Kitinäläinen ihmettelee

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Clay »

Otin mökkireissulle kauniiseen Vesilahden maalaiskuntaan flanellipaidan (kyllä, rintatasku löytyy) mukaan reissuun, etten erottuisi paikallisväestä liikaa. Illan hämärtyessä ja viiletessä laitoin sen sitten päälle ja sain kaikki haukkomaan henkeä tyylittömyydelleni. Yhdessä vaiheessa oli sitten puhetta, että olisimme lähteneet Lempäälän paikalliseen discoon tai karaokeen, niin eräs naisihminen raivostui: "EN VITTU LÄHDE MIHINKÄÄN TUON KANSSA, JOS SILLÄ ON TUO RUMA PAITA PÄÄLLÄ!!". Minä kilttinä pojuna otin sitten paidan pois, vaikkei me lopulta lähdettykään Lempäälän kuumaa yöelämää tarkastamaan.

Ai miksi omistan rintataskullisen flanellipaidan? Ostin sen ihan vitsinä raksalle pidettäväksi, kun viidellä eurolla sai. Suomalaista Vaeltaja-merkkiä vielä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja more »

Gattaca kirjoitti: Syntyy sitten tällaista:
more kirjoitti:Juu, onhan noita kaikkia tyylittömyyksiä tullut pidettyä, vyölaukkua ja kännykoteloa mutta ei sitten enää 2000-luvulla. )
Tyyppi siis on käyttänyt noita käytännöllisiä juttuja, mutta ei enää, koska nyt ne ovat "tyylittömiä" ja koska on "2000-luku". Siis pinnallisuuden huippu sanoa vielä vuosikymmenkin perusteluna. Siis niiQ me eletään 200-lukua hei!
Niinpä, evoluution mukaan ne jotka mukautuu selviää hengissä. Siksipä siirryin pois sun 200-luvulta:)
Aito_Johanna

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Äitini, joka periäitimäiseen tapaan on hirveä huolehtijahössöttäjä, touhuaa aina, kun minä olen lähdössä ulkomaanmatkalle, että käsilaukku varastetaan varmasti ja rahat pitää laittaa sellaiseen talteen, jossa ne varmasti pysyvät, kuten vyölaukkuun! "Mitä tyylistä, turvallisuus on tärkeintä!" Äiti-parka ei ymmärrä, että jos jossain yhtään Tohmajärveä muotitietoisemmassa metropolissa käyskentelee vyölaukku vyötäröllä, niin silloinhan on kävelevä huutomerkki: katsokaa ryöstäjät ja muut höynäyttäjät, tässä tulee tyhmä junttituristi, minä olen teille helppo kohde.
Viimeksi muokannut Aito_Johanna, 29.08.2006 17:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
prosessi

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja prosessi »

more kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Syntyy sitten tällaista:
more kirjoitti:Juu, onhan noita kaikkia tyylittömyyksiä tullut pidettyä, vyölaukkua ja kännykoteloa mutta ei sitten enää 2000-luvulla. )
Tyyppi siis on käyttänyt noita käytännöllisiä juttuja, mutta ei enää, koska nyt ne ovat "tyylittömiä" ja koska on "2000-luku". Siis pinnallisuuden huippu sanoa vielä vuosikymmenkin perusteluna. Siis niiQ me eletään 200-lukua hei!
Niinpä, evoluution mukaan ne jotka mukautuu selviää hengissä. Siksipä siirryin pois sun 200-luvulta:)
Hui, ovatko vyölaukut todella niin rumia, että niitä käyttämällä menisi henki?
Aito_Johanna

