Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Keikaus kirjoitti:
Mieti, mitä voisit muuttaa... Pikkuaskelia kohti parempaa ja tekoja, joista tulee sulle hyvä mieli. Ja muista sanoa lause "Minä olen riittävän hyvä juuri tällaisena kuin olen, jotta minua rakastaa, arvostaa ja kunnioittaa." monta kertaa ääneen ja hiljaa itsellesi päivittäin. Kysy itseltäsi esim. "minkälaista elämää minä haluan viettää?" ja "minkälainen ihminen minä haluaisin olla?".
Kiitos Keikaus, tulinpas paremmalle mielelle.
Ja olihan tossa asiaa, luulen oikeesti, että mun elämä ois paljon helpompaa jos vain oppisin "antamaan itselleni anteeksi". Siis ku mulla on paha tapa liiotella tai dramatisoida kaikenlaisia mokia, et vaikka ne ois kuinka pieniä saattaa tulla sellanen "maailma kaatuu"-olo.
Sitäpaitsi oon alkanu uskoa karmaan. (Eiku ei se ookaan karma, kai, mä en MUISTA oikeeta käsitettä. 8) ) Ajattelen kuitenki, että jos oon tehny jotain typerää, ni saan se tavallaan korvattua jos teen jotain hyvää tai kilttiä sen jälkeen.

Oon kyl ehkä aika sekasin päästäni, mut ei se mitään.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
millivanilli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Vituttaa, kun ihmiset kyselevät siitä miten aion viettää joulun. En tahtoisi nyt jo pahoittaa mieltäni asian takia. Nyt kuitenkin viimejoulun pettymykset velloo mielessä, ja mieli on ihan maassa. Yleensä olen innoissani joulusta, se on paras juttu vuodessa. Nyt koko asia vituttaa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Sheetlord kirjoitti:
Ai mitä nyt pitäisi kuunnella aamuruuhkassa matkalla töihin?
- SuomiPOP? Jaajo Linnanmaa ja joku nenäänsä honottava pissis-ämmä. Tuskinpa
- YleX? Kaksi yhdentekevää "hei luetaanpa iltalehtiä kun ei jakseta juontoja suunnitella" tinttitukkaa ja ja joku nenäänsä honottava pissis-ämmä. Tuskinpa.
- Nova? Ei kiinnosta.
Ei saa valittaa kun toisilla kuuluu tuolla periferiassa tasan Nova, YleX ja joku svedukanava. YleX:n top 4-listat on ainakin jotain ihan huippua!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

millivanilli kirjoitti:Vituttaa, kun ihmiset kyselevät siitä miten aion viettää joulun. En tahtoisi nyt jo pahoittaa mieltäni asian takia. Nyt kuitenkin viimejoulun pettymykset velloo mielessä, ja mieli on ihan maassa. Yleensä olen innoissani joulusta, se on paras juttu vuodessa. Nyt koko asia vituttaa.
Tässä henkilökohtainen terapeuttisi mr. A. Stadin.
KEHOTAN sanomaan "EN TIEDÄ MITÄ TEEN JOULUNA"
ja seuraavaan utelevaan kysymykseen "EN TIEDÄ MITÄ TEEN JOULUNA"
ja sitten menet naureskellen kahvilaan niin ei vituta!
Kokeile. Jos toimii, laita tililleni 5,95 euroa.

Stadinarska
pyskolookinen olio
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

millivanilli kirjoitti:Vituttaa, kun ihmiset kyselevät siitä miten aion viettää joulun. En tahtoisi nyt jo pahoittaa mieltäni asian takia. Nyt kuitenkin viimejoulun pettymykset velloo mielessä, ja mieli on ihan maassa. Yleensä olen innoissani joulusta, se on paras juttu vuodessa. Nyt koko asia vituttaa.
voi toista. tiedän miltä tuntuu. Nyt miehen vanhemmat on aloittaneet kampanjan "voi voi kun on yksinäistä kun lapset on muuttanut pois kotoa, aijai kun on ikävää viettää joulua kahdestaan, voi voi kun noillekin on tulossa vanhemmat kylään. Mutta sehän on hieno idea! tehän tulette jouluksi tänne meille niin teidän ei tarvitse ostaa omaa joulukuusta"

