Onko leijona hankalin horo?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Onko leijona hankalin horo?

On.
10
30%
Ei.
23
70%
 
Ääniä yhteensä: 33

Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Uusiopehmis kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Vesimies, oinas, kaksonen, leijona, vaaka, jouskari noin niin kuin perinteisen ja pintapuolisen tulkinnan mukaan. Luulisi noiden joukosta löytyvän jonkun, joka arvostaa öh, miehistä, otettasi asioihin. :wink: Mut kyl muutkin voi käydä, eli jos joku hyvä horo löytyy, älä kysy horoa.
Mut eiks se jellona ollu se hankalin keissi? Aika sikamaista suositella mulle jellonaa, jos siitä ei saa ku otsaryppyjä ja harmaita hiuksia.
Mut kato sulle se vois sopii just hyvin! :wink: Ja jos on hankalaa, harrastakaa paljon seksiä, niin ei tarvi ajatella niitä hankalia asioita.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
kvasaari
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 130
Liittynyt: 15.08.2005 23:39
Paikkakunta: Espoo

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja kvasaari »

Eikä oo. Mä oon jellona enkä ole ollenkaan hankala tapaus -- ainakaan omasta mielestäni -- pikemminkin päinvastoin. Taidan olla tylsällä tavalla liian helppo ja tasainen. Joku astrologiaan uskova tais selvittää mun nousevan merkin. Se tais olla vaaka, minkä pitäis selvittää mun epäjellonamaista käytöstä. :D

Itsehän en skeptikkona usko astrologiaan ennen kuin se todeksi todistetaan.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Kun nyt aiheesta avasin keskustelusivun otan tilanteesta vaarin ja kysyn kaikkitietävältä parinvalintagurulta Keikaukselta mitä horomerkintöjä ravun kannattaa tutkiskella lähemmin?

Toim huom. Kissandran kanssa samaa mielipuolta tuon horopiiperryksen paikkansapitävyydestä.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mojo kirjoitti:Kun nyt aiheesta avasin keskustelusivun otan tilanteesta vaarin ja kysyn kaikkitietävältä parinvalintagurulta Keikaukselta mitä horomerkintöjä ravun kannattaa tutkiskella lähemmin?
Skorpparia, kaurista, kaloja, härkää, rapuja ja neitsyitä, siis perinteisesti ja pintapuolisesti tulkiten. En kuitenkaan jumittaisi horoihin, jos vaikuttaa mukavalta ihmiseltä. :wink:

Voi kamala, mun ei kannata varmaan kirjoittaa yhtään mitään horoista, koska joku varmaan jo nyt luulee, että mä uskon niihin täysillä. Vähän tietty pitää uskoa, kun aina kerrotaan, että olen seksikäs ja älykäs.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Keikaus kirjoitti:Vähän tietty pitää uskoa, kun aina kerrotaan
Ei pidä... mutta todellisuudessa kaikki mun kaksi pidempiaikaista suhdetta (lasketaan siis vuosissa) on ollut neitsyiden kanssa. Ja uusin tuttavuus on kans moinen. Plääh, en usko en ikinä, en koskaan.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mojo kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Vähän tietty pitää uskoa, kun aina kerrotaan
Ei pidä... mutta todellisuudessa kaikki mun kaksi pidempiaikaista suhdetta (lasketaan siis vuosissa) on ollut neitsyiden kanssa. Ja uusin tuttavuus on kans moinen. Plääh, en usko en ikinä, en koskaan.
Neitsyet on sulle hyviä, tulee vähän järkeäkin peliin. :wink: Ettei ole sitä tunnetta vain. Olen tuntenut monta ihanaa neitsyt-miestä.
Kikkelis kokkelis.
Elukka

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kaikkein hankalimpia on semmoset horot, jotka tulee jästipäisesti väittämään, että kun kerran synnyit tuohon aikaan niin olet semmoinen-ja-tämmöinen vaikket oliskaan, niin että deal with it.

...

:P
MarthaFocker

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

ON!!!
Kert ope ei voi tajuta, että MÄ OLEN parasta mitä sille on koskaan tapahtunut"!!1 Vitun idari.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Saz »

Uusiopehmis kirjoitti:Mä oon nyt niin pettynyt teihin horopersauksiin. Kukaan ei oo vielkään kertonu minkä merkkistä daamia sovinistikaksosen pitäisi jymäyttää, jotta suhde pelaisi?
Mun löytämäni huipputieteellisen horoskooppisivuston mukaan sulle nimenomaan sopisi leijona, ("Leijonan karisma ja kaksosen viehätysvoima toimivat hyvin yhdessä. Puoleensavetävä kaksonen hivelee leijonan egoa, joka puolestaan on niitä harvoja merkkejä, jotka jaksavat sietää kaksosen flirttiä muiden kanssa."). Ja mahdollisesti myös kalat, vaaka, jousimies ja oinas.
Ole hyvä vaan, tästä oli varmasti apua. :)
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Jep, jep, tää leijona on myöskin seukannut sekopää-kaksosen kanssa, niin hyvin meni, et jopa kuus vuotta tuli toisen kylkeä kulutettua.. Eli se siitä Pehmikselle, flirttiä vaan! ;)

