Kitinäläinen ihmettelee

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sutenööri

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Gattaca kirjoitti: ei sovi urbaanihomojen bissebaareihin :D
Melkoisen huvittavaa tämä homottelu-pätemisyrityksesi.
bedlam

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ninnithequeen kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Kuljin pitkään töissä perinteisen repun kanssa, mutta tollanen miesten veska on ihan tajuttoman käytännöllinen. Kännykkätasku, lompakkotasku, tupakkatasku...
..puuterihuiskutasku, huulipunatasku, ripsiväritasku....
Ei oo tosa! Kyllä tuo on ihan miehekkään näköinen veska, Indyväriäkin vielä!
NuoriDaavid

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gattaca kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:[Toki substanssi on tärkein, mutta jos paketti on hyvin epäsiisti, tyylitön tai outo, niin se vie huomion sisällöltä..
Sellaista katsovat ja siitä huolehtivat vain HINTTARIT, siis puhut hinttarien huomiosta.
Tuskinpa aivan oikeasti olet tätä mieltä?
Flipperix

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Sutenööri kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: ei sovi urbaanihomojen bissebaareihin :D
Melkoisen huvittavaa tämä homottelu-pätemisyrityksesi.
Niin, urbaanihomot juovat valkkaria spritellä ja sateenvarjolla koristeltuja drinksuja.
tonttu

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja tonttu »

En tiedä oliko tässä ketjussa jo puhetta, kun lukasin läpi suht pikaseen. Mutta, mikä ihmeen villitys tytöillä on se että laitetaan hameen alle jotkut ihme trikoot? Ja vieläpä helteellä. Itselleni tulee mielikuva pitkistä kalsareista eikä todellakaan mistään uusinta kuuminta hottia olevasta muoti-ilmiöstä.
Olen pahoillani jos joku palstalaisista tai jonkun läheinen käyttää moisia, ne vaan näyttää törkeälle. Tai sitten mä en vaan ymmärrä.
CandyMan

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

AarneAnkka kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Ei tullut mieleen etsiä sitä valmiiksi jo ennen bussin tuloa, jos on ihan pakko tunkea sinne laukun pohjalle piiloon sen kännykän ja avainnipun seuraksi?
Sehän on paljon itsevarmempaa tehdä toi rohkeesti omana itsenään välittämättä kanssabusseilijoiden kalseista katseista.
No joo, paitsi kyllä sille tuntui itselleenkin tulevan hikikarpalot ohtalle kun sitä lippuaan etsi. Vaikka näyttikin vähän sellaiselta viherrentulta, tuntui silti vähän häpeilevän että häntä jouduttiin odottamaan.
Sutenööri

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

CandyMan kirjoitti:Ei tullut mieleen etsiä sitä valmiiksi jo ennen bussin tuloa, jos on ihan pakko tunkea sinne laukun pohjalle piiloon sen kännykän ja avainnipun seuraksi?
Vielä enemmän vituttaa se perushelsinkiläinen vetelä lusmu, joka pysäyttää bussin kulkeakseen sen kyydillä 200 metrin matkan seuraavalle pysäkille. Nyrkkiä perseeseen moisille paskakasoille.
CandyMan

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Geelihipsimiskeskustelu vähäksi aikaa pois vyökoteloista. En ole vieläkään täysin sisäistänyt milloin paidanhelma pitää tunkea housuihin ja milloin ei. Nykynuorilla se tuntuu aina olevan housujen ulkopuolella, mikä saa kauluspaidankin näyttämään ryhdittömältä kaavulta. Toisaalta taas paradoksi: erään naisen mukaan paidanhelma housujen sisässä on tosi junttimaisen näköistä (aina? myös jos käyttää tummaa pukua ja vaaleaa kauluspaitaa?), toisen mielestä hyvinmuodostunutta pebaa ei tule missään tapauksessa verhota paidanhelmalla.

