Viimeisimmät Levyostokset

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Kreivitar

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Gatheringin Souvenirs tuli ostettua. Olen pitkään (varmaan 10 vuotta) metsästänyt gatheringin Always-levyä, mutta eipä olet tullut eteen ja epäilen että tuleekaan koskaan.

Souvenirs ei vetele lähellekään vertoja Alwaysille (ei silti ole mikään paskempi levy). Always oli täyteläinen ja tyyliltään juuri sitä, mistä pidän: raskas ja melodinen.

Minulla on ollut jo pidemmän aikaa vaihe, että metsästän vanhoja CD:tä (ei todellakaan tule kovin helposti kuunneltua mitään kälysiä ikivanhoja kasetteja), mutta aika hankalaa tuntuu tämä metsästys olevan joiltakin osin.
Starflare

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Kreivitar kirjoitti:Gatheringin Souvenirs tuli ostettua. Olen pitkään (varmaan 10 vuotta) metsästänyt gatheringin Always-levyä, mutta eipä olet tullut eteen ja epäilen että tuleekaan koskaan.

Souvenirs ei vetele lähellekään vertoja Alwaysille (ei silti ole mikään paskempi levy). Always oli täyteläinen ja tyyliltään juuri sitä, mistä pidän: raskas ja melodinen.

Minulla on ollut jo pidemmän aikaa vaihe, että metsästän vanhoja CD:tä (ei todellakaan tule kovin helposti kuunneltua mitään kälysiä ikivanhoja kasetteja), mutta aika hankalaa tuntuu tämä metsästys olevan joiltakin osin.
Täh? kyllä minä olen nähnyt Gatheringin vanhat levyt jäänsärkijässä monesti, ja eikös ne kaikenlisäksi ole julkaistu uudelleen? Alwaysista olen varma koska sen kansi jää aika helposti mieleen, ja onhan se hieno levykin.

IMO bändi meni pahasti hakoteille ja oikeastaan ihan ojaan asti Nighttime Birds levyn jälkeen. How to Measure a Planet? pettymyksen jälkeen annoin bändille vielä tilaisuuden If_Then_Else levyn muodossa, ja hirveää tuubaahan sekin oli, nykyään ei edes kiinnosta mitä bändi tekee.
pajazzo

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Tais olla Sir Elwoodin hiljaiset värit: Varjoja, varkaita ja vanhoja valokuvia. Oikeastaan tämäkin tuli ostettua vain parin biisin tähden. Levy on kuitenkin rentoa, rauhoittavaa ja helppoa kuunneltavaa. Tulee usein ostettua ns. vanhoja levyjä vähän edullisemmin, kuin rynnätä suoraan ilmestymisen jälkeen kauppaan. Poikkeuksiakin tietysti on...
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja nexie »

The Very Best Of Macy Gray. Hyvän mielen musiikkia. Myös hinta (12 €) hymyilytti :D
Don't Panic!
bedlam

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Starflare kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Sisältää kesäkumiviisun.
Eh? kylläpä nyt tunnen tulleeni jätetyksi kelkasta :oops:
Eikös muutaman vuoden ajan ole aina joku poppiretkue tehnyt vuoden kesäkumibiisin. En muista kenen kampanja tämä alunperin oli ja mistä idea lähti.
Exsat

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Exsat »

bedlam kirjoitti: Eikös muutaman vuoden ajan ole aina joku poppiretkue tehnyt vuoden kesäkumibiisin. En muista kenen kampanja tämä alunperin oli ja mistä idea lähti.
Kyseessä on YleX:n kesäkumikampanja, jossa joku suomalainen bändi tekee teemabiisin liittyen kortsuihin, ja sitä sitten soitetaan ko. radiokanavalla kesän ajan, ja joskus pidempäänkin. Samalla teemalla sitten jaetaan kumeja festareilla ym. tapahtumissa.
Edith

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tsiisus, menin ja ostin levyn yli puolen toista vuoden tauon jälkeen. Kuntosalilla soi radiosta viime viikolla Maj Karman Sodankylä ja kun sen laulajan äänessä nyt vaan on niin hitosti sitä sex appealia tai mitä se nyt onkaan. Eli Sodankylä-levy ostettu.
Gina

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Gina »

ei ostettu mutta lainassa ihan uusi tuttavuus: Backyard babies ja niiltä levy "making enemies is good"

Me like, erityisesti biisi ex-files.
SingleMalt

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Uusi Sellon keskus on hiano!

Keikalta jäi taskuun Audioslaven, Kentin, Niskalaukauksen ja Kotieteollisuuden viimeisimmät. Kaksi jälkimmäistä oli pakko ostaa kun olivat niin halpoja..

Pisteenä i:n päällä AC/DC - Let There Be Rock live-DVD, vain 9.95.
Kreivitar

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Starflare kirjoitti:
Täh? kyllä minä olen nähnyt Gatheringin vanhat levyt jäänsärkijässä monesti, ja eikös ne kaikenlisäksi ole julkaistu uudelleen? Alwaysista olen varma koska sen kansi jää aika helposti mieleen, ja onhan se hieno levykin.

IMO bändi meni pahasti hakoteille ja oikeastaan ihan ojaan asti Nighttime Birds levyn jälkeen. How to Measure a Planet? pettymyksen jälkeen annoin bändille vielä tilaisuuden If_Then_Else levyn muodossa, ja hirveää tuubaahan sekin oli, nykyään ei edes kiinnosta mitä bändi tekee.
En ole kuullut muita Gatheringin levyjä kuin Alwaysin, johon jäinkin koukkuun (kasetilta ei viitsi kuunnella, kun äänenlaatu on mitä on). Sitten ostin tuon Souveniersin ja tuskin ostan enää muita kyseisen bändin levyjä paitsi jos satun löytämään Alwaysin. Vai kerropa minulle, olisiko bändillä vielä joku muu ostamisen arvoinen pitkäsoitto? Tuubaa ei viitsis ostaa enää hyllyyn haisemaan ;)

Mistä ihmeestä sinä muuten sen Alwaysin olet löytänyt? CDON.COM:istä olen tutkinut ja kaupoista (tosin ihan tavis-tavaratalojen levyhyllyiltä) olen etsinyt. Eipä ole näkynyt.
Starflare

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Kreivitar kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Täh? kyllä minä olen nähnyt Gatheringin vanhat levyt jäänsärkijässä monesti, ja eikös ne kaikenlisäksi ole julkaistu uudelleen? Alwaysista olen varma koska sen kansi jää aika helposti mieleen, ja onhan se hieno levykin.

IMO bändi meni pahasti hakoteille ja oikeastaan ihan ojaan asti Nighttime Birds levyn jälkeen. How to Measure a Planet? pettymyksen jälkeen annoin bändille vielä tilaisuuden If_Then_Else levyn muodossa, ja hirveää tuubaahan sekin oli, nykyään ei edes kiinnosta mitä bändi tekee.
En ole kuullut muita Gatheringin levyjä kuin Alwaysin, johon jäinkin koukkuun (kasetilta ei viitsi kuunnella, kun äänenlaatu on mitä on). Sitten ostin tuon Souveniersin ja tuskin ostan enää muita kyseisen bändin levyjä paitsi jos satun löytämään Alwaysin. Vai kerropa minulle, olisiko bändillä vielä joku muu ostamisen arvoinen pitkäsoitto? Tuubaa ei viitsis ostaa enää hyllyyn haisemaan ;)