Toisaalta, aivan kuten usea onkin jo huomauttanut, nuo horo..skoopit..Luonne muokkautuu menneisyyden seurauksena, mutta ehkä joitain jää vielä sen tähtien asennonkin varaan..
slam

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja slam »

kauris on cool. siksi olen se
Uusiopehmis

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Jaa, kai mun pitää sitten opetella flirttaamaan. Tosin se leijona jota tapailin ei ollut kovin egoisa, pikemminkin päinvastoin. Hitsit nää tähtimerkit velvoittaa kaikenlaiseen muutokseen.
Rouva Pupu

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

kaakki kirjoitti:Jep, jep, tää leijona on myöskin seukannut sekopää-kaksosen kanssa, niin hyvin meni, et jopa kuus vuotta tuli toisen kylkeä kulutettua..
Kaksonen on kumppanina syNppis tyyppiä, todellakin. Jos nyt uskoo horoihin. Mutta paras suhde on kyllä vesimiehen kanssa.
Mitä mahtaa tähtikartat taas tuumata. Vaaka taas ihan surkea parisuhde kumppani, paitsi minä vaaka :p

Aika hihhuleita olette.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Saz kirjoitti: Mun löytämäni huipputieteellisen horoskooppisivuston mukaan sulle nimenomaan sopisi leijona
.. eli siis brunetti leijona jolla on pienet tissit. Ja katso, nyt tiedät mitä etsiä!1
Prepare for the worstest.
Uusiopehmis

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

nowaysis kirjoitti:
Saz kirjoitti: Mun löytämäni huipputieteellisen horoskooppisivuston mukaan sulle nimenomaan sopisi leijona
.. eli siis brunetti leijona jolla on pienet tissit. Ja katso, nyt tiedät mitä etsiä!1
Höh, en mä oo noin nirso. Brune tai punapää, kunhan ot pitkät. Ja pienet-keskikokoiset. Horo taitaa kyl olla eka mistä joustan :D
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja martza »

quote="Keikaus"]
Olen tuntenut monta ihanaa neitsyt-miestä.
[/quote]

:D Neitsyt miehet ovat 8) :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

martza kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Olen tuntenut monta ihanaa neitsyt-miestä.
:D Neitsyt miehet ovat 8) :wink:
Niin sinäkin! :wink:
Kikkelis kokkelis.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja martza »

Keikaus kirjoitti: Niin sinäkin!
Kiitos. Olen ihan otettu.
Sopivassa määrin tunnetta ja järkeä mukana ja joskus sitten ei ole kumpaakaan.
Itse seurustelen "Vesimiehen" kanssa nykyään ja luulen, että tämäkin kobinaatio toimii ihan hyvin vaikka horroskooppimerkit ei niin hyvin pitäisi toimia yhteen, ainakin mitä olen lukenut lehdistä.

EX:ni on Rapu, jolla oli hyviä puolia hänelläkin, mutta Ravun tyyli "yksi askel eteen ja kaksi taakse" alkoi rassaamaan ajan mittaa.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Pikku-Akka

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Leijonat ovat ihania ja valloittavia persoonia.
Nimim. Leijona-78
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mites käy tän horo'skooppi shaissen kun pluto ei olekkaan enää planeetta? Kai silläkin on merkitystä kun tuo kaukainen kiertolainen ei enää vierailekkaan (makuu)huoneissa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Bluntly kirjoitti:pöpinää
Pluto oo koskaan mun makkarissani vieraillut eli ei vaikuta mun horoiluihin mitenkään ;) Yrität vaan pöpinöilläs harhauttaa meitä.. Oot kuitenki vaan yks hankala leijona miäs..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja brona »

Rakas ex-kaksossäätöni kommentoi jokin aika sitten kaverilleni musta:"Siinä vasta hankala nainen." Pöh, herra itse oli vuoron perään joko sitä mieltä, että koko juttu on tuhoontuomittu tai sitten kerta kaikkiaan lääpällään tai että hän on niin huono ihminen ja minä hankala tai ..... Vähintäänkin jakautunut persoona kuorrutettuna adhd:llä, mutta pahuksen fiksu jätkä ja äärettömän lojaali frendi. Ja helvetin hyvä kokki.
...
Herra Manala

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

slam kirjoitti:kauris on cool. siksi olen se
Et siksi, vaan siksi, että sun faijasi unohti käyttää kortonkia vappuna.
CandyMan

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

"Ehanaa Leijonat ehanaa!
Ehanaa Leijonat ehanaa!
Ehanaa Leijonat ehanaa!
Tämä on ehanaa!
jee jee jee..."
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja brona »

^sä oot niin pimee...
...
Vastaa Viestiin