Pissaleikit

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Virtsan paikka on..

pöntössä
32
84%
kumppanin päällä
3
8%
kumppanin päällä
3
8%
 
Ääniä yhteensä: 38

AarneAnkka

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

SingleMalt kirjoitti:Kun kesken kiihkeän esileikin, iskee virtsahätä, kumpi seuraavista toimintamalleista sopii sinulle? Himppaset nopeasti vessaan, ja lorottelet virtsan pytynpohjalle ja palaat harrastusten pariin, vai luikautatko mielummin suolaisen ja lämpöisen suihkun kumppanisi päälle?
Kolmas vaihtoehto: käy kusella vasta mambon jälkeen. Huuhtelee röörit puhtaiksi ja ehkäisee virtsaputken tulehdusta (virtsaputken kun on oltava hapan suojaksi taudeilta, ja mälkyllä on paha taipumus neutraloida se). Tämä siis vinkiksi miehille.
Faghag

Kiitos Kity!

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Kiitos Kityläiset erittäin asiallisesta keskustelusta. Huomaan, että tämä aihe todella kirvoittaa mielipiteitä. Olette ihania, jatkakaa samaan malliin.

Koska tässä selvästi halutaan udella ihmisten pissatottumuksia, en voi äänestää, sillä gallupista puuttuu kokonaan kolmas vaihtoehto: Riippuu tilanteesta. Yleensä kusen pyttyyn (kätevä kapistus, jonka olemassaoloa siunailen aina palatessani mökkielämän ulkohuussihelvetistä), joskus aiemmissa suhteissa kusin miehen päälle, sellaista sattuu ja pissatessa roiskuu.
Faghag

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja Faghag »

AarneAnkka kirjoitti:Kolmas vaihtoehto: käy kusella vasta mambon jälkeen. Huuhtelee röörit puhtaiksi ja ehkäisee virtsaputken tulehdusta (virtsaputken kun on oltava hapan suojaksi taudeilta, ja mälkyllä on paha taipumus neutraloida se). Tämä siis vinkiksi miehille.
Tämä Aarne se on ehtymätön kaiken-maailman-tiedon-aarrearkku *ihailee suu auki*
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Haemaeraemies kirjoitti:Se joka tähän erehtyy moisia myöntämään että moisia pervouksia harrastaa saa kuulla olevansa sairas kumppaninpäälle virtsaaja ja ties mitä vielä.
Ai? No kokeillaan. :D

Olen harrastanut. Kyselyyn toki kieltäydyn vastaamasta, koska vaihtoehdot olivat tavanomaisen sopimattomat. Ei minun ja exän pissaleikeissä ainakaan kyse ollut ensisijaisesti pissahädän helpottamisesta.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

EveryWoman kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:kitinää
Ai? No kokeillaan. :D
.
Hah:D

No,kyllä myöhemmin hiukan pyörsin puheitani kun tajusin huuhdella palkokasvit nenästä aamukahvilla:P
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

EveryWoman kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Se joka tähän erehtyy moisia myöntämään että moisia pervouksia harrastaa saa kuulla olevansa sairas kumppaninpäälle virtsaaja ja ties mitä vielä.
Ai? No kokeillaan. :D

Olen harrastanut. Kyselyyn toki kieltäydyn vastaamasta, koska vaihtoehdot olivat tavanomaisen sopimattomat. Ei minun ja exän pissaleikeissä ainakaan kyse ollut ensisijaisesti pissahädän helpottamisesta.
Mä äänestin kumppanin päälle pissimisen puolesta, vaikka sitä ei ole tapahtunutkaan kuin pari kertaa. Halusin vain profiloitua kunnolla pervoksi. Olen näköjään ainoa. Huonot äänestysvaihdoehdot, joista kyselijän omat arvot paistavat läpi. Ei näin.
Kikkelis kokkelis.
tonttu8

