Ruokapäiväkirjat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
slam

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja slam »

leipöö ja jugurtoo
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

tiistai:

appelsiini

paljon teetä ja vettä
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Geetzu

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Väkisinkin jatkan. Puuh. Ahistaa.

Maanantai

Aamu:
kuppi teetä ja omppu (puoliks mätä, yäk)

Välipala:
kananuudeleita ilman mitään mausteita, piimää

Lounas:
kananuudeleita ketsupilla, piimää

Välipala:
pötkylä jaffakeksejä

Päivällinen:
pötkylä jaffakeksejä

Iltapala:
piimää

+ vedet ja vitskut

Tiistai

Aamu:
spelttipuuro keijulla, kahvia kermalla, ah

Välipala:
pari myslileipäsiivua jänskällä ns. pierumössöllä: tunaa, raejuustoa, punasipulia

Lounas:
oiskohan ollu valmisruokaa, lihaperunasoselaatikkoa tms.

Välipala:
purkki cottagea, teetä

Päivällinen:
miehen vääntämää pizzaa, tosi rasvasta ja hyvää, varmaan puolikas pelti...

Iltapala:
teetä ja valkosuklaata

+ vedet ja vitskut
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:Väkisinkin jatkan. Puuh. Ahistaa.

Maanantai

Aamu:
kuppi teetä ja omppu (puoliks mätä, yäk)

Välipala:
kananuudeleita ilman mitään mausteita, piimää

Lounas:
kananuudeleita ketsupilla, piimää

Välipala:
pötkylä jaffakeksejä

Päivällinen:
pötkylä jaffakeksejä

Iltapala:
piimää

+ vedet ja vitskut

Tiistai

Aamu:
spelttipuuro keijulla, kahvia kermalla, ah

Välipala:
pari myslileipäsiivua jänskällä ns. pierumössöllä: tunaa, raejuustoa, punasipulia

Lounas:
oiskohan ollu valmisruokaa, lihaperunasoselaatikkoa tms.

Välipala:
purkki cottagea, teetä

Päivällinen:
miehen vääntämää pizzaa, tosi rasvasta ja hyvää, varmaan puolikas pelti...

Iltapala:
teetä ja valkosuklaata

+ vedet ja vitskut
Mitä paskaa sä oikein syöt..luuletko tosiaan että sun iso perse näistä kapenee..hus hus narttu ylös perse ulos ja lenkille ja nussimistakin suositellaan, eikä huom pelkästään niin että mies nussii ja narttu selällään flekuna!!
Ollaan vaan ja nautitaan
silsis

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja silsis »

Eilen:

- pari ruislepiää kinkulla ja juustolla sekä vähäsokrusta jukurttia, mehua
- Lohenpala, riisiä, pari palaa leipää, laittikolaa
- pari palaa ruisleipää, raejuustopurkki, jukurttia ja banaani, mehua
- 200g jauhelihaa ja tummaa makaroonia, mehua
- kaksi isoa kanamunavoileipää ja mehua

Aika perussetti, en ollut eilen hereillä kuin 10 tuntia, joten en ehtinyt syömään enempää.
Geetzu

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:Mitä paskaa sä oikein syöt..
Narttu palaa ruotuun heti nyt!
Rouva Pupu

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Eilen:

Kaksi ruisleipää tomaatilla, salaatilla ja naudan paistilla.
Pari lusikallista kanakastiketta ja riisiä.
Hiukan colaa.

Tänään:

Vettä ja hieman colaa.

Ruokahalut olleet jo kauan missä lie.
Bliss

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tuntuu siltä, että mä en ole muuta tehnytkään tänään kuin syönyt. Katotaas...

-2 kuppia kahvia maidolla ja sokerilla, 2 palaa Täyshyvät-leipää kalkkunaleikkeellä, Polar15-juustolla ja kurkulla.
-Tonnikalapastasalaattia (joku teki sitä varsin reilusti eilen...) lautasellinen
-3 Lindtin suklaapalloa
-2 ja puol lusikallista viiliä (jäi yli pojan välipalalta)
-puolikas banaani
-2 klementiiniä
-2 pientä palaa jälkiuunileipää, teetä.


Ja ilta on vasta alussa............ :roll:
Sannnu

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Ja Hc syönnin tulokset

Aamulla: lautasellinen riispuuroa, kuppi kahvia.

Välipala: Bansku ja mandariini

Lounas: Pala tonnikalapizzaa salaattia jälkkärinä täytskäriä.

Iltapäivällä: Poppareita litra, 0,5 l colaa ja irtsareita.

Illemmalla: Lisää irtsareita.
Geetzu

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Keskiviikko

Aamu:
reilu lautasellinen Start-mysliä maustamattomalla jukulla (Alpro Soya), pari kuppia teetä hunajalla

Välipala:
pari Paussi-keksiä ja kuppi kahvia rasvattomalla mölöllä

Lounas:
lautasellinen tomaatti-sipuli-keittoa, 2 siivua fazun myslileipää kinkulla ja kurkulla, puol litraa piimää

Välipala:
pari haukkasua muksun jätti-isosta ompusta, pari pahaa luumua

Päivällinen:
200g ranskiksia, 5 kalkkunanakkia (5%, uh, mut nää on parhaita mitä koskaan missään ikinä), Saarioisten perunasalaattia lusikallinen, pepsimaxia lasillinen

Iltapala:
inkun cottage-raejuustoa taasen purkki
lasillinen valkkaria

+ vedet ja vitskut
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:Keskiviikko

Aamu:
reilu lautasellinen Start-mysliä maustamattomalla jukulla (Alpro Soya), pari kuppia teetä hunajalla

Välipala:
pari Paussi-keksiä ja kuppi kahvia rasvattomalla mölöllä

Lounas:
lautasellinen tomaatti-sipuli-keittoa, 2 siivua fazun myslileipää kinkulla ja kurkulla, puol litraa piimää

Välipala:
pari haukkasua muksun jätti-isosta ompusta, pari pahaa luumua

Päivällinen:
200g ranskiksia, 5 kalkkunanakkia (5%, uh, mut nää on parhaita mitä koskaan missään ikinä), Saarioisten perunasalaattia lusikallinen, pepsimaxia lasillinen

Iltapala:
inkun cottage-raejuustoa taasen purkki
lasillinen valkkaria

+ vedet ja vitskut
No niin nyt näyttää jo paremmalta!! Muuten IHAN ok paitsi että ne (myslit) ja ranskikset ei kuulu joukkoon. Ja missä on vihannekset ja marjat 300-400 grammaa/ päivä. Ja missä on vesi? Ja vitskuista et ei kandee ottaa välttämättä vitskuja illalla, muutoin kuin magnesium (lihaksiston ralaxantti mm). Ja nyt kandee ottaa extrana d-vitskuu (pimeys), ja tosi tärkeet on öljyt--kala,- pellavansiemen,- ym öljyt tietsä nivelet, hiukset ja voiskohan se voidella jopa vähän sitä pipruakin.

PanNaan narttu kuntoon..ja arvaa onko omani joutunut kanssa hiukan taistelee näiden juttujen kanssa, ja kun on skordari eli alkuun tosi itsepäinen, niin ei mitään alkuun uskonut. No en mä sille mitään tyrkyttänytkään mutta kun kysyi niin toki neuvoin, mutta aluksi sanoi että ei tota noin jne, joten sanoin mm. että ei se mitään syö vaan pastaa ja RASVASTA (kts. tuoteseloste ja JO TÄNÄÄN)!!! Myslii ja kaikkee sellasta kevyttä mutta älä tuu mulle puhuu laihiksista yms.

No aikaa se otti mutta "kiltti" tyttöhän se on, joten nyt se on ruodussa tälläkin osastolla, noin suurinpiirtein heh ja IHAN OK naitavassa kunnossa.

Muuten, vittu et säikäytit kun näin unta siitä sun nimisestä daamista josa joskus sullekin veistelin. Ja olin melkein 100% varma et nyt on varmaan laittanut mulle sähköpostii. Ja kun tulin sit tänne toimistolle ja katoin oman sähkärin ja eräs lähettäjä oli "sinä" niin vähän rupesi hikoiluttaa yms.

Sit avastin sen mesen ja katoin et mitä ihmettä tää meinaa ja sit tarkistin lähettäjän ja totesin että Gee hottentotti se olikin saatana. No ei vaan, se on parempi ettei enää meseile mulle.

Mutta nyt kyssäri kuuluukin että jos näin reakoittin tohon, niin olenko päässyt hänestä kokonaan ylitse. No niin tai näin niin voisinkohan lähtee hänen kanssaan joskus kaffelle jos ja kun se tilanne tulee et laittaa mulle mesee jne?
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:...
Sä olet kyllä KULTA! :D

Mut ei sun tartte mua neuvoa. Kotoota löytyy just tollanen möllikkä, joka aina yrittää kiltisti kertoa kun narttunsa ruokavalio on ihan skeida tai olematon. Se jopa on niin gay, että tekstarilla muistuttaa joskus töistään "otahan pari tippaa muksun d-vitamiinia, hani" ja tekee huonoina kausinani meille safkat valmiiks jääkaappiin. Hei mun ei (viel) tartte vahtia syömisiäni lihomisen pelossa vaan kato päin vastoin.* Joskus kuihdun hetkessä sellaseks, etten kehtaa tiukoissa vaatteissa lähtee ees ihmisten ilmoille. Rumaa kato. Ja toki mieskin huomioi kuihtumisen piparin kuivuudessa ja olemattomassa jaksamisessani. Näin meillä.

Mietinkin saitko postia. Älä lähe sen toisen kans mihinkään, kato skorde suuttuu ja oot jo vähän turhan vanha mies tonne pikkujoulumarkkinoille. Vähän taitais tehä mieli testata charmia mut hei anna olla. Ihan totta, sydämellä niinq.

* En silti haluu ahtaa itteeni pelkkää paskaa vaan yritän valita parempia vaihtoehtoja...
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:...
Hei mun ei (viel) tartte vahtia syömisiäni lihomisen pelossa vaan kato päin vastoin. Joskus kuihdun hetkessä sellaseks,

Mietinkin saitko postia. Älä lähe sen toisen kans mihinkään, kato skorde suuttuu ja oot jo vähän turhan vanha mies tonne pikkujoulumarkkinoille. Vähän taitais tehä mieli testata charmia mut hei anna olla. Ihan totta, sydämellä niinq.

No mä vähän kelasinkin että joko vähän ylipainoo tai jotain muuta koska ruokisvalio vähän hakusessa. Mun daami nimittäin on vähän samanlainen että ei meinaa syödä mitään koko-päivänä. Syö sitä fakin myslii ja sitten jonkun salaatin, mut ku se ei mee niin..pitää SYÖDÄ ja kunnolla niin kaikki hommat pelittää.

Muuten tuli eilen puhetta jos näkis mut jonkun toisen kanssa kaffella, niin kuulemma meidän juttu olis siinä heeehhhhehehe, joten en kait ole lähössä vaikka hänkin sanoo että kaksoset on mitä on.

Ja sitä samaa mäkin sanon mun daamille mun vanhuudesta että olen jo ehtoon puolella eikä mua nuoret naiset kattele enää ollenkaan, joten nou hätä kultsu!!

Muuten vielä skordesta sen verran että tilanteet on muuttunut ratkaisevasti meidän välillä. Eli nyt se onkin hän joka on mustis ja itse on tosi tarkka etten saisi mitään syytä epäillä häntä mistään (olen antanut Muutaman kerran pakkasta pienistä flirttailuista tms) peleistä. Ja tästä tykkään että olen päässyt tähän asemaan joten nyt voin hiukan häntä vaikka kiusia nam..no en paljoo..ja meidän kiusimiset on usein tällasia, tai siis mähän meillä lähinnä kiusii ja joka-päivä itseasiassa.

Esim. tänä-aamuna aamiaisella kun just olin haukkaamassa leipää, niin hän sanoo että älä älä ota kun sehän on se leipä homeessa. No olisin varmaan syönyt huomaamatta midn. No leivät roskiin ja uutta peliin ja jatkoin että jos sä olisit ollut haukkaamassa niin en olisi sanonut mitään heti ens alkuun, vaan olisin antanut vaan syödä puolet ja vasta sitten ilmoittanut kylmän viileesti

:twisted:
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Finnexin, Paussi-patukka, lautasellinen pikapuuroa, iso muki kahvia, kolme Fasu-palaa.

Paracetamol+C -poretabletti, Marianne-patukka (hyvää!), Fazerin Sininen -patukka, Geisha-patukka.

