Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Info tulevista miiteistä
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Täten ilmoitan, että en ainakaan syömään ole tulossa. Todennäköisesti olen valllankin kotokaupungissani kokonaan..

Halukkaille tavattavissa noin vkoa myöhemmin pikkareiden ajankohdasta armaassa pääkaupuntimmessamme.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
silsis

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja silsis »

ninnithequeen kirjoitti:Joo, huonosti organisoitu vissiin...
Jos maanantaina on enää 14 ruokailijaa, mä en rupee itkemään kenenkään perään vaan peruutan koko homman.
Tässäkö oli nannin markkinointi? Tuonlainen marttyyriruikutus ei vaan pure. Haluatko sä oikeasti lisää osallistujia? Oletko sä aikaisemmin järjestänyt tapauhtumia? Jos tuntuu, että ei suju, niin pyydä apua! Mulle ei ole jäänyt mieleen kuin ruikutus Patsin pikkiksien epäoikeudenmukaisuudesta.
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

silsis kirjoitti: Tässäkö oli nannin markkinointi? Tuonlainen marttyyriruikutus ei vaan pure. Haluatko sä oikeasti lisää osallistujia? Oletko sä aikaisemmin järjestänyt tapauhtumia? Jos tuntuu, että ei suju, niin pyydä apua! Mulle ei ole jäänyt mieleen kuin ruikutus Patsin pikkiksien epäoikeudenmukaisuudesta.
Menee suorastaan hermot, kun ollaan niin "emmä ny tiiä". Muutenkin tosiaan meni maku koko järkkäämisestä. Eikä paljon naurata se summa minkä joudun maksamaan jos joudun varauksen perumaan.

Ja joo, olen järjestänyt yhdet häät, yhdet ristiäiset ja yhden luokkakokouksen.
Silloin osallistujat tosin olivat hyviä ystäviä ja sukulaisia, ja osallistuivat vallan innokkaasti. Muutenkin hiukka eri pileitä kuin nettiyhteisön pikkujoulut, eikö ;)
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
Niba kirjoitti:Olemme edelleen valmiita viemään kityneitsyyden uutukaisilta ja oikein joukolla! Sekaan vaan..jne.
Sä et kyllä yhtään auta hei tässä asiassa. Ne ihan oikeesti haluu uutta porukkaa, älä sano mitään jooko.
Mä voin oikke sieluni munin nähdä kuinka siellä jossain kerrostalon lokerossa Gee-näppäin sormet ja ehkä vähän piparikin kosteena räplättää tietsikkaa (samalla sitä pillukkaakin) ja miettii et voih, voih kun munki tekis mieli mennä mutku mutku???!! Ja tolleen vielä joku tommonen nibbelikin vielä heittää lisää paineita (pano sellasiakin on jo entuudestaan on, koska vakuutusmyyjä ei pysty antamaa tarpeex) niin eihän tässä uskalla tulla koskaan kaapista naps!!!!

Olis se vaan niin kivaa ja kaikilla olisi niin mukavaa yhdessä hiukan kikatella ja jutustella menneitä aikoja ja tulevia kiimoja jotain sellasta junöy.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Niba kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
Niba kirjoitti:Olemme edelleen valmiita viemään kityneitsyyden uutukaisilta ja oikein joukolla! Sekaan vaan..jne.
Sä et kyllä yhtään auta hei tässä asiassa. Ne ihan oikeesti haluu uutta porukkaa, älä sano mitään jooko.
Kyllä säkin sit viitit olla tymä ja tosikko.
No älä. Mut enemmän skorppari on tosikko ku tyhmä.

Mut kaikista eniten skorppari haluaa huomiota. Siitä en ole ihan vielä varma että haluuko sitä yhtä paljon naisilta kuin miehiltä mutta sitä huomioo ja varsinkin lisäksi sitä arvostusta kaipaa koska, lue epävarmuus jyllää sisimmässä.

Ps. eihän skorppari mikään tyhmä ole ainakaan puhuttaessa kaikki mikä liittyy sexiin ja sellaseen miehen ja naisen väliseen vuorovaikuttamiseen. Ei, ei todellakaan ole, vaikka välillä heittäytyykin tyhmäksi kun joku hiffaa jonkun skorpparin pelailun/ koukeloliikkeen.
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