mies onneksi tietää ja ymmärtää ettei sinne mennä jouluna ennen kuin helvetissä lapset tekevät lumiukkoja. Jotenkin se silti tuntuu ikävältä, että kun kertoo tahtovansa viettää joulua kahdestaan tulee ympäristöstä marinaa kuinka itsekkäitä me ollaan eikä muka saa poikaansa tavata (!?!) ja kuinka se ei enää edes vastaa puhelimeen.

ja nyt rupesikin vituttamaan kun ajattelin asiaa. mitä ne itkee, kun eivät ikinä yritä tavata poikaansa, omaa persettä ei liikuteta metriäkään, mutta meidän pitäisi aina käydä siellä ja jäädä yöksi. Jos päiväseltään käy niin jo marmatetaan "joko te lähdette, näin aikaisin, ei tässä ole edes kuulumisia ehditty vaihtaa.." vaikka siellä olisi hapantunut aamusta asti ja illansuussa lähtisi. ja aina vedotaan siihen "kun me kumminkin kohta kuollaan". ne on hätäsesti 60, hyväkuntosia ja terveitä! ei siinä vielä kauheesti kuoleman portit kolise.

ja tästä ettei vastaa puhelimeen. ne soittaa äijälle pari kertaa päivässä, eikä ikinä ole mitään asiaa, korkeintaan naapuruston juoruja. ja marmatetaan jos meillä on jotain omaa elämää.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Dumari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dumari »

par-sky kirjoitti: ja tästä ettei vastaa puhelimeen. ne soittaa äijälle pari kertaa päivässä, eikä ikinä ole mitään asiaa, korkeintaan naapuruston juoruja. ja marmatetaan jos meillä on jotain omaa elämää.
No herran pieksut, sano miehelles että laittaa kotiväkensä kuriin. Rakastan yli kaiken perhettäni yms.. mutta kyllä pystyn sanomaan kovasti jos mutteri hyppisi jaloilleni.
Rouva Pupu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Joo-o, nyt alkaa olemaan se aika taas vuodesta kun puhelimet pirisee ja tiedustellaan missä ja milloin vietetään joulua.

Molempien vanhempien luona ei voida käydä kun asuvat satojen kilometrien päässä, tietenkin eri suunnissa. Pitäisi sitten hieman pidemmäksi aikaakin jäädä oleilemaan.

Ongelmat: Miun kotona on rakas kissa, jolle mies on niin allerginen, että menee viikko toipua parin päivän vierailusta, ei ollenkaan mukavaa siis. Minä taas olen allerginen anopilleni, josta minulla menee toipua vähintään viikko, sekä henkiset traumat päälle.
Jääkäämme siis kotiin ja puhelinlangat laulaa *sydän*
millivanilli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Parskylle: Inhottavaa, kun nämä asiat pilaavat joulun.

Meillä se on taas silleen, että nyt meillä on tulossa kolmas yhteinen joulu. Avopuolisoni ei ole edelleenkä kutsuttu jouluna tai oikeastaan muutenkaan vanhempieni luokse. Pikkusiskoni avokki sinne otetaan avoimin sylin vastaa.

Vuosi sitten kysyin pikkusiskolta, että tuleeko hänen poikaystävänsä käymään. Sanoi, ettei tule, mutta yllättäen sitten tulikin. On inhottavaa, jos joulunakin pitää hieroa sitä naamaan, että minun avopuolisoni ei kelpaa isälle, ja että isä näyttelee, kuin iso osa minun elämästäni ei olisi edes olemassa.

