Mikä tekee provoajan?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MarthaFocker

Mikä tekee provoajan?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

"kikkelis kokkelis! Se olikin provo! Yks meni lankaan! Jeeeeeeeee.....!"

"Hei daah? En kai mä ollu tosissaa"

"OWNED! Mä vaa provosin! Heti luuli kumihuuli!!"



Että tota, Martta-täti mouhoo nyt siitä, että eihän kukaan Oikea provoaja paljasta sekunnin päästä, että juttunsa olikin provosoimiseksi tarkoitettu?

Miksi te yritätte, kun olette niin huonoja?

Mielestäni ainoa oikea tapa provota on sellainen aihe, jossa on totuuspohjaa. Se voisi olla totta, ja hyvin suurella todennäköisyydellä onkin. Provoksi asian tekee, että se on erittäin kärjistetysti esitetty.

Ilman totuuspohjaa oleva provo on myös läpinäkyvä, eikä siihen kukaan näin ollen tartu.

Mikä on provoamisen syvin tarkoitus? Ärsyttää? Viihdyttää itseä, kun muut flippaavat? Herättää keskustelua?

Mielestäni viimeinen, eli herättää keskustelua. Mutta kertokaa te oma näkemyksenne.

Kuka on mielestäsi onnitunut provokaattori? Palstalla tai mediassa. Miksi?
safi

Re: Mikä tekee provoajan?

Viesti Kirjoittaja safi »

Suvinen kirjoitti: Mää vähän provoonnuin siitä ketjusta,
Jaa mä tyydyin vaan kohottelemaan kulmakarvojani ninnin julistaessa, että kunnon miehen pitää elättää perheensä. Se ei tainnut olla edes provo, sillä eikös ninnuska elä juuri niin. Täysin ukkonsa elättinä perse huurussa kotona päivät makaillen, eikä edes välitä etsiä sellaista duunia että tulisi omillaan toimeen.
ninnithequeen

Re: Mikä tekee provoajan?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

safi kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Mää vähän provoonnuin siitä ketjusta,
Jaa mä tyydyin vaan kohottelemaan kulmakarvojani ninnin julistaessa, että kunnon miehen pitää elättää perheensä. Se ei tainnut olla edes provo, sillä eikös ninnuska elä juuri niin. Täysin ukkonsa elättinä perse huurussa kotona päivät makaillen, eikä edes välitä etsiä sellaista duunia että tulisi omillaan toimeen.
Muahaha!
Tämä ois menny loistavasta provosta, ellen olisi varma, että tiedät minun vääntäneen kotiäidin hommien lisäksi kahta duunia. HUONO! :perse:
1108

Re: Mikä tekee provoajan?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

safi kirjoitti:Jaa mä tyydyin vaan kohottelemaan kulmakarvojani ninnin julistaessa, että kunnon miehen pitää elättää perheensä. Se ei tainnut olla edes provo, sillä eikös ninnuska elä juuri niin. Täysin ukkonsa elättinä perse huurussa kotona päivät makaillen, eikä edes välitä etsiä sellaista duunia että tulisi omillaan toimeen.
Keu, pisti naurattaan. Kiitos.
1108

Re: Mikä tekee provoajan?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Suvinen kirjoitti:Ninnin Oikea Mies- ketju oli onnistunut provo
Naisen tavanneena voin sanoa että ei taatusti ollut. Et kai nyt vitussa luule että hyvähaltija on kopauttanut Ninniä dildolla kaaliin ja nostanut neidin ÄÖ:n 32:sta aina 132:een???

Silkka vahinko narsistisen louskuttajan kirjoituksissa se oli. Olet kait kuullut että jos apinat takoo kirjoituskonetta tarpeeksi kauan niin joku niistä onnistuu kirjoittamaan jotakin...ööö...provomaista?

Näin juurikin tapahtui.
ninnithequeen

Re: Mikä tekee provoajan?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:...
Susta tulikin mieleeni, että miksi oi miksi poistit sen kunnon provos tuolta toisesta ketjusta?

Vai poistiko ylläpito?
1108

Re: Mikä tekee provoajan?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Susta tulikin mieleeni, että miksi oi miksi poistit sen kunnon provos tuolta toisesta ketjusta?

Vai poistiko ylläpito?
Eiks ole jännää kun et tiedä!

*prööt*
MarthaFocker

Re: Mikä tekee provoajan?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Suvinen kirjoitti:vai mitä? Kuka? Häh? Taidan olla vähän tymä. Ja juonut siideriä.
Ei kun just päon vastoin.
Jä mä olen ihan tuhannen tuubassa.
Vastaa Viestiin