Takaisin!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Riepu
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 25.10.2006 10:56
Paikkakunta: Helsinki

Takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Riepu »

Halusin vain saapua nyt oikein fanfaareilla in the huudeille, elikkä Riepulainen on taas täällä!!! Whahahaaaa!!! :shock: Heis vanhoille tutuille ja uusille. I´m back, I´m back, olen selkä, olen selkä....
Geetzu

Re: Takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

:rofl:
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Oot sitten ollut ihan viiiiiiiiiiiiitun pitkään poissa, koska en muista sua ollenkaan :think: Tai sitten en halua muistaa.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Takaisin!!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

titityy!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Riepu
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 25.10.2006 10:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Riepu »

Ihminen kirjoitti:Oot sitten ollut ihan viiiiiiiiiiiiitun pitkään poissa, koska en muista sua ollenkaan :think: Tai sitten en halua muistaa.
Juu, vuoden päivät tässä on oltu. Armeija vie. :D
Kid

Re: Takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kato perkelettä. Mitäpä likka??? Ei oo sit aikoihin nähty. Mitä kuuluu? Jos pyörit joskus nurkilla niin mennäänkö tuopposelle?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Ihminen kirjoitti:en muista sua ollenkaan
En mäkään sua, pierusta puhumattakaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Gattaca on ollut kertaamassa?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Riepu
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 25.10.2006 10:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Riepu »

Kid kirjoitti:Kato perkelettä. Mitäpä likka??? Ei oo sit aikoihin nähty. Mitä kuuluu? Jos pyörit joskus nurkilla niin mennäänkö tuopposelle?
Juuhps, mennään ihmeessä. Asun nykyisin ihan keskustassa ja kaikkea. :) Ilmoittele ajankohdasta.
CandyMan

Re: Takaisin!!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Riepu kirjoitti:Halusin vain saapua nyt oikein fanfaareilla in the huudeille, elikkä Riepulainen on taas täällä!!! Whahahaaaa!!! :shock: Heis vanhoille tutuille ja uusille. I´m back, I´m back, olen selkä, olen selkä....
Ihanaa! Kuinkas on päiväsi lähtenyt käyntiin? Mites sille yhdelle tapahtui josta kerroit silloin joskus? Entä olivatko vääpelit pahana?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Takaisin!!

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

ULOS!!!

EDIT: Voisiko joku siirtää tämän ketjun Paskanjauhantaan?
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Riepu kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:Oot sitten ollut ihan viiiiiiiiiiiiitun pitkään poissa, koska en muista sua ollenkaan :think: Tai sitten en halua muistaa.
Juu, vuoden päivät tässä on oltu. Armeija vie. :D
Joo mutta en siltikään muista.. Oh, well.. Aivot ovat rapautuneet sen verran Cityn/Kityn/Kitinän vaikutuksesta vuosien varrella.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
ninnithequeen

Re: Takaisin!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihminen kirjoitti:Joo mutta en siltikään muista.. Oh, well.. Aivot ovat rapautuneet sen verran Cityn/Kityn/Kitinän vaikutuksesta vuosien varrella.
Yhen Kity/Citykaunottaren pikkusisko, ei ihme jos et muista.

Ja Kityn superälykköhän jo ottikin tossa yllä skitsot kun pelkää jäävänsä kakkoseksi :lol:
Geetzu

Re: Takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Ja Kityn superälykköhän jo ottikin tossa yllä skitsot kun pelkää jäävänsä kakkoseksi :lol:
Varmaan melkosen vaikeeta. Kellekään meist ketjuun osallistuneista superälyköistä. Köh.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Takaisin!!

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Geetzu kirjoitti:Köh.
Mielestäni antaa ylimielisen kuvan saapua keskustelupalstalle ilmaisemaan, että pitää itseään yleisen keskustelun arvoisena aiheena. Etenkin, kun viestihistoriassa ei kokonaisen päivänkään jälkeen ole yhtään mitään muuta sanottavaa kuin "Katsokaa, aion jatkossa kenties kirjoitella sumpin lomassa hieman keskustelupalstalle. Tosin tänäänkään minulla ei ole yhtään mitään sanottavaa yhtään mihinkään aiheeseen, joten sen sijaan että kirjoittelisin keskustelufoorumille ajatuksistani - tai edes ajatuksen hahmotelmista - korostankin itseäni täydellisen hyödyttömänä, mitäänsanomattomana ja turhana jutustelijana."

