Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Gina

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Gina »

killkill kirjoitti:sukelteluhommia
Hitsi, tää on kyllä mun mielestä ihan äärettömän mielenkiintoista. Varsinkin uudessa seelannissa ois upeeta kun osais dyykata. Mä vielä joku päivä vaadin sua tilille siitä introsukelupauksesta.

Omat urheilut on olleet vähissä, lähinnä sängynpohjalla makoilua. Jospa se heppa olisi nyt saanut selkänsä vetristettyä kun hoitajat ovat sillä vain käveleskelleet.
killkill

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gina kirjoitti:Mä vielä joku päivä vaadin sua tilille siitä introsukelupauksesta
Kuten tuli luvattua niin uitto toteutuu.. tukkijätkä ei syä sanojaan :D

Luolat ovat alkaneet kiinnostaa siksikin, että lähijärvissä luttaaminen ei anna enää yhtään mitään eikä merelle pääse joka viikonloppu. Luolat ovat siis varteenotettava vaihtoehto. Toisaalta kun alkaa laskea kustannuksia.. kurssiin vähintään tonni per kappale (Cavern, Full Cave), lisää varusteita (helposti tonni) niin alkaa itkettää..

Olis pitänyt vaan innostua sauvakävelystä (!)
Gina

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Gina »

killkill kirjoitti: Luolat ovat alkaneet kiinnostaa siksikin, että lähijärvissä luttaaminen ei anna enää yhtään mitään eikä merelle pääse joka viikonloppu. Luolat ovat siis varteenotettava vaihtoehto. Toisaalta kun alkaa laskea kustannuksia.. kurssiin vähintään tonni per kappale (Cavern, Full Cave), lisää varusteita (helposti tonni) niin alkaa itkettää..

Olis pitänyt vaan innostua sauvakävelystä (!)
Ne kuulostaa kyllä jännittäviltä. Ja jos ei sitä harrastukseensa rahoja pistä niin mihin sitten?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lolita »

No niin, nyt on "poljettu" 40 minuuttia sitä aiemmin mainittua laitetta. Laitteen mielestä minä kulutin tuossa ajassa 189 kaloria, mutta sykemittarin mielestä kulutin 460 kaloria. Olen taipuvainen uskomaan jälkimmäistä.

Hieman harmittaa liikuntavapaan lyhyys, tunnissa ei ehdi oikein mitään, kun mukaan laskee vaatteiden vaihdot ynnä suihkussakäynnit. Jos taas länttää molemmat tunnit peräkkäin, kertoja tulee viikossa vain yksi. Vapaa-aikaahan liikkumiseen ei voi käyttää...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
killkill

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gina kirjoitti:Ja jos ei sitä harrastukseensa rahoja pistä niin mihin sitten?
Samaa mieltä! Tienatkoot syntymättömät kakarat itse yliopistorahansa! Niin minäkin tein.. tosin ostin rahoilla v***sti kaljaa ja tässä näetten lopputuloksen :D
Gina

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Gina »

killkill kirjoitti:
Gina kirjoitti:Ja jos ei sitä harrastukseensa rahoja pistä niin mihin sitten?
Samaa mieltä! Tienatkoot syntymättömät kakarat itse yliopistorahansa! Niin minäkin tein.. tosin ostin rahoilla v***sti kaljaa ja tässä näetten lopputuloksen :D
Ei mulla käynyt kakarat mielessäkään... Tosin jos ahkerasti sukeltelet ilman pukua, niin tokihan ne ajankohtaiseksi tulee. :roll: Sittenhän me saadaan täällä lukea postauksia nappulaliigan valmennusleireistä... ;)
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Pacetunti ja vartti kuntopyöräilyä. 680 kaloria sanoo mittari. Vaje täytetty onnistuneesti irtokarkeilla, ja kohta vielä vakuudeksi saunaolutta päälle.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Reilu tunti ratsastusta, poni varsin v-maisella tuulella: pukitteli vaan ja keuli. Hiki tuli molemmilla ja kuskilla selkä kipeenä, Great!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

En eilen jaksanut lähtee salille, vaikka oli kamppeet kasassa, ja vaatteetkin vaihdettu jo. Oli tosin vielä lihakset kipeet edellisistä, ja olin ollu jokaisena päivänä siellä jotain tekemässä, että ehkä en soimaa itseäni. Äsken tulin sieltä just, ja olipa kivaa tehdä oikein kunnolla, kun oli tyhjä sali. Voi onneksi aina kompensoida näin vkonloppuna vähän niitä arkiajan väsyneitä ja paskoja keikkoja, ja tehä vähän ekstraakin.
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Lämmittelynä pyörällä polkaisin treenipaikalle ja takaisin.

