Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Info tulevista miiteistä
Enthu

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Huhheijaa kiitos läsnäolleille...kömmin sänkyyn kutakuinkin 03:45...
tanssilattialla tuli heiluttua Gepardin tahtiin ihan kiitettävästi,tosin oli pakko pysyä miedolla linjalla...en mahda antaa siinä 13 kaupan alan haastattelussa hyvää kuvaa punaiset silmät ja vanha viina haisee...no se on pakko ryhdistäytyä siihen mennessä...enhän halua menettää mahdollista hyvää työtilaisuutta kun kerran suoraan haastattelusta pääsee duuniin...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mitä mä tähän vielä kirjotan?
Jolly good fellow?
Henkisessä tilassa ei muutoksia..
Empty on empty..
Kai se on Kalleen sitten seuraavaksi mentävä? okei siellä vielä raadollisempi meininki ja enemmän merkonomeja.
Pyyhin Netikettiin..
huima

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja huima »

Bluntly kirjoitti:Baarina Manala oli käsittämättömän syvältä, mutta ruuan takia sinne voi joutua suoriutumaan toistekkin, maksa oli todella hyvää. Bottalla en jaksanut edes kierrellä ja se bändikin oli aika vaisu, nuo finnshitshit on kuultu satoja kertoja paremminkin esitettynä. Nuoria naisihmisiä sielä kyllä keinutti persettä sanotaanko riittävästi.
Manalaa ja Bottaa on pakko puolustaa hieman - sillä ainakin minulle ne ovat niin lähellä että paikasta on helppo vaikka kävellä ellin kanssa kotiin. Varsinkin kun reitillä on vielä Kuukuu - jos menee museokatua pitkin.. ja ja ...

Toki bändi oli aika vaisu jos tunnelmaan ei lähtenyt makuun ja nimenomaan käyttänyt hyväksi sitä mahdollisuutta sheikata ja jorata. Mutta siis selkeää ruotsinlaivakamaa ja bilemusiikkia -- ja sellaiset biist että riittävän monilla on tarttumapinta ja pääsee mukaan fiilikseen.

Bottan yötanssien parasta antia onkin aina se että jokin coverbändi vetää kunnon jortsumestari-fiilikset ja ihmiset on eläväisesti mukana. Se tekee sen suuren eron esimerkiksi Onnelaan ja muihin paikkoihin, joissa on toki tanssilattiat, musiikit ja juottotiskit. Tai ainakin minä koen aina sen menon paremmaksi jos porukka on todella innoissaan joraamassa livesetin tahdissa, verrattuna tilanteeseen jossa levysepän heittämien biisien valintojen mukaan jorataan naama norsunvitulla pari biisiä ja sitten taas mennään bostailemaan reinoille.

Mutta joo. Mun sheikkaamisessa ja joraamisessa on kyllä jotain vialla, sillä nykyään tytöt vaan antaa silmää ja äijät tulee kehumaan. Eilenkin tanssilattialla herätimme patsyn kanssa ihastusta - mutta ainoastaan joku pitkätukka äijä tuli heittämään läppää että "Missä jengissä vedät? Hyvällä asenteella jorasit!". Ennen se oli toisin kun tytöt tuli kauluksille ja muut äijät tarjosivat pahaa silmää.

On se sellaista. Tuo elämä.
AarneAnkka

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

huima kirjoitti:Ennen se oli toisin kun tytöt tuli kauluksille ja muut äijät tarjosivat pahaa silmää.
Alamme varmaan tulla vanhoiksi.

Joskus minä sain tehtyä jopa katsekontakteja naisiin tanssiessani ja sain joskus peräti hymyjä, nykyään kaikki naisten katseet suhahtavat kitkattomasti lävitseni ja nenät nyrpsähtelevät kuin olisin pahanhajuista ilmaa. Luulin että vika oli Bottassa, mutta se taitaakin olla vain minussa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Miekin kiitän ja kumarran perjantaista, olipa hauskaa kyllä!
Poistuttiin joskus kahden aikaan grillille, jossa yksi nimeltämainitsematon hiippari vittuili niin ankarasti kanssajonottajille että meinasi tulla hiki. =D
Hauskaa se tosin oli, enkä joutunut edes tappelemaan.
Eikä kumpikaan baareista edes ollut millään tavalla vastenmielinen, päinvastoin. Mahtui jopa istumaankin pottalle.
Kesseli vois välittää vielä kiitokset etanasta Petrille, jos se nyt on vielä siun seuralainen. Olitte kyllä lutunen pari.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

