Mikä soi nyt..?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Sudenhenki

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Kuva
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Sudenhenki kirjoitti:
Lotus Eaters niminen tribuutti Dead Can Dance orkesterille on aivan mielettömän upea! Olen aina pitänyt kaikenmmaailman tribuutteja turhana kurana, mutta tämä teos todistaa vallan muuta.
Oli ihan pakko mennä tutkimaan CDON:sta josko moinen kiekko sieltä löytyisi ja löytyihän se. Luotanpa tässä nyt sinun mielipiteeseesi ja tilaan sen itselleni. Tulen sitten antamaan tuomion, jahka levyn saan :) CDON:ssa ei muuten ollut levyn kansikuvaa saatavilla, joten kiva että sen tänne pläjäytit - onpa upea :h:
1108

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuva

Down - Nola
ja kappale "stone the crow". Parhautta!!!
1108

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuva
1108

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuva
1108

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mä mitään räppiä kestä, ihmetyttää edes että kokeilin.

np:Funeral Mist - Devilry

EDIT: Ja voi vittu, kakkos raidan alku "ZWIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" on sitten ärsyttävä. Varsinkin kun voluumi on mallia TÄYSI.
Sudenhenki

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Kreitsu kirjoitti:Oli ihan pakko mennä tutkimaan CDON:sta josko moinen kiekko sieltä löytyisi ja löytyihän se. Luotanpa tässä nyt sinun mielipiteeseesi ja tilaan sen itselleni. Tulen sitten antamaan tuomion, jahka levyn saan :) CDON:ssa ei muuten ollut levyn kansikuvaa saatavilla, joten kiva että sen tänne pläjäytit - onpa upea :h:
Tässä hieman arvostelun tynkää, ettei tarvitse vain minun mielipiteeseeni luottaa sokeasti. Toivottavasti ei kuitenkaan hirmuisestri kiukuta jos ei (tupla)levy miellytä, ei se näyttänyt cdonissakaan maksaneen kuin 10.95€ mutta jos olisit kysynyt niin olisin tiennyt sanoa että fireboxista olisi irronnut 9,50€.

Kyseessä on sitten semmoista hempeilevämpää materiaalia, vaikka jotkin bändit ovatkin tehneet kovereistaan metallisempia. Goottien suosiossa Dead Can Dance taitaa olla erityisesti, vaikka kaikki synkemmästä musiikista pitävät ovatkin bändin ottaneet omakseen.

np: Dead Can Dance - The Carnival is Over "Into the Labyrinth"
Edith

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Siiri Nordin: Me too -levy. Aikan jänskä. Tosissaan paranee useammalla kuunnelmalla.
bedlam

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kuva

No perhana, tästähän maksetaan huutonetissä näköjään neljääkymppiäkin nykyään. En arvannutkaan. Desert by Night ja Awaiting the Winter Frost on kyl bändin parhaat viisut.
bedlam

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kuva
Slayer - Seasons in the Abyss
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Kuva
New Model Army - Impurity
bedlam

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kuva
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Kuva
Dark Tranquillity - Character
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja more »

Kuva
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja more »

Kuva

Piti soittaa vielä tätäkin kun tällä ois musta ihan ykkös lavalletulobiisi, eli Your bedtime story is scaring everyone. Kyl tätä kesällä lehmiaitaa siirtäes kelpas kuunnella:)
Dumari

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Klamydia -Ei sen kummempaa
Sudenhenki

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

np: Iron Maiden - Ghost Of The Navigator "Brave New World"

Miten fakissa niistä Maidenin "paluu" kiekoista tämä on ainoa hyvä?
Dumari

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Sudenhenki kirjoitti:np: Iron Maiden - Ghost Of The Navigator "Brave New World"

Miten fakissa niistä Maidenin "paluu" kiekoista tämä on ainoa hyvä?
Ja vet inte, mun mielestä toi on edelleen ehkä Maidenin paras kiekko, mua ei se vanhempi saundi niin hirmuisasti nappaa. Niin joo, Dickinson teki paluun tuolla kiekolla, ehkä pojilla oli intoa silloin :wink:
Quarter

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Disturbed - Violence fetish

jonka jälkeen

Disturbed - Fear
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Sudenhenki kirjoitti:
Tässä hieman arvostelun tynkää, ettei tarvitse vain minun mielipiteeseeni luottaa sokeasti. Toivottavasti ei kuitenkaan hirmuisestri kiukuta jos ei (tupla)levy miellytä, ei se näyttänyt cdonissakaan maksaneen kuin 10.95€ mutta jos olisit kysynyt niin olisin tiennyt sanoa että fireboxista olisi irronnut 9,50€.

Kyseessä on sitten semmoista hempeilevämpää materiaalia, vaikka jotkin bändit ovatkin tehneet kovereistaan metallisempia. Goottien suosiossa Dead Can Dance taitaa olla erityisesti, vaikka kaikki synkemmästä musiikista pitävät ovatkin bändin ottaneet omakseen.

np: Dead Can Dance - The Carnival is Over "Into the Labyrinth"
Vähän myöhäistä kitistä enää, sillä levy on jo tilattu. Ei minua suuresti kiukuta, jos tulee "pyyhkäsy" - se ei olisi ensimmäinen kerta. Ja jos ei sitä kestä kuunnella (mitä kylläkin suuresti epäilen), niin sen voi antaa jollekin. Tutustunkin nyt arvosteluun.

