Size does matter!

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Zeb

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

pertzi kirjoitti: Mun mielestä kuitenkin niin pinnallinen ja varsinkin miehen vaikutuksen ulkopuolella oleva piirre kuin pituus on kriteerinä niin huono, että sillä perusteella kumppaninsa valitsevat naiset menettävät automaattisesti oikeuden valittaa paskoista miehistä.
Joopa joo. Ja tosiaan, tuolla samalla logiikalla pitäisi varmaan luopua samalla pinnallisista rajoitteistaan esimerkiksi sukupuolen suhteen ?

Minäkin olen aina viehtynyt itseäni ainakin päätä pidempiin miehiin. Se nyt vain on sellainen asia, jolle ei voi mitään. Olen täysin tietoinen, ettei asialle ole mitään järkiperustetta, vaan oireisto juontaa jostain esihistorialliselta ajalta, jolloin pituudella oli enemmän käytännön merkitystä kuin nykyään. Pituus saa ehkä sitten vieläkin aikaan illuusion turvallisuudesta ?

Minä en vain tunne fyysistä vetoa mieheen, joka on pieni. Milläs konstilla tuon asian saisi muutettua ? Tipsejä otetaan vastaan, koska olisihan se monin tavoin kätevämpää, jos kokisi kaikki miehet fyysisesti puoleensavetäviksi. Jäisi sitten isompi miesjoukko josta yrittää sitten löytää se henkisiltä ominaisuuksiltaan oikeanlainen mies.

Tuskin kukaan on sitä mieltä, ettei parisuhteeseen kuuluisi tuo fyysinen puoli olennaisena osana (vaikka sitten henkinen puoli olisikin tuhannesti tärkeämpi). Se taas edellyttää sitä, että kokee kumppaninsa ulkoisesti puoleensavetäväksi. Tuo osio on sitä pariutumisen irrationaalista aspektia ja turha sen olemassaolosta on kenellekään kiukutella. Pinnallisuus on jotain ihan muuta kuin sitä, ettei viehäty kaikennäköisistä miehistä taikka naisista.
tuulenpuiska

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Lilo kirjoitti:
Eieieieieiiei...Mikään ei ole koomisempaa kuin kääpiö greipit kainalossa! Ja yleensä sitten siihen kaupanpäälle tulee vielä isommat tissit kun meikäläisellä.
Mut sä ootkin vähän lauta.
HellBell

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

.. minua kiinnostaa myös naisen ajatukset, koska olen gentleman.......
ja Piparmies.. :mrgreen:
HellBell

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

gissa kirjoitti:.. Eikä tässä nyt ollut siitä kyse, että yhyy kun en löydä oikeanlaista miestä, vaan siitä että tunnen itseni kurjaksi ketkuksi ollessani niin pinnallinen.
Auttaisiko se että tapaisit miehen sittenkin ja voisit siten tapaamisen perusteella tulla joihinkin kattavampiin johtopäätöksiin? Tavallaan sillä saisi perustelluksi itselleen ' että syitä kiinnostamattomuuteen on syvempiäkin; miehen äkkijyrkät terrorismifantasiat vain ovat totaalinen turn-off jo näin alkuvaiheessa..'
Herra Manala

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

gissa kirjoitti:Tänään kysyin erään miehen pituutta. Siis ei kikkelin pituutta, vaan ihan fyysistä pituutta. Mies on minua vain sentin pidempi, ja kiinnostukseni lopahti täysin. Mikä avuksi?
Yritin ihan tosissani miettiä vastausta ongelmaasi kymmenisen minuuttia. Valitettavasti ensimmäinen ja samalla ainoa ratkaisumalli mitä sain siinä ajassa ongelmaasi kehitettyä, on korkokengät.
RAM13 kirjoitti:Eikös lyhyemmillä ole yleensä isommat meisselit ja hassen nutsit?
Tämäkö on tulos siitä, että ryhdyit miettimään miksi olet niin pitkä?
RolloTomasi