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Vaola kirjoitti:Flanellipaidat ovat ihanan mukavia. Sellainen on kiva laittaa päälle just jossain möksällä tai kipeänä, kun viluttaa. Teidän pitäisi nähdä mitä järkytyksiä kaappini uumenista löytyy! Sellaisia joita käytän mm. talvipakkasilla pysyäkseni lämpimänä.
Mullakin on ollut kaksi flanellipaitaa, silloin joskus kultaisella ysäriluvulla, kun ne olivat kuuminta hottia. Ehkä ne löytyisivät vanhempien vaatehuoneen uumenista vieläkin.
Ei flanellipaita minusta ole mitenkään lähtökohtaisesti tyylitön. Sehän on hyvä, rehellinen vaate.
Aito_Johanna

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

tonttu kirjoitti:En tiedä oliko tässä ketjussa jo puhetta, kun lukasin läpi suht pikaseen. Mutta, mikä ihmeen villitys tytöillä on se että laitetaan hameen alle jotkut ihme trikoot? Ja vieläpä helteellä. Itselleni tulee mielikuva pitkistä kalsareista eikä todellakaan mistään uusinta kuuminta hottia olevasta muoti-ilmiöstä.
Olen pahoillani jos joku palstalaisista tai jonkun läheinen käyttää moisia, ne vaan näyttää törkeälle. Tai sitten mä en vaan ymmärrä.
:komp:
Komppaan siitäkin huolimatta, että jossain aiemmassa ketjussa jo haukuin ne, jolloin joku kitinäläinen kertoi käyttävänsä sellaisia :oops:
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja more »

prosessi kirjoitti:
Hui, ovatko vyölaukut todella niin rumia, että niitä käyttämällä menisi henki?
Näin lausahdukseni juurikin piti ymmärtää:)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Aito_Johanna kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Flanellipaidat ovat ihanan mukavia. Sellainen on kiva laittaa päälle just jossain möksällä tai kipeänä, kun viluttaa. Teidän pitäisi nähdä mitä järkytyksiä kaappini uumenista löytyy! Sellaisia joita käytän mm. talvipakkasilla pysyäkseni lämpimänä.
Mullakin on ollut kaksi flanellipaitaa, silloin joskus kultaisella ysäriluvulla, kun ne olivat kuuminta hottia. Ehkä ne löytyisivät vanhempien vaatehuoneen uumenista vieläkin.
Ei flanellipaita minusta ole mitenkään lähtökohtaisesti tyylitön. Sehän on hyvä, rehellinen vaate.
:h: :h: :h: :h:
Pehmeää kangasta, reilun maanläheinen, taskut, joo.
Ei paljon enää kiinnosta miettiä assosioiko kitinäläiset sen maalaisjuntteihin, opiskelijapoikiin 90 luvulla, tukkijätkiin vai rekkalesboihin. Hyvä vaate varsinkin talvella. Samoin kuin vaalea rintataskullinen puuvillapaita kuten.. INDYLLÄ :D

Muuta en tähän ketjuun kommentoi, mutta kehumani Indiana Jonesin laukku ei ole käsilaukku kuten väitettiin, vaan kaasunaamarilaukku. Vähän kuin Suomenkin intillä on tai minulla intin leipälaukku olkahihnalla.

"the props people on Raiders settled for what is known as a Mark VII, or "MKVII," gas mask bag used by both British military personnel and British civilians during World War II"
http://www.theraider.net/information/in ... derbag.php

Koko Indyn Garderobi tuolla.
http://www.theraider.net/information/in ... /index.php
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

huima kirjoitti:Tyyli ja muoti ovat sosiaalisia konstrultioita ja heijastavat eri tavoilla asioita yksilöstä, yksilön suhteesta yhteisöön ja kyvykkyyksistä ymmärtää näitä asioita. Suomeksi sanottuna:" Nöpötisut diggaavat tyylikkäistä miehistä". Ja kun sitä ei ymmärrä, ei voi hirveästi valittaa etteivät nöpötisutkaan ymmärrä sua.
Sä et ilmeisesti tajua, että kantani on olla ULKOPUOLELLA tuosta "Tyyli ja muoti ovat sosiaalisia konstrultioita ja heijastavat eri tavoilla asioita yksilöstä, yksilön suhteesta yhteisöön ja kyvykkyyksistä ymmärtää näitä asioita." (jessus miten hienoin juppisanoin perusteltu pinnallisuus)

