Nörteistä saa parhaat miehet

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
AarneAnkka

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

vadim kirjoitti:Vaikka epäilemättä samantyyppiset luonnonlait pätevät ympäri maailma, sanoisin, että toisin kuin hiukan leppoisemmissa paikoissa, Suomessa miehiltä odotetaan tunteetonta ja puupökkelömäistä käytöstä silloinkin, kun tunteiden ilmaiseminen saattaisi objektiivisesti ajatellen olla peräti inhimillistä.
Taisit osua asian ytimeen. Tuli semmoinen fiilis. Ulkomailla ollessa (kokemuksia Irlannista ja Unkarista) ei tunne asemaansa yhtään niin ahdistavan epäinhimilliseksi kuin täällä. Muualla kui ntäällä on oikeus vähän mokatakin, ja saa silti anteeksi.
AarneAnkka

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

WanhaPervo kirjoitti:Foxy Lady:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e ... gazine.jpg

Kieltämättä tuohon sceneen uppoutuminen saattaa jo vieroittaa potentiaalisia vastakkaisen sukupuolen edustajia...
... paitsi jos he itsekin sattuvat olemaan kyseiseen sceneen uppoutuneita. Jos trekkiet pariutuvat keskenään, niin mikseivät furrytkin...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja aasi »

AarneAnkka kirjoitti:Taisit osua asian ytimeen. Tuli semmoinen fiilis. Ulkomailla ollessa (kokemuksia Irlannista ja Unkarista) ei tunne asemaansa yhtään niin ahdistavan epäinhimilliseksi kuin täällä. Muualla kuin täällä on oikeus vähän mokatakin, ja saa silti anteeksi.
Olen ajatellut aivan liikaa evoluutiopsykologiaa, kun tämä toi heti mieleen esseen aloitteen tekemisen pelottavuudesta.
A hunter-gatherer out on the savannah who happens across a woman from a neighbouring tribe has little to lose and much to gain from giving it a go.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
WanhaPervo

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

aasi kirjoitti:
A hunter-gatherer out on the savannah who happens across a woman from a neighbouring tribe has little to lose and much to gain from giving it a go.
Tuossahan on sinulle selvät speksit: hyppäät Helsingin koneeseen (junallakin ehtii vielä täksi illaksi) ja flaksi paukkumaan.
pertzi

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Nyt jokaisella on mahdollisuus testata (taas kerran), miten geek sitä oikeastaan on:

http://www.innergeek.us

Tämä ei muuten ole mikään tusinalinkki, vaan löysin sen arvostetun tiedeyhteisön julkaisusta.

p.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Täytynee petrata muutamilta osin elämän suhteen kun tulokseksi jäi tuossa testissä 53.84615% - Super Geek.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Feiz

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja Feiz »

9,07% Geekish Tendencies
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja mölli »

Aito_Johanna kirjoitti:

Joo olen, ja perseelleen meni, mutta se on onneksi jo historiaa ja se siitä. Nykyään olen niin järkevä, että etsin aikuista itsevarmaa miestä, joka tietää mikä on ja mitä tahtoo ja jota voi lähestyä tasa-arvoisena kumppanina eikä minään nörtinkesyttäjänä (ks. eka postaukseni).
Auliisti myönnän, että on silti hyvä, jos maailmassa jotkut naiset ajattelevat toisin.
Sinunlaiset naiset eivät yhtään kiinnosta vakavan suhteen kannalta, koska tulee mieleen että pitää olla sosiopaattisesti kova eikä saa näyttää heikouttaan koskaan. Siksi itse pidän parhaimpina nöyriä ja alistuvia naisia, koska tiedän että kohtelen heitä todella hyvin ja ajan myötä tiedän että voin olla myös heikkokin eivätkä he sitä tule kieltämään minulta. Ajan kanssa huomaavat kuinka vahva, turvallinen ja herkkä mies olen ja sanomattakin on selvää että olen perheen pää vaikka virallisesti se olisi tasa arvoinen. Vaikka loppujen lopuksi olen se vahva mies joka pystyisi elämään tasa arvoisessa suhteessa sinunlaisesi kanssa niin sitä ei koskaan tule tapahtumaan sinunlaisten elämää ymmärrättömien takia.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