kesseli kirjoitti:mulla ainakin oli aivan erityisen hauskaa. oli aevan ehanaa nähdä uusia ihmisiä, siis saada kasvot teille rakkaat vertaistukiryhmäläiseni ;)
toivottavasti en antanut kamalaa vaikutelmaa itsestäni, mulla kun on joskus vähän vauhti päällä tuontyyppisissä tilanteissa. seuralaiseni oli aika vaisu ja päätinkin, että hän on entinen seuralaiseni. Keikaus oli ihana, siis ihana! jos näin julkisesti kysyisin oletko mun avec pikkujouluissa (ainakin alkuillan)?

DrDick



Mullakin oli ihan älyttömän hauskaa! Ja hauskuus jatkuu nytkin, kun luen tuota postaustasi. Tottakai olen sun avekkisi pikkujoulun alussa! Vaihdetaan sitten kumppaneita kesken illan, hehe. Niin siis, oliko kyseessä kityn pikkujoulut vai jotkut muut?

Sulla oli kyllä ehkä maailman hauskimmat jutut perjantaina, naureskelin vielä pitkään niitä. On aina yhtä raikasta, kun joku sanoo asiat suoraan ja kiertelemättä. Erityisen ihanaa se on silloin, kun se joku ei ole aina minä..
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti:Poistuttiin joskus kahden aikaan grillille, jossa yksi nimeltämainitsematon hiippari vittuili niin ankarasti kanssajonottajille että meinasi tulla hiki. =D
Hauskaa se tosin oli, enkä joutunut edes tappelemaan.
Ei perkele, miksen mä ollut mukana! :D
Mut ei kuitenkaan taksijonossa?
AarneAnkka

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Keikaus kirjoitti:On aina yhtä raikasta, kun joku sanoo asiat suoraan ja kiertelemättä. Erityisen ihanaa se on silloin, kun se joku ei ole aina minä..
Olisinhan määki, mutku en saanut Kesseliltä suunvuoroa... :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja Niba »

No niin joo voishan sitä kk päästä kokeilla uusiksi?
Et olis joku pänppipaikka keksitty jo valmiiksi?
Eihän se onnistu niinku ekalla kerralla mutta yritetään silti?
Vaisuuteni johtui erikoisen kovistä tsäbäreeneistä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti: Ei perkele, miksen mä ollut mukana! :D
Mut ei kuitenkaan taksijonossa?
Sitten olisi ollut kyllä yleinen turpaanlyöntikilpailu kä(y)nnissä. =)
Ei oltu taksijonossa kun käveltiin .. mielenkiintoinen mielikuva kylläkin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mylwin kirjoitti: Hauskaa se tosin oli, enkä joutunut edes tappelemaan.
Hmm.. Oisko noin? Kuristamista ei lasketa?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Hauskaa se tosin oli, enkä joutunut edes tappelemaan.
Hmm.. Oisko noin? Kuristamista ei lasketa?
Sinuu ei lasketa kun saan muutenkin jatkuvasti turpaani.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

kesseli kirjoitti:jk2. muutamaa henkilöä jäin vielä kaipaamaan; esim Elppa, Manala .... ja onhan niitä vaikka ketä.
Mä en päässyt koneelle, eikä kukaan kertonut mulle joten jäin kotiin :(

Seuraavalla kerralla sitten!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
kesseli kirjoitti:jk2. muutamaa henkilöä jäin vielä kaipaamaan; esim Elppa, Manala .... ja onhan niitä vaikka ketä.
Mä en päässyt koneelle, eikä kukaan kertonut mulle joten jäin kotiin :(

Seuraavalla kerralla sitten!
Jos mä näen jossain vilahduksen sanasta miitti, niin heti tulen soittamaan poskeani siitä puhelimessa.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin