TIlastoikaamme TIistain TIivistetyt TIlanneTIedot TIlattuina

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: TIlastoikaamme TIistain TIivistetyt TIlanneTIedot TIlattuina

Viesti Kirjoittaja slam »

Sain saunottua ja pesin pöntön myös linnashampoolla.

Vittan, kun nyt jaksaa nousta mieleen se yksi viimoinen nokian kottori puurtaja. Olin yhden rullakon kanssa käytävässä ja edessä oli toinen mies toisen rullakon kanssa ja en tajunnut, että takana jutteleva nainen haluaa mennä minusta ohitseni.

Muija jutteli aikansa ja lopetettuaan puhumisen kaverinsa kopin edessä. Alkoi HETI saakelin moinen mätkätys, että "etkö sä nyt vittu tajua vetää sitä taaksepäin sitä kärryä, että pääsen ohitse..." Tuli siitä lievä trauma ja katselin entistä tarkemmin ympärilleni peloissani, että mistä ihmisiä tulloo... Yllättäen puun takaa ruvetaan huutamaan, kun rynnin eteenpäin... niin ihmeissäänhän sitä sai olla.

Kyseinen ihminen halusi myös, että joku asentaa hänen näppäimistönsä yms. paikoilleen, koska siinä menee 20 minuuttia ja on niin kiire... Pakenin kauaksi... En tiedä otin tietysti turhan liikaa itseeni räyhäämisestä... hiljaa olin tietysti ja nopsaa väistin. Noh, onneksi ei sattunut useampia kohdalle, mutta enköhän mie sitä samaista emäntää pelkää lopun aikaa, mitä siellä laitoksessa vierailen...

Pari muuta on suloisesti kiitellyt, vaikka en uskoisi, että paskaisen rähmeisen olemukseni näkeminen hygieenisessä toimistossa tuskin on kovin kiitollinen tapahtuma.

Näitä tällä kertaa.
slam

Re: TIlastoikaamme TIistain TIivistetyt TIlanneTIedot TIlattuina

Viesti Kirjoittaja slam »

Vanhemmat ja vanhempi veli ovat täällä. Tyttömyyskorvausta varten pitäisi muka tietää viime vuoden tuloja ja niistä ei ole kuitteja jäljellä. Jos korvausta maksetaan työmarkkinatukena silloin vanhoja tilitietoja ei tarvita...


200-300 sataa sieltä saattaisi rahhoo saada... ja melkeinpä itse luovuttaisin tappelemisen noiden papereiden kanssa, mutta, mutta...

Lakana pitää vaihtaa ja sellaista :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TIlastoikaamme TIistain TIivistetyt TIlanneTIedot TIlattuina

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Päivän ainut ilouutinen oli, että olen onnistunut saamaan neljä kiloa lisää viikonloppuna siansyönnilla. Taas riisitaautisen rajan yläpuolella.

Mutta kun kaikki alkoi menemään päin mäntyä niin meni sitten kunnolla. Ensiksi löin kyynärpään kunnolla. Sitten salilla ei onnistunut oikein mikään, penkistäkin tuli semmoista runkkua että jos siinä olisi ollut akka päällä niin olisi saanut kunnon kyydit. Yksikään sarja ei mennyt kunnolla läpi.

Kaupasta oli myyty kaikki alennuspaidat vaikka niitä oli eilen vielä pitkä tangollinen.

Nyt kyynärpää on musta, jäykkä ja pirun kipeä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
slam

Re: TIlastoikaamme TIistain TIivistetyt TIlanneTIedot TIlattuina

Viesti Kirjoittaja slam »

Miinaharavan ratkaisuun meni 597sekunttia... nautiskelin peliä. Lopussa joutui päättelemään miinojen lukumäärän mukaan ja napsui ne myös hyvin kohdilleen. Selkeet arvaustilanteet rassaa miina haravassa. :lol:
slam

Re: TIlastoikaamme TIistain TIivistetyt TIlanneTIedot TIlattuina

Viesti Kirjoittaja slam »

öitä. jaksellaan.

painun yläpuolellani olevaan pehmustettuun leposijaan, josta ei olisi niin väliä koskaan enää noustakkaan aamulla paskaduuniin, mutta nousen, kait kuitenkin...
MadameDeMeloni

Re: TIlastoikaamme TIistain TIivistetyt TIlanneTIedot TIlattuina

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Taas se iski se outo kohtaus. Nyt on olkkarikin myllätty kuntoon! Saaks tähän aikaan vielä imuroida? Vituttaa sukanpohjiin tarttuva styrox-muru. Takakaiuttimet pitäis jotenkin kiinnittää seinään. Help, anyone?
CandyMan

Re: TIlastoikaamme TIistain TIivistetyt TIlanneTIedot TIlattuina

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

MadameDeMeloni kirjoitti:Taas se iski se outo kohtaus. Nyt on olkkarikin myllätty kuntoon! Saaks tähän aikaan vielä imuroida? Vituttaa sukanpohjiin tarttuva styrox-muru. Takakaiuttimet pitäis jotenkin kiinnittää seinään. Help, anyone?
Jos siivoat samaan syssyyn mun kämppäni, niin itsa deal.
MadameDeMeloni

Re: TIlastoikaamme TIistain TIivistetyt TIlanneTIedot TIlattuina

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

CandyMan kirjoitti:Jos siivoat samaan syssyyn mun kämppäni, niin itsa deal.
Deal!
CandyMan

Re: TIlastoikaamme TIistain TIivistetyt TIlanneTIedot TIlattuina

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Venaa viikko, mun pitää ensin vähän siivota ennenkuin kehtaan kutsua naista kylään...
MadameDeMeloni

Re: TIlastoikaamme TIistain TIivistetyt TIlanneTIedot TIlattuina

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

CandyMan kirjoitti:Venaa viikko, mun pitää ensin vähän siivota ennenkuin kehtaan kutsua naista kylään...
Ei ehdi! Tai no ok, torstaina tuun jos tuun! :P
SaintJohnPerse

Re: TIlastoikaamme TIistain TIivistetyt TIlanneTIedot TIlattuina

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Vittu! Mun parin viikon takaisen vesivahingon takia kylppäri, keittiö, eteinen ja ehkä makuuhuone joudutaan repimään auki.. Ja tämän jälkeen on ne kuivatukset... Vitun jees! Näitä pikkuvastoin käymisiä on kyllä taas riittänyt. Ei oikein jaksaisi enään edes nauraa niille...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: TIlastoikaamme TIistain TIivistetyt TIlanneTIedot TIlattuina

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Lunta ja räntää tullu ku viimistä päivää.
Aikas vittumainen keli ajella... Toivottavasti tässä muutamassa tunnissa rauhottuis tuo keli.

Jotenki ohi on tää päivä menny. Shoppailin Carcassonneen lisäosan ja koeajettukki on jo. Hirvittävä peli...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TIlastoikaamme TIistain TIivistetyt TIlanneTIedot TIlattuina

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:Lunta ja räntää tullu ku viimistä päivää.
Aikas vittumainen keli ajella... Toivottavasti tässä muutamassa tunnissa rauhottuis tuo keli.

Jotenki ohi on tää päivä menny. Shoppailin Carcassonneen lisäosan ja koeajettukki on jo. Hirvittävä peli...
Eipä ole tullut. Yhtään lunta eikä räntää. Eikä oo viimeinen päivä?

Nyt ei autoArska jummarra mikä Carcassone on? Jokin tukki? Siis koeajo-tukki?

Vai hirvi siis?

Terveiset mustis! Älä välitä, Arska vain on levoton kun huomaa kaverinsa kärsivän jossain aarnioalueilla sivistyksen tuolla puolen.

Otapa huumorilla ja niinhän tuo mustis aina ottaa?

Ookkona muuten joutunna olemaana mustis nyt Raksun takia?

Ai nukkumaanko käskisit! Menen heti! Ja näen oikein virallisia unia. Ei mitään tissejä eikä sääriä vaan puhdasta byrokratia hallintoa ja tympeitä virastoilmeitä.YEAH.

Jos Stadinarskakin muuttaisi Savoon. Mitä siitäkin tulisi? Räjähdys kai? :roll:
Vastaa Viestiin