Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ComeBack

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

SaintJohnPerse kirjoitti:Vituttaa, kun ei tiedä missä sitä viettää seuraavan ja sitä seuraavan yön. Lisäksi vituttaa, kun tällä hetkellä on sellainen opiskelujutun tekeminen kesken, jota varten tarvitsisi omaa rauhaa´, niin eihän se oikein onnistu, kun toisen nurkissa joutuu asumaan.
Jos tuntisin sut paremmin, tarjoaisin sulle vierassänkyäni. Mutta olen rasittava emäntä. Menen nukkumaan viimeistään klo 22 illalla ja herään klo 5 aamulla ihan sairaan pirteänä. Joten vituttaisi sekin sua.
ComeBack

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

SingleMalt kirjoitti:
silsis kirjoitti:Numba :shock:
Turpa kii kyttä ja ime pamppua.
*kostuu* Pojat pojat...
SaintJohnPerse

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

ComeBack kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Vituttaa, kun ei tiedä missä sitä viettää seuraavan ja sitä seuraavan yön. Lisäksi vituttaa, kun tällä hetkellä on sellainen opiskelujutun tekeminen kesken, jota varten tarvitsisi omaa rauhaa´, niin eihän se oikein onnistu, kun toisen nurkissa joutuu asumaan.
Jos tuntisin sut paremmin, tarjoaisin sulle vierassänkyäni. Mutta olen rasittava emäntä. Menen nukkumaan viimeistään klo 22 illalla ja herään klo 5 aamulla ihan sairaan pirteänä. Joten vituttaisi sekin sua.
Vuorokausirytmimme eivät oikein kohtaa. Meistä ei siis voi tulla paria :)
Rouva Pupu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vahvistin naksuu (ilmeisesti kiinni, päälle, kiinni etc. tjmv.), ei tämä kai voi tarkoittaa muutakuin hajoamista?
CandyMan

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Jaa Finnkinolla tuntuu olleen jotkut Hullut Päivät (SuperPäivät), jos serveri on alhaalla väestöryntäyksen takia. Ainakin eilen ja toissapäivänä itse Tennari tuntui olevan ihan kaaoksessa kun halusin ostaa lippuja Marie Antoinetteen. Jonotin kassalle varmaan 25 min (mukana mahdollisesti +10min liioitteluvaraa).

Leffa ei sitten ollutkaan kovin kummoinen, mutta enpä myöskään odottanut siltä paljoa.
ComeBack

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

SaintJohnPerse kirjoitti:
ComeBack kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Vituttaa, kun ei tiedä missä sitä viettää seuraavan ja sitä seuraavan yön. Lisäksi vituttaa, kun tällä hetkellä on sellainen opiskelujutun tekeminen kesken, jota varten tarvitsisi omaa rauhaa´, niin eihän se oikein onnistu, kun toisen nurkissa joutuu asumaan.
Jos tuntisin sut paremmin, tarjoaisin sulle vierassänkyäni. Mutta olen rasittava emäntä. Menen nukkumaan viimeistään klo 22 illalla ja herään klo 5 aamulla ihan sairaan pirteänä. Joten vituttaisi sekin sua.
Vuorokausirytmimme eivät oikein kohtaa. Meistä ei siis voi tulla paria :)
Muru, mä en sovi yhteen kenenkään kanssa=liian vanha narttu ja liian paljon omia omituisia tapoja.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja brona »

Vituttaa kympillä vieläkin. Kävin tiistaina Pasilassa virallisessa kuulustelussa ja herra poliisi ilmoittaa mulle, etä onkohan tää nyt ihan totta, kun kuulostaa niin uskomattomalta. Siis ei se, että mua on hakattu vasaralla vaan se, ettei mulla ole enempää vammoja. Kuten kaverini asian ilmaisi: olis taas pitänyt tulla ruumis, että olis uskottava uhri. Kiitos tästä herkästä kommentista, herra poliisi ja haista vittu!!!!
...
huima

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Vituttaa että kävelin Comebeck-nartun provoilumiinaan.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti:Vituttaa että kävelin Comebeck-nartun provoilumiinaan.
Hah, unohdit taas sen kultaisen säännön... :D Taitaa olla orastavaa dementiaa...?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Mulli75

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

brona kirjoitti:Vituttaa kympillä vieläkin. Kävin tiistaina Pasilassa virallisessa kuulustelussa ja herra poliisi ilmoittaa mulle, etä onkohan tää nyt ihan totta, kun kuulostaa niin uskomattomalta. Siis ei se, että mua on hakattu vasaralla vaan se, ettei mulla ole enempää vammoja. Kuten kaverini asian ilmaisi: olis taas pitänyt tulla ruumis, että olis uskottava uhri. Kiitos tästä herkästä kommentista, herra poliisi ja haista vittu!!!!
Tuota samaa kysyttiin kaveriltani joka yritettiin ryöstää.
Kaverilla oli lääkärintodistus ja sen verran ruhjeita että selvästi näki tappelleen. Poliisi oli kuulemma kysynyt kaverilta miksi sulla sitten on vähemmän vammoja kuin ryöstäjällä. Kuuluu näköjään poliisin vakiokysymyksiin nuo vähättelevät kysymykset.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Mulli75 kirjoitti:
brona kirjoitti: Kuten kaverini asian ilmaisi: olis taas pitänyt tulla ruumis, että olis uskottava uhri. Kiitos tästä herkästä kommentista, herra poliisi ja haista vittu!!!!
Kuuluu näköjään poliisin vakiokysymyksiin nuo vähättelevät kysymykset.
Sitten voitte arvailla kuinka vaikeaa on saada virkavalta innostumaan kolleegoidensa aiheuttamista wammoista,tai siis anteeksi,asiakkaan kompuroinnnista portaissa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
BettyB.

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Noniin, alkoi sitten heti aamutuimaan vituttamaan kun omaa "mokaa" hierotaan suoraan päin naamaa! Thanks, mutta on asioita joita mä en ehkä haluaisi tietää kun en pääse niistä osalliseksi! V*ttu!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vaola kirjoitti:En edes muista, koska olisin viimeksi ollut näin vittuuntunut. Vittu mä en koskaan enää järjestä yhtään mitään, koska aina menee joku pilalle.
Otan osaa ja ymmärrän vitutuksen. Mut hei, ajan kanssa koko juttu jo naurattaa ja ajattelet vaan että olipahan omalla tavallaan ikimuistoiset synttärit...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
millivanilli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Vituttaa, kun tekee mieli tupakkaa.. silleen isosti. AAARGHT!! Onhan tässä tullut oltua jo pari kuukautta ilman. Koska nämä halut/himot menee ohi?
SingleMalt

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

millivanilli kirjoitti:. Koska nämä halut/himot menee ohi?
Kun on 1½ metriä multaa päällä.
millivanilli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

SingleMalt kirjoitti:Kun on 1½ metriä multaa päällä.
NOUUUUUU!!!! miksi ylipäätänsä ikinä edes aloitin tupakoinnin? *läpsii itseään*
BettyB.

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Luettuani viimeisimpiä viestejäni, tajusin että mulla taitaa olla nyt se paljon puhuttu kolmenkympinkriisi. Itsetuhoista käyttäytymistä, impulssiostoksia, holtitonta alkoholinkäyttöä ja näyttämisenhalua. Voi hiivatti!
millivanilli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

No voi lempo!!
Mikäs sen kivempaa kuin näpytellä budjettia puoli tuntia ja sitten huomata tehneensä oikein kivan systemaattisen virheen.. kaikki uusiksi. Nice.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Nyt vaivaa morkkis ja häpeä. Olen teineilevä, herutteleva ja hieman lutkahtava tuurijuoppo, joka kaatelee tuopit pöydälle ja harrastaa huonoa seksiä varatujen miesten kanssa...


Nopeasti tupakkaa ja suklaata.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Razormaid kirjoitti:Olen teineilevä, herutteleva ja hieman lutkahtava tuurijuoppo, joka kaatelee tuopit pöydälle ja harrastaa huonoa seksiä varatujen miesten kanssa...

Nopeasti tupakkaa ja suklaata.
Sä olet mun inkarnaatio, odotapas vaan mitä on vielä edessä! :h:

Oikeesti, kohta sä olet vanha ja väsynyt, eikä sit enää jaksa tollalailla. Nauti kun vielä voit.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kysy vaan, vittu, mikä ei vituta, vittu.

No vittu ihan tasan kaikki.

Antaisin vasemman pernani, jos nyt saisin haukkua jonkun sivullisen maan rakoon. Vapaaehtoisia?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:Kysy vaan, vittu, mikä ei vituta, vittu.

No vittu ihan tasan kaikki.

Antaisin vasemman pernani, jos nyt saisin haukkua jonkun sivullisen maan rakoon. Vapaaehtoisia?
Sinähän miellyttävällä ja kypsällä tavalla olet liikkeellä. Oikein mielenkiintoinen viesti. Kuitenkin pyytäisin kiinnittämään huomiota kypsyys-sanaan, joka sanavarastossasi on saanut väärän merkityksen. Olet kypsä mutta et kypsä.

Stadinarska
kerjää ikävyyksiä! :shock:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Stadinarska kirjoitti:Oikein mielenkiintoinen viesti.
Kato jotkut meistä vaan osaa, toiset norataan.

Jos saisin pyytää vaihdossa jonkun vähän vähemmän lapsena pääpuskuja seinältä vastaanottaneen.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Oikein mielenkiintoinen viesti.
Kato jotkut meistä vaan osaa, toiset norataan.

Jos saisin pyytää vaihdossa jonkun vähän vähemmän lapsena pääpuskuja seinältä vastaanottaneen.

Stadinarska sai mitä tilasi!

Mutta siis.

MITÄ osaa?
Norataan! Jassooo, oho
Vaihdossa. Olenko jo sinun tällä hetkellä sitten?
Vai pyydätkö minua vaihtoon?
Miten seinä voi antaa pääpuskuja. Seinä on betonoitu kiinni maahan. Seinä ei liiku. Se on kiinni.

Ann hyvä, taas on avatar vaihtunut! No miksei se olekin ihan hyvä!


Stadinarska
anoo armoa ja internet-toveruutta! Hellästi ja kainosti. :o
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Stadinarska kirjoitti:internet-toveruutta!
Kyl mä sua arska jollain kierolla tasolla salaa vähän arvostan. Kun en harrasta hyväntekeväisyyttä, niin pitäähän munkin se taivaspaikkani jollain lunastaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin