumakua. Pariutumisen huolta ei kannattaisi kantaa. Ulkoilmassa hajut unohtuvat ja pian kaikki olisivat yhtä kiimaista metsäsuomalaista ulokemöykkyä kiihkonkiljahduksineen.
Paras päivä ikinä.
Elukka

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Riemumieli kirjoitti:pian kaikki olisivat yhtä kiimaista metsäsuomalaista ulokemöykkyä kiihkonkiljahduksineen.
Ihanan romanttista! :h:
SnapaHead

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Tulipa tuosta autiosaarijutusta mieleen, että voisin kuvitella jokaisen naispuolisen ja suurimman osan miespuolisista täällä noudattavan markiisi De Saden ohjetta. Kyse on siis siitä kun kaikkien perseet on hoonattu (tietysti vain sen aviomiehen tai -vaimon kanssa) vastaanottamaan tennispalloa niin ei siellä tuhkaluukussa enää mikään tunnu miltään. De Saden jo satoja vuosia sitten löydetty lääke voisi hyvinkin toteutua tuolla saarella. Eli käydään ahkerasti paskalla eikä ikinä pyyhitä. Varotaan visusti vaatekappaleilla myös sitä loosteria. Paska kun siinä sitten kerroksittain kuivuu reiän ympärille niin saadaan sitä jo 13-vuotiaasta asti kaivattua repimisen tunnetta lemmenleikkeihin.

Noin muuten ei täällä ole kuin yksi match made in heaven ja se on tietysti Homeboy ja Safi ja intternet. Ja toisena Gattaca ja intternet. Myös Slam ja intternet. Jne. Intternetistä on moneksi. Taitaa sen SinkkuMatinkin ainoa liha olla tuo intternet. Ja Vadimin. Ja Silsan. Puhumattakaan Joudenista ja Keikauksesta, mutta niille nyt ei edes Intternet riitä. Ne on vielä tilanneet Jallun ja possunaamareita.
Sinkkumatti

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

SnapaHead kirjoitti:Taitaa sen SinkkuMatinkin ainoa liha olla tuo intternet.
KULTA!
Vastaa Viestiin