Kebab riisillä ja iso Pepsi Max

Kolme riviä Pandan maitosuklaata, jonkin verran kalkkunan rintafilettä.
Viimeksi muokannut Lolita, 02.11.2006 22:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

nannaa itämaista possua ja riisiä, salaattia, 2 lasia mehua ja leivänpala.

kotona vettä, kaksi palaa ruisleipää ja levy maitosuklaata

kohta on taas lähtö baariin...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
ninnithequeen

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tänään

Aamupala: 2 hapankorppua, toisessa keittokinkkusiivu, toisessa Polar5%-juustoa, kahvia

Välipala: Reilu siivu Kestileipää minilätalla, sipulilla, kurkulla, tomaatilla ja keittokinkulla

Lounas: puoli lautasellista lasagnea, vihreää salaattia

Välipala: pieni pala Kestileipää Polar5%-juustolla ja kurkulla, mukillinen kaupan tölkkiglögiä ja kourallinen minipiparkakkuja

Iltapala: jämät tytön lasagnesta, porkkana, ykkösolut saunan päälle.

Otan oikeuden syödä vielä leipäpalasen tai jotain, kun ainakin Lostin verran pitää valvoa ja voi vielä hiukoa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Clay »

Eilen (olikohan se nyt torstai..)

aamupäivällä: pari sataa grammaa irtonamuja

illalla: puuroa, n. 2 dl kaurahiutalieta ja ½ dl vehnäleseitä, kuppi Pauligin Keniaa, viipale taatelikakkua

yöllä: puol pussia kylmiä broilerpyöryköitä sinapin kera, puol levyä Maraboun tummaa suklaata 70%, kuppi kamomillateetä
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Eilen:

-puol paistinpannullista makaronipatahässäkkää
-pussi sipsejä
-paketti Ämeriikankeksejä
-mooonta lasillista sitä vitamiinimehua
-2 ruisleivänsiivua Oivariinilla ja Edamilla
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
ninnithequeen

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eilen

aamupala: kahvia, reilu pala Kestileipää mini-lätalla ja keittokinkulla.

välipala: pieni pala Kestileipää Polar5%-juustolla ja kurkulla

Lounas: lautasellinen kalakeittoa, iso pala Kestileipää mini-lätalla ja keittokinkulla, lasi maitoa

välipala: taas sitä perkeleen Kestileipää Polar5%-juustolla ja kurkulla.

Iltapala: ykkösolut ja 24 cl punaviiniä, kourallinen Fetajuustoa, omena.
Geetzu

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hankalaa. Ei voi muistaa perjantaita ja lauantaita, mut eilisen sentäs:

Sunnuntai

2 kuppia kahvia kermalla
4 kuppia teetä hunajalla
2 fazerina-patukkaa

Vitskut unohtu ja e-pillerikin muistu vuorokauden myöhässä.
Tämä päivä alkanut jo paremmin, jatkoa huomenna rakkaat lukijat!
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Lihakeitto + leipää + mehu + maito

Ostin 700 g karkkia. :oops:
Tavoite on, ettei kaikki mene tänään...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
selika

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 14:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
selika

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 14:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eilinen meni just niin vituilleen kuin vaan voi:

Hampurilainen, lautasellinen ranskalaisia, Smurffi-limu, 400 g irtokarkkeja, melkein puoli pakettia lakritsijäätelöä.

Osaan mä syyä makeetakin, näköjään :oops:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Eilinen meni just niin vituilleen kuin vaan voi:

Hampurilainen, lautasellinen ranskalaisia, Smurffi-limu, 400 g irtokarkkeja, melkein puoli pakettia lakritsijäätelöä.

Osaan mä syyä makeetakin, näköjään :oops:

MÄ söin eilen ensinnäkin hampparin sitten pötin ranskiksii jonkun murffilimskan kaa alas. Sit mä popsin ystäväni ostamat 394 grammaa irtonameja ja eiköhän illalla maata mennessä liuennut kurkusta vielä lakupellein jädeä.

Sen mä illalla tyttökaverini kans totesin että me ollaan aikamoisii karamellikallei joskus.

Okei okei ninni, älä lyö, hiukan hyymöriä pyttyyn!

Auttaisko tää asiaa: :boohoo:
Vastaa Viestiin