PostCrossing

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

PostCrossing

Viesti Kirjoittaja mozart »

Onkos täällä muita tähän harrastukseen haksahtaneita? Vasta-alkajia, addiktoituneita, perheen mukaan manipuloineita tms.?

Mozart on ollut korttien pyörteissä maaliskuusta asti. Kohta 80 korttia matkannut ympäri maailmaa. Koko ajan viisi korttia matkalla. Tulleita päälle 70.
Kesä oli yhtä tuskaa korttien kanssa, kun ihmiset olivat lomalla ja rekisteröivät korttinsa viiveellä :? Ne pitää rekisteröidä heti! :twisted:

Kielitaito ainakin kehittyy ja tulee askarreltuakin :roll: Hyötyharraste köyhälle, jolla on haluja matkustaa.

:D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PostCrossing

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minä minä! Huhtikuussa koukutuin ja nyt on 28 lähetettyä ja 26 vastaanotettua. Nyt pitäisi ostaa lisää hienoja postimerkkejä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: PostCrossing

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kertokkee lisää!
Mä rakastan korttien lähettämistä/saamista.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PostCrossing

Viesti Kirjoittaja Lolita »

www.postcrossing.com

Rekisteröidytään ja sen jälkeen saa nappia painamalla jonkun nimen ja osoitteen ulkomaille ja lisäksi pienen profiilitekstin, missä mahdollisesti kerrotaan ihmisestä ja millaisia kortteja se haluaa. Lähetetään kortti ja henkilötietojen mukana tullut korttinumero, jolla vastaanottaja sitten rekisteröi kortin saapuneeksi. Jokaista perille mennyttä korttia kohti annetaan sinun osoitteesi jollekulle ja saat kortin. Kortteja voit lähettää niin, että viisi on yhtäaikaa matkalla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Re: PostCrossing

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Mukana ollaan! Joskus aikanaan luin jostain lehdestä tästä, mutta sitten se jotenkin unohtui. Jokin aikaa sitten Lolita mainitsi jossain viikonpäiväketjussa saaneensa pari korttia jostain kaukomaista, ja silloin suuntasin tuonne postcrossing.comiin, rekkauduin ja laitoin heti kolme korttia matkaan. Toistaiseksi olen lähettänyt vasta viisi korttia, mutta kyllä se tästä vauhtiin lähtee! Viimeeksi sain yhden kortin, josta puuttui ID, se on aika kenkkua. Niitäkin voi onneksi yrittää sivuston kautta selvitellä.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: PostCrossing

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Lolita kirjoitti:...
Kiitos!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PostCrossing

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tänään kävin ostamassa kasan postimerkkejä ja kohta lähtee taas nippu kortteja maailmalle. Kortteja pitäisikin ostaa lisää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: PostCrossing

Viesti Kirjoittaja mozart »

Heh.. ihana lukea miten joku muukin on yhtä innoissaan :D Sitä elää noiden korttien tulemisen mukaan suorastaan :lol: Kärtty fiilis, jos kortit jumittaa matkalla tai sitten jos ei viikkoon tule yhtään korttia itselle 8)

Tiimarin Ihme päiviltä (vai mitkä lie) ostin nyt lapsille suunnattuja leimasinsettejä ja kartonkipaketteja... Arvelin, jos itse tekis taas liudan kortteja :D
Vastaa Viestiin