Venyttelyä, tasokoetta varten tekniikkatreeniä. Loppuun sparrausta ja lukkopainia.
Aito_Johanna

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Pyöräily 36 km.
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Keilausta ja kuntosalia. Paikasta toiseen siirtymiseen yhteensä vajaa tunti pyöräilyä.
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Aamulenkki 30 min ja salilla rinta-vatsa-olkapää-ojentajat. Niin, ja salille pyöräilyt vajaa 20min/suunta.
Edith

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Edith »

kesseli kirjoitti: siis puhutko ratsastuksesta, siis laukkapiruetista?
Baletista.
Avatar
I.M.Weasel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 129
Liittynyt: 14.08.2005 19:28
Paikkakunta: Hiki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja I.M.Weasel »

kesseli kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:PVasen polvi vittuilee vieläkin, pakko yrittää olla rasittamatta sitä.
Pakastehernepussi siihen puoleksi tunniksi, niin johan tokenee.
Itselläni sama vaiva ja kummasti pari pussia kiedottuna idealsiteellä polven ympäri auttaa kipuun..
mulle ortopedi sanoi ettei yli kahdenkymmenen minuutin kylmetyksestä ole enää hyötyä. eli sanoi suoraan 20min max jäätä/kylmää vettä. sen voi, ja kai kuuluukin, kyllä toistaa 2-3 krt vrk:ssa.

DrDick
20 minsaa on myös eläinlekuri antanut kylmäyksen ohjenuoraksi. Perustelu sama.
Mikä on tämän päivän miehen naisihanne? Ayshire lehmä: isot daisarit, mutta kylkiluut näkyy.
SingleMalt

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Onko viilat, pilkut ja sekunttikellot kaivettu varmasti esiin?

Puol tuntia tai parikyt minsaa. Onko se nyt niin nuukaa?
Feiz

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Feiz »

aah toinen reenikierto hyvässä vauhdissa 3 viikon tauon jälkeen. Paikat kipeenä ku helevata, mutta niin ne pitää ollakkin.
3 viikon takapakki ei ollutkaan niin paha kuin oletin(joo joo ei parissa viikossa mitään suurta miinusta ehdi tulla mutta kun tuo pääkoppa niin aina luulee) ja reenipainot liikkuu melkeen paremmin nyt levänneenä.
Tavotteena 100kg rikki jouluun mennessä. Tämä mitattuna reenikamat päällä koska salilla ainoo puntari mihin pääsen ja se turhan näkyvillä ettei viiti munasillaa mennä. Tällä hetkellä 97 ja risat mittarissa. Jebbajee ku reenaus on kivvoo.
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Pilatestunti ja pyöräilyt ees-taas. Myös aamun marjastusreissun (matkat kävellen n. 25min/suunta ja marjastusta 1,5h) voi laskea ainakin hyötyliikunnaksi.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Tämän palstan lukeminen saa aikaan häpeää ja syyllisyyttä siitä etten liiku muodikkaasti tai kalliilla rahalla. Tai ettei ole treeniohjelmaa. Tai sykemittaria. Tai tietoa kalorinkulutuksesta.

Sensijaan löytyy vaaka, peili ja pari vaatetta kokoa 36 jotka kertovat milloin on hyvä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pumppia eilen, pacea tänään sekä huomenna. Vieläkin on hiki vaikka suihkussakin jo kävin.

Viikonloppuna harjoitetaankin sitten vain ja ainoastaan niitä lasinkallistelulihaksia..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Melnais kirjoitti:Tämän palstan lukeminen saa aikaan häpeää ja syyllisyyttä siitä etten liiku muodikkaasti tai kalliilla rahalla. Tai ettei ole treeniohjelmaa. Tai sykemittaria. Tai tietoa kalorinkulutuksesta.

Sensijaan löytyy vaaka, peili ja pari vaatetta kokoa 36 jotka kertovat milloin on hyvä.
koko 36? I wish. Vielä vuosi sitten (ok, olin todella laiha) olin kokoa 34-36, nykyään 36-38.
The great club outshines the individual, always and forever.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Elppis kirjoitti: koko 36? I wish.
Me too! Vaate on nimeltään tavoite, mies on nimeltään kannuste.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Melnais kirjoitti:
Elppis kirjoitti: koko 36? I wish.
Me too! Vaate on nimeltään tavoite, mies on nimeltään kannuste.
Eikös se ole niin, että kun on pitkä ja hoikka mies, pitää itse haalia sitä pyöreyttä, ihan vaan tasapainon vuoksi? Ennenhän pieni pyöreys kertoi varakkuudesta ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Aito_Johanna

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Pyöräily 16 km.
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Bailatinoa tunti ja työmatkapyöräilyä yhteensä n. 40 min. Salilla jumppaa odotellessa vielä extra-kuntopyöräilyä 10 min. On muuten kulutuksen kannalta tehokasta tuo bailatino: syke sama kuin hölkätessä, ja tunnin aikana kulutus yli 600 kaloria.
Vastaa Viestiin