:stfu:
Geetzu

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Jos maanantaina on enää 14 ruokailijaa, mä en rupee itkemään kenenkään perään vaan peruutan koko homman.
Eiks porukka vois ottaa avecit mukaan? Tai pari jotain kamua, eihän toi nyt paljosta uupumaan jää mutta varmaankin jää...
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Jos maanantaina on enää 14 ruokailijaa, mä en rupee itkemään kenenkään perään vaan peruutan koko homman.
Eiks porukka vois ottaa avecit mukaan? Tai pari jotain kamua, eihän toi nyt paljosta uupumaan jää mutta varmaankin jää...
Tää kävi mielessä kans, mut mut...Jos mä varaan sen sille minimimäärälle, niin käsittääkseni lukumäärää ei voi muuttaa. Mulle sanottiin hyvin selkeästi milloin pitää olla tiedossa osallistujamäärä ja mikä ruoka otetaan. Olishan se kiva kun vois edellisenä päivänä päättää että joo, voisinhan mä mennäkkin, mutta kun näin valitettavasti ei ole :?
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:Millon maanantaina? nyt maanantaina vai? Eikö se takaraja ollut 3.11.? Mikä se minimimäärä sitten on?
Tarkoitin perjantaita. Siis 3.11. My mistake.
Ai niin, ja joko se ruoka on päätetty mitä on? Kun en sitä lihaa pupella niin sen takia vaan kysyn notta onhan sitten ees jotain rehua jos tulen. Kalakin käy.
No se nyt taitaa olla selvä, että Bottan Seisova Pöytä, jossa miljuuna herkkua, myös kalaa. Pääruoka siihen vielä valitsematta. Miitti-ketjusta löytyy linkit listoihin, postaan sen kohta tähänkin mutta mun kone sekoilee just nyt, joudun buuttaamaan ensin...
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BOTTAN SEISOVAPöYTä
Minimi henkilömäärä 30


Venäläistä silliä
Savusiikaa, ruohosipulikastiketta
Graavia lohta, sinappikastike
Riimihärkää, Waldorfinsalaattia
Savustettua lampaanpaistia, metsäsienisalaattia
Keitetyt perunat
Marinoituja herkkusieniä
Vihreää salaattia
Suolakurkkua
Tomaattisipulisalaattia
Kinkku-aurajuustopastasalaatti
Talon salaattikastike ja vinaigrettekastike
Talon tummaa ja vaaleaa leipää
Voita ja tuorejuustolevitettä
***
Uunilohta 33,00
konjakkikermakastike, Bottan vihannespataa ja tilliperunat

tai

Burgundinpataa 33,00
röstiperunaa, Bottan vihannespataa

tai

Paistettua kananrintaa, 30,50
basilikakermakastiketta, Bottan vihannespataa, riisiä

tai

Peuran paistia, 38,50 (saatavuus tarkistettava)
pariisinperunat, viiniherukkakastiketta, Bottan vihannespataa

2 lämmintä ruokaa
+2,00 kalliimpaan pääruokaan.

Ja huomatkaa minimämäärä 30 henkeä. Salaattibuffettiin se on 20, mutta kuka ny pikkujouluissa salaattia tahtoo syödä?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Mikäs helkkari siinä muuten on, että on ylipäätään pakko järjestää jokin yhteinen kansallissosialistis-patrioottis-järjetön ruokailu? Kyseessä ovat pikkujoulut, eivät talonyhtiön kevättalkoot. Sen mukaan voisi myös yrittää toimia.

Nyt listalla on 25 ihmistä, jotka panttaavat osallistumisstatustaan epävarmana syystä, että pikkujoulujen ydinhuomio keskitetään entrecôtesillin haudutusaikapreferensseihin ja kahteen hikiseen pariisinpottuun. Hyvinkin mahdollisessa tapauksessa ne kauempaa tulevat narisijat päättävät jättää kokonaan saapumatta. Ja miksi? Koska Ida84:lla on nälkä eikä se osaa mennä omin neuvoin kebabille.

Mutta ehkä olen taas väärässä. Ehkä menen ajattelemaan hieman lisää. Sori.
Viimeksi muokannut -Superior-, 18.01.2007 22:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Paskaperseet tulevat paikalle, mutta eivät syömään. Ei voi sitoutua, varsinkaan näin aikaisessa vaiheessa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Quasimodo
Kitinä paheena
Viestit: 31
Liittynyt: 10.09.2006 14:04

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Quasimodo »

Hulppeat ovat hinnat ottaen huomioon ettei listalla ole juurikaan mitään sen erikoisempaa (saati sitten parempaa), mitä hyvätasoinen 7,50€ lounaspaikka pystyy tarjoamaan.
You can call me Salvatore.
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Quasimodo kirjoitti:Hulppeat ovat hinnat ottaen huomioon ettei listalla ole juurikaan mitään sen erikoisempaa (saati sitten parempaa), mitä hyvätasoinen 7,50€ lounaspaikka pystyy tarjoamaan.
Siinä on varmaan se erikoisuus, että koko tila on varattu MEILLE klo 19-23. Ei ulkopuolisia.

Niin ja kun Tamperelainen kyttä vaati niitä mainospuheita, niin lupaan leipoa ihan itse pipareita teille kaikille. Ja tarpeeksi kun maksatte, niin EN esittele tissejäni.
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 22.10.2006 19:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti:Paskaperseet tulevat paikalle, mutta eivät syömään. Ei voi sitoutua, varsinkaan näin aikaisessa vaiheessa.
Jos tuut, ni mä haluun yhet kalsarit hienoon lahjapaperiin käärittynä.
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hahhaa, tästäpä tulikin mieleeni.