Eli että ei ollenkaan sijoittautua mihinkään lokoseen siinä, vaan ignorata koko systeemi. Joka on minulle outo, uusi ja merkityksetön pelikenttä. Niin että mitä panen päälleni, ei ole sinun tyyliisi peilattava mun "oma tyyli", jolla "viestisin" jotain. Vaan VAATTEET PÄÄLLÄ ettei olisi kylmä, kyrpä ei roikkuisi ulkona ja olisi taskut joissa pitää avainta ja kortteja. Ja ne vielä kuitenkin suht silmää miellyttävinä niistä mitä tavallisista kaupoista löytyy.

(olitkos se muuten sinä joka kerran kertoilit vaateostoksistasi makeilevin sanoin, paljonko olet siihen kuluttanut, uutta ehdottavista myyjistä hienossa vakikaupassasi, mitä olet amerikoista ostanut ja mitä tiettyä tyyliä ne on..?

Sinä tai sitten soeasy. Joskus sekoitan teidät.
Kyllä mulle nauru maittoi ja tajusin, että 1.) En pysty 2.) En halua 3.) Joka tuollaisia miettii, sen elämänarvot on aivan sairaat.

Sulle ja monille täällä pukeutuminen on jotain ihme sosiaalista viestintää, ja sitten minun pitäisi arvuutella mitä kukin rätti teille symboloi. Miksi? En leiki teidän leikkiänne.

Tosin (ja liikakäytän tätä lyömäaseena :D) sulle tuotakin voi olla yhtä vaikea selittää kuin PetriFBlle että jos ei ole hänen uskossaan, palveleekin vastapuolta eli saatanaa. Mutta kun voi olla ulkopuolella niin uskiksen kuin tyylipellenkin ajattelutavan.

Nöpötisuperuste kyllä tuossa hyvä.
Mutta eipä niitä muutenkaan mun elämässä tapaa, ja jos niiden elämänarvot perustuis tuollaiseen, en osaisi niitä puhutellakaan. Eikä kannata naamioitua toisenlaiseksi ihmiseksi 24/7 tuon takia.
Viimeksi muokannut Gattaca, 29.08.2006 18:36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Rouva Pupu

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Purkkarit on yök. Vyölaukut on kyllä käteviä, taisin joskus pikkutyttelinä tosin viimeksi käyttää. Josko niistä saatais joskus siedettäviä, voi vain toivoa.

Minä taas ihmettelen miksi gettojen tekeminen lopetettiin, kaipaan niitä niin. Ei näiden muiden maihareiden pukeminen päälle tuota niin vahvaa orgazmoa, eikä nämä edes kestä niin kauan hyväkuntoisina. Niin ja mummojenkin ja maahanmuuttajien potkiminen on vaikeampaa, melkein varpaisiin koskee, jou.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NuoriDaavid kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Purkkareis taitaa olla vähän sama. Nehän ei ole edes kätevät / hyvät jalassa.
Purkkarit=Purjehduskengät? Mulla oli joskus köyhänä opiskelijana sellaiset, muistaakseni olivat mukavan tuntuiset.
Olen aina ihmetellyt sitä, miksi purjehduskenkiä sanotaan purjehduskengiksi. Ne eivät näet sovi purjehtimiseen juuri lainkaan. Nauhat aukeilevat ja tarttuvat erilaisiin paikkoihin; niiden pohjat luistavat kannella, liukkaasta rantakalliosta puhumattakaan. Lisäksi ne ovat aika typerän näköiset. Eikö niitä voi kieltää, tai ainakin varustaa varoitustarroin?
Sutenööri

