Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dumari »

swirl kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Sun juttuja oli mukavampi lukea silloin kun sä ryyppäsit ja sekoilit ja olit töissä krapulassa. Voisitko aloittaa mun mieliksi uudelleen?
Njääh, oon liian vanha sellaiseen. Sori.
Etcä oo!
swirl

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja swirl »

Dumari kirjoitti: Etcä oo!
Mutcu mä oon jo - caicci mucaan ♫ ♪ - colmikymppinen, colmicymppinen ja ne rilluvuodet on taakse jäänyttä aicaa!
Viimeksi muokannut swirl, 24.10.2006 12:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

swirl kirjoitti:colmicymppinen ja ne rilluvuodet on taakse jäänyttä aicaa!
On olemassa myös päinvastaisia todisteita kolmenkympin jälkeisestä elämästä ;)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumari kirjoitti:
swirl kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Sun juttuja oli mukavampi lukea silloin kun sä ryyppäsit ja sekoilit ja olit töissä krapulassa. Voisitko aloittaa mun mieliksi uudelleen?
Njääh, oon liian vanha sellaiseen. Sori.
Etcä oo!
Tolta se varmaan tuntuu, naisten kannattaa olla varusillaan aina miehet voi hiipiä sukkasillaan.

Ai niin piti vituttaa?
no parin kollin kansioita nston jälkeen hikinen ja vitumainen varastomies olotila! Onneks käsissä ei oo rasvaa ja muuta sköndää..
Ei oo vaan mun alaa..enää..
Pyyhin Netikettiin..
CandyMan

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

silsis kirjoitti:
swirl kirjoitti:Tänään vituttavat tyhmät ihmiset, jotka puhuvat ja puhuvat, kun toinen vain haluaisi syödä rauhassa ja keskittyä lukemaan sanomalehteään. Alan pian syömään lounaani työni äärellä, jotta saan olla rauhassa. Kahvitaukoni olen jättänyt jo vuosia väliin, ettei tarvitse puhua kenenkään kanssa tai ennenkaikkea ei tarvitse kuunnella ketään.
Mua alkaa välillä ahdistamaan, kun mietin kuinka kompleksista sun elämäsi kirjoituksiesi perusteella on.
No mutta hei, se joutuu luultavasti kuuntelemaan naisia! Vähän eri juttu kun äijien äijäilyt joista tulee vain hyvälle tuulelle.
CandyMan

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

NuoriDaavid kirjoitti:Sun juttuja oli mukavampi lukea silloin kun sä ryyppäsit ja sekoilit ja olit töissä krapulassa. Voisitko aloittaa mun mieliksi uudelleen?
Itse asiassa, haluaisin kuulla juuri tuollaisia tarinoita mieluummin sinulta. "Mheni joo se potilaan kursiminen vähän sinne phäin, pitää kattoo huomenna uudestaan paremmalla ajalla mutta nyt mä meen nukkumaan! Antakaa meille molemmille Buranaa.".
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

swirl kirjoitti:Alan pian syömään lounaani työni äärellä, jotta saan olla rauhassa.
Suosittelen lämpimästi. Toimii.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ak »

Illalla ei saa unta, aamulla nukkuu pommiin. Sitten, kun vihdoin pääsee liikkeelle niin junanovet löydään kiinni nenän edestä eikä niitä tietenkään saa auki vaikka kuinka takoo sitä nappia. Sitten kun pääsee duuniin niin selviää kunnon sotkut. Helvetisti tehtynä turhaa työtä ihan vaan sen takia, että yksi urpo ei nyt vaan voinut edetä asioissa niinkuin oli sovittu vaan päättikin lähettää dummy-dataa oikean sijaan. Ilmankos näyttikin, että asiat vihdoin etenisi vauhdilla. Hyvin menee, mutta menkööt. Stana.
SingleMalt

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

"KOMULAINEN, PAASONEN JA SAUKKO, MUSIIKKISIVISTYKSESSSÄ ON AUKKO."