Toisaalta vaikeaahan sinne housuihin on paitaa tunkea, jos housut viistävät nilkoissa hiphop-tyyliin.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja more »

Juu, onhan noita kaikkia tyylittömyyksiä tullut pidettyä, vyölaukkua ja kännykoteloa mutta ei sitten enää 2000-luvulla. Käyttäisin mä vieläkin kalastaessa vyölaukkua. Ei oo käsilaukkuakaan tullut hommattua, mun 400 metrin työmatkan kuljettaa puhelinta kyl taskussakin (vaikka vähän kyllä pelottaa että "poikien" uintitaito siitä kärsisi:).
Ja mitäs muuta sinne kuljettaisikaan, työt pitää jättää aina töihin eikä kotiin raahata:)
NuoriDaavid

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

CandyMan kirjoitti:Geelihipsimiskeskustelu vähäksi aikaa pois vyökoteloista. En ole vieläkään täysin sisäistänyt milloin paidanhelma pitää tunkea housuihin ja milloin ei. Nykynuorilla se tuntuu aina olevan housujen ulkopuolella, mikä saa kauluspaidankin näyttämään ryhdittömältä kaavulta. Toisaalta taas paradoksi: erään naisen mukaan paidanhelma housujen sisässä on tosi junttimaisen näköistä (aina? myös jos käyttää tummaa pukua ja vaaleaa kauluspaitaa?), toisen mielestä hyvinmuodostunutta pebaa ei tule missään tapauksessa verhota paidanhelmalla.

Toisaalta vaikeaahan sinne housuihin on paitaa tunkea, jos housut viistävät nilkoissa hiphop-tyyliin.
Vaimon kehoituksesta pidän paidanhelman housujen päällä.

Muistaakseni joillakin übercool gangsta-rappareillä on ollut paidasta pelkästään ylänappi kiinni ja paita tietysti housujen päällä. Se vaatisi kuitenkin hyvinmuodostunutta vartaloa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja par-sky »

CandyMan kirjoitti:En ole vieläkään täysin sisäistänyt milloin paidanhelma pitää tunkea housuihin ja milloin ei.
t-paidan kanssa käytä omaa harkintaa: ulkona aina = teini, sisällä aina = vanhus.
villapaitaa, fleeseä tai collegea ei IKINÄ pidä laittaa housun sisään. ainoan poikkeuksen tuohon muodostaa lasketteluhousut (tosin jos kunnon housut ja takki, niin paksu paita on vaan tiellä).
kauluspaita housuihin jos tahtoo näyttää siistimmältä, ulos jos hakee rennon rempseää "olen juonut jo kolme päivää putkeen". Tietenkin jos muuten näyttää seipään nielleeltä suolaukolta, niin olisi ehkä siitä sitä ulkoasua rennonpaan suuntaan päivittää.
flanellipaitaa ei tungeta housuihin, ellei haeta überhomo "hei kato, vitsi mä oon rekkamies"-tyyliä tai haluta osoittaa, että maalta ollaan, siellä pysytään ja akan paikkaa on turha hakea jos ei lehmän lypsy, traktorilla ajo ja paskahuussin tyhjennys onnistu. kaikki kaupunkilaiset on homoja ja perkele ruumiillista työtä vieroksuvat pitäs viedä saunan taakse. meidän poika ei lue kun maaseudun tulevaisuutta eikä tanssi balettia.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Patz

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Patz »

Se paidanhelma tungetaan sinne housuihin edestä siitä vyönsoljen takaa niin että solki varmasti näkyy. Mutta ei muualta. Poikkeuksena puku, jolloin se helma todellakin tungetaan sinne housuihin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Miksi kansa uskooa joka neljäs vuosi samat valheet eduskuntavaaleissa ja vuoron perään opposition/hallituspuolueiden esittäminä? Miksi Karalahtea ei hoideta kuntoon, miksi Suomessa alkoholistit ovat kansan sankareita? Miksi ihminen on olemassa? Miksi, oi miksi?
Paras päivä ikinä.
NuoriDaavid

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

par-sky kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:En ole vieläkään täysin sisäistänyt milloin paidanhelma pitää tunkea housuihin ja milloin ei.
t-paidan kanssa käytä omaa harkintaa: ulkona aina = teini, sisällä aina = vanhus.
villapaitaa, fleeseä tai collegea ei IKINÄ pidä laittaa housun sisään. ainoan poikkeuksen tuohon muodostaa lasketteluhousut (tosin jos kunnon housut ja takki, niin paksu paita on vaan tiellä).
kauluspaita housuihin jos tahtoo näyttää siistimmältä, ulos jos hakee rennon rempseää "olen juonut jo kolme päivää putkeen". Tietenkin jos muuten näyttää seipään nielleeltä suolaukolta, niin olisi ehkä siitä sitä ulkoasua rennonpaan suuntaan päivittää.
flanellipaitaa ei tungeta housuihin, ellei haeta überhomo "hei kato, vitsi mä oon rekkamies"-tyyliä tai haluta osoittaa, että maalta ollaan, siellä pysytään ja akan paikkaa on turha hakea jos ei lehmän lypsy, traktorilla ajo ja paskahuussin tyhjennys onnistu. kaikki kaupunkilaiset on homoja ja perkele ruumiillista työtä vieroksuvat pitäs viedä saunan taakse. meidän poika ei lue kun maaseudun tulevaisuutta eikä tanssi balettia.
Erinomaisen fiksu kirjoitus. Itse olen yo. ohjeen mukaisesti pyrkinyt tuolla kauluspaidan helman ulkona pitämisellä rentouttamaan seipään nielleelleen suolaukon habitustani.
NuoriDaavid

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:Miksi kansa uskooa joka neljäs vuosi samat valheet eduskuntavaaleissa ja vuoron perään opposition/hallituspuolueiden esittäminä?
Tuo on yhteinen sopimus, se kuuluu leikkiin.

Samaan leikkiin kuuluu, että oppositio aina vaatii bensaveron laskua ja sillä kertaa hallitusvastuussa olevat eivät suostu siihen.

Aivan kuten rosvoa poliisia leikkiessä. Ei kukaan ala huutaa, että "et sä ole oikea poliisi" tai musikaalia katsottaessa kuuluu asiaan, että näyttelijät alkavat välillä laulaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriDaavid kirjoitti:Tuo on yhteinen sopimus, se kuuluu leikkiin.
Ahaa, nyt ymmärrän. Rahakas leikki tuo, miten pääsisin siihen mukaan. Saisinko kitinäläisten äänet?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

NuoriDaavid kirjoitti:Tuskinpa aivan oikeasti olet tätä mieltä?
Sikäli olen, että miksi ihmeessä sinä alistut tuollaisille vaatimuksille ja vielä ylläpidät niitä, muita tarkkaillen? Miten ihmisestä noin sairas tulee. Tekee maailmasta vaan entistä pahemman.

Syntyy sitten tällaista:
more kirjoitti:Juu, onhan noita kaikkia tyylittömyyksiä tullut pidettyä, vyölaukkua ja kännykoteloa mutta ei sitten enää 2000-luvulla. )
Tyyppi siis on käyttänyt noita käytännöllisiä juttuja, mutta ei enää, koska nyt ne ovat "tyylittömiä" ja koska on "2000-luku". Siis pinnallisuuden huippu sanoa vielä vuosikymmenkin perusteluna. Siis niiQ me eletään 200-lukua hei!
Ja tätä:
par-sky kirjoitti: flanellipaitaa ei tungeta housuihin, ellei haeta überhomo "hei kato, vitsi mä oon rekkamies"-tyyliä tai haluta osoittaa, että maalta ollaan, siellä pysytään ja akan paikkaa on turha hakea jos ei lehmän lypsy, traktorilla ajo ja paskahuussin tyhjennys onnistu. kaikki kaupunkilaiset on homoja ja perkele ruumiillista työtä vieroksuvat pitäs viedä saunan taakse. meidän poika ei lue kun maaseudun tulevaisuutta eikä tanssi balettia.
Voi helvetti.
Siis MAASEUTUKIN pitää aina mainita "itsestääselvänä" pilkkaleimana!
Mitä pahaa siinä on, jos on maaseudulta tai rekkamies!
"Mut niiQ mä oon stadista enkä landelta, siellon lehmiä ja sontaa, hahhaha"!

Ja sä vielä luulet, että ihmiset pukeutuu niinkuin pukeutuu tehdäkseen SULLE jonkun statementin? Että kaikki on tyyliä ja genreä vaateviestintää ja SUN jakojen mukaan? NEITI olet, ihan syystä kyllä maalaiset sua pilkkaiskin!
NuoriDaavid kirjoitti:Erinomaisen fiksu kirjoitus. .
VIISAS? ERINOMAISEN VIISAS?
Tuo kommentti varmisti, että kitinälaiset ovat pinnallista paskasakkia, joiden idioottimaisia juttuja miettiessään vain haaskaa elämänsä.

Itse käytän nykyään paitaa housun päällä, koska se naamioi ylipitkien koipieni epäsuhtaa.. Ongelma vaan että jos laitan lyhyen rotsin päälle, alta roikkuva helma on hölmö ja hankala.

Ja jumalauta, kyllä lakkaisin jo murehtimasta ja päästäsin paskasen naurut, jos kuulisin Kitinäläisten järkyttyneen paitsi paidastani, myös pienestä lähes näkymättömästä kännykotelostani! Oikein huolella tarkkailleet sitten. :D
Viimeksi muokannut Gattaca, 29.08.2006 14:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sutenööri

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Gattaca kirjoitti:Itse käytän nykyään paitaa housun päällä, koska se naamioi ylipitkien koipieni epäsuhtaa..
RYHÄHÄHÄHÄHÄÄHÄHÄ. Ukko ruikuttaa kinäläisten pinnallisuudesta, ja sitten itse ballerioi peilin edessä broilerinkoipiaan. AHAHAHAHAHA! Vittu sä oot naurettava prinsessa! :rofl:
CandyMan

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Saako paidanhelman tunkea perärööriin?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Gattaca kirjoitti:
Voi helvetti.
Siis MAASEUTUKIN pitää aina mainita "itsestääselvänä" pilkkaleimana!
Mitä pahaa siinä on, jos on maaseudulta tai rekkamies!
"Mut niiQ mä oon stadista enkä landelta, siellon lehmiä ja sontaa, hahhaha"

NEITI olet, ihan syystä kyllä maalaiset sua pilkkaiskin!
sä olet kyllä väärin ymmärtämisen mestari. miksi maaseutu on pilkkausta, mutta teini tai suolaukko ei? en tiedä, kerro ihmeessä itse mitä pahaa maaseudussa on, kun joka ikinen kerta vedät hernut nenuun kun joku mainitsee maaseudun?

Ja minä olen ROUVA ja olen asunut maalla. ainoa vinoilu tuli murteestani, ei tekemisistäni tai tekemättä jättämisistäni. kerropa gattis, että mistä syystä maalaiset mua sitten pilkkaisi?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja par-sky »

CandyMan kirjoitti:Saako paidanhelman tunkea perärööriin?
jos pelottaa että tuuli vie muuten mennessään. tai jos vaan tahtoo.
Me transmitte sursum, Caledoni!
CandyMan

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

par-sky kirjoitti:t-paidan kanssa käytä omaa harkintaa: ulkona aina = teini, sisällä aina = vanhus.
Ookke, tästä tuli uusi raamattuni, printtaan ja laitan kämppäni seinälle. Tosin onhan jotkut noista ihan selkeitä, en ole minullekaan tullut mieleen jotain college-paitaa tunkea housuihin (en ole sitten lukioaikojen sellaista tainnut pahemmin käyttääkään). Lähinnä puhuin kai kauluspaidoista ja T-paidoista.

Entä jos on tällainen teinivanhus, pitääkö olla kaksi t-paitaa päällekkäin joista toinen on housujen sisässä ja toinen ei? Nykynuorisohan käyttää päällekkäisiä paitoja muutenkin, esim. alle pitkähihainen ja päälle T-paita.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja par-sky »

CandyMan kirjoitti: Entä jos on tällainen teinivanhus, pitääkö olla kaksi t-paitaa päällekkäin joista toinen on housujen sisässä ja toinen ei? Nykynuorisohan käyttää päällekkäisiä paitoja muutenkin, esim. alle pitkähihainen ja päälle T-paita.
HAHAA! löysit porsaanreiän! :D
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Gattaca kirjoitti:Voi helvetti.
Siis MAASEUTUKIN pitää aina mainita "itsestääselvänä" pilkkaleimana!
Mitä pahaa siinä on, jos on maaseudulta tai rekkamies!
"Mut niiQ mä oon stadista enkä landelta, siellon lehmiä ja sontaa, hahhaha"!
Juu, ota suurennuslasi vielä käteen, kun musta tuntuu, ettet vielä saanut luettua Par-skyn teksitä mahdollisimman kirjaimellisesti. Taisi jäädä joku pilkku nussimatta.

Sanooko sanat karikatyyri, stereotyyppi ja parodia mitään? Tuskinpa Sutenöörikään kirjaimellisesti tarkoitti, että koipesi ovat broilerinkoivet.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
huima

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja huima »

Gattaca kirjoitti:Tyyppi siis on käyttänyt noita käytännöllisiä juttuja, mutta ei enää, koska nyt ne ovat "tyylittömiä" ja koska on "2000-luku". Siis pinnallisuuden huippu sanoa vielä vuosikymmenkin perusteluna. Siis niiQ me eletään 200-lukua hei!
Jep.

Tyyli ja muoti ovat sosiaalisia konstrultioita ja heijastavat eri tavoilla asioita yksilöstä, yksilön suhteesta yhteisöön ja kyvykkyyksistä ymmärtää näitä asioita. Suomeksi sanottuna:" Nöpötisut diggaavat tyylikkäistä miehistä". Ja kun sitä ei ymmärrä, ei voi hirveästi valittaa etteivät nöpötisutkaan ymmärrä sua.
Vastaa Viestiin