Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Info tulevista miiteistä
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Kun nyt vielä saadaan vastaaja paikalle, niin sossupoke voi alkaa.
Patz

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Patz »

Täytyy kyllä näin järjestäneen seurankin puolesta sanoa, että tämä ainokainen tapaus ns. pilasi kapakkatunnelman. Ja eipä ne tainneet olla ainoastaan Maniksen salmarit jotka meni parempiin suihin, en oikein usko juoneeni yksin puolikasta 1,75 litran Absolut-pulloa...
Pahoitteluni etten puuttunut tilanteeseen emännän kovalla kädellä, heräsin tähän paskanjauhantaan liian myöhään. Sitä ennen kun olin ansiokkaasti vältellyt ko. seuraa. Virheestä oppineena kutsut lähtee jatkossa privana.

Ai niin Aarne, mua kiinnostaisi tietää että ketä ne kaksi viimehetkellä perunutta takapenkkiläistä oli? Ja kuvia, kiitos!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Joo, ja mulle voi laittaa kuvia tulemaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Patz kirjoitti:Ai niin Aarne, mua kiinnostaisi tietää että ketä ne kaksi viimehetkellä perunutta takapenkkiläistä oli?
Molemmat (Haemis & KisSandra) olivat kyllä paikalla, tulivat vain muissa kyydeissä koska se sopi paremmin kuvioon aikataulujen / logistiikan kannalta.
Ja kuvia, kiitos!
FYI kaikille: nettisaitti jonka kautta kuvat on helpoin toimittaa teille on tällä hetkellä maissa (joku nimipalvelinjuttu). Paan tuleen heti kun pystyn. Älkää pidättäkö hengitystänne. :)
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja brona »

Niba kirjoitti:Minkähän näköisiä niistä tulisi?
No daah! Tie-TYS-ti törkeen hyvännäkösii! Ja pitkii! Paitsi jos pariudun knääpiön kaa.
...
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Pitää minunkin kiittää illan emäntää varsin hyvistä järjestelyistä.
Ehkä se on selektiivinen kuuloni tai se että vaihdoin paikkaa kohtuu useasti enkä sitten nähtävästi ollut siellä missä tapahtuu mikä nähtävästi piti minut ulkona tapahtumista tilanteen tarkemmalta seuraamista ajatellen.
Henk. koht. oli varsin mukava ilta ja vielä lopuksi uudelleen kiitokset järjestelyistä ja yleisestiottaen mukavasta seurasta.

EDIT:
Itseasiassa suurin sapetuksen aihe mikä harmitti vielä pitkään sen jälkeen oli se että unohdin tuliaispaketin jääkaappiini vaikka kahdesti kävin kotona hakemassa unohtuneita tarvikkeita.
Viimeksi muokannut JoeB, 28.08.2006 1:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja brona »

^poliittisesti korrekti tuo mies. Ja mukavan oloinen uusi tuttavuus.

Aarne muru, mullekin saa lähettää kuveja, kiitos.
...
Herra Manala

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ei saatana aina niitä kuvia! Ne muistuttavat minua siitä, miten en olekaan John Travoltan näköinen.
Elukka

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:FYI kaikille: nettisaitti jonka kautta kuvat on helpoin toimittaa teille on tällä hetkellä maissa (joku nimipalvelinjuttu). Paan tuleen heti kun pystyn. Älkää pidättäkö hengitystänne. :)
No kerpeles. :(
:pics: :cheer: :pics: :cheer: :pics: :cheer:
Elukka

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Elukka kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Pari hyvää läppää kuulin täälläkin, ketkä muistaa sanoneensa seuraavat lauseet ?
Unohdit parhaan:

"Mä luulin että ne oli mun kädet! :shock:"
Ai niin ja toisiks parhaan: "Ei se siitä kulu..."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Outo keikka. Ei tullut krapulaa vähäisen alkomahoolin kulutuksen seurauksena ja söin vain yhden makkaran (plus muutaman viinirypäleen). Sauna oli hyvä vaikka siellä yksin joutuikin olemaan, jäiköhän sitä hajustetta yhtään jäljiltäni?

Yöpyminenkin onnistui vaikka aikas pienellä marginaalilla tulostani ilmoitin, nukkuminen jäi vähiin kun naiset kuorsasivat niin penteleesti (enhän minä tee sitä).

Kiitokset emännälle pileistä.

Jos nyt miinuspuolia mainitaan niin en onnistunut hajoittamaan mitään, löylykauha oli säästömallia ja paikka oli korvessa.

PS. kulutin sitä absolutia paukun verran, viinavero kato.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elukka

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Bluntly kirjoitti: PS. kulutin sitä absolutia paukun verran, viinavero kato.
Minä myös. :oops:
Vastaa Viestiin