Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Aito_Johanna

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

ninnithequeen kirjoitti:Pelottavaa, että Jeesus-kanava näkyi. Tuleekohan lähetys suoraan from heaven :shock:
Mulla ei jostain syystä ole Jeesus-kanava näkynyt enää pitkään aikaan. Kanavalla 14, jolla se ennen näkyi, näkyy nyt yhdeksän ruudun ruudukko, jonka jokaisessa ruudussa pyörii yhtä aikaa eri tv-kanava (Nelonen, SubTv, MTV yms). Ääntä ei kuulu.
Luulin, että koko Jeesus-kanava on lakkautettu. :shock:
Tarkoittaako tämä, että Jumala on minut hyljännyt vai että olen saanut usean kanavan yhtä aikaa seuraamisen armolahjan?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tänään vituttaa työkaveri joka kiikuttaa mun pöydälle jollakin tekosyyllä kaiken, jota ei itse viitsi/halua/jaksa tehdä ja toinen työkaveri, jonka on yli-innokkaana pakko soittaa sekä asiakkaalle että asiakkaan työnantajalle kertoakseen miten homma tullaan hoitamaan (minun toimestani) ennenkuin olen itse koko halvatun tapaukseen ehtinyt koskeakaan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
SingleMalt

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Lilo kirjoitti:Tänään vituttaa työkaveri joka kiikuttaa mun pöydälle jollakin tekosyyllä kaiken, jota ei itse viitsi/halua/jaksa tehdä ja toinen työkaveri, jonka on yli-innokkaana pakko soittaa sekä asiakkaalle että asiakkaan työnantajalle kertoakseen miten homma tullaan hoitamaan (minun toimestani) ennenkuin olen itse koko halvatun tapaukseen ehtinyt koskeakaan.

Työkaverisi kuulostaa luontaiselta projektipäälliköltä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

SingleMalt kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Tänään vituttaa työkaveri joka kiikuttaa mun pöydälle jollakin tekosyyllä kaiken, jota ei itse viitsi/halua/jaksa tehdä ja toinen työkaveri, jonka on yli-innokkaana pakko soittaa sekä asiakkaalle että asiakkaan työnantajalle kertoakseen miten homma tullaan hoitamaan (minun toimestani) ennenkuin olen itse koko halvatun tapaukseen ehtinyt koskeakaan.
Työkaverisi kuulostaa luontaiselta projektipäälliköltä.
Vielä sellaiselta, joka tituleeraa itseään Project Manageriksi tai Systems Executiveksi tai Generic Analysistiksi tai muuksi hienolta kuulostavaksi sanaksi.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mylwin kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:
Työkaverisi kuulostaa luontaiselta projektipäälliköltä.
Vielä sellaiselta, joka tituleeraa itseään Project Manageriksi tai Systems Executiveksi tai Generic Analysistiksi tai muuksi hienolta kuulostavaksi sanaksi.
Onneksi mummeli on siihen liian vanha. Sama tätsy myös kyttää kaikkia työkavereitaan ja suuttuu vähintään pari kertaa vuodessa kuukausiksi kerrallaan olemattomista syistä. Seuraavan kerran kun tantta yrittää kiikuttaa mulle papereita joiden en katso itselleni kuuluvan, taidan syöttää ne rouvalle ilman mausteita.
(Mua ei haittaa vaikka suuttuisikin koko loppuajaksi, ei tätä työtä niin kauan olla tekemässä.)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Lilo kirjoitti: Onneksi mummeli on siihen liian vanha. Sama tätsy myös kyttää kaikkia työkavereitaan ja suuttuu vähintään pari kertaa vuodessa kuukausiksi kerrallaan olemattomista syistä. Seuraavan kerran kun tantta yrittää kiikuttaa mulle papereita joiden en katso itselleni kuuluvan, taidan syöttää ne rouvalle ilman mausteita.
Meillä laitetaan idioottimaiset loma-anomukset ja muut tärkeät paperit faksilla esikuntaan. (=silppuri)
(Mua ei haittaa vaikka suuttuisikin koko loppuajaksi, ei tätä työtä niin kauan olla tekemässä.)
Teidän firman yritysstrategiaan ei kuulu elinikäinen sitoutuminen yhteisiin tavoitteisiin? Kuinka vulgaaria!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
CoqAuVin
Kitinä paheena
Viestit: 34
Liittynyt: 27.05.2006 2:49
Paikkakunta: Helsing-&Tammerfors