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Pöntössä.
SingleMalt

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Keikaus kirjoitti:. Huonot äänestysvaihdoehdot, joista kyselijän omat arvot paistavat läpi. Ei näin.
Sori. Mä olen it-huora, enkä ennustaja. En osannut nähdä etukäteen sitä, minkä kohdan olisit halunnut listalle.
Mutta jos ajattelisit yksinkertaisesti, voisit nähdä tilanteen siten, että juuri tuossa tapahtumassa tilanne onkin se, että haluat urinoida kumppanisi päälle. Ruksit siis sen ja tadaa, asenteesi kyselyyn tuli selväksi.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SingleMalt kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:. Huonot äänestysvaihdoehdot, joista kyselijän omat arvot paistavat läpi. Ei näin.
Sori. Mä olen it-huora, enkä ennustaja.
Et taida myöskään olla tilastotieteilijä etkä tutkija. Vaihtoehdojen olisi pitänyt olla neutraalimmat tyyliin:
1. En ole koskaan harrastanut pissaleikkejä
2. Olen harrastanut pissaleikkejä
3. En ole kokeillut, mutta haluaisin
4. En halua koskaan kokeillakaan
jne. jne.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mutta älä huoli, mä tykkään susta vielä, SM. Olethan oma kärttyinen lutkani.
Kikkelis kokkelis.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Haemaeraemies kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:kitinää
Ai? No kokeillaan. :D
.
Hah:D

No,kyllä myöhemmin hiukan pyörsin puheitani kun tajusin huuhdella palkokasvit nenästä aamukahvilla:P
Kyllähän SM minun ymmärtääkseni välillä kovastikin yrittää saada keskustelijoita provosoitumaan mitä erilaisimpiin vajavaisuuksiin tai epänormaaliuksiin tarttumalla. Mieleen jäi erityisesti se, kun hän yritti epäsuorasti väittää minun kopioineen ajatukseni lukemistani kirjoista, koska en luota omiin mielipiteisiini. :D Vain hetkeä myöhemmin Snapa toisessa ketjussa aloitti jo tutuksi käyneen valitusvirtensä siitä, että en lue kirjoja.

Saavathan nuo toverit touhotuksellaan useimmiten suupielet kääntymään hymyyn - mutta mahdollisesti eri henkilön suupielet kuin oli tarkoitus. *hahaa*
SingleMalt

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

EveryWoman kirjoitti: hän yritti epäsuorasti väittää minun kopioineen ajatukseni lukemistani kirjoista, koska en luota omiin mielipiteisiini.
Epäsuorasti yritin provota? No joo, antaa olla. Pelkokuva 700 sivuisesta esseestä täynnä paskaa, estää sanomasta enempää.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SingleMalt kirjoitti: Pelkokuva 700 sivuisesta esseestä täynnä paskaa, estää sanomasta enempää.
Aha. Sua siis kiinnostavat kakkaleikit.
Kikkelis kokkelis.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

SingleMalt kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: hän yritti epäsuorasti väittää minun kopioineen ajatukseni lukemistani kirjoista, koska en luota omiin mielipiteisiini.
Epäsuorasti yritin provota? No joo, antaa olla. Pelkokuva 700 sivuisesta esseestä täynnä paskaa, estää sanomasta enempää.
Sanoit jo liikaa, joten joudun korjaamaan virheellisen esityksesi. En väittänyt sinun yrittäneen provota epäsuorasti. Sanoin, että yritit epäsuorasti väittää jotakin. Tämä epäsuora väittäminen taas oli provoilua (tai ainakin toivon että oli). EI siis epäsuoraa provoilua. Nih.

Miksi muuten pelkäät 700-sivuisia esseitä?
SingleMalt

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

EveryWoman kirjoitti: provota epäsuorasti. Sanoin, että yritit epäsuorasti väittää jotakin..

Miksi muuten pelkäät 700-sivuisia esseitä?
Minä en yritttänyt epäsuorasti yrittänyt väittää mitään, vaan sanoin ihan suoraan, että tekstisi on kirjoista imettyä tekstiä, vailla omaa itsenäistä mielipidettä.

Kuka ei pelkäisi 700 sivuista esseetä, joka pyörittelee, jahkailee, jaarittelee ja lässyttää?

Edit.

Ja mitäs vittua tämäkin sonta taas tähän ketjuun kuuluu. PussNuzz!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SingleMalt kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: provota epäsuorasti. Sanoin, että yritit epäsuorasti väittää jotakin..