Mistä ihmeestä sinä muuten sen Alwaysin olet löytänyt? CDON.COM:istä olen tutkinut ja kaupoista (tosin ihan tavis-tavaratalojen levyhyllyiltä) olen etsinyt. Eipä ole näkynyt.
En oikein lähtisi suosittelemaan bändilt juuri mitään, sillä Alwaysia seurannut Almost a Dance oli selkeästi nopeampi, ja uusi mieslaulaja Niels Duffhues ei myöskään örissyt Bart Smitsin tapaan. Tämän jälkeen mikkiin on tarttunut Anneke van Giersbergen, ja sillä tiellä (tai enemmänkin suossa) ollaan edelleen. Suosittelen kiusaamaan levykaupan setää sen verran että saat kuunnella Almost a Dance, sekä Mandylion levyt, ja on melko turvallista sanoa että jos Mandylion uppoaa, niin ehkä haluat kuulla vielä Nighttime Birdsin, johon Gatheringin hyvät levyt loppuvatkin.

No Mutta! Helsinkihän on hyviä levykauppoja vääränään! kokeile nyt ensin vaikka Tavastian vieressä nököttävää "Keltainen Jäänsärkijä" nimistä puljua, siellä olen itse levyn bongannut. Ja jos ei lykästä, niin voithan aina pyytää ukkoja tilaamaan sen. Toinen suorastaan erinomainen liike on Music Hunter, jossain hakaniemessä, osoitetta en tiedä, sillä olen käynyt paikassa vain muutaman kerran. Nettikaupoista Fireboxilla on myös Gatheringia valikoimissaan.

Tiamatista taisin joskus aikoinaan höpötellä kanssasi, ja joudunpa mainostamaan heidän uusinta levyä Prey joka on kertakaikkisen upea teos. Septic Fleshin joitain levujä saattaisin ehkä myös suositella, olettaen ettei ajoittain korkea Death metal pitoisuus pelota pois, niin Sumerian Daemons on luultavasti yksi synkimpiä levyjä joita olen koskaan kuullut, ja samalla yksi parhaista.
Sannu

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Syksyn tullen ostin jotain mega groovaavaa, Stevie Wonderia tietenkin...
Kreivitar

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Starflare kirjoitti:
En oikein lähtisi suosittelemaan bändilt juuri mitään, sillä Alwaysia seurannut Almost a Dance oli selkeästi nopeampi, ja uusi mieslaulaja Niels Duffhues ei myöskään örissyt Bart Smitsin tapaan. Tämän jälkeen mikkiin on tarttunut Anneke van Giersbergen, ja sillä tiellä (tai enemmänkin suossa) ollaan edelleen. Suosittelen kiusaamaan levykaupan setää sen verran että saat kuunnella Almost a Dance, sekä Mandylion levyt, ja on melko turvallista sanoa että jos Mandylion uppoaa, niin ehkä haluat kuulla vielä Nighttime Birdsin, johon Gatheringin hyvät levyt loppuvatkin.

No Mutta! Helsinkihän on hyviä levykauppoja vääränään! kokeile nyt ensin vaikka Tavastian vieressä nököttävää "Keltainen Jäänsärkijä" nimistä puljua, siellä olen itse levyn bongannut. Ja jos ei lykästä, niin voithan aina pyytää ukkoja tilaamaan sen. Toinen suorastaan erinomainen liike on Music Hunter, jossain hakaniemessä, osoitetta en tiedä, sillä olen käynyt paikassa vain muutaman kerran. Nettikaupoista Fireboxilla on myös Gatheringia valikoimissaan.

Tiamatista taisin joskus aikoinaan höpötellä kanssasi, ja joudunpa mainostamaan heidän uusinta levyä Prey joka on kertakaikkisen upea teos. Septic Fleshin joitain levujä saattaisin ehkä myös suositella, olettaen ettei ajoittain korkea Death metal pitoisuus pelota pois, niin Sumerian Daemons on luultavasti yksi synkimpiä levyjä joita olen koskaan kuullut, ja samalla yksi parhaista.

Juu, Souveniers sisältääkin levyn täydeltä Anneken vinkumista. Mahtava ja puhdas äänihän eukolla on, mutta ei sitä jaksa koko kiekollista kuunnella. Kyllä se örinä vaan kuuluu asiaan. Almost a dancea en ole kuullut ja epäilen kertomasi perusteella, etten siitä pitäisi. Raskas ja melodinen on enemmän minun makuuni eikä mikään Slayer-tyyppinen mättö.

Olen kohtalaisen laiska juoksemaan (levy)kaupoissa. Kaikki ylimääräinen aika taitaa mennä vaatekaupoissa ravaamiseen (tulin juuri shoppaamasta) :oops:
Täytynee yrittää koota itsensä ja käydä siellä Tavastian kupeessa – ainahan voin jatkaa matkaa siitä Kampin uuteen kauppakeskukseen ja palkita itseni urotyöstä shoppaamalla kaikkea muuta levyn kaveriksi :D

Tiamat-kokoelmani on ihan hyvällä mallilla. Muistaakseni itkin silloin Cloudsin perään ja sen olenkin hankkinut jo aikoja sitten. Ja toimii yhtä hyvin kuin ennenkin.

Myös Prey löytyy ja Judas Chirst. Vaikka ovatkin tyyliltään hyvin erilaisia kuin Clouds, niin se ei ole huono asia ollenkaan. Molemmat ovat mielestäni mahtavia levyjä. A deeper kind on slumber ja Wildhoney odottavat avautumistaan: levyt olen hankkinut, mutten ole ”ehtinyt” paneutua niihin vielä (heh, ostin muistaakseni joskus puolisen vuotta sitten…).

Septic Fleshistä en olekaan kuullut. Liian raskasta ei musiikki voi olla (ainakaan minun makuuni), joten saattaisin kai tykätä. Mitä synkempi, sen parempi. Seuraava levyostos voisi olla Sumerian Daemons (ja se helvetin Always!) :roll:
Starflare

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Kreivitar kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
En oikein lähtisi suosittelemaan bändilt juuri mitään, sillä Alwaysia seurannut Almost a Dance oli selkeästi nopeampi, ja uusi mieslaulaja Niels Duffhues ei myöskään örissyt Bart Smitsin tapaan. Tämän jälkeen mikkiin on tarttunut Anneke van Giersbergen, ja sillä tiellä (tai enemmänkin suossa) ollaan edelleen. Suosittelen kiusaamaan levykaupan setää sen verran että saat kuunnella Almost a Dance, sekä Mandylion levyt, ja on melko turvallista sanoa että jos Mandylion uppoaa, niin ehkä haluat kuulla vielä Nighttime Birdsin, johon Gatheringin hyvät levyt loppuvatkin.

No Mutta! Helsinkihän on hyviä levykauppoja vääränään! kokeile nyt ensin vaikka Tavastian vieressä nököttävää "Keltainen Jäänsärkijä" nimistä puljua, siellä olen itse levyn bongannut. Ja jos ei lykästä, niin voithan aina pyytää ukkoja tilaamaan sen. Toinen suorastaan erinomainen liike on Music Hunter, jossain hakaniemessä, osoitetta en tiedä, sillä olen käynyt paikassa vain muutaman kerran. Nettikaupoista Fireboxilla on myös Gatheringia valikoimissaan.

Tiamatista taisin joskus aikoinaan höpötellä kanssasi, ja joudunpa mainostamaan heidän uusinta levyä Prey joka on kertakaikkisen upea teos. Septic Fleshin joitain levujä saattaisin ehkä myös suositella, olettaen ettei ajoittain korkea Death metal pitoisuus pelota pois, niin Sumerian Daemons on luultavasti yksi synkimpiä levyjä joita olen koskaan kuullut, ja samalla yksi parhaista.

Juu, Souveniers sisältääkin levyn täydeltä Anneken vinkumista. Mahtava ja puhdas äänihän eukolla on, mutta ei sitä jaksa koko kiekollista kuunnella. Kyllä se örinä vaan kuuluu asiaan. Almost a dancea en ole kuullut ja epäilen kertomasi perusteella, etten siitä pitäisi. Raskas ja melodinen on enemmän minun makuuni eikä mikään Slayer-tyyppinen mättö.

Olen kohtalaisen laiska juoksemaan (levy)kaupoissa. Kaikki ylimääräinen aika taitaa mennä vaatekaupoissa ravaamiseen (tulin juuri shoppaamasta) :oops:
Täytynee yrittää koota itsensä ja käydä siellä Tavastian kupeessa – ainahan voin jatkaa matkaa siitä Kampin uuteen kauppakeskukseen ja palkita itseni urotyöstä shoppaamalla kaikkea muuta levyn kaveriksi :D

Tiamat-kokoelmani on ihan hyvällä mallilla. Muistaakseni itkin silloin Cloudsin perään ja sen olenkin hankkinut jo aikoja sitten. Ja toimii yhtä hyvin kuin ennenkin.

Myös Prey löytyy ja Judas Chirst. Vaikka ovatkin tyyliltään hyvin erilaisia kuin Clouds, niin se ei ole huono asia ollenkaan. Molemmat ovat mielestäni mahtavia levyjä. A deeper kind on slumber ja Wildhoney odottavat avautumistaan: levyt olen hankkinut, mutten ole ”ehtinyt” paneutua niihin vielä (heh, ostin muistaakseni joskus puolisen vuotta sitten…).

Septic Fleshistä en olekaan kuullut. Liian raskasta ei musiikki voi olla (ainakaan minun makuuni), joten saattaisin kai tykätä. Mitä synkempi, sen parempi. Seuraava levyostos voisi olla Sumerian Daemons (ja se helvetin Always!) :roll:
:D Souvenirsin kohdalla pitää myös muistaa että musiikki on muuttunut sellaiseksi ihme huuruiluksi. Tuo Slayer vertaus auttoi muuten melkoisesti kartoittamaan mitä suositella ja mitä taas ei. Luulisin että Almost a Dance itseasiassa voisi sopia, sillä ei se tempo niin korkeaksi kuitenkaan nouse, aika keskitempoista puhtaalla mieslaululla vain.

Häpeä! pitäähän levykaupan setääkin tervehtiä 8) . Mutta jos et jaksa sinne asti vaivautua niin www.firebox.fi tarjoaa ainakin tuon Sumerian Daemonsin jos riski houkuttaa (pistän yviestiä vielä tästä).

Heh, Tiamat on yksi parhaimpia orkestereita mitä tiedän, ja onneksi itseltä löytyykin koko tuotanto. Tuo Judas Christ tuotti kyllä aikoinaan nin karvaan pettymyksen etten tiennyt miten päin olisin, Tiamatin ehdottomasti heikoin levy. Deeper Kind of Slumber ja Wildhoney välittömästi tehokuunteluun! molemmat ovat silkkaa timanttia.

Voisin tähän jotain kehuskelevaa puppua pistää vielä Septic Fleshistä, mutta enpä taida sanoa muuta kuin että planeetan aliarvostetuimpia bändejä.
Geetzu

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Poets of the Fall - Signs of Life | miten tähän ei vaan kyllästy niin millään... AH! Loistava, paras aikoihin.
HIM - Dark Light | paranee kerta kerralta, Play Dead tulee uniinkin...
The Rasmus - Hide from the Sun | kuuntelin vasta autossa pikasesti läpi, kuulosti odotetusti semmoselta "hyvältä musiikilta".
Verenn - Awake | ihanan kuulosta kotimaista enkkupoppista.
Avatar
marialina
Kitinä paheena
Viestit: 36
Liittynyt: 18.08.2005 10:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja marialina »

Viimeksi tuli ostettua Vienna Tengin Warm Strangers. Kun ainoa oikein kohdistunut osuma googlettaessani suomenkielisiltä sivuilta Vienna Tengiä oli nettilevykauppa niin olihan se ostettava.

