Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Mulli75

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Saz kirjoitti:
sutenööri ja mulli
Ehkä te olette vain limaisia ja ällöjä flirttaillessanne? :D
Näytä heti mistä löydät yhdenkään mun kirjoittaman limaisen linen joka loukkaa todella syvästi. :tosikko:
CandyMan

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Kreitsu kirjoitti:Käsi ylös, kuinka monella (kysymys ei koske vain eukkoja) on tapana hymyillä aurinkoisesti kävellessään yksin kaupungin kaduilla:?: Itse saatan hymyillä itsekseni
Tuota minulla tapahtuu spontaanisti vain jos tulee joku älyttömän hyvä juttu mieleen hih hih. Jos paikalla on tuttuja, ihmettelevät enintään mitä oikein virnistelen. Jos olen vain erityisen onnellinen olooni, ilme on kai perustyytyväinen ja levollinen, ei mitenkään erityisen hymyilevä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ensimmäinen ajatus on että mulleko toi virnuilee.

Aurinkoiset ihmiset ovat muutenkin rasittavia. Jos mulla ei ole kivaa niin ei kenelläkään muullakaan saa olla.

Vieraista ihmisistä kyse siis. Tuttujen kanssa voikin sitten nauraa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Saz »

Mulli75 kirjoitti: Näytä heti mistä löydät yhdenkään mun kirjoittaman limaisen linen joka loukkaa todella syvästi. :tosikko:
Virtuaaliflirttailun puutteestako täällä itkettiinkin?

Älä oo tosikko hei, ei se oo ollenkaan hottia. ;)
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Olen just niitä ärsyttäviä kavereita joiden perusilme on hymy vaikka ei olisi tasan mitään syytä hymyillä.Yleensä hymyn kirvoittaa hyvä musiikki ja se sitten jää päälle.

Miettiny itsekkin useasti ettei kyll helpostisaa hymyä takaisin.Tai sitten se johtuu vaan minusta :p
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
NuoriDaavid

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:Toki hymyilevä vastaantulija (myös asiakaspalvelija) on ihastuttava ilmestys
Hymyilevä asiakaspalvelija herätää epäilyn vittuilusta. Hymyilevä vastaantulija panee tarkastamaan, onko WC-paperi tarttunut jalkaan vai onko vetoketju auki.
Sutenööri

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

bedlam kirjoitti:En mä välttis ihmettele ettei sulle flirttailla, jos asenne on tuo.
Nii i. Ajatella.
bedlam

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sutenööri kirjoitti:
bedlam kirjoitti:En mä välttis ihmettele ettei sulle flirttailla, jos asenne on tuo.
Nii i. Ajatella.
Nii i, kiukkupylly.
NuoriDaavid

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Yleensä hymyilen nousuhumalassa.
huima

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja huima »

Kreitsu kirjoitti:Käsi ylös, kuinka monella (kysymys ei koske vain eukkoja) on tapana hymyillä aurinkoisesti kävellessään yksin kaupungin kaduilla:?:
:D :ohyeah:
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja martza »

Kreitsu kirjoitti: Käsi ylös, kuinka monella (kysymys ei koske vain eukkoja) on tapana hymyillä aurinkoisesti kävellessään yksin kaupungin kaduilla:?:
:D :) :ohyeah:

Eikä nämä maksa mitään.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mylwin kirjoitti:Ensimmäinen ajatus on että mulleko toi virnuilee.

Aurinkoiset ihmiset ovat muutenkin rasittavia. Jos mulla ei ole kivaa niin ei kenelläkään muullakaan saa olla.

Vieraista ihmisistä kyse siis. Tuttujen kanssa voikin sitten nauraa.
Yhdynyhdynyhdyn!