Eli, jos pikkusisko tuo poikaystävänsä vanhempien luokse aattona, niin minä en ole menossa sinne. Nyt minä olen muka se lapsellinen diiva, joka kiukuttelee ja pilaa äidin joulun, vaikka vain tällä kertaa en halua vain, että minuun sattuu. Miksi minun pitäisi aina joustaa? Tämän takia minua alkaa ottaa päähän nämä kyselyt, sillä minä en halua joutua valitsemaan perheen ja avokin väliltä.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Dumari kirjoitti: No herran pieksut, sano miehelles että laittaa kotiväkensä kuriin. Rakastan yli kaiken perhettäni yms.. mutta kyllä pystyn sanomaan kovasti jos mutteri hyppisi jaloilleni.
viimeeksi kun mies ei vastannut perjantaina puhelimeen ne soitti ja soitti. lauantai aamuna oli sitten soittanut mulle, mutta tokihan puhelin oli äänettömänä juopotteluillan jälkeen. ajateltiin että niillä on jotain oikeeta asiaa kun on niin paljon soitettu, vaan ei. ne oli vakuuttunu että me ollaan kumpainenkin kuoltu koska ei vastattu perjantai-iltana puhelimeen.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

millivanilli kirjoitti: Meillä se on taas silleen, että nyt meillä on tulossa kolmas yhteinen joulu. Avopuolisoni ei ole edelleenkä kutsuttu jouluna tai oikeastaan muutenkaan vanhempieni luokse. Pikkusiskoni avokki sinne otetaan avoimin sylin vastaa.
varmaan ei myöskään avokkisi ole riemumielin lähdössä jonnekin minne häntä ei haluta. se on aika rasittavaa olla koko ajan ylenkatsottuna. olisiko mahdollista että menisitte avokkisi perheen luokse jouluksi? ei kai siitä kukaan voi ottaa hernettä nenään että menette jonnekin minne molemmat on tervetulleita. ja varmasti kummallakin olisi mukavampaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Kristus

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kristus »

Taloyhtiön, jossa sijaitseva sijoitusasuntoni tuottaa vielä toistaiseksi hulppeita, täydellisen linjasaneerauksen alku lykkääntyy edelleen. Melko hermostuttavaa.

Lisäksi tänään pelataan Valioliigassa tynkäkierros, joka meinasi jäädä itseltäni täysin huomiotta, ja fantasialiigani miehistönvaihdokset täytyi tehdä aivan liian nopeasti. Lisää murheita seuraa jo heti ensi viikonloppuna kun Chelsea ei pelaa ja joudun miettimään, kuinka korvata Drogba, Lampard ja Terry ja ottamaan samalla huomioon sen, että kolme puolivälin alapuolella majailevaa joukkuetta pelaavat tuplakierroksen, jolloin pisteitä saattaa kertyä roimastikin. Helvetillistä arkea.
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vituttaa kun kotimaiset tomaatit maksaa 6 euroa kilo, ja espanjalaiset halpatomaatit eivät maistu miltään.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Think »

millivanilli kirjoitti:Miksi minun pitäisi aina joustaa? Tämän takia minua alkaa ottaa päähän nämä kyselyt, sillä minä en halua joutua valitsemaan perheen ja avokin väliltä.
Kun asiaa ajatellaan tarkemmin, niin onko tuo todella niin vaikeaa. Perheesi (isäsi) ei hyväksy ihmistä jonka kanssa olet hynttyyt lyönyt yhteen. (En tiedä, mutta) käsittääkseni miehesi ei ole kuitenkaan mikään narkomaani-renttu-avovaimonhakkaaja, joten mitään erityisen järkevää syytä miehesi dissaamiselle tuskin on.

Väheksymällä miestäsi, he väheksyvät myös sinua. Haluatko todella siitä huolimatta viettää joulua heidän kanssaan ilman miestäsi kun muika vaihtoehtojakin olisi. Ehkäpä oppisivat ensivuodelle tapoja ja ääni muuttuisi kellossa kun et nyt tanssisikaan heidän pillinsä mukaan?

