Herutus

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Leilah

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Gattaca kirjoitti:Varmaksi merkiksi laskin vasta, kun yksi nainen kaupassa kysyi: "Onhan sulla varmasti kortsuja?" :D Valitettavasti ostimme myös liikaa Karhua...

Vaikea tulkita sellaisiakin kun eräskin nainen soitti minulle koko Madonnan "Sex"-albumin ja pälyili minua :D Edit: tuo kirjetapauksen pakkinainen siis...

Tai toinen leipoi minulle alastoman naisen muotoisen kakun ja kutsui keskellä yötä sitä syömään..
Sinähän taidatkin olla oikeasti kaupungin tavoitelluin poikamies :wink: .
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Jatko-osissa Norman Bates pääsi naimisiin. Ja Anthony Perkinsilläkin lopulta oli vaimo ja kaksi poikaa, vaikka yhtä estoinen neurootikko oli kuin minäkin. Ja seksuaalisesti poikkevampi, bisse varmaan.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

FatLeilah kirjoitti:
Sinähän taidatkin olla oikeasti kaupungin tavoitelluin poikamies :wink: .
Olis sen yhdenkin kakkutapauksessa pitänyt ymmärtää nuolla ei lusikka vaan emännän haarukka.... :roll:
Yönmustaritari

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Gattaca kirjoitti:Kadehdin tuota, että Letkulta naiset vonkaa. Helpottaa, kun mies onnistuu mokaamaan ne tilanteet.

Itse seuraan Simonin näyttämää Tietä:
http://www.lowbright.com/Comics/10Comma ... dments.htm

Tuo Annin linkki tavallaan lohdutti minua, että syy olisikin omissa valinnoissani eikä omassa perustavanlaatuisessa, kategorisessa epäkelpoisuudessani. Niinhän se ei ole, mutta kiva hetken unelmoida.

Simon on amatööri, 29 wee minä en vielä ollut turhautunut, salaunelmoin ja kotirunkkailin vaan.
Vonkaa? Vonkaa mitä vonkaa. Mainittu tapaus "joesta naarattu" ei kenties ollut tarkoitettu miksikään kielikuvaksi vaan todellakin huulesta roikkuu koukku ja toinen korva on lähes irti mädännyt. Läpsisit sitä poskille ja huutaisit "anna pilluu" lehmä niin et uskaltaisi samoilla käsillä enää pitää veijarista kiinni kusella käydessäsi.
Yönmustaritari

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Tutkivan journalismin nimissä toteutin hieman itseäni ja ryypiskelin menneinä viikonloppuina. Kävi nimittäin niin siinä paikallisessa pöpilässä, joka sijaitsee niin sanotun kävelymatkan päässä asuinpaikastani. Paikkahan on kuvottava. Se haisee ja siellä olevat ihmiset on tyhmiä ja rumia eikä kaljakaan ole mikään halpa. No olin kuitenkin siellä ja pöytääni jo kolmannen kerran istui se sama nainen. Lyhyt vaikka korkokengissä ja keskivartalo löysän rasvan peittämä. Pukeutuneena leopardikuvioiseen paitaan, jossa oli vähintäänkin kohtuullisen suuri kaula-aukko. Lisäksi siinä eri suuntiin sojottavien rintojen keskellä roikkui joku paskakoru ketjussa. Se oli siis istunut samaan pöytään aiemminkin. En tiedä miksi mutta en ollut poiskaan häätänyt ja saavuttaessani tietyn humalatilan, olin varmaankin myös puhunut sille myös jotain.

No nyt se sitten istui siinä vastapäätä ja olin liki selvinpäin, koska en ollut vetänyt yhtään pohjia. Katselin kuitenkin tavanomaiseen tapaani jotain, ihan mitä tahansa, tuhranpäiväsitä vastapäisestä televisiosta ja ns. keskityin olennaiseen. Olin kiskonut joitain tuopillisia siinä istuessani ja sitten se aukaisi suunsa. Minulla ei olut mitään hajua mistä se puhui ja mitä yritti selittää. Ei se kuitenkaan kasvoistaan ollut niin kovin kuvottava, joten pyysin häntä ystävällisesti poistumaan paikalta.