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Katsos, kun lyhyilla miehilla ei vain ole mitaan arvoa. Tai onhan niilla se paljon kuulutettu ihmisarvo, mutta eihan silla tassa asiassa ole mitaan kayttoa. Taman olen itse lyhyena miehena kokenut ja todeksi havainnut. Kaikki ihmiset kuulemma ovat yhta arvokkaita. Paskat. Todellisuudessa kaikki ihmiset eivat ole yhta arvokkaita, kaikkihan sen nakevat. Joidenkin mielesta heidan ehka pitaisi olla, mutta he eivat ole. Nekin, jotka kuuluttavat korkeaan aaneen kaikkien ihmisten samanarvoisuutta, ovat vain tekopyhia perkeleita.
killkill

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja killkill »

gissa kirjoitti:Mies on minua vain sentin pidempi, ja kiinnostukseni lopahti täysin. Mikä avuksi? :oops:
Kokemusten mukaan sinua vaivaa muotisairaus Expectiis Virtualis Cumulativis, vielä tässä vaiheessa hyvälaatuisena. eIhmissuhdemarketissa kun on jatkuvasti Hullut Päivät menossa, kuluttajaparkaa riivaa jatkuvasti pelko siitä että tuli ostettua huonoa tai maksettua ylihintaa.. "olisko se toinen ollut sittenkin paree? Jospa minä sittenkin jätän tämän tähän kassalle ja hilpaisen naapurimarkettiin?"

Nykyisin meillä pikku-ihmisillä on tapana pistää parinvalinnassa painoa ihan omituisille asioille. Pitää olla tietty pituus ja tulotaso, rasvaprosentti korkeintaan X ja vaateparsi tietenkin Y. Isiemme aikaan homma oli oleellisesti helpompaa - ensimmäinen heila kihlattiin ja perustettiin perhe.

<sarcasm off>

Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen: no sitten se lopahti. Mitä sitten? PahaIhminen-kivellä olisin heittänyt, jos olisit lähtenyt miehen kanssa treffeille ja veistellyt koko illan hänen vähäisestä varrestaan.
Lilo

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

tuulenpuiska kirjoitti: Mut sä ootkin vähän lauta.
No onneksi se et ole ainakaan sinä jolle tulee tikkuja käsiin... :think:
AarneAnkka

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lilo kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti: Mut sä ootkin vähän lauta.
No onneksi se et ole ainakaan sinä jolle tulee tikkuja käsiin... :think:
Kun laudan höylää, fiilaa ja lakkaa kunnolla, siitä ei tule tikkuja käsiin.
pertzi

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Zeb kirjoitti: Joopa joo. Ja tosiaan, tuolla samalla logiikalla pitäisi varmaan luopua samalla pinnallisista rajoitteistaan esimerkiksi sukupuolen suhteen ?
Minun puolestani naiset saavat valita kriteereiksi ihan mitä haluavat. Se ei ole minulta mistään pois. Pointtini on, että jos kriteeri on niinkin pinnallinen ja täysin mahdoton vaikutettava kuin pituus, niin naisten on turha enää käyttää fraaseja, miten paskoja miehiä kaikki ovat tai miten kunnollisia miehiä ei enää löydy. Mahdollisuudet löytää paskiainen kasvavat, kun kelpuutettavien määrä vähenee. Kilpailun kovetessa pitkistä miehistä myös sellaiset miehet, jotka lyhyinä eivät saisi seuraa, menestyvät naismarkkinoilla.
Zeb kirjoitti: Minäkin olen aina viehtynyt itseäni ainakin päätä pidempiin miehiin. Se nyt vain on sellainen asia, jolle ei voi mitään.
Hehheh. Tätä olen saanut kuulla varsinkin nuorilta naisilta. Muuten syy vaikuttaisi hyvältä, mutta vähän epäilyttää, kun saatuaan lapsia useimpien naisten kriteerit pituuden suhteen tuntuvat putoan selvästi. Samoin pituuskriteeri putoaa, jos mies on muuten menestynyt elämässään. Mahtaisiko viehtymyksen sijaan kyse olla kohteen tasosta? Niin kauan kuin nainen alitajuisesti tai tiedostaen etsii isää lapsilleen, hän tietoisesti tai tiedostamattaan sulkee potentiaaliset mutta vähemmän silmää miellyttävät vaihtoehdot pois. Lyhyempi tavallinen mies ei kelpaa isäksi, mutta kelpaa kyllä elättäjäksi.
Zeb kirjoitti: Minä en vain tunne fyysistä vetoa mieheen, joka on pieni.
Tässä on muutamia nykynaisten mielestä lyhyitä miehiä:

Tom Cruise (170cm)
Kimi Räikkönen (175cm)
Jet Li (169cm)
Bruce Springsteen (178cm)
Jasper Pääkkönen (180cm, siinä ja siinä)
Humphrey Bogart (174cm)

Et siis ole koskaan tuntenut minkäänlaista fyysista vetoa yhteenkään näistä miehistä tai vastaavista vähän normaalia lyhyemmistä julkkismiehistä? Okei sitten.

p.
Geetzu

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Itsekin suht pitkänä naisena ymmärrän kyllä täysin tuon, että nainen haluaa itseään pidemmän miehen. Ja jos massaa olisi kehossani enemmän, vielä varmemmin haluaisin pidemmän ja isomman miehen. Jotenkin tuo on vielä omassa päässäni se mitättömin kriteeri mitä parinhakuun internetistä tulee... Gis, pöh et ole paha ihminen. Ajattele positiivisesti: saatoit vaan missata elämäsi miehen! xD

Killkilliä komppaan:
PahaIhminen-kivellä olisin heittänyt, jos olisit lähtenyt miehen kanssa treffeille ja veistellyt koko illan hänen vähäisestä varrestaan.

Toisaalta irl toisen vähäinen pituus on kuitenkin unohtunut kun muut hyvät asiat ovat poks vaan viilähtäneet edelle... Olen tuntenut itseni ihan naiseksi lyhyen ja pienenkin miehen seurassa.
bedlam

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

pertzi kirjoitti: Minun puolestani naiset saavat valita kriteereiksi ihan mitä haluavat. Se ei ole minulta mistään pois.
Ei tekstin perusteella siltä vaikuta. Vaikuttaa ennemminkin siltä, että tämä ottaa ihan tosissaan itsetunnon päälle.

En minäkään osaa kuvitella seurustelevani itseäni päätä pidemmän naisen kanssa, mutta en silti koe siinä suhteessa mitenkään vääryyttä tekeväni. Ja on täysin absurdia väittää, että jos pituudelle laittaa jonkinlaiset rajat, joutuu automaattisesti karsimaan vastaavasti muista ominaisuuksista.
pertzi kirjoitti:Et siis ole koskaan tuntenut minkäänlaista fyysista vetoa yhteenkään näistä miehistä tai vastaavista vähän normaalia lyhyemmistä julkkismiehistä?
Kai kyse oli kuitenkin siitä, ettei seurustelu- tai tapailumielessä tunne fyysistä vetoa pieniin miehiin. Kyllä minäkin saatan pitää 185-senttistä mallia todella kauniina kuvien perusteella, mutta vaikea olisi kuvitella sellaisen kanssa seurustelevansa.
Exsat

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

En minäkään itseäni lyhempää miestä huolisi, tosin jos minua lyhempi taitaisi olla jo tonttu/maahinen osastoa.. :P Ja nykyiselläänkin huolehdin siitä, että miehen kanssa liikkuessa en laita niin korkeita korkoja, että olisin häntä pidempi.

Toisaalta, mun mielestä Lenni-Kalle ja se sen mallivaimo on ihan ylisöpö pari.

Käsittääkseni miehille on hyvinkin yleistä valkata nainen painon, tai ainakin ruumiinrakenteen perusteella. Jos unohdetaan kaikki lihavuuteen liittyvät velttous- ja laiskuususkomukset, niin eikö se ole aika pitkälti sama asia?
safi

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja safi »

RolloTomasi kirjoitti:Katsos, kun lyhyilla miehilla ei vain ole mitaan arvoa.
Eipäs vaivuta epätoivoon. Mihin on unohtunut, että onhan olemassa myös lyhyitä naisia. Allekirjoittaneelle on kertynyt pituutta vain 162, joten tapailu kaksmetrisen jättiläisen kanssa tuskin tulis kysymyksen. Tosin ei itseäni lyhyemmänkään ukon kanssa.
WanhaPervo

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Olen 174 cm. Pituus (tai sen puute) on minulle lievä ongelma. En kuitenkaan pidä sitä perussyynä kaikkiin minua mahdollisesti kohtaaviin vastoinkäymisiin.

Ihanteellinen mies/nais pituussuhde on kait kauneuskäsityksiä tutkineiden mukaan 1.09. Vaimoni on 160 cm eli tiedostamattamme olemme juuri tuon mukaan pariutuneet.

En näe mitään ihmeellistä siinä, että nainen haluaa mieluummin pitkän, komean ja lihaksikkaan miehen, kuin lyhyen ruman kukkakepin. Sehän on täysin luonnollista.

Minulle naisen ylipaino on pahin turn off. Painoindeksin mennessä yli 25:n alkaa viehättävyys eksponentiaalisesti pudota.

Elämä on.
swirl

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Jos ulkoisista ominaisuuksista puhutaan, myönnän viehättyväni pitkistä ja lihaksikkaista miehistä. Se ei ole kuitenkaan mikään ehdoton kriteeri kumppania valitessa, vaan olen tapaillut myös "pieniä" miehiä. Kun ihmiseen tutustuu, ihastuu hänen muihin ominaisuuksiinsa ja ulkonäöstä tulee enemmänkin sivuseikka. Tai näin siis ainakin minulla.
pertzi

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja pertzi »

bedlam kirjoitti:
pertzi kirjoitti: Minun puolestani naiset saavat valita kriteereiksi ihan mitä haluavat. Se ei ole minulta mistään pois.
Ei tekstin perusteella siltä vaikuta. Vaikuttaa ennemminkin siltä, että tämä ottaa ihan tosissaan itsetunnon päälle.
Eipä oikeastaan. En ole aikeissa vaihtaa nykyistä tyttöystävääni uuteen. Tämä on mun lempiaiheitani, koska tässä tulee niin hauskoja vastaviestejä: "En voi sille mitään" ja "Se on vaan niin". Heh. Jos vastaavin perustein yrittäisi perustella mitään muuta kuin parinvalintaa, niin saisi aika paljon rankkaa palautetta.

Jotta ei koko ketju menisi naisten mollaamiseksi, niin täytyy sanoa, että tässä pituusjutussa naisten sanat ja teot menevät ristiin miellyttävällä tavalla. Vaikka moni nainen pistää hassuja ja keinotekoisia pituusrajoja tyyliin 180cm, niin kun se oikea osuu kohdalle, pituusrajat unohtuvat kummasti.

p.
Lilo

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

pertzi kirjoitti: Eipä oikeastaan. En ole aikeissa vaihtaa nykyistä tyttöystävääni uuteen. Tämä on mun lempiaiheitani, koska tässä tulee niin hauskoja vastaviestejä: "En voi sille mitään" ja "Se on vaan niin". Heh. Jos vastaavin perustein yrittäisi perustella mitään muuta kuin parinvalintaa, niin saisi aika paljon rankkaa palautetta.
Varmasti. Mutta parinvalinnassa onkin se hauska piirre että jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta ja sitä on yleensä vaikea perustellakaan järkisyin...Toisessa voi _periaatteessa_olla kaikki kohdallaan, ja silti ei vaan tunnu oikealta...
Kreivitar

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

No onhan niitä miehiäKIN, joille naisen pituus on kriteeri siinä missä joillekin naisille miehen pituus.

Varmasti ihan yhtä paljon on miehiä, jotka haluavat pitkäsäärisen ja muutenkin pitkän naisen (esim. koska ovat itsekin pitkiä tai lyhyitä tai keskimittaisia), tai sitten haluavat pienen 'taskuvenuksen' (koska ovat itse keskimittaisia, lyhyitä tai pitkiä jne.).

Jotkut miehet haluavat lyhyen, pienen naisen, että voivat tuntea itsensä miehekkäiksi tmv. Toisille taas naisen pituus ja pitkäsäärisyys tuovat 'statusta' tai jotain tiettyä 'lisärvoa', kun ovat saaneet niin upean daamin ja plaa plaa. Syitä voi olla satoja.

Eli eipäs nyt olla niin yksisilmäisiä ja kitistä AINA siitä naisen (oletetusta) vaateesta.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ei hätää, lähetä ne pätkät minulle, minä tykkään niistä. Enkä ole ainoa, jota pitkät ja isot miehet eivät juurikaan sytytä, joten tämä pienistä miehistä tykkääminen ei ole kokonaan minun harteillani.

Tässä odottelen kuuma sähköpostia 155-senttiseltä mieheltä.. Itse olen 171. Mun miehen ihannepituus taitaa olla jotakuinkin 160 - 175.
Kikkelis kokkelis.
Kreivitar

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Keikaus kirjoitti:Ei hätää, lähetä ne pätkät minulle, minä tykkään niistä. Enkä ole ainoa, jota pitkät ja isot miehet eivät juurikaan sytytä, joten tämä pienistä miehistä tykkääminen ei ole kokonaan minun harteillani.
Minäkään en pidä mistään jättiläisistä. Ehkä tämä kokokeskustelu on siinä mielessä minulle hyvin "etäinen", että vaikka toki haluan miehen olevan minua pidempi (ei tarvitse olla paljon), niin minua lyhyempää saa kyllä etsiä :D

Ja ei, minä en tarvitse tunnetta että olisin siro tai pieni ja minua pitäisi suojella. Kyllä se naiseus minun kohdalla lähtee ihan muita asioita :)
Geetzu

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kreivitar kirjoitti:[Minäkään en pidä mistään jättiläisistä. Ehkä tämä kokokeskustelu on siinä mielessä minulle hyvin "etäinen", että vaikka toki haluan miehen olevan minua pidempi (ei tarvitse olla paljon), niin minua lyhyempää saa kyllä etsiä :D

Ja ei, minä en tarvitse tunnetta että olisin siro tai pieni ja minua pitäisi suojella. Kyllä se naiseus minun kohdalla lähtee ihan muita asioita :)
Mikähän siinä sitten on? Jos itse olet lyhyt niin sinua lyhyempi mies rinnallasi olisi varmaan "hassu" näky, mut eihän tuo varmastikaan ole se syy. Mistähän alun perin lähtee se tykästys itseään (edes sen hiukan) pidempiin miehiin? Juu, en osaa itsekään vastata. :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Pienen miehen kanssa tunnen olevani naisellisen pehmeä ja muodokas. Ja vahva.
Viimeksi muokannut Keikaus, 10.04.2006 15:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Na

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Na »

gissa kirjoitti: Mies on minua vain sentin pidempi, ja kiinnostukseni lopahti täysin.
Mulla oli tilanne toisinpäin. Ahdisti (ja vieläkin välillä vähän ahdistaa) miehen ja minun pituusero. Olen itse 161cm ja mies on 202cm. Tutustumisvaiheessa pidin sitä jonkinlaisena esteenä, mutta ihastuttuani päänsisältöön asiasta tuli jokseenkin merkityksetön. Huvittavan ja epäsuhtaisen näköinen pari me ollaan, mutta ei sen niin väliä :)
SingleMalt

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Kreivitar kirjoitti:Jotkut miehet haluavat lyhyen, pienen naisen, että voivat tuntea itsensä miehekkäiksi tmv. Toisille taas naisen pituus ja pitkäsäärisyys tuovat 'statusta' tai jotain tiettyä 'lisärvoa', kun ovat saaneet niin upean daamin ja plaa plaa. Syitä voi olla satoja.
Tartutaas tähän kiinni. Minulle käyvät molemmat vaihtoehdot, mutta eivät todellakaan noista syistä.

Pieni ja siro nainen on varsin mukava petikaveri, koska häntä on niin mukava pyöritellä, siirrellä, kannella, nostella ja käsitellä. Tämä sama fetissi on lähikaveripiirissäni kaikilla miehillä, jotka ovat yli 180cm.. Asiasta on meinaan keskusteltu miljoonat kerrat.

Pitkä nainen on myös minun makuuni, mutta vain jos on hoikka ja muuten siro. Tässä tulee säärifetissä taasen esiin meikäläisellä. Pitkä, hoikka nainen hameessa, on vain niin kaunis katseltava..

Mitään statusta tai miehekkyyttä ei noilla kyllä haeta. Naurettava ajatuskin.
Vastaa Viestiin