Vuosisadan kusetus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Keikun pyynnöstä. Kumpi on pahempi tapa?

Mies, jotka kohtelee esim. jotain baaripokia tai muita suhahduksia ihan miten sattuu.
8
31%
Nainen, joka esittää suhteessa sitoutuneempaa kuin onkaan, ennen kuin tuntee toisen paremmin.
18
69%
 
Ääniä yhteensä: 26

Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja Think »

Keikaus kirjoitti: Ymmärrettävää sikäli, että eivät kaikki voi innostua kaikista parisuhdemielessä, vaikka mukavaa olisi ollutkin. En edes minä kaikista mun suhahduksistani tai suhteenaluistani.
Näin juuri. Jos on irtoräpsän/kangen perässä, niin ei siinä muuta siinä vaiheessa suunnitella. Toki tapahtumasta voi periaatteessa rakentua vaikka minkälainen rakkaustarina, mutta miltei poikkeuksetta näin ei käy. On siis pääosin itsensä pettämistä olettaa toisin.
Ovela kuin orgasmi
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SingleMalt kirjoitti:No kyllä se muutaman kuukauden rakastuneen esittäminen on taatusti raaempaa, kuin se että sanoo baaripokalle tämän olevan seksikäs, kaunis ja että haluaa viettää tämän kanssa yön. Jos ei tuota eroa tajua, täytyy kyllä olla melkoisen sekopäinen tapaus.
Kyllä kai, jos oikeasti vain esittää. Mun olisi varmaan pitänyt kirjoittaa esittää lainausmerkeissä, kun kyse on oikeasti kohdallani siitä, että lämpenen nopeasti, mutta se lämpö voi loppua ihan yhtä nopeasti kuin on alkanutkin, jos miehestä tulee esiin puolia, joita en halua elämänkumppanissani.

No, enpä nyt tiedä, onko sun kaikki petikumppanit olleet ihan samaa mieltä siitä, että se kestää vain yhden yön. Ovat voineet sanoa niin, mutta oikeasti toivoneet, että siitä tulisi jotain. Sehän ei tietenkään ole kiellettyä ja on heidän ongelmansa, jos eivät osaa kieltäytyä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Keikaus kirjoitti:
Think kirjoitti:Ja sinä uskot sen kaiken sonnan satunnaiselta baaripokalta? Saat sitten sinäkin sen 10 pongoa ja papukaijamerkin.
Sonta? En mä usko, että se ihan sontaa aina on, mutta sontaa on ehkä enemmänkin (mielestäni) se, että ihminen, joka on ollut hirveän innoissani seurastani ja olemme jutelleet monta tuntia ja on ollut kivaa ja olemme päätyneet samaan sänkyyn yöksi, ei tunnu voivan edes harkitsevan, että siitä voisi tulla jotain.

Kyl on vaikea sellaista miestä on ottaa tosissaan kun se puhuu noita - vielä vähemmän ensi tapaamisilla..
Miksi haluaisin naida jonkun kanssa jota en tunne, tai josta en välitä, vaikka se minusta olisikin kiinnostunut/ innostunut? On jotain hyvää siitä että tuntee itsensä, ja tietää esim sen että oma seksuaalisuus (se iso O) toimii vasta kun alkaa olla aidosti sydämenkuvia silmissä.
Seksi ennen tunteita.. menee mielenkiinto, ku mies todensi ettei siinä mitään sen kummallisempaa. Et sen miehen sai orkkuun siinä missä aiemmatkin, eikä se saanu mua juuri kierroksia pidemmälle.

Liian helppo mies on kyl aikamoinen turn-off. Ennemmin vaikka niin että mies on vähän vaikea viekoiteltava, ja sitä saa houkutella hetken vaakatasoon. =)
Yleensä siihen mennessä se mies jo tietää miten vaikea voin olla, ja sellaisen kanssa sit jo onkin aivan eri tason intimiteetti kun molemmat tiedostavat, että siihen on annettava saadaksensa, ja molemmat riskeeraavat koska toinen tuntuu sen arvoiselta...
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Kyllä mun mielestä on kanssa huomattavasti julmempaa jauhaa tuubaa pitkät pätkät kuin edellisenä iltana ja aamulla sanoa heipat seuraavana aamuna. Pettymyshän se voi olla, ettei yötä pitempään jatkunutkaan mutta mitä pidemmälle mennään sitä todennäköisemmin kehittää ihan oikeita tunteita, jos toinen esittää täyttä hunajaa.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

NomenNescio kirjoitti:Liian helppo mies on kyl aikamoinen turn-off. Ennemmin vaikka niin että mies on vähän vaikea viekoiteltava, ja sitä saa houkutella hetken vaakatasoon. =)
Yleensä siihen mennessä se mies jo tietää miten vaikea voin olla, ja sellaisen kanssa sit jo onkin aivan eri tason intimiteetti kun molemmat tiedostavat, että siihen on annettava saadaksensa, ja molemmat riskeeraavat koska toinen tuntuu sen arvoiselta...
Totta tuokin, mutta mulla onkin sellainen ajatus(vääristymä?), että vaikeasti tavoiteltava mies on estynyt. Kerran kato oli yksi sellainen ja se oli, ainakin mun kanssa, vaikka muuten ihana mies olikin. :wink:
Kikkelis kokkelis.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Voit aina päättää, annatko muiden kusettaa itseäsi. Valehtelun kohteeksi joutumista taas ei voi juuri itse valita.
slam

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja slam »

rehellisyys
CandyMan

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

slam kirjoitti:rehellisyys
Ajattelitko esittää mielipiteesi siitä? Puolesta vai vastaan? Gallupin paikka?
SingleMalt

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

CandyMan kirjoitti:
slam kirjoitti:rehellisyys
Ajattelitko esittää mielipiteesi siitä? Puolesta vai vastaan? Gallupin paikka?
Rehelisyys, rento rehellisyys
kaislikossa sorsa uikutti rehellisesti
haulikkomies rannalla latasi
lehmä ammui
ampui haulikkomies lehmää
pillu, se olis kiva, mut rehellinen sorsamies pillusta perustanut ei
rehellisyys, lehmä rehellisesti makasi
sorsa uikutti, mies latasi
ja pillu huokaili
Vastaa Viestiin