Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:internet-toveruutta!
Kyl mä sua arska jollain kierolla tasolla salaa vähän arvostan. Kun en harrasta hyväntekeväisyyttä, niin pitäähän munkin se taivaspaikkani jollain lunastaa.

Y E A H !!! Hienoa! Paiskaamme siis kättä! Nettihalia en vielä toki uskalla "suorittaa"...?

Ihan hyvä tuo kiero taso. Ja kun se on vielä salaista niin kaikki on hienosti!Se on näin meidän kesken!

Saat suositukseni taivaspaikkaan! Minun täytyy vain tutustua jossain vaiheessa taivaanisään. Kerron hänelle sinusta. Hän on eri porukoissa vielä kuin minä, mutta kaikki aikanaan!

Arska
lopettaa ajoissa hyvän sään aikana!! :cheer:
SingleMalt

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Onko suomen postissa lukutaitoisia henkilöitä töissä lainkaan?

Olen jo pari kertaa ilmoittanut postille, että tässä samaisessa osoitteessa ei asu kuin postiluukussa lukevan nimen omaava henkilö ja sama tieto oli ovessani kissan kokoisin kirjaimin paperilapussa. Silti, ne saatanan talidomit kantavat tänne entisten asukkaiden postia jatkuvalla syötöllä. Ilmeisesti sille postinkantajalle pitäisi syöttää nuo postit, ennenkun menisi asia perille.

No, toivottavasti kirjeissä ei ole mitään tärkeää, sillä täältä asunnosta ne poistuvat minun toimestani ainoastaan paperinkeräysastiaan. :twisted:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SingleMalt kirjoitti:Onko suomen postissa lukutaitoisia henkilöitä töissä lainkaan?
No ei tietystikään ole, sehän nyt ois jo vähän liikaa vaadittu.
Eiku hetkinen, nytpäs puhuin läpiä päähäni..on siel todistettavasti yks henkilö, joka osaa lukea ainakin Aku Ankkaa (..siis daa, työaikahan PITÄÄ käyttää hyödyksi).
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Melnais »

SingleMalt kirjoitti:Onko suomen postissa lukutaitoisia henkilöitä töissä lainkaan?
Mulle tulee entisestä osoitteesta jälleenlähetyskuorissa toistuvasti postia joka ei ole a) minulle, b) edes siihen entiseen osoitteeseen tarkoitettua. Kunhan nyt on jotain kuoreen arvottu. Postia on aina kiva saada!

Olen kyllä kiltisti kiikuttanut kaiken joko konttoriin tai takaisin laatikkoon. Jokuhan voi kaivata läpyköitään jotka seikkailevat orpoina ympäri Suomea.
Elämä kantaa, jos sen antaa
SingleMalt

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Melnais kirjoitti:olen kyllä kiltisti kiikuttanut kaiken joko konttoriin tai takaisin laatikkoon. Jokuhan voi kaivata läpyköitään jotka seikkailevat orpoina ympäri Suomea.

Soitin taas postille ja urputin asiasta. Pitää kuulemma tehdä kirjallinen vapaamuotoinen valitus asiasta. Kai ne luottavat itsekin siihen, et katoaa se matkalle.

Saatana. Otan kuvia perseestäni ja lähetän ne postin jakelupäällikölle. Hyvällä säkää ne päätyvät halosen postilaatikkoon 8)
Aito_Johanna

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Melnais kirjoitti: Mulle tulee entisestä osoitteesta jälleenlähetyskuorissa toistuvasti postia joka ei ole a) minulle, b) edes siihen entiseen osoitteeseen tarkoitettua. Kunhan nyt on jotain kuoreen arvottu. Postia on aina kiva saada!
Tässä valossa tarkasteltuna on suorastaan ihme, että mulle tuli kesällä perille siskon kortti, jonka osoitteena oli vain nimeni ja "Kadunnimen A ja Kadunnimen B risteys, Punavuori, Helsinki" (siis ne kadunnimet olivat kyllä oikeita katuja, en vain paljasta niitä teille, pervot). Ja kerran eräät tuttavat saivat - jälleen aivan oikeille henkilöille toimitetun - kortin, jonka osoitteena oli: "Nimi ja Nimi, HOASin uudet kerrostalot Leppävaaran Maxin takana, Leppävaara".
Siihen olen pettynyt, että kesällä ulkomailta kaverille lähettämäni kortti ei mennyt perille. Kortin osoitetietoina oli kaverin nimen lisäksi "Luoteisväylä, Lauttasaari (saaren länsiosa lähellä Espoota), Helsinki, Finland". Sittemmin paljastui, että se olisi ollut Lounaisväylä eikä Luoteis-, mutta ilmansuunta kuin ilmansuunta. Pohdin edelleen, eksyikö posteljooni vai takavarikoiko brittiposti korttini, koska kortin kuvassa oli Charles ja Camilla ja kortissa luki: "Moi! Tässä sulle paskin postikortti, mitä lentokentän kaupasta löytyi!" :twisted:
Viimeksi muokannut Aito_Johanna, 20.11.2006 21:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
imbesiili

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Aito_Johanna kirjoitti:...
Itse olen saanut valokuvapostikortin, jonka osoitekentässä luki: nimeni, Töölönkatu, Siinä Töölön Matkatoimiston yläpuolella, Helsinki
Kuva oli pyllistyskuva itsestäni ja parista kaveristani eräässä turkulaisessa ravintolassa Ruisrock viikonloppuna kauan sitten.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

imbesiili kirjoitti: osoitekentässä luki
Mulle on tullu perille tiedoilla nimi, "Alkon yläkerta", kaupunki.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lapitii kirjoitti:
imbesiili kirjoitti: osoitekentässä luki
Mulle on tullu perille tiedoilla nimi, "Alkon yläkerta", kaupunki.
Mulle aikoinaan tuli Italiasta kortti osoitteella Ninni xxxxxxx, Soukan ostari, iso talo ja monta kissaa, 02360 Espoo.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kai se pakko lähteä näyttämään persettä lekurille kun ei oikein pysty tekemään mitään kunnolla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Nonni, just ku eilen puhuttiin tosta postin toiminnasta..ni sitku menin kotiin, postiluukusta oli tupsahtanut jonku kasiluokkalaisen tytön hemmetin kouluvalokuvat! Pakkohan ne nyt on muistaa kiikuttaa postilokeroon tai johonki..menee tyttöraukalla loppuvuosi vielä pilalle, jos valokuvia ei rupee kuulumaan.
Ainiin, ja kaikenlisäks mun asunnossa toimii ilmeisesti joku Tarton Suomalainen Yhdistys tai joku muu vastaava. On sanomattakin selvää, mihin ne kirjeet lentää.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
nokkaelain

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

SingleMalt kirjoitti:Silti, ne saatanan talidomit kantavat tänne entisten asukkaiden postia jatkuvalla syötöllä.
Muistuikin mieleen, että pitäisi _taas_ kantaa takaisin yksi kirje, jonka postinumerosta koulutettu apinakin tietäisi minne se kuuluisi. Sen sijaan postissa tuo numero oli vaihdettu ja toimitettu kirje osoitteeseen, jota ei ole edes olemassa.

Viimeksi joku pallopää oli tehnyt osoitteenmuutoksensa osoitteeseeni. Minulle tuli sitten sille kuuluvaa postin itse lähettämää osoitteenmuutokseen liittyvää materiaalia. Kannoin ne kiltisti postiin ja parin päivän päästä ne tulivat takaisin jo kertaalleen ylisutattuun osoitteeseen. Taloyhtiöllekin ilmeisesti tuli ilmoitus, kun järjestyssäännöt toimittivat. Luulevat nyt, että asuntoon on muuttanut joku. ##tt*.
SingleMalt

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Kaivoin kaikki väärään osoitteeseen toimitetut postit yhteen läjään, kirjoitin päälle lapun ja laitoin paketin nojaamaan ulko-oveani vasten.

Lapussa luki:

"Postimies HUOM! Tässä osoitteessa EI asu henkilöitä, joille nämä kirjeet on osoitettu.

PITÄÄKÖ ASIA VÄÄNTÄÄ RAUTALANGASTA?"

- Yllättäin, paketti oli kadonnut oveni edestä 8)
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Rotta kuoli.

Ketä kiinnostaa?

Yksin kotona.

Tänään sain poimia sen jäykistyneen ruumiin jogurttipurkkiin.

Edit. Eipä tarvi maksaa eläinlääkärikuluja.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Razormaid kirjoitti:Rotta kuoli.

Ketä kiinnostaa?

Yksin kotona.

Tänään sain poimia sen jäykistyneen ruumiin jogurttipurkkiin.

Edit. Eipä tarvi maksaa eläinlääkärikuluja.
:paijaa:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vittu.
Pesukone kosahti. :evil:
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.10.2007 19:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pelikone vittuilee taas.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Vittu.
Pesukone kosahti. :evil:
Mulle toi ois maailmanloppu :shock:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Vituttaa entinen vuokranantaja, joka ei maksa takuuvuokria takas tai enää edes vastaa puhelimeen. Multa alkaa olla käpy palanut niin pahasti että seuraavaksi soitan virkavallan apuun..
SingleMalt

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

SingleMalt kirjoitti:Onko suomen postissa lukutaitoisia henkilöitä töissä lainkaan?
Nyt se on todistettu. Suomen postissa on todellakin lukutaidottomia idiootteja töissä.

No, ilmainen tekniikan maailma kelpaa kyllä, mutta muut postit menevät kylmän viileästi roskiin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vittu että voikin vituttaa kaikki idiootit ihmiset, ketkä ei tajua mistään mitään, näin paljon.

Vituttaa tää duuni. Vituttaa vitun siivousfirma.

Vituttaa oma minä ja alkoholinkäyttö.

Vituttaa jakkupuku ja räjähtäneet mustat housut. Ärsyttää ergonomia. :wink:

Kiukutus, ärsytys, plop. Kuittaan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
imbesiili

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

sipsi kirjoitti:plop.
Sulta tuli kakka.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

sipsi kirjoitti:Vittu että voikin vituttaa kaikki idiootit ihmiset, ketkä ei tajua mistään mitään, näin paljon.

Vituttaa tää duuni. Vituttaa vitun siivousfirma.

Vituttaa oma minä ja alkoholinkäyttö.

Vituttaa jakkupuku ja räjähtäneet mustat housut. Ärsyttää ergonomia. :wink:

Kiukutus, ärsytys, plop. Kuittaan.
Kulta! :boohoo:

Mieti, mitä voisit muuttaa... Pikkuaskelia kohti parempaa ja tekoja, joista tulee sulle hyvä mieli. Ja muista sanoa lause "Minä olen riittävän hyvä juuri tällaisena kuin olen, jotta minua rakastaa, arvostaa ja kunnioittaa." monta kertaa ääneen ja hiljaa itsellesi päivittäin. Kysy itseltäsi esim. "minkälaista elämää minä haluan viettää?" ja "minkälainen ihminen minä haluaisin olla?".
Kikkelis kokkelis.
Sheetlord

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Radio Cityn aamuohjelmien lopettamispäätös vituttaa. Isolla VEELLÄ!

Ai mitä nyt pitäisi kuunnella aamuruuhkassa matkalla töihin?
- SuomiPOP? Jaajo Linnanmaa ja joku nenäänsä honottava pissis-ämmä. Tuskinpa
- YleX? Kaksi yhdentekevää "hei luetaanpa iltalehtiä kun ei jakseta juontoja suunnitella" tinttitukkaa ja ja joku nenäänsä honottava pissis-ämmä. Tuskinpa.
- Nova? Ei kiinnosta.

Cityn aamujätkillä oli asennetta yhdistettynä sopivaan annokseen jätkämentaliteettia ja hulluutta. Vaikka konsepti sinänsä ei sisältänyt mitään erityistä, kokonaisuus toimi kuin junan vessa - ei Pendolinon vaan sellaisen vanhanaikaisen junavaunun.
Vastaa Viestiin