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja CoqAuVin »

Vittu kun vituttaa.
Ihmettelin kun syksy on näinkin pitkällä ja vitutus on pysyny poissa, mutta täällähän se on taas, saatana. Itsesäälivitutusta, terveydentilavitutusta, deadlinevitutusta. Vittu mä en kelpaa kellee-vitutusta. Hommaan kissoja saatana, niin voin kuolla täällä vanhanapiikana ja sit ne kissat voi ensin syödä mut ja sit muumioitua tänne mun kanssa. Vitun hienoo, ja ainaki on jotain mitä odottaa.
-Rooninen Kymantikko-
imbesiili

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Leikkasin tänään sipulia ja leikkasin samalla peukaloni irti. Laastari haittaa näppäryyttä. Aiheuttaa vitutusta.
BettyB.

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

CoqAuVin kirjoitti:Vittu kun vituttaa.
Ihmettelin kun syksy on näinkin pitkällä ja vitutus on pysyny poissa, mutta täällähän se on taas, saatana. Itsesäälivitutusta, terveydentilavitutusta, deadlinevitutusta. Vittu mä en kelpaa kellee-vitutusta. Hommaan kissoja saatana, niin voin kuolla täällä vanhanapiikana ja sit ne kissat voi ensin syödä mut ja sit muumioitua tänne mun kanssa. Vitun hienoo, ja ainaki on jotain mitä odottaa.
Pakko soitella komppikitaraa. Jotenkin aika lohdullista etten ole vitutukseni kanssa yksin :]

Lisäksi mua vituttaa mun 67-vuotias faija, joka lähtee taas vaihteeksi reiluksi 3 viikoksi Thaimaahan "golfaamaan" jättäen mutsin yksin huolehtimaan ison pihan lumitöistä ym. Eikä siitä lumilingosta ole mitään iloa kun ei mutsi jaksa sitä työntää! Ja lisäksi se kakkapää kehtaa kertoa asiasta n. 3 vrk ennen lähtöä, eikä puhettakaan että mutsia sinne mukaan otettaisi. Ei sillä että se lähtisikään. Vituttaa vaan silti miten aikuinen, vanha äijä voikin olla noin itsekäs ja vituttaa se ettei mutsi anna sille monoa perseelle! Jotankin taas ymmärrän mutsia kun se mulle kerran viikossa toitottaa että älä tyttö hyvä ikinä ota miestä! No ei pelkoa, eipä oo tarjollakaan... V*ttu!

Onneks saan edes sen auton.
Kristus

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kristus »

BettyB. kirjoitti:Lisäksi mua vituttaa mun 67-vuotias faija, joka lähtee taas vaihteeksi reiluksi 3 viikoksi Thaimaahan "golfaamaan" jättäen mutsin yksin huolehtimaan ison pihan lumitöistä ym.
Eikös Thaimaahan suuntautuva golfloma pelkästään miesporukassa ole "hmmmm, ahaaaa, jaajaa, kaskas" -listan kärkisijoilla.

Jos oma isäni lähtisi yksin golfaamaan Thaimaahan, tuskin pystyisin taistelemaan epäilyksiäni vastaan. Saattaa olla, että keskusteluyhteytemme muuttuisi vieläkin heikommaksi.

Joulun tullen tihentyvät väärien sukulaisten yhteydenotot ja erityisesti niiden tehokas välttely tuottavat alati kasvavaa päänpäivaa, ehkä jopa vitutusta.
BettyB.

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kristus kirjoitti:Eikös Thaimaahan suuntautuva golfloma pelkästään miesporukassa ole "hmmmm, ahaaaa, jaajaa, kaskas" -listan kärkisijoilla.
Daa! Siksi se onkin "golfmatka" eikä golfmatka. Ei tässä nyt ekaa kertaa olla pappia kyydissä...
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

imbesiili kirjoitti:Leikkasin tänään sipulia ja leikkasin samalla peukaloni irti. Laastari haittaa näppäryyttä. Aiheuttaa vitutusta.
Saivatko ne sairaalassa peukalon takaisin vai puuttuuko sinulta nyt yksi?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Kristus

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kristus »

BettyB. kirjoitti:Daa! Siksi se onkin "golfmatka" eikä golfmatka. Ei tässä nyt ekaa kertaa olla pappia kyydissä...
Puistatus. Voimia. Huumorintajua.
feliformia

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Kolmatta päivää himassa pahoinvoinnin kourissa. Seinät kaatuvat päälle. Talipää pomoni jo eilen soitteli, että täällä on kuule kaikki asiat ihan sekaisin ilman sua enkä ole saanut noita raportteja tehtyä ja sun sähköposti on varmaan aivan tukossa... Great, kiitos kovasti - halusinkin vielä lisää stressiä.

Tänään olisi pitänyt mennä talon ulkopuolelle pitämään koulutusta. Vituttaa sekin, kun tämäkin oli niin samperin hankala sopia, kun aikataulut eivät koskaan tunnu mätsäävän. Vituttaa.
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

feliformia kirjoitti:Kolmatta päivää himassa pahoinvoinnin kourissa.
Pahoinvointi voi pahimmimllaan kestää kokonaista 9 kuukautta... :wink:


Äh. Huono vitsi.
feliformia

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja feliformia »

^Siitä ei toivottavasti ole kyse :shock:

Unohdin raportoida että vituttaa myös se, että leikkasin eilen etutukkani liian lyhyeksi ja vinoon. Näytän tarhaikäiseltä. Taidan alkaa pitämään saparoita.
imbesiili

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

RolloTomasi kirjoitti:Saivatko ne sairaalassa peukalon takaisin vai puuttuuko sinulta nyt yksi?
No ei se nyt ihan noin paha ole, mutta peukalon kärjen kulmasta puuttuu millimetri.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

imbesiili kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Saivatko ne sairaalassa peukalon takaisin vai puuttuuko sinulta nyt yksi?
No ei se nyt ihan noin paha ole, mutta peukalon kärjen kulmasta puuttuu millimetri.
parempi niin...
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
SingleMalt

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Tuo meidän hikinen läski, joka haisee kuin rankkitynnyri. Saatana että voi olla kuvottava mätisäkki. Erehdyin menemään vessaan jannun jälkeen ja meinasi oksa lähteä hajusta. Lisäksi kaveri oli vielä kussut pitkin lattioita, kun ei taida prinssinnakilla olla kovin helppoa tähtäillä läskien takaa.

Mikä ihme saa ihmisen päästämään itsensä moiseen kuntoon? Oksetus.
feliformia

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja feliformia »

^Sellainen tosi läski tyyppi tulee monesti samalla sporalla Pasilaan ja siitä sitten samalla junalla Espooseen... olen oppinut menemään mahdollisimman kauas äijästä istumaan, koska vaikka näyttääkin, että hänellä on puhtaat hiukset ja vaatteet, on hienhaju täysin sietämätön.
slam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja slam »

Vituttaa aika rankasti. Liikunta maittaisi jossakin muodossa. Uinti tai avantouinti... wad ever. boring ja pää kipeä. voisi kofeiinia myös koittaa :P
SingleMalt

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

feliformia kirjoitti:^Sellainen tosi läski tyyppi tulee monesti samalla sporalla Pasilaan ja siitä sitten samalla junalla Espooseen..
No tää asuu vallilassa ja on duunissa espoossa. Mahtaneeko olla sama paskakasa kyseessä..
feliformia

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja feliformia »

SingleMalt kirjoitti: No tää asuu vallilassa ja on duunissa espoossa. Mahtaneeko olla sama paskakasa kyseessä..
Ei epäilystäkään etteikö olisi.
SingleMalt

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

feliformia kirjoitti:Ei epäilystäkään etteikö olisi.
Saat satasen jos pudotat sen junasta huomenaamulla :P
feliformia

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja feliformia »

^En mie ihan niin vahva taida olla vielä :o
Vastaa Viestiin