KHL'06 4. kierros

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Näistä kisasta ansaitsee pudota

bedlam
3
6%
Edith
2
4%
Dumari
2
4%
-Superior-
15
29%
Aito_Johanna
11
22%
Mojo
5
10%
hermine
2
4%
Bliss
5
10%
KisSandra
6
12%
 
Ääniä yhteensä: 51

eps

KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja eps »

Ja takaisin vanhaan. Tällä kierroksella pudotetaan kaksi eniten ääniä saanutta. Äänestä siis sitä henkilöä, jonka katsot olevan listatuista heikoin lenkki.

EDIT: Äänestysaikaa on maanantaihin 23.10.06 noin puoleenpäivään asti - eli unohdin laittaa äänestykselle aikarajan.

e.
Geetzu

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Täs on jotain vikaa. En ymmärrä miten Supa voi saada toistuvasti ääniä. Varsinkaan tolla listalla.
ninnithequeen

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Supahan saa ääniä millä listalla vaan. Haluttiin se sitten sisään tai ulos kisasta.
silsis

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja silsis »

Geetzu kirjoitti:Täs on jotain vikaa. En ymmärrä miten Supa voi saada toistuvasti ääniä. Varsinkaan tolla listalla.
Mä äänestin Supaa, koska hän ei ole se hajuton, mauton ja väritön joojoo-tyyppi. Eikö tässä juuri sellaista etsitty? Yritättekö taas huijata mua vai yritänkö huijata itseäni?
silsis

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja silsis »

eps kirjoitti: Äänestä siis sitä henkilöä, jonka katsot olevan listatuista heikoin lenkki.
Tämänhän voi ymmärtää kahdella eri tavalla.
bedlam

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja bedlam »

eps kirjoitti:Ja takaisin vanhaan. Tällä kierroksella pudotetaan kaksi eniten ääniä saanutta. Äänestä siis sitä henkilöä, jonka katsot olevan listatuista heikoin lenkki.
e.
Siis kisan voittaja ja heikoin lenkki on se, jota ei kukaan äänestä. Siltikin nyt pitää äänestää heikointa lenkkiä ja pudottaa tämä kisasta? Vai onko voittaja siis vahvin lenkki? Niinhän se toisaalta siinä tv-visailussakin meni, että voittaja oli nimenomaan vahvin lenkki. Mutta jos voittajan piti olla se harmaa hiirulainen jota kukaan ei huomaa, miten hän voi olla vahvin lenkki? Vai onko pelissä mitattava vahvuus nimenomaan taito pysytellä taka-alalla? Miksi ei eps itse ole kisassa mukana? Hänhän robottimaisen kylmästi tarkkaillen ja juurikaan mitään kommentoimatta niputtaa kitinäläiset heikoiksi ja vahvoiksi.

Voiko tässä ostaa vokaaleita? Entä jos konsonanteista ja vokaaleista muodostuisikin hiljaa jonkun palstalaisen nimi, kaikilla olisi yksi kirjain valittavana. Kun tupla on kuitattu, avaa Sirpa Viljamaa tiibetinspanieleineen luukun josta paljastuu ASTIASTO! Olisi siinä ihmettelemistä.
Geetzu

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Beddis :D

Mä käsitin tän ainaski vihdoin niin, että säännöt kuin tv-kisassa. Eli jäljelle jää se vahvin. Missään nimessä en kyennyt Supaa äänestämään, koska listalta löytyy mielestäni heikompiakin.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja ak »

bedlam kirjoitti:Siis kisan voittaja ja heikoin lenkki on se, jota ei kukaan äänestä. Siltikin nyt pitää äänestää heikointa lenkkiä ja pudottaa tämä kisasta? Vai onko voittaja siis vahvin lenkki? Niinhän se toisaalta siinä tv-visailussakin meni, että voittaja oli nimenomaan vahvin lenkki. Mutta jos voittajan piti olla se harmaa hiirulainen jota kukaan ei huomaa, miten hän voi olla vahvin lenkki? Vai onko pelissä mitattava vahvuus nimenomaan taito pysytellä taka-alalla? Miksi ei eps itse ole kisassa mukana? Hänhän robottimaisen kylmästi tarkkaillen ja juurikaan mitään kommentoimatta niputtaa kitinäläiset heikoiksi ja vahvoiksi.
Keskitytään nyt vaan äänestämään. Eihän siinä tv-ohjelmassakaan oikeasti vahvin lenkki yleensä selvinnyt loppuun asti. Viime metreillä vastustajat mieluummin tiputti sen selvästi parhaan yksissätuumin, koska sitä vastaan olisi ollut niin vaikeaa pärjätä viimeisellä kierroksella. Tässä tietysti erona se, että myös yleisö saa äänestää.
eps

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja eps »

Geetzu kirjoitti:Beddis :D

Mä käsitin tän ainaski vihdoin niin, että säännöt kuin tv-kisassa. Eli jäljelle jää se vahvin. Missään nimessä en kyennyt Supaa äänestämään, koska listalta löytyy mielestäni heikompiakin.
Näin juuri.

e.
Bliss

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ja tämän kierroksen jälkeen, jos nyt Superior sattuu putoamaan, järjestetään uudestaan Paluukierros, jotta em. neiti saadaan taas takaisin kisaan :D :D :D

Äänestäkää nyt mut ulos tästä kisasta, ni voin häipyä palstalta
ninnithequeen

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Ja tämän kierroksen jälkeen, jos nyt Superior sattuu putoamaan, järjestetään uudestaan Paluukierros, jotta em. neiti saadaan taas takaisin kisaan :D :D :D

Äänestäkää nyt mut ulos tästä kisasta, ni voin häipyä palstalta
No juuri näin :roll:

Etkä sä eukko mihinkään lähe :kele:
silsis

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja silsis »

eps kirjoitti:Tällä kierroksella pudotetaan kaksi eniten ääniä saanutta. Äänestä siis sitä henkilöä, jonka katsot olevan listatuista heikoin lenkki.
Olemme varmasti lähes yhtä mieltä siitä, ettei Supa nyt vaan ole mitenkään heikoin lenkki? Tämä ei ole edes propagandaa. Supan siis tulisi pudota useimpien mielestä. Kriteerit mainitsin jo edellisessä viestissäni, ja koska niitä ei arvosteltu, oletan olevani jäljillä. Kun kerran kaksi eniten ääniä saanutta pudotetaan, niin Supanhan tulisi olla pudotettujen joukossa.