Pari päivää sitten tuo tuli, ja täytyy sanoa ettei kaduta. Kaunista kaunista tyttö-ja-piano-musiikkia. Kaunein lauluääni mitä muistan kuulleeni pitkiin aikoihin, semmoinen mun korvaan ainakin sopiva. Pelkästään laulua sisältävä kappale Passage onkin niin riipaisevan surullisen kaunis että itkettää. Toisaalta muutamasta kappaleesta löytyy ihan tervetullutta vauhtiakin.

Voi kun mä käytin monta kertaa sanaa kaunis. Mutta kun se nyt on tässä kuvaavin.

fear is the brightest of signs
the shape of the boundary you leave behind
so sing all your questions to sleep
the answers are out there in the drowning deep

(Harbor)
When the going gets tough, the tough go shopping
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Viikate: Unholan urut
Ihana levy. Pitää varmaan ostaa koko tuotanto, kun näkyy tuolla kyläkaupassa olevan loska-ale.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
bedlam

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Atheist - Unquestionable Presence- ja Elements-levyjen remasterit tilattu. Vielä Cynicin Focus-levyn remasteri pitäisi jostain löytää.
Starflare

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Tristania - Widow's Weeds

Tristanian debyyttialbumi vuodelta 1998. Norjalaista "Gootti"metallia "beauty & the beast" vokaaleilla, viululla, syntikoilla ja kuorolla.
Yleensä tämmöinen metallin alalaji jakaa kuulijoita kuin mooses punaista merta, mutta tämä teos sattuu olemaan niitä genren peruspilareita, ja se kuuluu vieläkin, sillä mielestäni mikään tekele ei ole yltänyt tähän loistokkuuteen ellei mukaan lasketa bändin kantavan voiman, Morten Velandin nykyistä bändiä Sireniaa (Toinen Norjalainen goottimetallipoppoo, Theatre of Tragedy, ei mielestäni vain ole koskaan pärjännyt Tristanialle). Dramaattista, hieman mahtipontista, synkkää ja kaunista. Lienee jokseenkin turha mussuttaa enempiä, mutta on se vaan niin julmetun hyvä, Tristanian paras teos.

EDIT: Pakko vielä kehaista kappaleita Angellore ja My Lost Lenore jotka ovat aivan uskomattomia.
aimohaiku

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Kotiin levykaupan kautta:

Children Of Bodom - Are You Dead Yet?

Jamie Cullum - Catching Tales

Jimi Hendrix - Experience Hendrix - The Best Of
Starflare

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Starflare »

aimohaiku kirjoitti:Kotiin levykaupan kautta:

Children Of Bodom - Are You Dead Yet?
Tahtoisin kovasti kuulla mielipiteesi tästä.
huima

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja huima »

iTunesista juuri pari Aimee Mannin levyä, mm. Bachelor nr. 2 ja irtobiiseinä esimerkiksi aivan mahtavan Wise Up.

Jamie Cullumin ja Sigur Rosin uusimmat tuli myös samalla ladattua.

Pitää sitä muutakin kuin tukanheilutusmusiikkia kuunnella, ja näiden tahdissa on paljon parempi fiilistellä tahi kutea.
RolloTomasi

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Tilasin levyn Noche Escandinava II (Tarja Turunen, Marjut Paavilainen, Juha Koskela ja Izumi Kawakatzu), mutta ei ole viela tullut.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Rolling Stones: Beggar's banquet
Rolling Stones: Let it bleed
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
aimohaiku

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Starflare kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti: Children Of Bodom - Are You Dead Yet?
Tahtoisin kovasti kuulla mielipiteesi tästä.
Sanottakoon näin alkuun etten ole tämän tyylisuunnan musiikin suurkuluttaja. En omista Bodomien aikaisempaa tuotantoa, olen sitä kuitenkin jonkin verran kuullut. Mutta mitä tähän levyyn tulee, voisi kai sanoa, että poljento on keventynyt. Sopii minulle, kehitys on kulkenut oikeaan suuntaan. Tykkään kovasti. Tasapainoinen levy, ei merkittävän huonoja kappaleita.
Vastaa Viestiin