mölli kirjoitti:Sinunlaiset naiset eivät yhtään kiinnosta vakavan suhteen kannalta, koska tulee mieleen että pitää olla sosiopaattisesti kova eikä saa näyttää heikouttaan koskaan. Siksi itse pidän parhaimpina nöyriä ja alistuvia naisia, koska tiedän että kohtelen heitä todella hyvin ja ajan myötä tiedän että voin olla myös heikkokin eivätkä he sitä tule kieltämään minulta. Ajan kanssa huomaavat kuinka vahva, turvallinen ja herkkä mies olen ja sanomattakin on selvää että olen perheen pää vaikka virallisesti se olisi tasa arvoinen. Vaikka loppujen lopuksi olen se vahva mies joka pystyisi elämään tasa arvoisessa suhteessa sinunlaisesi kanssa niin sitä ei koskaan tule tapahtumaan sinunlaisten elämää ymmärrättömien takia.
Väitätkö Mölli tosissasi, että vain nöyrät ja alistuvaiset naiset sallivat miehen näyttää heikkoutensa? Entä miten ajattelet voivasi kohdella hyvin naista, joka ei osaa itse kertoa sinulle mitä hyvä kohtelu juuri hänelle merkitsee? Et kai ajattele että nainen kuin nainen nauttii samanlaisesta kohtelusta? Edelleen: mistä tiedät miten hyvin kykenisit elämään tasa-arvoisessa suhteessa vaikkapa AJ:n kanssa? Suhde on tasa-arvoinen vasta silloin kun suhteen molemmat osapuolet ovat sitä mieltä - sinun mielipiteesi asiasta ei siis riitä.

Jos itse ymmärrät elämää, ja sinua risoo etteivät parisuhteesi onnistu koska muut eivät ymmärrä, mikset opeta heitä ymmärtämään? Ainakaan tällä foorumilla omasta oletetusta ymmärryksestäsi ei ole nähty vielä vilaustakaan.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Ai niin, ja 25,8xxxx prossaa.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja mölli »

EveryWoman kirjoitti:
mölli kirjoitti:Sinunlaiset naiset eivät yhtään kiinnosta vakavan suhteen kannalta, koska tulee mieleen että pitää olla sosiopaattisesti kova eikä saa näyttää heikouttaan koskaan. Siksi itse pidän parhaimpina nöyriä ja alistuvia naisia, koska tiedän että kohtelen heitä todella hyvin ja ajan myötä tiedän että voin olla myös heikkokin eivätkä he sitä tule kieltämään minulta. Ajan kanssa huomaavat kuinka vahva, turvallinen ja herkkä mies olen ja sanomattakin on selvää että olen perheen pää vaikka virallisesti se olisi tasa arvoinen. Vaikka loppujen lopuksi olen se vahva mies joka pystyisi elämään tasa arvoisessa suhteessa sinunlaisesi kanssa niin sitä ei koskaan tule tapahtumaan sinunlaisten elämää ymmärrättömien takia.
Väitätkö Mölli tosissasi, että vain nöyrät ja alistuvaiset naiset sallivat miehen näyttää heikkoutensa? Entä miten ajattelet voivasi kohdella hyvin naista, joka ei osaa itse kertoa sinulle mitä hyvä kohtelu juuri hänelle merkitsee? Et kai ajattele että nainen kuin nainen nauttii samanlaisesta kohtelusta? Edelleen: mistä tiedät miten hyvin kykenisit elämään tasa-arvoisessa suhteessa vaikkapa AJ:n kanssa? Suhde on tasa-arvoinen vasta silloin kun suhteen molemmat osapuolet ovat sitä mieltä - sinun mielipiteesi asiasta ei siis riitä.

Jos itse ymmärrät elämää, ja sinua risoo etteivät parisuhteesi onnistu koska muut eivät ymmärrä, mikset opeta heitä ymmärtämään? Ainakaan tällä foorumilla omasta oletetusta ymmärryksestäsi ei ole nähty vielä vilaustakaan.
Suurimmalle osalle mun kanssa seurustelu olisi vähintään tyydyttävään, ainostaan ne jotka ovat hankalija tai pirttihirmuja eivät minusta pidä koska musta huomaan melko nopeasti etten ketään pelkää enkä myöskään persettä nuole. Olen harvinen kuningas tyyppiä välitän alamaisistani aidosti ja pitäisin heistä huolta enkä tunne narsismia vallasta enkä myöskään sitä tarvitse vaikka usein sitä minulle kertyykin eri asioista... Miksi en kykenisi kenenkä kanssa tahansa tasa arvoiseen suhteeseen? En välitä vallasta ja enkä ole kenenkään ovimatto, mitä ihmettä muuta siihen tarvii? Jos alistuvat naiset sallivat itsensä tulla hakatuksia yms niin eiköhän ne salli mun heikkoidetkin joskus, mikä taitaa olla olematon paha. Omani olemattomat parisuhteet johtuvat minun nirsoilusta ja saamattomuudesta, ei siittä etteikö ne onnistuisi ja/tai niitä en saisi.
RolloTomasi

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

mölli kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:

Joo olen, ja perseelleen meni, mutta se on onneksi jo historiaa ja se siitä. Nykyään olen niin järkevä, että etsin aikuista itsevarmaa miestä, joka tietää mikä on ja mitä tahtoo ja jota voi lähestyä tasa-arvoisena kumppanina eikä minään nörtinkesyttäjänä (ks. eka postaukseni).
Auliisti myönnän, että on silti hyvä, jos maailmassa jotkut naiset ajattelevat toisin.
Sinunlaiset naiset eivät yhtään kiinnosta vakavan suhteen kannalta, koska tulee mieleen että pitää olla sosiopaattisesti kova eikä saa näyttää heikouttaan koskaan.
Hyva, etta ymmarsit naisista jotain. Heille ei koskaan saa nayttaa omaa heikkouttaan. Tosin tama patee muihinkin ihmisiin. Elama on taistelua, jossa ei saa paljastaa itseaan eika heikkouksiaan, koska muuten ihmiset kayttavat niita hyvakseen ja tuhoavat sinut. Miksi? Ihan puhtaasta ilkeamielisyydesta ja tuhoutumisen katsomisesta syntyvasta nautinnosta.
pertzi

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Mä olen seurustellut kerran nöyrän ja alistuvan naisen kanssa. Se oli aika turhauttava suhde. Ihan mihin tahansa kysymykseen sain vastaukseksi "ihan sama" tai "päätä sinä". Arggh! Lopulta nainen löysi harrastuksensa parista aseita harrastavan militaristin, joka sai hänet nöyrän alistuvasti lähtemään mukaansa.

En suosittele.

p.
RolloTomasi

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

pertzi kirjoitti:Mä olen seurustellut kerran nöyrän ja alistuvan naisen kanssa. Se oli aika turhauttava suhde. Ihan mihin tahansa kysymykseen sain vastaukseksi "ihan sama" tai "päätä sinä".
Onko tommosia ihmisia ihan oikeasti teini-ian ylittaneiden ja ei-masentuneiden joukossa? Tuo kuullostaa kieltamatta aika rasittavalta, ikaankuin ihmisella joko ei olisi minkaanlaista mielenkiintoa minkaan asian suhteen tai etta han olisi joko taysin turhautunut tai tahdonvoimaton ihminen tai silta, etta han piti yllaan suojamuuria.
pertzi

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja pertzi »

RolloTomasi kirjoitti:
pertzi kirjoitti:Mä olen seurustellut kerran nöyrän ja alistuvan naisen kanssa. Se oli aika turhauttava suhde. Ihan mihin tahansa kysymykseen sain vastaukseksi "ihan sama" tai "päätä sinä".
Onko tommosia ihmisia ihan oikeasti teini-ian ylittaneiden ja ei-masentuneiden joukossa? Tuo kuullostaa kieltamatta aika rasittavalta, ikaankuin ihmisella joko ei olisi minkaanlaista mielenkiintoa minkaan asian suhteen tai etta han olisi joko taysin turhautunut tai tahdonvoimaton ihminen tai silta, etta han piti yllaan suojamuuria.
Exäni oli tavatessamme päässyt yli erittäin väkivaltaisesta suhteesta, jossa mies oli kaikin tavoin järjestelmällisesti murtanut exäni itsetuntoa pala palalta. Vasta vakava väkivalta sai exäni lopulta irtoamaan suhteesta. En yhtään ihmettele, että hän ei kovin mielellään kertonut mielipidettään. Hän oli oppinut, että a) mielipidettä ei arvosteta ja b) ilman mielipidettä selviää parhaiten ilman mustaa silmää.

p.
RolloTomasi

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

pertzi kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
pertzi kirjoitti:Mä olen seurustellut kerran nöyrän ja alistuvan naisen kanssa. Se oli aika turhauttava suhde. Ihan mihin tahansa kysymykseen sain vastaukseksi "ihan sama" tai "päätä sinä".
Onko tommosia ihmisia ihan oikeasti teini-ian ylittaneiden ja ei-masentuneiden joukossa? Tuo kuullostaa kieltamatta aika rasittavalta, ikaankuin ihmisella joko ei olisi minkaanlaista mielenkiintoa minkaan asian suhteen tai etta han olisi joko taysin turhautunut tai tahdonvoimaton ihminen tai silta, etta han piti yllaan suojamuuria.
Exäni oli tavatessamme päässyt yli erittäin väkivaltaisesta suhteesta, jossa mies oli kaikin tavoin järjestelmällisesti murtanut exäni itsetuntoa pala palalta. Vasta vakava väkivalta sai exäni lopulta irtoamaan suhteesta. En yhtään ihmettele, että hän ei kovin mielellään kertonut mielipidettään. Hän oli oppinut, että a) mielipidettä ei arvosteta ja b) ilman mielipidettä selviää parhaiten ilman mustaa silmää.

p.
Tuo surullinen tapaus vahvistaa mielikuvaani ihmisista.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja mölli »

RolloTomasi kirjoitti:
mölli kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:

Joo olen, ja perseelleen meni, mutta se on onneksi jo historiaa ja se siitä. Nykyään olen niin järkevä, että etsin aikuista itsevarmaa miestä, joka tietää mikä on ja mitä tahtoo ja jota voi lähestyä tasa-arvoisena kumppanina eikä minään nörtinkesyttäjänä (ks. eka postaukseni).
Auliisti myönnän, että on silti hyvä, jos maailmassa jotkut naiset ajattelevat toisin.
Sinunlaiset naiset eivät yhtään kiinnosta vakavan suhteen kannalta, koska tulee mieleen että pitää olla sosiopaattisesti kova eikä saa näyttää heikouttaan koskaan.
Hyva, etta ymmarsit naisista jotain. Heille ei koskaan saa nayttaa omaa heikkouttaan. Tosin tama patee muihinkin ihmisiin. Elama on taistelua, jossa ei saa paljastaa itseaan eika heikkouksiaan, koska muuten ihmiset kayttavat niita hyvakseen ja tuhoavat sinut. Miksi? Ihan puhtaasta ilkeamielisyydesta ja tuhoutumisen katsomisesta syntyvasta nautinnosta.
Juuri näin.
WanhaPervo

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

pertzi kirjoitti:Nyt jokaisella on mahdollisuus testata (taas kerran), miten geek sitä oikeastaan on:

http://www.innergeek.us

Tämä ei muuten ole mikään tusinalinkki, vaan löysin sen arvostetun tiedeyhteisön julkaisusta.

p.
Heti tuo eka kysymys "programmed a calculator on math class" sai lopettamaan testin. Olen kyllä ohjelmoinut matematiikkalaskinta huvikseni 80-luvulla, mutta silloin sellaisia ei kouluissa käytetty, pitäisikö tuo kohta rastia vai ei?
Aito_Johanna

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

mölli kirjoitti:
Sinunlaiset naiset eivät yhtään kiinnosta vakavan suhteen kannalta.
Luojalle kiitos siitä.

Se nyt vielä puuttuisi, että mölli kiinnostuisi minusta! :D
SikaMika

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

pertzi kirjoitti:Mä olen seurustellut kerran nöyrän ja alistuvan naisen kanssa. Se oli aika turhauttava suhde.

En suosittele.
En minäkään.

Parinkin tuollaisen kanssa seurustelleena tiedän, että jos haluaa seurakseen mielipiteidensä ulosantia uskaltamattoman otuksen, kannattaa hankkia vaikkapa marsu. Naisella pitää olla, kuten miehelläkin, munaa sanoa mielipiteensä ja pitää niistä kiinni. Vasta silloin on tarpeeksi palikoita kasassa jotta molemmat osapuolet voivat päätellä toimiiko homma vai ei.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja mölli »

SikaMika kirjoitti:
pertzi kirjoitti:Mä olen seurustellut kerran nöyrän ja alistuvan naisen kanssa. Se oli aika turhauttava suhde.

En suosittele.
En minäkään.

Parinkin tuollaisen kanssa seurustelleena tiedän, että jos haluaa seurakseen mielipiteidensä ulosantia uskaltamattoman otuksen, kannattaa hankkia vaikkapa marsu. Naisella pitää olla, kuten miehelläkin, munaa sanoa mielipiteensä ja pitää niistä kiinni. Vasta silloin on tarpeeksi palikoita kasassa jotta molemmat osapuolet voivat päätellä toimiiko homma vai ei.
Mitä mielipideillä edes tekee, parasta olisi jos akka omistaisi yhtä paljon faktaa kuin mulla. Mielipiteet on niille joilta puuttuu fakta.
Herra Manala

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

mölli kirjoitti:parasta olisi jos akka omistaisi yhtä paljon faktaa kuin mulla.
Siinäpä vasta visio josta en haluaisi nähdä unta.
SikaMika

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

mölli kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
pertzi kirjoitti:Mä olen seurustellut kerran nöyrän ja alistuvan naisen kanssa. Se oli aika turhauttava suhde.

En suosittele.
En minäkään.

Parinkin tuollaisen kanssa seurustelleena tiedän, että jos haluaa seurakseen mielipiteidensä ulosantia uskaltamattoman otuksen, kannattaa hankkia vaikkapa marsu. Naisella pitää olla, kuten miehelläkin, munaa sanoa mielipiteensä ja pitää niistä kiinni. Vasta silloin on tarpeeksi palikoita kasassa jotta molemmat osapuolet voivat päätellä toimiiko homma vai ei.
Mitä mielipideillä edes tekee, parasta olisi jos akka omistaisi yhtä paljon faktaa kuin mulla. Mielipiteet on niille joilta puuttuu fakta.
Minun mielipiteeni OVAT faktaa! Mutta tämä on vain minun mielipiteeni...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ai niin. Minnoon muuten sitten sitä mieltä että kyllähän joku viksu ja vilimaattinen akka saa minuusta parraan miehen. Se on jämpti niin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
huima

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja huima »

aasi kirjoitti:Ai niin. Minnoon muuten sitten sitä mieltä että kyllähän joku viksu ja vilimaattinen akka saa minuusta parraan miehen. Se on jämpti niin.
Ja juuri kun pääsin miettimästä että minäpä en mieheksi kenellekään rupeaisi, kun kuitenkin vaan yrittäisivät rajoittaa rokin kuuntelua ja meuhkaamista - puhumattakaan siitä että sotkisivat vielä ajopuuteoriani!
Vastaa Viestiin