Kuitenkin Epsin viimeinen virke kehoittaa äänestämään heikointa lenkkiä, joten jotain muuta kuin Supaa. Tässähän on selkeä ristiriita, eikö?
eps

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja eps »

Kilpailun heikoin lenkki selvisi jo ensimmäisellä kierroksella: eniten ääniä saanut. Tällä kierroksella äänestetään jäljellä olevista kaksi heikointa. Mitä enemmän ääniä tietty nimimerkki saa, sitä heikommaksi lenkiksi mukana olijoista yleisö noteeraa hänet. Näin kaksi eniten ääniä saanutta putoaa pois seuraavilta kierroksilta.

Tällä hetkellä putoamisuhan alla ovat -Superior- ja KisSandra, mutta äänesysaikaa on vielä runsaasti jäljellä. Kolmella äänellä ei varmasti putoa jatkosta, eikä luultavasti kuudellakaan.

Tuomaria ja sääntöjä saa arvostella niin paljon kuin haluaa. Ei tunnu missään. :)

e.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mäkin haluisin äänestää tällä kierroksella..

Niin välillä putoaa ja välillä ei, tasan mene onnen lahjat ei.

Onko vieläkään ollut sitä äänestystä, jossa pudonneista äänestetään sitä, jota ei missään tapauksessa halua enää mukaan? :wink:
Ja sitten oteta takaisin pudotettavaksi, ihan kyykytyksen ilosta?
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ja voisko tähän päästä viel mukaan? Suurin osa turhistahan on jo tiputettu! :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Niba »

Geetzu kirjoitti:Ja voisko tähän päästä viel mukaan? Suurin osa turhistahan on jo tiputettu! :D
Sun narttu pitäs kiillotuttaa silmäs?
Kun et ole huomannut ilmota ittees tähän kisaan!
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Niba kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Ja voisko tähän päästä viel mukaan? Suurin osa turhistahan on jo tiputettu! :D
Sun narttu pitäs kiillotuttaa silmäs?
Kun et ole huomannut ilmota ittees tähän kisaan!
Ehämmä nyt tällä kertaa halunnut siihen porukkaan, joka potkitaan pois ekana. Viimeksikin taisin joutua. :]
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Bliss kirjoitti:Äänestäkää nyt mut ulos tästä kisasta, ni voin häipyä palstalta
Mä taas en ihan kettumaisuuttanikaan suostu häviämään täältä kokonansa poies vaikka munt selkeesti ollaankin tässä arvioitsemassa hajuttomaksi ja mauttomaksi, täysin turhaksi henkilöitymäksi. Olen kai jo niin tottunut olemaan se seinäkukkanen, yksinpuhelu luonnistuu jo tosi hienosti ihan oikeassa elämässäkin jonne toisinaan hetkeksi pakenen kun virtuaalielämä alkaa kyllästyttämään..

Yksinhän sitä ihminen onkin parhaassa mahdollisessa seurassa :P
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Bliss

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Bliss »

KisSandra kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Äänestäkää nyt mut ulos tästä kisasta, ni voin häipyä palstalta
Mä taas en ihan kettumaisuuttanikaan suostu häviämään täältä kokonansa poies
Mulla kun olis noin tuhat muutakin tekemistä päivän mittaan, kuin tällä palstalla roikuskelu. Spirit is willing, but flesh is weak... :roll:
Aito_Johanna

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Äänestin Dumaria, koska sekin muistaakseni jollain kierroksella äänesti minua.
Dumari

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Aito_Johanna kirjoitti:Äänestin Dumaria, koska sekin muistaakseni jollain kierroksella äänesti minua.
Muistat oikein. Tällä kierroksella runtua minulta saapi Edith.
Elukka

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Dumari kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Äänestin Dumaria, koska sekin muistaakseni jollain kierroksella äänesti minua.
Muistat oikein. Tällä kierroksella runtua minulta saapi Edith.
Hävytöntä sopupeliä.
"Mää lyän sua, jos sää lyät mua!"
-Kontra: Sekobileet
Rouva Pupu

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

En ymmärrä. Supa äänestettiin pois, sitten äänestettiin takaisin ja nyt taas pois.
Mitä järkeä, ajantuhlausta.
Bliss

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Rouva Pupu kirjoitti:En ymmärrä. Supa äänestettiin pois, sitten äänestettiin takaisin ja nyt taas pois.
Mitä järkeä, ajantuhlausta.
No eiköhän tässä tule taas paluuäänestys, jotta saadaan Supa takaisin kisaan... :wink:
CandyMan

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Mitä helvettiä? Jos kerran halutaan mennä televisioformaatin mukaan, ainoastaan ei-tippuneet osallistujat saavat äänestää! Eihän siinä telkkariversiossakaan yleisö tai katsojat äänestä tiputettavia. vai? Ei perkele nyt on kyllä hommat ihan sekaisin eikä mistään tule enää yhtään mitään ja koskaan!
Vastaa Viestiin