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Gattaca kirjoitti:
Koko Indyn Garderobi tuolla.
Sä unohdat yhden asian. Indy seikkailee 40-luvulla. Jos oikeasti olisit niin fakkiintunut 40-lukuun, hoitaisit runkaamisesikin helmitaululla.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Flanellipaidat ovat ihanan mukavia. Sellainen on kiva laittaa päälle just jossain möksällä tai kipeänä, kun viluttaa. Teidän pitäisi nähdä mitä järkytyksiä kaappini uumenista löytyy! Sellaisia joita käytän mm. talvipakkasilla pysyäkseni lämpimänä.
Mullakin on ollut kaksi flanellipaitaa, silloin joskus kultaisella ysäriluvulla, kun ne olivat kuuminta hottia. Ehkä ne löytyisivät vanhempien vaatehuoneen uumenista vieläkin.
Ei flanellipaita minusta ole mitenkään lähtökohtaisesti tyylitön. Sehän on hyvä, rehellinen vaate.
:h: :h: :h: :h:
Pehmeää kangasta, reilun maanläheinen, taskut, joo.
Ei paljon enää kiinnosta miettiä assosioiko kitinäläiset sen maalaisjuntteihin, opiskelijapoikiin 90 luvulla, tukkijätkiin vai rekkalesboihin. Hyvä vaate varsinkin talvella. Samoin kuin vaalea rintataskullinen puuvillapaita kuten.. INDYLLÄ :D

Muuta en tähän ketjuun kommentoi, mutta kehumani Indiana Jonesin laukku ei ole käsilaukku kuten väitettiin, vaan kaasunaamarilaukku. Vähän kuin Suomenkin intillä on tai minulla intin leipälaukku olkahihnalla.

"the props people on Raiders settled for what is known as a Mark VII, or "MKVII," gas mask bag used by both British military personnel and British civilians during World War II"
http://www.theraider.net/information/in ... derbag.php

Koko Indyn Garderobi tuolla.
http://www.theraider.net/information/in ... /index.php

On minullakin mökillä pari flanellipaitaa tai kun liikun maastossa tms. Itse asiassa aikalailla Indy varusteet löytyvät silloin kun satun tekemään vastaavia juttuja. MUTTA ,Gattaca, mikäli en väärin muista niin kun Indy toimi opettajan / proffan roolissaan yhden leffan alussa niin hänellä oli puku ja taisipa olla vielä rusettikin kaulassa. Eli tilanteen mukaan. Siksi toiseksi miesten puku tai ns pikkutakki on erittäin kätevä ja käytännöllinen . Kaikki urbaanielämässä tarvittavat kamat on helppo kuljettaa taskuissa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Aito_Johanna kirjoitti:
tonttu kirjoitti:mikä ihmeen villitys tytöillä on se että laitetaan hameen alle jotkut ihme trikoot?
:komp:
Älkää huoliko, minä käytän joskus vajaamittaisia trikoita lyhyen hameen kanssa eikä minua loukannut arvostelunne yhtään. Ei se minun mielestänikään mitenkään upealta näytä, varsinkaan pitkät trikoot tai pitkän hameen kanssa. Eikä aina oikein minun tavallanikaan. Se nyt vaan on joskus käytännöllistä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Geetzu

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hmmh, en oo tullu enää huomioineeks tommosia hamehousu-yhdistelmiä... Mut tää kyllä nyt kolahtaa johonkin varmaan: kengät housujen päälle vedettynä. Siis mitä helvettiä?? Saappaat esim. farkkujen päällä. Ei ei ei... En koskaan totu tohon, aina se taitaa vaan hip olla. Kyllä sukkahousut on niinq ainoat mitä sinne popoihin voi sulloa, imoa.

Paitsi et; aina on poikkeuksia. Hitsi miten hotilta toikin näyttää joidenkin päällä hyvin sovitettuna. Hmmz.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gattaca kirjoitti:
Vitun neitihomoilua nuo tyyliasiat, niinkuin jo edellisellä sivulla sanoin. Totta kai sopii miettiä onko ne käytännölliset vermeet esteettisiä ja skarpata sitä, mutta että muiden sanelema vaihtuva "tyyli" estää vermeiden varsinaisen käyttötarkoituksen ja haittaa omaa arkea, on hinttaridegeneroitunutta RIHKAMAA.

YMCA, lalalala YMCA..
Olenpa G ihan_samaa_mieltä. Tottakai tyylilläkin on oma arvonsa elämässä, mutta ei sen pidä antaa haitata arkielämää. Vrt. en halua käyttää pitkiä alushousuja kuin juntti, vaikka lämpötila ulkona on - 25 C.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
1108

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Geetzu kirjoitti:kengät housujen päälle vedettynä. Siis mitä helvettiä??
No saaks saappaat olla sukkien päällä?
Geetzu

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

1108 kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:kengät housujen päälle vedettynä. Siis mitä helvettiä??
No saaks saappaat olla sukkien päällä?
Höpö. Sukkikset on ainoat, mitkä saa niinq näkyä... Oonpa huono suomessa.
SikaMika

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Homeboy65 kirjoitti:Tottakai tyylilläkin on oma arvonsa elämässä, mutta ei sen pidä antaa haitata arkielämää. Vrt. en halua käyttää pitkiä alushousuja kuin juntti, vaikka lämpötila ulkona on - 25 C.
Oliko tämä nyt jotain kotipoika-sarkasmia, joka ei auennut mulle?

Siis onko pitkien kalsareiden pitäminen tyylikästä ja "arkielämää haittaavaa" snobbailua? Miksiköhän olen ymmärtänyt asian aina juuri päin vastoin, niin että kalsareiden pitäminen on jotenkin junttimaista ja siksi snobi-ihmiset ovat valmiita palelemaan pakkasella?
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Vadim kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Purkkareis taitaa olla vähän sama. Nehän ei ole edes kätevät / hyvät jalassa.
Purkkarit=Purjehduskengät? Mulla oli joskus köyhänä opiskelijana sellaiset, muistaakseni olivat mukavan tuntuiset.
Olen aina ihmetellyt sitä, miksi purjehduskenkiä sanotaan purjehduskengiksi. Ne eivät näet sovi purjehtimiseen juuri lainkaan. Nauhat aukeilevat ja tarttuvat erilaisiin paikkoihin; niiden pohjat luistavat kannella, liukkaasta rantakalliosta puhumattakaan. Lisäksi ne ovat aika typerän näköiset. Eikö niitä voi kieltää, tai ainakin varustaa varoitustarroin?
Kai se oli jokin Miami Vice skenestä bongattu ilmiö jonka kasarijupit suomessa otti omakseen, varsinkin drinksuja veneidensä kannella siemaillessa. Ja ei nei ei sovi purjehtimiseen lainkaan.

Mut hei juippi, Tää on nykyaikaa!! Noilla kehtaan kyl liikkua ihmisten ilmoillakin, vaikka rajaan käytön aika tehokkaasti juuri siihen purjehtimiseen, ettei turhan kulu.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
huima

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja huima »

Gattaca kirjoitti:Sä et ilmeisesti tajua, että kantani on olla ULKOPUOLELLA tuosta "Tyyli ja muoti ovat sosiaalisia konstrultioita ja heijastavat eri tavoilla asioita yksilöstä, yksilön suhteesta yhteisöön ja kyvykkyyksistä ymmärtää näitä asioita." (jessus miten hienoin juppisanoin perusteltu pinnallisuus)
Totta kai mä ymmärrän. Mutta silloin ei voi itkeä muiden syyksi sitä ettei ole nöpötisuja odottamassa sua oven takana.

No ei. Ei ne vaatteet oikeasti ratkaise, mutta ne ovat osa sitä olemusta mitä ihminen henkii ympärilleen. Katso Steve Jobsia tai Larry Ellisonia esiintymässä. Siinä on aika lailla normaalin oloiset miehet, jotka voisivat pukea melkein mitä tahansa päällensä ja olla silti karismaattisia persoonallisuuksia ryhmässä.

Tai Indiana Jones.. Tai Fonzie... Tai Kitystä vaikka Hämärämies tai vaikkapa Mylwin. Kummatkin ovat omia persoonallisuuksiaan ja tyylikkäitä omana itsenään. Uskon että kumpikin pystyisi vetämään hyvin monenlaista relettä päällensä ja silti näyttää hyvälle, sillä kaverit ovat sen verran itsevarmoja ja itsetietoisia - etteivät vaatteet sitä miksikään muuta. Mylwinin kohdalla kai paras todiste on se, että kaveri vapaaehtoisesti vetää Firman kuteita koko ajan päällensä.

Ja mitä tulee pinnallisuuteen, se on tärkeää - sillä sisäinen kauneus ei näy päälle!
Gattaca kirjoitti:
Sulle ja monille täällä pukeutuminen on jotain ihme sosiaalista viestintää, ja sitten minun pitäisi arvuutella mitä kukin rätti teille symboloi. Miksi? En leiki teidän leikkiänne.
No älä leiki. En mä itke itseäni uneen.

Minä pukeudun itseni - oman fiilikseni ja mielihyväni, mutta myös seuran vuoksi. Joskus virallisemmin osoittaaksnei kunnioitusta ja tilannetajua - ja toisinsaan taas vapaammin tai villimmin, sukkanauhoista ja korseteista puhumattakaan.
Gattaca kirjoitti:Nöpötisuperuste kyllä tuossa hyvä.
Mutta eipä niitä muutenkaan mun elämässä tapaa, ja jos niiden elämänarvot perustuis tuollaiseen, en osaisi niitä puhutellakaan. Eikä kannata naamioitua toisenlaiseksi ihmiseksi 24/7 tuon takia.
Eipä tietenkään.

Mutta sulla olisi vielä saumat hyvin säilyneisiin nelikymppisiin.
1108

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Geetzu kirjoitti:Höpö. Sukkikset on ainoat, mitkä saa niinq näkyä... Oonpa huono suomessa.
Ite olet höpö.

Tarkoitin tälläista:

Kuva
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

SikaMika kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Tottakai tyylilläkin on oma arvonsa elämässä, mutta ei sen pidä antaa haitata arkielämää. Vrt. en halua käyttää pitkiä alushousuja kuin juntti, vaikka lämpötila ulkona on - 25 C.
Oliko tämä nyt jotain kotipoika-sarkasmia, joka ei auennut mulle?

Siis onko pitkien kalsareiden pitäminen tyylikästä ja "arkielämää haittaavaa" snobbailua? Miksiköhän olen ymmärtänyt asian aina juuri päin vastoin, niin että kalsareiden pitäminen on jotenkin junttimaista ja siksi snobi-ihmiset ovat valmiita palelemaan pakkasella?
Juuri tuotahan tarkoitinkin. Taisit lukea viestini hieman liian kursoorisesti... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Mulli75

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

tonttu kirjoitti:En tiedä oliko tässä ketjussa jo puhetta, kun lukasin läpi suht pikaseen. Mutta, mikä ihmeen villitys tytöillä on se että laitetaan hameen alle jotkut ihme trikoot?
Tai minkä takia hameen kanssa pitää kesällä käyttää semmoisia paksuja polven yläpuolelle ylettyviä sukkia jotka peittää parhaimmat palat, joita joutuu sitten aina vähän väliä vetää ylös kun ne on valuneet alas
Vähän niinQu MarthaF:lla viime miitissä.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Clay »

Miksei minua kukaan pilkkaa rintataskullisen flanellipaitani takia!?!? Olen masentunut..
Nyt penikseni on fantastinen!
Vastaa Viestiin