Voi pyhä pamaus kuinka paska mainos. lupaan ja vannon, etten ikinä katsoi vilaustakaan kyseistä ohjelmaa.
Patz

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Patz »

Voi vittujen vittu että taas vituttaa!! Hra Iso Hra vieraili eilen ja sillä oli mulle työtarjous. Muuten vallan mainio ja kivalla sijainnilla, mutta se vaan tietää sitä että mun täytyy alentaa eräs vanha tuttu ja toimia hänen esinaisenaan. Ja mä kun NIIN tykkään kertoa ihmisille missä hommissa ne on paskoja. Vittu!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Täällä homosaarella ei sitten ole Sampo-pankin konttoria. Ovat ilmeisesti katoava luonnonvara muutenkin. Energiat on miinuksella ja tuhat asiaa pitäis hoitaa. Paaasskis. Enemmän oikeestaan väsyttää kuin vituttaa.
Prepare for the worstest.
Geetzu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nowaysis kirjoitti:Täällä homosaarella ei sitten ole Sampo-pankin konttoria.
Sillan ylitys...

Mua vituttaa joku kumma. Tärisen. Viimeisestä tupakasta 6t 19min. Suklaahumala kadonnut. Muksu haluaa kokoajan leikkiä tietsikan hiirellä, enkä voi piilottaa sitä kun tarvitsen kitinää! Mutta tätä menoa tosta kasvaa nörtti.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nowaysis kirjoitti:Täällä homosaarella ei sitten ole Sampo-pankin konttoria. Ovat ilmeisesti katoava luonnonvara muutenkin. Energiat on miinuksella ja tuhat asiaa pitäis hoitaa. Paaasskis. Enemmän oikeestaan väsyttää kuin vituttaa.
Mutta on tulossa. Tosin ei taida ehtiä sun avuks...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Geetzu kirjoitti: Sillan ylitys...
Se on se henkinen etäisyys ;) Onneks oli sentään taas se sama ihQublondipoju tiskillä 8) Enää ei vituta ku sain ruokaaki :]
Prepare for the worstest.
millivanilli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Hemmetin hemmetti, avokki oli jättänyt meidän huoneen portin lukitsematta. Äsken eteisessä oli vastassa hieman syyllisen näköinen koira.. Meidän huoneessa on käynyt pieni tornaado, sänkyyn on pakko vaihtaa lakanat, sukkien ja kynttilöiden rippeitä on joka paikassa.. mä en edes uskalla ajatella niitä tuhoja, joita en ole vielä huomannut. *sensuroitu* Avokin luulisin tietävän, mitä käy jos jättää huoneen oven auki, kun talossa on ollut siitä lähtien koiria, kun hän on ollut vaippaikäinen.

*VOIMASANA*

mutta tärkein.. pitääköhän toi koira nyt viedä jonnkin lääkäriin, koska se on mutustellut kynttilöitä?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

millivanilli kirjoitti:

mutta tärkein.. pitääköhän toi koira nyt viedä jonnkin lääkäriin, koska se on mutustellut kynttilöitä?
Kandee varmaan lähinnä tarkkailla tilannetta ja ehkä soittaa eläinlääkärille ja kysellä jos kovin huolettaa. Jotenkin epäilen että poistuu luonnollista tietä...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Ei niissä kynttilöissä mitään myrkkyä pitäisi olla. Oon joskus itsekin syönyt steariinia, ja näin fiksu mustakin on tullut!
Rotan aivot valtasivat pääni.
millivanilli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Anoppi rauhotteli, ettei se koira ole steariinista moksiskaan, ja ihan hyvinvoivalta Liinu näytti tänään aamulla.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ollaan eilen ja tänään oltu auttamassa miehen siskoa muutossa. Vittu se ei oman ukkonsa kanssa osaa tehdä mitään! ne vaan seisoo ja valittaa! Vittu perkele, en kyllä todellakaan koe mitään intoa mennä auttamaan niitä yhtään enempää. Valittakoon siellä keskenään.