Mut sit kuitenkin täytyy yhtyä myös siihen, että tosiaankin mitä pohjoisemmaksi tullaan sitä avoimemmaksi ja leppoisammaksi käy atmosfääri..
Nimim. eteläntytön kokemuksen syvä tissiääni
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriDaavid kirjoitti:Hymyilevä asiakaspalvelija herätää epäilyn vittuilusta. Hymyilevä vastaantulija panee tarkastamaan, onko WC-paperi tarttunut jalkaan vai onko vetoketju auki.
Tässä se taas nähtiin, kun yritin olla nami nami. Joku muuttui minuksi. Taidan olla varsinainen Boris the Fun Slayer, jonka on vain oltava realisti tai jos en ole, joku toinen ottaa paikkani. Onneksi paikan ottajia aina löytyy, muuten maailma vajoaisi ikuiseen pimeyteen.
:hep:
Paras päivä ikinä.
Tiikeriankka

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Kreitsu kirjoitti:Käsi ylös, kuinka monella (kysymys ei koske vain eukkoja) on tapana hymyillä aurinkoisesti kävellessään yksin kaupungin kaduilla:?:
No en minä mikään kylähullu ole. Saatan hymyillä hyvänä päivänä mutta en koko kalustolla.
Sutenööri

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

irmelianneli kirjoitti:Mut sit kuitenkin täytyy yhtyä myös siihen, että tosiaankin mitä pohjoisemmaksi tullaan sitä avoimemmaksi ja leppoisammaksi käy atmosfääri..
Nimim. eteläntytön kokemuksen syvä tissiääni
Kyllähän tämäkin paikkansa pitää. Turun jälkeen helsinki oli paratiisi, mutta jo tampereella ollessa eron huomaa. Turku oli tosin niin paha, että siellä tuli kadulla kävellessään mieleen, että olenkohan mä jotenkin.. spitaalisen lepraraadon näköinen..

Mut turku onkin turku..
Mulli75

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Saz kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti: Näytä heti mistä löydät yhdenkään mun kirjoittaman limaisen linen joka loukkaa todella syvästi. :tosikko:
Virtuaaliflirttailun puutteestako täällä itkettiinkin?

Älä oo tosikko hei, ei se oo ollenkaan hottia. ;)
En mä minkään perään itke. :hep:
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Canine »

:off: Mua alkaa pikkuhiljaa närästämään valitus siitä kuinka suomalaiset naiset sitä ja ulkomailla tätä ja muualla maailmassa siis yleensä paremmin. Suomalaisen naisen pitäisi siis flirttailla kuin jenkki, olla tulinen kuin espanjalainen, pidättyväinen kuin etelä-eurooppalainen (suomalaiset naiset ovat lutkia jos antavat ja jos eivät anna niin ovat pihtareita), pukeutua kuin virolainen, olla kaunis kuten ruotsalainen ym ym ym.

Ihmisille hymyily yms "flirttailu" on hyvin pitkälle kulttuurisidonnaista.
Suomessa ollaan muutenkin paljon pidättyväisempiä kuin esim. etelä-Euroopassa, ei tuntemattomille ihmisille jutella liikennevälineissä tai hymyillä kadulla. Tämän eron huomaa selvästi kun asuu ulkomailla.
Ranskassa asuessani minulle oli kovin vaikeaa tottua poskipussailuun tervehdittäessä. Varsinkin kun kyseessä oli entuudestaan tuntematon ihminen, tuntui se varsin ahdistavalta ja usein otin vaistomaisia taka-askelia kun vieras mies lähestyi turpavärkkinsä kanssa. Get off my space.

Etelä-eurooppalaiset myös ihmettelivät sitä suomalaisten hiljaisuutta. Tai siis minun näkövinkkelistäni sitä kuinka en puhu koko aikaa. Kaikesta.
Olen siis välillä hiljaa. Portugalilaiset olivat äänessä koko ajan ja puhuivat tunteistaan ym. Jos olin hiljaa he luulivat että olen pahantuulinen.
Luulin myös ennen olevani krooninen myöhästelijä ja toivoton tapaus.
Suomen mittapuun mukaan ehkä, mutta etelä-Euroopassa olin ärsyttävän säntillinen. Minulla puolestani meni hermot kun mikään sovittu aika ei koskaan pitänyt ja suunnitelmia muuteltiin milloin mitenkin.

Huoh. Paatokseni pointti oli siis se, että en käsitä miksi suomalaisen, niin naisen kuin miehenkään pitäisi olla mitään muuta kuin suomalaisia. Jokaisessa kansallisuudessa on omat hyvät ja huonot puolensa. En siis edelleenkään ala flirttailemaan ja hymyilemään ympäriinsä ja venakot saavat pitää vesirajamekkonsa, piikkikorkonsa ja kirkkaat huulipunansa.
Not only is life a bitch, it has puppies
Sutenööri

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Canine kirjoitti::off: Mua alkaa pikkuhiljaa närästämään
Khihihihi. Et sä ihan Fåån veroinen ollut, mutta menettelee :mrgreen:
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Canine »

Sutenööri kirjoitti:
Canine kirjoitti::off: Mua alkaa pikkuhiljaa närästämään
Khihihihi. Et sä ihan Fåån veroinen ollut, mutta menettelee :mrgreen:
Kiitos. Hengitän taas tasaisesti. :D
Not only is life a bitch, it has puppies
huima

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja huima »

Canine kirjoitti:Suomalaisen naisen pitäisi siis flirttailla kuin jenkki, olla tulinen kuin espanjalainen, pidättyväinen kuin etelä-eurooppalainen (suomalaiset naiset ovat lutkia jos antavat ja jos eivät anna niin ovat pihtareita), pukeutua kuin virolainen, olla kaunis kuten ruotsalainen ym ym ym.
Tulihan se sieltä :D
Dumari

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Canine kirjoitti:...
Hyvin sanottu, superia, rautaa :h:
huima

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja huima »

Dumari kirjoitti:
Canine kirjoitti:...
Hyvin sanottu, superia, rautaa :h:
Kieli pois pyllystä!
Dumari

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Dumari »

huima kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
Canine kirjoitti:...
Hyvin sanottu..
Kieli pois pyllystä!
Missään pyllyssä ole, mielestäni suomalaisnaiset ovat ihkuja monella tapaa. Toki ulkomaillakin on ehania immeisiä, mutta silti suosin kotimaista yli muiden.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Melnais »

huima kirjoitti: toisaalta iloisen rempseät ja hymyilevät tytöt -- olkoonkin peppu kokoa america UND kanada -- ovat hemaisevan seksikkäitä pörröpäitä, joiden hymy sulattaa kovimmankin jääkuoren.
Mietinkin tässä päivänä eräänä pitkään, miksi olet kehunut minunkin persettäni.

Hymy tarttuu. Osana sotaani negatiivisuutta vastaan koitan kiinnittää huomiota kaikkiin suloisiin pikkuasioihin (auringonkukkia! lapsi! hassu pulu!) joista tulee hyvä mieli ja alan hymyillä. Se heijastuu aika hyvin suurimmasta osasta ihmisiä, sain jopa spontaania vitsailua bussikuskilta. Usein hapannaamaisuus on itsensä ottamista aivan liian vakavasti. Ei pelleily mikään itsetarkoitus ole, mutta aidosti ihailtavat ihmiset eivät kulje paskantärkeinä omaa erinomaisuuttaan korostaen.

Eniten onnistun saamaan hymyä ympärilleni kulkiessani kaupan tuulikaapeissa. En koskaan muista, että korko jää kiinni muovimaton reikiin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Clay »

Dumari kirjoitti:
Canine kirjoitti:...
Hyvin sanottu on puoliksi tehty, -superioria-, nautaa :h:
Hymyilen hautausmaalla.
Nyt penikseni on fantastinen!
Vastaa Viestiin