Käyttäjien esittelyketju

Yleinen lätinä jä kitinä
NuoriDaavid

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:Uusio.
Shitlord == Tix?
Noup. Auttaako tämä lainaus

"Olet puoliksi oikeassa. Äärilajeissa on kuitenkin kyse siitä, että vaaratekijät ovat hallinnassa. Se että lähdetään strokettamaan sinkkusetillä luolaan, ilman varavaloja, ilman kahdennettua hengityslaitteistoa, ilman nosteenhallintaa, pöllytetään pohjaa... Tuossa pätkässä tehtiin suunnilleen kaikki päin vittua. Sama kuin base-hyppääjä sulloo varjonsa Anttilan muovikassiin ja loikkaa Empire State Buildingista.
elco

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:
elco kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:Uusio.
Shitlord == Tix?
Noup. Auttaako tämä lainaus
Shitlordshitlord? Shitshit? Lordlord? Killkill?
NuoriDaavid

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
elco kirjoitti:
Shitlord == Tix?
Noup. Auttaako tämä lainaus
Shitlordshitlord? Shitshit? Lordlord? Killkill?
Shit hits the fan.
Ashmamies
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 23.11.2006 19:17
Paikkakunta: helsinki

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Ashmamies »

Eli ashmamies. 18.11.2006 cityyn nikillä Ashma.

Historia: 2000-2003 cityssä nikillä Song_II. 2003 citymiitissä törmäsin naiseen jonka avustuksella irtauduin koneesta 3,5 puoleks vuodeks.
Naisen irtauduttua kuvioista päätin nuolla haavoja taas tekstin muodossa.
Kauan en cityssä kerennyt tuntoja tilittää kun minua oltiin jo ohjaamassa kityn vastaanotolle. Enkä hetkeäkään ole katunut että tänne eksyin. Pohjatöiksi olen kahlannut läpi kityn aiheita sydänsuruista miitteihin. Nyt on varmaan jo aika esittäytyä.


29 v. Mies. Helsinki. Lähiökuppiloiden kasvatti. Karaoke lähellä sydäntä. Kesäisin kalastusharrastus taistelee tasaväkisesti terassien kanssa vapaa-ajasta. Jonkin asteinen välitilinpäätös ois varmaan paikallaan ennenkuin ryntää seuraavan suhteeseen. Olo on kuin lähtöruudussa
chevilyn

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Olen tutustumiskäynnillä citystä :) [/b]
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Sain kutsun tänne ja niin tulin .... :D

Olen 42-vuotias mies ja naimissa maailman ihanimman ja kauneimman prinsessan kanssa. Meillä on kolme suloista lasta ...sitten meillä on aivan ihastuttavan söpö koira nimeltään Kalle ... ja sitten löytyy kaksi vuohta, joille on etsitty uutta kotia, mutta jos ei löydy, niin jäävät meille ...sitten meillä oli kymmenen kania, mutta enää niitä on vain yksi .. ja sitten meillä on muutama mehiläispesä, jossa pörrää useita kymmeniäsatojatuhansia pikkupörriäisiä.

Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa .... ai niin, työskentelen kotonani ja teen atk-hommia ..... .......

Ostin keväällä digi-järkkärin johon olen etsimässä kunnon putkea, että pääsen kunnolla luontoon kuvaamaan kaikkea mikä liikkuu .... :D
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Vihtahousu

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Wanha vihtahousu täällä, tulin koska ette pärjää ilman minua.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Vihtahousu kirjoitti:Wanha vihtahousu täällä, tulin koska ette pärjää ilman minua.
Taitaa olla niin, että et pärjää ilman meitä :wink:
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Dr.Diarrhea

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

silsakenraali™ kirjoitti:Moi, mä oon...
Mihinkä se paha...
räsy

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja räsy »

Tulin tänne syystä että fiksuilla foorumeilla saan kamalia morkkiksia villin luoteeni takia.

Täällä on paljon sellaista mauttomuutta, joka sotii erittäin tarkkaa makuani vastaan, joten otan tämän kasvun paikkana tosikkomaisuudelleni.

Yhteenvetona siis; olen villi tosikko.
Viimeksi muokannut räsy, 10.03.2007 11:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
imbesiili

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

räsy kirjoitti:olen villi tosikko.
olen pyöreä kuutio.
nokkaelain

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Olen hetero.

Edit: okei, tämänkin saa poistaa, jos kuvaus ei ole tarpeeksi kattava.
Viimeksi muokannut nokkaelain, 10.03.2007 1:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olen kännissä. Edit: eikun tätä ketjua ei saanu sotkee joutavilla. Vittu en ollu eka! Älkää antako bannia, ja jos annatte niin kuorikaa se ensin. PErkele.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja syttiK »

bedlam kirjoitti: jos annatte niin kuorikaa se ensin. PErkele.
tuntuu pareNmalle sen kuoren kans, banaani sano.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

räsy kirjoitti:
Täällä on paljon sellaista mauttomuutta, joka sotii erittäin tarkkaa makuani vastaan, joten otan tämän kasvun paikkana tosikkomaisuudelleni.
Pese pillus mieluummin.

Enkä edes oo kännissä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
räsy

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja räsy »

Ann kirjoitti:
räsy kirjoitti:
Täällä on paljon sellaista mauttomuutta, joka sotii erittäin tarkkaa makuani vastaan, joten otan tämän kasvun paikkana tosikkomaisuudelleni.
Pese pillus mieluummin.

Enkä edes oo kännissä.
Tämä oli hyvä ensimmäinen koettelemus.

Opin etteivät sanat pure, vaikka ovatkin rumasti valittu.
Lisäksi tajusin ettei toisen karmea kielenkäyttö ole minun ongelmani, vaan ihan hänen oma häpeänsä.
Olen myös pitänyt itseäni melkeimpä rääväsuuna, mutta olenkin valovuosien päässä tuollaisesta.
Itsearvostuksenikin kasvoi. Tunnen itseni sivistyneeksi ja fiksuksi.
Kiitos, Ann.
ninnithequeen

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

räsy kirjoitti: Opin etteivät sanat pure, vaikka ovatkin rumasti valittu.
Lisäksi tajusin ettei toisen karmea kielenkäyttö ole minun ongelmani, vaan ihan hänen oma häpeänsä.
Olen myös pitänyt itseäni melkeimpä rääväsuuna, mutta olenkin valovuosien päässä tuollaisesta.
Itsearvostuksenikin kasvoi. Tunnen itseni sivistyneeksi ja fiksuksi.
Kiitos, Ann.
Susta saadaankin hyvä morsmaikku Arskalle!
räsy

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja räsy »

ninnithequeen kirjoitti: Susta saadaankin hyvä morsmaikku Arskalle!
Pidin tahallani pitkään salassa sen, että olen nainen, jottei tule mitään jännitteitä. Siinäkin minulla on opin paikka etten lähtisi liian tosissaan ja helposti kenenkään morsiammeksi. Otan tuon seuraavaksi tavoitteekseni. Aijon kulkea puhtain, pyyteettömin ja viattomin mielin täällä.

Arskanne on joku sisäpiirijuttu, josta olen onneksi naiivisti ulkopuolella.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

räsy kirjoitti: Pidin tahallani pitkään salassa sen, että olen nainen, jottei tule mitään jännitteitä.
Eilisestä? :shock:
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
bedlam

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

räsy kirjoitti:Pidin tahallani pitkään salassa sen, että olen nainen, jottei tule mitään jännitteitä.
45 minuuttia ensimmäisen viestin jälkeen? Vai tarkoititko, että pidit työpaikallasi sukupuolesi pitkään salassa? Siinä tapauksessa tahdon kuulla lisää.

edit. HIDASälyinen.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

räsy kirjoitti: Kiitos, Ann.
Ole kuule ihan hyvä vaan.

Kumpi on todennäköisempää: "pese pillus" tarkoittaa konkreettisesti sitä, että pillusi haisee tänne asti, vai olisiko siinä takana ehkä jotain muuta.. ehkä? Semmoinen niinku ha-ha hauska juttu?

Villi-ihmiseksi olet saanut tungettua varsiluudan harvinaisen syvälle aunuksen karjalaasi. Mut hei, lisää tämmösiä urpoja tänne vaan. Mistä näitä muuten löytyy.. flirtistä?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ann kirjoitti:Mut hei, lisää tämmösiä urpoja tänne vaan. Mistä näitä muuten löytyy.. flirtistä?
Lisivät keskenään..? Tyylistä ja virheistä päätellen tää on varmaan yks Fakinterskan ongelmaisista sivupersoonista.
räsy

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja räsy »

bedlam kirjoitti:
räsy kirjoitti:Pidin tahallani pitkään salassa sen, että olen nainen, jottei tule mitään jännitteitä.
45 minuuttia ensimmäisen viestin jälkeen? Vai tarkoititko, että pidit työpaikallasi sukupuolesi pitkään salassa? Siinä tapauksessa tahdon kuulla lisää.

edit. HIDASälyinen.
Tiedän, että nyt olisi mahdolisuus jackpottiin jos vastaisin jälkimmäiseen myöntävästi, käyttäen hauskasti veellä ja peellä alkavia sanoja kiertäen ärrän ympärille, mutta olen toistaiseksi vielä rehellinen tosikko ja minusta siihen riisuuntumiseeni meni kunnioitettavat 15h 29min.
Terävä-älysenä selvitit sen vaan rivien välistä paljon nopeammin.
räsy

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja räsy »

Ann kirjoitti:
räsy kirjoitti: Kiitos, Ann.
Ole kuule ihan hyvä vaan.

Kumpi on todennäköisempää: "pese pillus" tarkoittaa konkreettisesti sitä, että pillusi haisee tänne asti, vai olisiko siinä takana ehkä jotain muuta.. ehkä? Semmoinen niinku ha-ha hauska juttu?

Villi-ihmiseksi olet saanut tungettua varsiluudan harvinaisen syvälle aunuksen karjalaasi. Mut hei, lisää tämmösiä urpoja tänne vaan. Mistä näitä muuten löytyy.. flirtistä?
Olen kasvanut kodissa missä ääneen ei puhuttu noita sanoja, noitia ja velhoja kyllä lymyili kasa päin kaapeissa ja peiton alla.

Siksi en osaa käyttä ja olen oppinut olemaan jopa niin etten osaa tulkita noita sanoja kuin kirjaimellisesti ja hämmästyen jos törmään sellaisiin.

Mutta olen aika suvaitsevainen ja yritän opetella ymmärtämään vierasta kieltä. Nättejähän sinä puhuit, siis jos en ihan väärin tulkinnut, niin jopa melkein annoit tunnustusta. Kyllä se todellinen kauneus löytyy niistä ytimistä.
Ohhh

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Ohhh »

Hitto kun tuo räsy on hyvännäköinen...
Vastaa Viestiin