Miksi muuten pelkäät 700-sivuisia esseitä?
Minä en yritttänyt epäsuorasti yrittänyt väittää mitään, vaan sanoin ihan suoraan, että tekstisi on kirjoista imettyä tekstiä, vailla omaa itsenäistä mielipidettä.

Kuka ei pelkäisi 700 sivuista esseetä, joka pyörittelee, jahkailee jaarittelee ja lässyttää?
Olen hiukan eri mieltä. Minusta ne EW:n tekstit, jotka olen lukenut, ovat kyllä vaikuttaneet ihan hänen omasta päästä olevilta tuotoksilta ja ajatuksilta.

Mua kyllä pelottaa pitkät postaukset, mutta pistän sen kyllä osittain keskittymishäiriöni ja kärsimättömän luonteeni syyksi.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sä oot kyllä edelleenkin SM jotenkin söpö!
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Keikaus kirjoitti:Olen hiukan eri mieltä.
Ole vapaasti erimieltä. Kyse oli minun mielipiteestäni. Minä luen mielummin suoraa tekstiä ja puhetta, kuin päämäärätöntä jaarittelua.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja Ann »

Pönttökin tietää mitä varten wc on.., vai miten se menikään..

Ihan sama. Oon joskus pissannut housuihinikin, ja kakkinut!
Rotan aivot valtasivat pääni.
HellBell

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti:..
Ihan sama. Oon joskus pissannut housuihinikin, ja kakkinut!
:D Muistan vieläkin kuinka naapuruston lasten kanssa saatiin alle 5-vuotiaina nerokas idea mennä yhtaikaa lirimään nurmikolle. Se oli vain idea joka heitettiin ilmoille ja jota vasten kaikki menivät kyykkyyn, hinasivat housujaan alas ja antoivat lirin tulla. Toiset olivat tumpelompia kuin toiset - itse tietysti kusaisin osittain housuihini ja otin siitä opikseni. Älysin että nurmikolle on syytä lirittää vain silloin kun on ammattilainen. :cry:
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

SingleMalt kirjoitti:Minä en yritttänyt epäsuorasti yrittänyt väittää mitään, vaan sanoin ihan suoraan, että tekstisi on kirjoista imettyä tekstiä, vailla omaa itsenäistä mielipidettä.
:) Suosittelen keskustelemaan asiasta Snapan kanssa, mielellään julkisesti niin että minäkin voin seurata!
Kuka ei pelkäisi 700 sivuista esseetä, joka pyörittelee, jahkailee, jaarittelee ja lässyttää?
Kuka tahansa, joka ymmärtää että essee on ihan kiltti ja säyseä otus, joka ei pakota ketään lukemaan itseään - eikä tulkitsemaan että se sisältäisi mainitsemiasi kielteisiä ilmaisumuotoja. Mutta eihän se pelkääminenkään kiellettyä ole. Valitse itse.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ugh, pöntössä, metsässä, maassa... kunhan ei kumppanin päällä :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

SingleMalt kirjoitti:Ja mitäs vittua tämäkin sonta taas tähän ketjuun kuuluu. PussNuzz!
Niin niin! Sinähän halusit keskustella pissaleikeistä, muistatko? No, annapa tulla sitä keskustelua sitten! :D

(Tsorgen, mulla on tänään liikaa vapaa-aikaa.)
SingleMalt

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

EveryWoman kirjoitti: Niin niin! Sinähän halusit keskustella pissaleikeistä, muistatko?
Eikös niistä keskusteltu, kunnes tulit ja kaivoit ketjuun kuulumattoman vanhan asian esiin? Se, ei kuulunut ketjuun.

Nyt saat keskustella muiden kanssa. Minä lähden opettelemaan pupujen tappamista.
HellBell

Re: Pissaleikit

Viesti Kirjoittaja HellBell »

SingleMalt kirjoitti:.. Minä lähden opettelemaan pupujen tappamista.
Metsästämään? Miksei mielummin valokuvata niitä? Sama väijyntä, sama idea saada kohde sihtiin, sama napin painallus - vain lopputulos on eri.
Elävä pupu, parempi pupu.
Vastaa Viestiin