ne ei ollu edes saanu laitettua päälle tiskikonetta jonka mä latasin niille valmiiksi. Saatana jos ei ihmiset kykene edes nappia painamaan niin hukkukoon paskaan!
Me transmitte sursum, Caledoni!
feliformia

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Vituttaa, kun darra pilasi päivän suunnitelmat, vaikka en edes paljoa juonut. Lopetan oluen juomisen kokonaan, koska se näköjään aiheuttaa mulle pahoinvointia, vaikkei montaa tuoppia joisikaan.
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Oma aikaansaamattomuus vituttaa.
Piti siivota ja opiskella, kummastakaan ei tullut mitään.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Vituttaa kuin pientä oravaa.
Miksen osaa käyttäytyä siveästi kun olen humalassa?
Tulee aina sanottua, pussattua ja tehtyä juuri sitä mitä ei pitäisi.
Nyt sitten chanssit ainoan pantavan näköisessä on pilalla.

Myös se, etten kertakaikkiaan saa mitään paperille englannin tiivistelmää pusertaessani, vituttaa.

Saamattomuus siis kaikin tavoin.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Rouva Pupu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vituttaa tietyt naapurit, aika isoissakin määrissä.

a) Edelleen se tupakkanatsa episodi, johon ei edelleenkään ole osaa eikä arpaa.
b) Yhdeltä on varastettu kellarista talvirenkaat (muuttaneet eilen pois), niin eikö kyylien kyylä tullut heti ulos katsastelemaan kun mies vaihtoi renkaita ja oli käynyt oikein (osasi miehelle sanoa, mitä siellä löytyi, vali, vali) tutkimassa rakosista mitä meidän kellaritilassa säilytettään.
c) Nämä pari kyylää myös tutkailevat roskiskatoksessa mitä sinne tuodaan ym.
d) Kyttäävät myös pesulaa ja varattuja aikoja, tietysti kolme koneellista pyykkiä viikossa tarkoittaa, että peset jonkun ulkopuolisen pyykkejä. Ja tämä kyttääminen kun tehdään nenän edessä, alkaa aivoissa kuulumaan tik tik.

Plää, plää, plää. Luonnollisesti nämä kyylät kuuluvat asukastoimikuntaan, tyypillistä.
Pikkuhiljaa alkaa aukeamaan miksi täällä on tiheä muuttosuhdanne.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

En enää i-ki-nä mene kampaajaharjoittelijan käsittelyyn. Ei niin, ettäkö lopputuloksessa sinänsä olisi vikaa, mutta nyhverö-tyhverö tuhrasi väriin ja parin sentin saksimiseen kolme tuntia...Oma-aloitteisuus tai ylipäätään suun avaaminen ilman opettajan erillistä vaatimusta oli ylivoimaista ja hiukset piti sekä leikata että värjätä karva kerrallaan. Jos ei ihan oikeasti uskalla koskea mihinkään kuin varovasti etusormen kärjellä niin kannattaisi ehkä harkita jotakin muuta uravalintaa. Prkl. :evil:

Joojoo, ymmärrän kyllä että kun opettelee, kestää vähän kauemmin mutta jotain rajaa kuitenkin. Jos luonteeltaan muistuttaa pelästynyttä pesukarhua, suosittelen ammattia jossa ei tarvitse olla missään tekemisissä ihmisten kanssa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
millivanilli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tyhmä pakkanen, tyhmä...
Minulle ei uskallettu lainata autoa tänään, koska saattaa olla liukasta... no onhan siellä
Nyt joudun sitten odottamaan pienen ikuisuuden jossain tyhmässä Myyrmäessä tyhmää bussia.. Sitä mitä myöhäisemmäksi töihin meno viivästyy, niin sitä myöhempään pitää olla sitten töissä.

EDIT: ok, kiva bussi, kiva myyrmäki.. Jostain kumman syystä en ollut huomioinut yhtä itsestäänselvää bussivaihtoehtoa. JESCH!!
Viimeksi muokannut millivanilli, 31.10.2006 10:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin