Kitinäläinen ihmettelee

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kohta tulee syksy ja siirryn reisitaskupöksyihin, koko omaisuus pysyy mukana ilman mitään hinttarimaisia laukkuja. Paitsi kun taskussa on reikä ja esimerkiksi känny katoaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Flipperix

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Clay kirjoitti:Miksei minua kukaan pilkkaa rintataskullisen flanellipaitani takia!?!? Olen masentunut..
Varmaan siksi, että se on sun paras ja tyylikkäin puolesi.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mullakin on mökillä rintataskuinen flanellipaita!!1
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Lolita »

1108 kirjoitti: [img]kuva[/img]
Olisit nyt edes luvan kysynyt ennen kuin postaat mun kuvia tänne :P
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Käytän melko usein vyölaukkua. Lapsena se oli oivallinen tarvikevyö, nykyään siellä on hyvä kuljettaa mukana ehkäisyvälineitä.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja brona »

CandyMan kirjoitti:"Purkkareilla" tarkoitettaneen ilmeisesti tällaisia?
Nuo on dokkarit. Purkkarit on niitä halpoja kopioita. Mulla on vieläkin jo hieman repaleiset mokkaiset ja ne on kyllä ihan mukavat, koska ovat pehmeämmät kuin nahkaversiot.
...
CandyMan

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Dokkarit = dokumenttikengät? Ota noista nyt selvää.

Aikuiseksi päästyäni olen käyttänyt lähes yksinomaan mustia nahkakenkiä. Tosin välillä Ecco-merkkisiä pehmytpohjaisiakin, jotka ovat kuulemma myös todelliset antiseksikengät. Noissa nahkarämpyttimissä on vaan se huono puoli että ne hikoiluttavat jalkoja ihan sairaasti, siksi käytän arkikenkinä mieluummin sellaisia nukkapintaisia nahkakenkiä, en tiedä miksi niitä kutsutaan. Niitä ei tarvitse plankata (harjaus tuntuu riittävän), ja ne hengittävät paljon paremmin pitäen jalat raikkaina kuin vauvan pylly.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja brona »

Dokkarit = Docksides (kenkämerkki) *lisää rautalankaa*
...
Bliss

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Bliss »

huima kirjoitti:Minä pukeudun toisinsaan taas vapaammin tai villimmin, sukkanauhoista ja korseteista puhumattakaan.
:pics:
NuoriDaavid

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mojo kirjoitti: Kai se oli jokin Miami Vice skenestä bongattu ilmiö jonka kasarijupit suomessa otti omakseen, varsinkin drinksuja veneidensä kannella siemaillessa.
Juuri näin. Paitsi että suurin osa purjehduskenkien käyttäjistä (kuten esimerkiksi minä) ei niitä veneitä ollut nähnyt muualla kuin juuri siinä Miami Vicessa.

Miami Vicestä tuli suomeen myös muoti käyttää kävelykenkiä ilman sukkia.

Sitä ihmettelen, että miten Geezu on purjehduskenkiä käyttänyt (siis muuten kuin purjehtiessa). 80-luvulla hän kai vielä opetteli kävelemään ensiaskel kengissä?
Geetzu

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

-Superior- kirjoitti:Käytän melko usein vyölaukkua. Lapsena se oli oivallinen tarvikevyö, nykyään siellä on hyvä kuljettaa mukana ehkäisyvälineitä.
Siis laukun kanssa tosiaan pääsee niitä välineitä käyttämään??
Oh, lukihärö, siis kuljetat... Joo.
Geetzu

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:Sitä ihmettelen, että miten Geezu on purjehduskenkiä käyttänyt (siis muuten kuin purjehtiessa). 80-luvulla hän kai vielä opetteli kävelemään ensiaskel kengissä?
Hah, mulla on varmaan tosi tyylitajuttomat vanhemmat sit ollu. Muistelisin kyllä, että pihan muillakin skideillä oli kauppareissuilla purkkarit? En oo varma. Mut itelläni tosiaan paritkin, meidän perhe ei purjehtinut mutta moottorivene-elämään noi paskakengät kuului, väitän tosissani. Mökillä niitä nykyään (faija tsekkas pyynnöstäni) on silleen loppuun asti tampattuina, eli tupakka- ja sissipisutossuina... Ja tosiaan niitä mokkasia rumia hapsusia ällöjä.
CandyMan

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

brona kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:"Purkkareilla" tarkoitettaneen ilmeisesti tällaisia?
Nuo on dokkarit. Purkkarit on niitä halpoja kopioita.
Jaa, no tuollaiset Yahoo Images joka tapauksessa tarjosi kun laitoin hakusanaksi "purjehduskengät".
huima

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja huima »

Bliss kirjoitti:
huima kirjoitti:Minä pukeudun toisinsaan taas vapaammin tai villimmin, sukkanauhoista ja korseteista puhumattakaan.
:pics:
Sun pitää kysyä tarkemmin Lilolta - tai tulla kylään.
Aito_Johanna

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Mulli75 kirjoitti:
Tai minkä takia hameen kanssa pitää kesällä käyttää semmoisia paksuja polven yläpuolelle ylettyviä sukkia jotka peittää parhaimmat palat, joita joutuu sitten aina vähän väliä vetää ylös kun ne on valuneet alas
Vähän niinQu MarthaF:lla viime miitissä.
Mitä, onko sellaisia vieläkin tai taas? Eiks ne oo niiiiiiin ysäriä? Mulla oli sellaiset lukiossa. Nehän olivat hottia. Peittävät ja paljastavat minihameen kanssa just seksikkäästi.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja nexie »

Bliss kirjoitti:
huima kirjoitti:Minä pukeudun toisinsaan taas vapaammin tai villimmin, sukkanauhoista ja korseteista puhumattakaan.
:pics:
Siis firman puolesta täytyy heti todeta, että Huiman sukkanauhakuvat ja se villimpi video ovat siis vain ja ainoastaan bisneskäyttöön. No money, no pics :stop:
Don't Panic!
huima

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja huima »

nexie kirjoitti:Siis firman puolesta täytyy heti todeta, että Huiman sukkanauhakuvat ja se villimpi video ovat siis vain ja ainoastaan bisneskäyttöön. No money, no pics :stop:
Video? Video! Mikä hemmetin video?
Mulli75

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Aito_Johanna kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
Tai minkä takia hameen kanssa pitää kesällä käyttää semmoisia paksuja polven yläpuolelle ylettyviä sukkia jotka peittää parhaimmat palat, joita joutuu sitten aina vähän väliä vetää ylös kun ne on valuneet alas
Vähän niinQu MarthaF:lla viime miitissä.
Mitä, onko sellaisia vieläkin tai taas? Eiks ne oo niiiiiiin ysäriä? Mulla oli sellaiset lukiossa. Nehän olivat hottia. Peittävät ja paljastavat minihameen kanssa just seksikkäästi.
No ei ne vaan ole hottia KESÄLLÄ varmaan kenellekään muulle kuin itse käyttäjälle sanan varsinaisessa merkityksessä jolla hikeä pukkaa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja nexie »

huima kirjoitti:
nexie kirjoitti:Siis firman puolesta täytyy heti todeta, että Huiman sukkanauhakuvat ja se villimpi video ovat siis vain ja ainoastaan bisneskäyttöön. No money, no pics :stop:
Video? Video! Mikä hemmetin video?
Kröhöm. Et sitten ole katsonut tarkemmin sitä "viherkasvia", jonka sait lahjaksi tai sitä sööttiä kylpyankkaa. Modern technology and old tricks 8)
Don't Panic!
huima

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja huima »

nexie kirjoitti: Kröhöm. Et sitten ole katsonut tarkemmin sitä "viherkasvia", jonka sait lahjaksi tai sitä sööttiä kylpyankkaa. Modern technology and old tricks 8)
Mä annoin ne Chappikselle.

Eli kenestä se video on?
Sannnu

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Mun kaverilla on laukkuliike, ja aina pikkujoulujen lähestyessä sieltä tullaan kyselemään juhlavyölaukkuja!!!!!1111!!!!! Eli siis sellaisia, joissa on kultasomisteita tms... ja pakkohan niitä on liikkeeseen tilata, kun menekki on kova...
Sannnu

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Ihmettelen tai haluaisin tietää mitä ihmiset haluavat sanoa käyttäessään suomen leijona kaulakoruja tai t-paitoja. Onko se kannanotto? Vai onko se vaan paita muiden joukossa? Entä leijonakoru, sehän on koriste ei käyttöesine, joten sitä käytetään jonkun takia..miksi? Jotenkin tulee sellainen skin head kaiku.
Bliss

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sannnu kirjoitti:Entä leijonakoru, sehän on koriste ei käyttöesine, joten sitä käytetään jonkun takia..miksi? Jotenkin tulee sellainen skin head kaiku.
Sain sellaisen hopeisen lahjaksi ukiltani. Koru on vanha, ei tätä muotibuumia. Käytän joskus, varsin harvoin. Pitääkö sitä perustella jollain muulla kuin tunnearvolla?
1108

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sannnu kirjoitti:Jotenkin tulee sellainen skin head kaiku.
Mikä se on?
Sannnu

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Siis tarkoitan sitä, että isänmaallisen symbolin käytöstä tulee mieleen jotenkin sellainen kiihkoilu...ehkä se johtuu siitä, että olen lahest.
Vastaa Viestiin