Kiitos ei. Haluan istua yksin. Riitti vain noin puoleksi tuopiksi. Se tuli takaisin. "olen kuullut rankkoja juttuja, voit sä mulle kertoo, puhu mulle". Koko tämän ajan oli allekirjoittanu huulipyöreenä JA hoomoilasena kun ei tiennyt, että mistäs vitusta se puhuu ja mitäs vittua tässä nyt tapahtuu. Jotain mä siinä torvesin vain sen tuopin kanssa ja tuijotin vuorotellen tv-ruudun ja tyhjenevää tuoppiani. Pääosin vastapäätä istuva naikkonen oli myös hiljaa mutta silloin tällöin hän aloitti puhumaan ihan jostain käsittämättömästi aihepiiristä, kuten "miehen kanssa naimisissa vain lasten vuoksi, hän lukee dekkareita tms.". Jossain vaiheessa joku kääpiö tuli jotain pokailemaan sitä hullua ämmää, mikä taas sai aikaan sen, että joku iso körmy tuli siihen viereen vauhkoomaan. Se nainen oli sen isomman kuolaavan idootin onnellisesti naimisissa oleva naapuri. Niinhän se sanoi ja peitti samalla suuren osan minun näköpiiristäni. Koitin vääntää itseäni sen verran vinoon, että olisin nähnyt ruutulipusta kun grönholmi tulee maalin tai muuta vitusti kiinnostavampaa kuin vieressä tapahtuva keskustelu. Tässä vaiheessa kiehnäämiseni herätti enemmän huomiota. Isompi körmy katsahti minuun ja peitti samalla loputkin tv-ruudusta. Vittu. "Ja kukas sinä olet?" se kysyi ja ajattelin, että mitä vittua ja vastasin puolinokkelalla kännisellä mongerruksella olevani joku vitun taukki joka oli vittu just yrittänyt vittu katsoa vitun telkkaria ja kehoitin häntä keräämään luunsa siitä edestä. Se yritti jotain kätellä tai jotain ja esitellä itseään tai jotain mutta kehoitin häntä vain lisäämään vauhtia töppösiin ja painumaan vittuun sen tv-ruudun edestä.

Tyypit lähti ja minulla oli vielä puoli tuoppia jäljellä. Hyvä hyvä. Nainen vielä istui vastapäätä. Se yritti taas puhua jotain. Se aloitti "mun mielestä...". Keskeytin ja sanoin etten nyt halua puhua tai kuunnella muiden puhumisia ja pyysin häntä poistumaan. Jostain ihmeellisestä syystä hän vihdoin alkoi ymmärtää, että en kaivannut hänen läsnäoloaan juodessani keksiolutta mutta hän silti päätti vielä polttaa yhden tupakan ennen lähtöään. Se olikin sitten hidas tupakka. Olin jonkun minuutin odotellut kun kyllästyin. Vitut! Sanoin, heitin lopun tuopin ykkösellä ja painelin ulos. Nainen seurasi vielä pihallakin mutta lähti lopulta menemään. Väkivaltaa ei häneen käytetty vaan rumat, väkivaltaa kuvaavat voimasanat riittivät.
Viimeksi muokannut Yönmustaritari, 11.10.2005 10:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Impi »

Voi ritariparkaa. Kuule, sun täytyy käydä vähän tasokkaammissa paikoissa, kuin jossain lähiöräkälöissä... Sitäpade, yksin juominen on surullista. Jos haluat vetää halpaa bisseä ja katsoa grönholmia, pysy kotona. Siellä kävisi varmaan parempi flaksikin.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Yönmustaritari

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Impi kirjoitti:Voi ritariparkaa. Kuule, sun täytyy käydä vähän tasokkaammissa paikoissa, kuin jossain lähiöräkälöissä... Sitäpade, yksin juominen on surullista. Jos haluat vetää halpaa bisseä ja katsoa grönholmia, pysy kotona. Siellä kävisi varmaan parempi flaksikin.
Näin on. Baarin lähtö yleensä onkin merkki siitä, että iltaan on varauduttu *liian heppoisin varustein*. Harvemmin sitä kapakoissa nykyisin hauskaa on. Ainoastaan lähikuppilassa tosin uskaltaa vetää kunnon tumut, koska siitä osaa aina kotiin. Mikäli lähtee vähän pidemmälle niin pitää ottaa vain tommottii "mannermaisesti", jotta löytää oikean bussin tai pystyy puhumaan taksikuskille.

lue *pussikaljat loppu*
WanhaPervo

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Pieni välikysymys:
Mitä sä haluat naisilta?
Yönmustaritari

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

WanhaPervo kirjoitti:Pieni välikysymys:
Mitä sä haluat naisilta?
Kysyt liian vaikeita. Mitä tavoittelemisen arvoista niillä on?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Yönmustaritari kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Pieni välikysymys:
Mitä sä haluat naisilta?
Kysyt liian vaikeita. Mitä tavoittelemisen arvoista niillä on?
Oikea ranneliike tiskaamiseen. Joillakin, ei kaikilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
slam

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja slam »

Bluntly kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Pieni välikysymys:
Mitä sä haluat naisilta?
Kysyt liian vaikeita. Mitä tavoittelemisen arvoista niillä on?
Oikea ranneliike tiskaamiseen. Joillakin, ei kaikilla.
Takkutukkainen tyttö tiski koneeksi on minun haaveeni. :)
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

slam kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:
Kysyt liian vaikeita. Mitä tavoittelemisen arvoista niillä on?
Oikea ranneliike tiskaamiseen. Joillakin, ei kaikilla.
Takkutukkainen tyttö tiski koneeksi on minun haaveeni. :)
*reps*
Kaverini seisoi hetken vierelläni ja katseli tiskaamistani. Sanoi sitten, ettei voi enää katsella, kun ranneliikkeeni on kuulemma "sellainen".
Millaista ranneliikettä sinä Bluntly tarkoitit? Sitäkö kun tiskaa vaikkapa juomalasia tai tuoppia ja liikuttaa harjaa edestakaisin, edestakaisin, edestakaisin....? :D
Huoh, huono ja tasoton juttu. Mutta ei se kaveri voi vieläkään katsella kun tiskaan. Sitäpaitsi minä ihan oikeasti tykkään tiskata, jos joku toinen vaan huuhtoisi. *sigh*
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
WanhaPervo

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Yönmustaritari kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Pieni välikysymys:
Mitä sä haluat naisilta?
Kysyt liian vaikeita. Mitä tavoittelemisen arvoista niillä on?
Tämä säie on otsikoitu "herutus". Sen perusteella minulle on syntynyt käsitys, että pyrit heruttamaan jotain. Mitä? Pimppeendaali se ei voi olla, koska kerran et ota tarjouksia vastaan. Mistä siis on kyse?

Etsitkö kenties esim. naista, joka voisi vaihtaa autoosi talvirenkaat?

Ps. jos kuitenkin ensisijaisesti haluaisit kastaa kärkeä, mutta naiset ovat liian vastenmielisiä, niin mikset voi juoda heitä kauniiksi? Annat pubiruusun horista omiaan ja tankkaat samalla kaljaa, loppuillasta sinulla on jo huppu himmenä ja vastapäätä istuva olento alkaa jo näyttää aivan ihmiseltä.
Yönmustaritari

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

WanhaPervo kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Pieni välikysymys:
Mitä sä haluat naisilta?
Kysyt liian vaikeita. Mitä tavoittelemisen arvoista niillä on?
Tämä säie on otsikoitu "herutus". Sen perusteella minulle on syntynyt käsitys, että pyrit heruttamaan jotain. Mitä? Pimppeendaali se ei voi olla, koska kerran et ota tarjouksia vastaan. Mistä siis on kyse?

Etsitkö kenties esim. naista, joka voisi vaihtaa autoosi talvirenkaat?

Ps. jos kuitenkin ensisijaisesti haluaisit kastaa kärkeä, mutta naiset ovat liian vastenmielisiä, niin mikset voi juoda heitä kauniiksi? Annat pubiruusun horista omiaan ja tankkaat samalla kaljaa, loppuillasta sinulla on jo huppu himmenä ja vastapäätä istuva olento alkaa jo näyttää aivan ihmiseltä.
Ok. Eipä se alkuperäinen enää vanhasta kitystä auennut. Alunperin tarkoitus oli kerätä heruttamisesta jääneitä muistoja, joko itse heruttamisesta tai herutuksen kohteena olemisesta. Lisätäänpä tämä tuonne aloitukseen.

Mähän ryyppään niitä kauniiksi parhaani mukaan mutta kovin harva niistä juo allekirjoittanutta samaan tahtiin mukavaksi.

Mä kyllä luulen etten pystyis nussii selvinpäin.
Edith

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ja sitten kun keksis semmosen asiallisen ja alkoholittoman ja baarittoman ei-liian suoran, muttei liian epäsuoraakaan tapaa heruttaa mieheltä. Että kun ei nyt sentään voi noin vain mennä ratikassa sanomaan söötille miehenpuolikkaalle, että mennäänkö meille paneen. Tai harrastaan villiä eläimellistä seksiä. Tai totuudenmukaisesti huonoa estynyttä seksiä. Baariinkaan viittis, kun en tunne sopivani sinne kiiltotoppitissien ja liian paljon extra volyme -maskaran sekaan.

Kun ei miestäkään saa esineellistää. Pitää itsestäänselvänä. Olettaa varmaa vastausta. Mutta sitten taas minun ongelmani on mm. siinä kuuluisassa melkein-seurustelussani, että mies jää ties kuinka pitkäksi aikaa nurkkiin kyhnimään, kun ei kerta kaikkiaan voi olla uskomatta, että minunkin näköiseni tyttö voi tarvita läheisyyttä ilman että tulisesti rakastunut ja kaipaa ällötylsiä sohva & video -iltoja. Ja muutenkin, ettei siis pitäisi toista pelkkänä esineenä (kuten en pidäkään, jotain fiilistä täytyy olla voidakseen poks-zäp vai miten se meni...) mutta ettei ne luulisi liikojakaan.
MarthaFocker

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Letku haluaa tietysti naisen, joka:
-ei mielellään puhu
-ei ole tissejä, koska nehän ovat AINA aivan kuvottavia (symmetria tai epäsymmetria, riippuen siitä, millä tuulella Letkuli on. Mutta kuvottavia ne tissit on, ja karvaisia!)
-ei ole häpykumpua, koska se on Letkun mielestä kuvottavinta, mitä hän tietää
-ei mielellään pilluakaan, koska sehän on aina kuin kirveellä tapettu vesirotta
-se tajuisi niinku tulla ite justkaa, koska Letkun mielestä on väärin, että mies joutuu aina tekemään aloitteen. Sillä, että hän ei baarissa katsettaan olut-tuopista juuri nosta, ei ole tämän kanssa mitään tekemistä.

Luonteesta en osaa sanoa, mutta ei kait sillä ole niin väliäkään.
Letkulla on nimittäin aivan kamalasti hommia etsiessään mykkää, tissitöntä, häpykummutonta ja pillutonta naista, jota penetroida.
Niin ja sitten sen pitäisi olla myös ihan vitun hottis, niinku Shania Twain tai jotai...joku peilikuvamuija keskiarvona 9.9 saattais kans käydä.

Eli ei mulla muuta kuin, että onnea metsästykseen.

Ps. yks nais-sukupuolen edustaja sanoi sua muuten ihan ookoon näköiseksi. En yhdy, mutten jaksanut alkaa kiistellä. pitäköön luulonsa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Ann »

Edith kirjoitti: Kun ei miestäkään saa esineellistää. Pitää itsestäänselvänä. Olettaa varmaa vastausta.
Jos tahtoo vain sitä pipettiä, eikä sohvahalipusia, niin kyllä saa, pitää ja täytyy.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Yönmustaritari

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Hapoilla ollaan. Ja kunnolla. Lauantain korkkasin ensimmäistä tuopillista jossain malmin juottolassa siinä klo 16:00 pintaa. Siitä kotiin ja pussikaljaa lärviin karatekidiä katsoessa. Meinasin siinä jo klo 18:00 aikoihin, että alkaa olla keho jo sen verran hapoilla, että olisiko parempi jää kotiin.

Ei siinä mitään, että löydän itseni tikkurilasta jostain baarista ennen yhdeksää mutta että loppujen lopuksi päädyn hotelli vantaaseen jo kymmeneltä. Hienoa oli. Kyllä se ruotsinlaivasimulaattori on nimensä veroinen. Tuoppi kaljaa 4,90€ ja kyllähän niitä meni. Olin ihan tolkuttomassa kännisttä koko ajan. Joka kerta kaljaa tilatessani kysyin hintaa kahville ja vedelle mutta aina laskin hinnan liian korkeaksi. Kaljaa. Kaljaa. Kaljaa.

Sinänsä ongelma oli olla yksin liikenteessä noinkin suuressa tilassa mutta hyvin selvittiin. Oin pelimies. Huutelin vieraisiin pöytiin minkä kerkesin. Läppää irtosi. En ole koskaan baari-illan aikana puhunut ja huutanut niin paljon. Jossain vaiheessa menetin äänenikin mutta puolikkaan tuopin ajan hiljaa oleminen toi sen takaisin.

Allekirjoittanut oli siis puheissa vastakkaisen sukupuolen edustuksen kanssa. En siis kätellyt yhtä vaan jopa useampaa objektia. Johtuen kuitenkin edustajiston suuresta lukumäärästä, ei oikein mitään yksitysikohtia jäänyt mieleen. Selvisi kuitenkin se, että jos ei olisi ollut niin kännissä eikä olisi käynyt nirsoilemaan niin kyllä pillua olisi tullut litisteltyä. Semmoinen karjalauma on siellä puljussa liikkeellä, että siitä kuormasta riittää yhdelle jos toisellekin otukselle.

Herutusta ei siis liioin kuitenkaan tapahtunut vaan toiminta keskittyi pääosin olennaiseen eli ryyppäämiseen. Tämä sinänsä oli kuitenkin virhe, koska rahaa paloi liki aivan järkyttävä määrä. Samaisella summalla oli pyörittänyt useamman illan tuossa paikallisessa pöpilässä.
Herra Manala

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Yönmustaritari kirjoitti:Allekirjoittanut oli siis puheissa vastakkaisen sukupuolen edustuksen kanssa. En siis kätellyt yhtä vaan jopa useampaa objektia. Johtuen kuitenkin edustajiston suuresta lukumäärästä, ei oikein mitään yksitysikohtia jäänyt mieleen. Selvisi kuitenkin se, että jos ei olisi ollut niin kännissä eikä olisi käynyt nirsoilemaan niin kyllä pillua olisi tullut litisteltyä. Semmoinen karjalauma on siellä puljussa liikkeellä, että siitä kuormasta riittää yhdelle jos toisellekin otukselle.
Pikkujoulumiitin jatkot tulisi siis varmaankin järjestää Hotelli Vantaassa?
Yönmustaritari

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Herra Manala kirjoitti: Pikkujoulumiitin jatkot tulisi siis varmaankin järjestää Hotelli Vantaassa?
Ei paha.

En ovella kysynyt paljonko maksaa sisäänpääsy mutta löysin tänä aamuna taskustani kuitin 11€:lle.
MarthaFocker

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Yönmustaritari kirjoitti:
Ei paha.

En ovella kysynyt paljonko maksaa sisäänpääsy mutta löysin tänä aamuna taskustani kuitin 11€:lle.
Voi jumalan vittu!!! :shock:
Bisse femman tsibale ja yli kybän indexii, eikä edes pildeä irronnut.

Paska reissu.

Kyllä se on Letku niin, että sun pitää tulla tänne Lahtee useammin, kun Lahen räkälöistä tuntuu seuraa löytyvän paremmin.
Ei kato noi etelän nartut on niin ylpeitä, ei ne ymmärrä sun hyvyyden päälle. Oot niin hyvä panee. NUUH!!!
WanhaPervo

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Yönmustaritari kirjoitti: En ovella kysynyt paljonko maksaa sisäänpääsy mutta löysin tänä aamuna taskustani kuitin 11€:lle.
Huora antoi kuitinkin ja oli noin halpaa!
Yönmustaritari

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

WanhaPervo kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti: En ovella kysynyt paljonko maksaa sisäänpääsy mutta löysin tänä aamuna taskustani kuitin 11€:lle.
Huora antoi kuitinkin ja oli noin halpaa!
ei ollu rahasta kii nii.

Nuuuuuuh!!!
Enthu

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Enthu »

uskokaa tai älkää mutta ylä-asteella mua tytöt/naiset herutti urakalla...
parhaimmillaan niitä oli 3-5 että innokkaampia sai hätistellä kimpusta.
Kymppiluokka oli vähän rauhallisempaa mutta kyllä sielläkin flirttailtiin...
Järvenpään Toimistoalan opiskelujen aikana mulla oli 2 hyvää tyttöystävää jota näin oikeastaan joka päivä...Amiedussa oli se paska puoli et kaikki hyvännäköiset donnat oli jo pariutuneet&kihloissa.Porvoon opiskelujen aikana 3 vuotta oli taas enemmän seksuaaliset vietit pinnalla...heruttelin noihin aikoihin luokkakavereita että yökerhoissa,jostain kumman syystä aina pääsin hitaille niihin aikoihin,oisko johtunut siitä että kaupunki oli täynnä kiimaisia opiskelijatyttöjä...Porvoon asuntola systeemi oli BTW aika erikoinen pojat sai samaa sukupuolta olevan kämppikseksi ja tytöt kämppisteli omiensa kanssa,tämä kaikki 2000-luvulla.Ihan kuin kämppisjaottelulla olisi haluttu pojista automaattisesti homoja ja tytöistä lesboja,järkyttävää.Olihan mulla vuosina 1996-2000 se kirjeenvaihdosta lähtenyt kaukosuhde mutta joka loppuvaiheessa muuttui lähisuhteeksi,kai se oli jonkinlainen nuoruuden ihastus kun ei kestänyt sen kauempaa eikä edes nähty päivittäin tai
viikottain. Olenkohan mä jotenkin rupsahtanut kun ei tytöt/naiset enää
edes kaupungin yössä hae/pyydä hitaille :roll:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Enthu: Viititkö vaihtaa allekirjoituksesi. Paljastuit juuri feikiksi.
Vastaa Viestiin