Koska tila on varattu meille ja vain meille, niin pistetääs sitten pystyyn Tiernapojat. Kityn tyyliin. Vois olla meinaan aika lystikästä.

"Hoo-o jos minä olen Poikuus, olen minä kaikiista tavallisiiiin"

Nyt vaan miettimään kui se menee, ja sitte käsikirjotetaan se uusiks.

* näkee sielunsa silmin ja nauraa *
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Isohaara :cheer:
Finally we meet.

Ja oikeesti toi Tiernapoika-juttu naurattaa mua nyt niin paljon ettei tosikaan. Kuka maksaa Manalalle et se tulee esiintyy meille?
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Suvinen kirjoitti:Onko niin, ettei joillakin olisi kenties varaa ruokailuun? Voisiko kuvitella, että olisi kaksi osallistujalistaa - ruokailuun osallistujat ja jatkoille osallistujat?
Vaikka olenkin jo itse ilmoittanut jättäytyväni tälle vuotta pois ilonpidosta niin olen kyllä ymmärtänyt, että tässä ketjussa (ja ilmoittautumisissa) nimenomaan kysytään vain ja ainoastaan osallistumisesta ruokailuun. Muutenhan pikkarit taitaa olla levällään ihan kelle vain vai olenko sittenkin ymmärtänyt väärin?
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Ann »

KisSandra kirjoitti:Muutenhan pikkarit taitaa olla levällään ihan kelle vain vai olenko sittenkin ymmärtänyt väärin?
Persees on.

En ole edelleenkään tulossa syömään muuta kuin pääs.
Rotan aivot valtasivat pääni.
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:Niin sillä vaan aattelin notta jos ois kuitenkin toivoa tavata muitakin Kitinäläisiä, kuin ne syömään ilmoittautuneet.
Viimeksikin porukka lyöttäyty yhteen sen jälkeen kun syömärit oli syöny.
Ja jos osallistujia se alle 30 syöminen peruuntuu. Ja minä maksan :(

Mutta kai se on uskottava että epävarmalistasta löytyy vielä se tarvittava 15 sapuskoijaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
Viimeksikin porukka lyöttäyty yhteen sen jälkeen kun syömärit oli syöny.
Ja jos osallistujia se alle 30 syöminen peruuntuu. Ja minä maksan :(

Mutta kai se on uskottava että epävarmalistasta löytyy vielä se tarvittava 15 sapuskoijaa.
Onhan toi nyt aika perseestä, mut ihan normikäytäntö kai.

Jos siitä on mitään apua, ni voin ilmottaa etten ite tuu ku korkeintaan juopottelee. Jos sinnekään..riippuu vähän rahatilanteista ja muista.
(Näin oon tehnykin aina näitten isojen miittien kohdalla, en vaan tykkää sitoutua mihinkään syöminkeihin tai muihin hirveen aikasessa vaiheessa..ku ei ikinä tiedä mikä fiilis sillon itse ajankohtana on.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja cardic »

joo, en oo syomassa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Edith

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Edith »

ninnithequeen kirjoitti: Ja minä maksan :(
Paljon sä joudut peruuntumisesta maksamaan? Ei oo reilua, että vaan yksi maksaa. Osallistun jollain pikkurahalla.
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Edith kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ja minä maksan :(
Paljon sä joudut peruuntumisesta maksamaan? Ei oo reilua, että vaan yksi maksaa. Osallistun jollain pikkurahalla.
"Tilaisuuden peruuttaminen alle 50 henkilön tilaisuuksissa:
Kunkin tilavarauksen voi tilaaja peruuttaa ilman kuluja kun peruutus tapahtuu viimeistään 21 vuorokautta ennen tilaisuutta. Edellä mainittua myöhemmin perutuista tilaisuuksista veloitetaan kunkin tilan minimihenkilömäärän mukaisesti varatusta tarjoilupaketista 75%, ja milloin tarjoilua ei ole syystä tai toisesta sovittuna niin veloitetaan 75% kunkin tilan Vuokra 2:sta."

Eli tos on kuitenkin onneks toi 21 vrk, sillon ei tarviikaan maksaa mittään jos peruu. Eli sitä peruutusta voikin lykätä vähän kauemmin, noissa isommissa tilauksissa se aika oli pitempi.

Toi 75 % hirvitti.
SingleMalt

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

ninnithequeen kirjoitti: Ja minä maksan :(
Mitä helvettiä sä ittees kiusaat tolla. On se nyt jo nähty ettei tässä perseaukisten ja tuuliviirien jengissä onnistu mikään muu kuin rahat etukäteen-keräys ja sitten vasta varataan ja tilaillaan juttuja. Jos tuon jälkeen joku peruu, niin sitten häviää rahansa. Yksinkertaista ja toimivaa.