En käsitä enkä hyväksy. Itseään saa ilman muuta mainostaa, mutta toteutuksen soisi olevan edes hieman kiinnostavampaa kuin Reino Rinteen runokielen. Joka ei sinänsä kiinnosta totta puhuakseni ketään.
Geetzu

Re: Takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ No juuripa näin. Repesin alotukselle totaalisesti, tosin kuvittelin ihan aidosti, että kyseessä on joku uus tyyppi. Kuka nyt sellaselle jäis kakkoseks. Mä nyt oon aina ykkönen. Ja sä. Ja toki muitakin.
ninnithequeen

Re: Takaisin!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niin ja aloittajahan on kauhean kaunis, nuori nainen.

Viime Pikkujouluissa tapasin, ja karjuin hänelle oikein kunnolla. Minun miehestäni tuli puhetta ja siitä kuinka hän on Cityssä. Daah? Loppujen lopuksi selvisi, että neiti Riepu sekoitti minut vallan toiseen ihmiseen :D
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Takaisin!!

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Riepu kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:Oot sitten ollut ihan viiiiiiiiiiiiitun pitkään poissa, koska en muista sua ollenkaan.
Juu, vuoden päivät tässä on oltu. Armeija vie. :D
"Kas, armeijaan lähtö lähenee. Taidanpa poistaa internetin keskustelupalstalta henkilökohtaiset tunnukseni!"

Entä jos lähtee kuukaudeksi Kanariansaarille?
Viimeksi muokannut -Superior-, 27.10.2006 13:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Takaisin!!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

-Superior- kirjoitti:
Riepu kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:Oot sitten ollut ihan viiiiiiiiiiiiitun pitkään poissa, koska en muista sua ollenkaan.
Juu, vuoden päivät tässä on oltu. Armeija vie. :D
"Kas, armeijaan lähtö lähenee. Taidanpa poistaa internetin keskustelupalstalta henkilökohtaiset tunnukseni!"

Entäpä jos lähtee kuukaudeksi Kanariansaarille?
tai vaikka Lahteen?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Takaisin!!

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Riepu kirjoitti:I´m back
" ´ " on itse asiassa aksenttimerkki. Englannin kielessä tunnetusti käytetään lyhenteiden yhteydessä heittomerkkiä, " ' ".

Toivoisin, että täällä kiinnitettäisiin hieman enemmän huomiota muotoseikkoihin. Pääni hajoaa.
Elukka

Re: Takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

-Superior- kirjoitti:'
Vaikeaa on elämä. :boohoo:
silsis

Re: Takaisin!!

Viesti Kirjoittaja silsis »

-Superior- kirjoitti:Pääni hajoaa.
Hajonneesta päästä kärsii koko ruumis. Muista mennä ajoissa nukkumaan!
Rouva Pupu

Re: Takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Hohhoijakkaa.
Riepu
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 25.10.2006 10:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Riepu »

"Voi voi voi voi, kauheaa, hajoaa, menee rikki, äääh...."

Teillä ei oikeasti taida olla oikeita ongelmia, niinkö? Ja kun niitä ei ole niitä keksitään. Jos minä olen ihmisille ongelma, tai se että laitoin ketjun pelkästään hyvällä mielellä liikkeelle koska halusin pitkästä aikaa saada yhteyden ihmisiin jotka ovat pysyneet mielessä vaikka aika onkin kulunut, niin voi teitä pieniä. Katsokaa ympärillenne, teillä menee ihan vi*un hyvin kun on energiaa tuhlata turhanpäiväiseen vittuiluun.

Kiitän.

Ja tunnukset ovat vielä samat cityssä, jonne muistan salasanani, tänne en enään muistanut. Kyllä. Vatipää. On vain ollut vähän muuta mielessä.
Mustanikki

Re: Takaisin!!

Viesti Kirjoittaja Mustanikki »

[quote="Riepu"][/quote]
Moi Ihq-Riepu! Kiva kun tulit takas! Mennäänkö joskus treffeille?

T: Manala
Vastaa Viestiin