Onko tuo Firebox muuten ihan luotettava? Millaisia kokemuksia sulla siitä on: tuleeko tavarat ajallaan (lupailevat aika nopeeta toimitusta) jne? Osui vain mm. tuo mahdollisuus maksaa lähettämällä rahat (vain seteleleinä) kirjekuoressa postitse ja vaihtorahat tulisi sitten levyn/levyjen mukana. Kuka hullu lähettää rahaa postitse? Mutta joo, olihan siinä nämä nykyaikaiset maksutavat myös mahdollisia.
Sudenhenki

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Kreitsu kirjoitti: Vähän myöhäistä kitistä enää, sillä levy on jo tilattu. Ei minua suuresti kiukuta, jos tulee "pyyhkäsy" - se ei olisi ensimmäinen kerta. Ja jos ei sitä kestä kuunnella (mitä kylläkin suuresti epäilen), niin sen voi antaa jollekin. Tutustunkin nyt arvosteluun.

Onko tuo Firebox muuten ihan luotettava? Millaisia kokemuksia sulla siitä on: tuleeko tavarat ajallaan (lupailevat aika nopeeta toimitusta) jne? Osui vain mm. tuo mahdollisuus maksaa lähettämällä rahat (vain seteleleinä) kirjekuoressa postitse ja vaihtorahat tulisi sitten levyn/levyjen mukana. Kuka hullu lähettää rahaa postitse? Mutta joo, olihan siinä nämä nykyaikaiset maksutavat myös mahdollisia.
Heh, eipä se kymppi tosiaan suurta lovea kukkaroon tee. Löysin iloksenne vielä yhden mielipiteen levystä.

Firebox on omasta mielestäni Suomen paras distro. Olen ollut tilailemassa heltä levyjä siitä lähtien kun Hippi puljunsa kasaan kietaisi, ja kertaakaan ei tuo mainostaansa nopea toimitus ole pettänyt. Pari kertaa olen saanut väärän levyn, joloin palautan sen, saan postimaksut sitten takaisin levyn mukana ja yleensä mukana on ollut vielä melkoinen nippu kaikenmaailman promosälää.
Tuo että lähettää rahat sinne kirjekuoressa, on kaiketi ensisijaisesti tarkoitettu ulkomailta tilaaville, kotimaassa suosivat tilisiirtoa ja postiennakkoa. Vion suositella varauksetta, nopea ja luotettava, ja kaikenlisäksi kaikki sivuilta löytyvät levyt ovat varastossa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Sudenhenki kirjoitti:
Heh, eipä se kymppi tosiaan suurta lovea kukkaroon tee. Löysin iloksenne vielä yhden mielipiteen levystä.

Firebox on omasta mielestäni Suomen paras distro...
Mielenkiintoisia arvosteluja, nyt en malttaisi millään odottaa että levy saapuu. Tosin vain Gathering taisi olla noista mainituista bändeistä ainoa ennestään tuttu, mutta uudet tuttavuudet otan innolla vastaan.

Fireboxin tyylivalikoima vaikutti ensi vilauksella mielenkiintoiselta. Varmaankin sieltä uskaltaa tarvittaessa tilailla, jos kokemukset ovat noin hyvät. Täytyykin tonkia sitä kunnolla. Sen verran jo tongin, että havaitsin pettymyksekseni, ettei Gatheringin Always-levyä ole valikoimissa. Höh.
Sudenhenki

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Dumari kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:np: Iron Maiden - Ghost Of The Navigator "Brave New World"

Miten fakissa niistä Maidenin "paluu" kiekoista tämä on ainoa hyvä?
Ja vet inte, mun mielestä toi on edelleen ehkä Maidenin paras kiekko, mua ei se vanhempi saundi niin hirmuisasti nappaa.
:shock: Jopas, sillä kyllähän nyt Piece of Mindista Seventh Soniin asti jokainen levy murhaa uuden uljaan maailman aivan totaalisesti.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Sudenhenki kirjoitti::shock: Jopas, sillä kyllähän nyt Piece of Mindista Seventh Soniin asti jokainen levy murhaa uuden uljaan maailman aivan totaalisesti.
Ei nyt ehkä joka levy, ei ainakaan Piece of Mind, mutta nämä ovat näitä persereikäasioita. Tänään olisi tarkoitus kuunnella uusin pläjäys ja nyt voi aloittaa odottamaan vuoden 2008 early days kakkosta, josko vihdoin ja viimein kuulisin Rime of the Ancient Marinerin livenä. :pliis:
Paras päivä ikinä.
Sudenhenki

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Riemumieli kirjoitti: Ei nyt ehkä joka levy, ei ainakaan Piece of Mind, mutta nämä ovat näitä persereikäasioita. Tänään olisi tarkoitus kuunnella uusin pläjäys ja nyt voi aloittaa odottamaan vuoden 2008 early days kakkosta, josko vihdoin ja viimein kuulisin Rime of the Ancient Marinerin livenä. :pliis:
Olen kyllä sitä mieltä, mutta että Rime of the Ancient Mariner livenä? Look no further than Live After Death! Maailman kovin livepläjäys.
Vastaa Viestiin