Vähiten epämieluisa asuinpaikka

Yleinen lätinä jä kitinä

Vähiten vastenmielinen naapuri:

Juoppo/juopporemmi
1
3%
Lapsiperhe
11
31%
Etnisen vähemmistön edustajat/Afrikka
1
3%
Etnisen vähemmistön edustajat/Muu maailma
2
6%
Bilehile nuoripari
5
14%
Yliherkkä hyväkuuloinen vanhus
1
3%
kyttääjät.net
2
6%
Omat vanhemmat
1
3%
Anoppi ja/tai Appi
1
3%
Työtön heteromies
8
23%
Tuulenpuuska
2
6%
 
Ääniä yhteensä: 35

hermine

Re: Vähiten epämieluisa asuinpaikka

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mä vastasin tasapuolisuuden vuoksi etniset vähemmistöt afrikka, mutta siis yleisesti etninen vähemmistö on noista se vähiten paha vaihtoehto, tässä noita asuu paljon ja eipä oo ollut häiriötä. Toinen olis ehkä omat vanhemmat, niin tulisi useammin nähtyä. Kyttääjän naapurissa eläminen voisi tietyllä tavalla olla huvittavaakin, ei kyllä oo kokemusta.

Tähän mennessä huonoimmat kokemukset juopoista, työttömistä heteromiehistä ja lapsiperheistä. Lapsiperhe on mulle melkein yhtä epätoivottu naapuri kuin juopot, terve lapsi pitää aina meteliä ja sairas vielä enemmän mutta siitä ei samallalailla voi valittaa kuin jostain juoppojen örveltämisestä kun se on niitä elämän ääniä mitä on pakko vaan kestää. Ja juopot ei valita vaikka meluaisi itsekin, mutta ei lapsiperheen naapurissa voi pikkutunneille kestäviä bileitä pitää. Tietty jos itsellä olis lapsia, sitten lapsiperhe taas olisi toivotuin naapurivaihtoehto.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vähiten epämieluisa asuinpaikka

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

[quote="hermine"]Mä vastasin tasapuolisuuden vuoksi etniset

Hermine tuntuu rehelliseltä, mutta VASTATKAA NYT IHMEESSÄ?

Mitä eroa on työssäkäyvällä tai työttömällä tai heterolla tai homolla NAAPURUUDEN kannalta?

En mä oo koskaan ajatellutkaan.

Sen ymmärrän, et lapsiperheet haluaa lapselleen toverin ja sen myötä lapsiperheen, mutta miksi lapsiperhettä muu naapuri haluaisi. Onhan siinä ulkopuolista turhaa huutoa, ainakin mahdollisuus. Toisaalta lapset ovat kyylä kivoja ja avoimia, miksei!!!
Pääasia että ei ole häirintää ja juoppoja ja väkivaltaa ja niitä luonnonlapsia...huh

MUT PLEASE, NYT KERTOKAA mikä ihme tuo työtön hetero tai homo tai työllinen eroaa toisistaan?? Ikäänkuin vastauksissa olisi jotain järkevää ajateltukin.

haluaisi tietää..

Itse on täysin harmiton naapuri, uskoakseni...

Työssäkäyvä heteromies...

Kyl mun kannaltani mikä tahansa homomies olisi hieman ainakin rasittava, esim. hississä...mut hetero???

Mikseivät kaikki muut siis valitse TIETYSTI yksinäistä ketä tahansa siistiä , siis tässä tapauksessa työtöntä heteroa kuin ne joilla on oma lehmä ojassa eli haluavat pennulleen kaveria??
Korjaan lapselleen...

Arska
On lapsi itsekin, äiti asuu lähellä! :roll:
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Vähiten epämieluisa asuinpaikka

Viesti Kirjoittaja Clay »

safi kirjoitti:
JoeB kirjoitti:En juurikaan tieda tai tahdo tietaa naapureistani
Aika hassua, ettei halua tietää naapureistaan mitään, mutta ilmeisesti aika yleistä kaupugissa asuttaessa. Lisää mielestäni huomattavasti asumisviihtyvyyttä, kun voi turista joutavia naapureidensa kanssa pihalle samaan aikaan sattuessaan tai käydä vaikka juomassa kupposen kahvia samassa pöydässä.
Naapurien takia kerrostaloasunnot maksaa vähemmän kuin vastaava omakotitalo.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Vähiten epämieluisa asuinpaikka

Viesti Kirjoittaja JoeB »

safi kirjoitti:
JoeB kirjoitti:En juurikaan tieda tai tahdo tietaa naapureistani
Aika hassua, ettei halua tietää naapureistaan mitään, mutta ilmeisesti aika yleistä kaupugissa asuttaessa. Lisää mielestäni huomattavasti asumisviihtyvyyttä, kun voi turista joutavia naapureidensa kanssa pihalle samaan aikaan sattuessaan tai käydä vaikka juomassa kupposen kahvia samassa pöydässä.
'En tahdo tietää' oli ehkä turhan jyrkkä sanonta, 'ei pätkääkään kiinnosta' olisi parempi muotoilu.

Kyllä minä naapureiden kanssa mielelläni juttelen jos satutaan samaan aikaan olemaan ulkona, ei siinä mitään kummempia ongelmia ole. Se on kuitenkin sellaista perussosiaalista kanssakäyntiä ihmisten kanssa eikä se tarkoita että minua kiinnostaisi varsinaisesti naapurin asiat sen kummemmin (usein käy niin että unohdan 90% keskustelusta puolen tunnin kuluessa).
On erittäin harvinaista että jonkun toisen asiat minua kiinnostaisivat, varsinkaan siten että näkisin erikseen vaivaa sen tiedon saamiseksi. Perus-sosiaalista kanssakäyntä voi hyvin harrastaa vaikka ei toisesta tiedä juurikaan mitään. Jos sitten perus-sosiaalisen keskustelun perusteella herää mielenkiinto niin mikäs siinä, yleensä ei niin käy, mutta ei se kuitenkaan tarkoita että siihen käytetty sosiaalinen hetki olisi turha.
Vastaa Viestiin