En tiedä...kunhan vaan mietiskelen...
Ovela kuin orgasmi
millivanilli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Think kirjoitti:En tiedä...kunhan vaan mietiskelen...
Samoja juttuja olen tässä itsekin mietiskellyt. Onhan tässä kuitenkin kohta jo kolme vuotta oltu yhdessä.
imbesiili

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Bliss kirjoitti:Vituttaa kun kotimaiset tomaatit maksaa 6 euroa kilo, ja espanjalaiset halpatomaatit eivät maistu miltään.
Kylläpä käyt kalliissa kaupassa. Alepassa kotimaiset 4,90 kilo. Espanjalaiset neekeriorjatomaatit 2,20 kilo.
Viimeksi muokannut imbesiili, 28.11.2006 18:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

imbesiili kirjoitti: Kylläpä käyt kalliissa kaupassa. Alepassa kotimaiset 4,90 kilo. Espanjalaiset neekeriorjatomaatit 2,20 klo.
Täällä hevonkuusessa mitään alepaa ole :?
S-marketissa 5,95. Epsanjan terttutomaatit 1,99.
safi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja safi »

Vituttaa tuo käyttämäni kuntosali. Porukka siellä on vähentynyt huomattavasti, koska omistaja ahneuksissaan päätti hinnoitella itsensä ulos kilpailusta. Aijemmin se laittoi muutaman ohjaajan pois ja tietysti ne, joista itse olen pitänyt eniten. Nyt kävin netistä varaamassa itselleni steppi/spinnitunteja ja mites olikaan käynyt...pidettäviä tuntejakin oli vähennetty ja jopa sellaisia missä porukkaa on ollut aina ihan kohtuullisesti. Myös minä, koska tunnit järjestettiin riittävän myöhään illalla ehtiäkseni niihin. Voi vittu, mistä minä oikein enää maksan sen 56e/kk. Onnekseni minulla on enää pari kuukautta tuota sopimusta jäljellä ja sitten taidan vaihtaa salia. Saas nähdä kaatuuko tuo koko paska perseestä olevaan hinnoitteluunsa?
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Haluan tappaa. Tappaa. Tappaa. Tappaa! :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe:
Yksi sana: Venäläiset.
En haluaisi yleistää, mutta niin se vaan on.
Miten kauan on kestettävä natsoja, kaljatölkkejä (tyhjiä), tupakka-askeja (tyhjiä) viskelty ympäri rappukäytävää, venäjänkielistä huutoa, kaakatusta, kikatusta, kiljuntaa, naurua VUOROKAUDEN YMPÄRI?!
Eritoten tunteina 00-05?!
Ovikellojen rimpauttelua/oviin koputtelua?!
Jos on vastaan sanomista saa esittää asiansa venäjäksi ilkkuville naamoille.

Miten saan ne häädettyä pois?
Pian en enää vastaa teoistani.
En saa opiskeltua, nukuttua tai edes ajateltua.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Rouva Pupu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Razormaid kirjoitti:
Miten saan ne häädettyä pois?
Pian en enää vastaa teoistani.
En saa opiskeltua, nukuttua tai edes ajateltua.
Jaa, ei ainkaan omassa opiskelijakämpässäni tehonnut nuo valituskirjelmät kyseisille/ylemmälle taholle.
Kerran sitten yöllä kännissä, pelkät stringit jalassa menin potkimaan niiden ovea ja huutelemaan rivouksia.
Loppui siihen. Kyllä, en ilmeisesti ole hehkeä näky!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Razormaid kirjoitti: Miten saan ne häädettyä pois?
Pian en enää vastaa teoistani.
En saa opiskeltua, nukuttua tai edes ajateltua.
ala soittamaan poliisille kovasta metelistä. valita isännöitsijälle. valita kaikille ja paljon. kerää adressi muilta talossa asuvilta. esitä jatkossa valitukset niille venäjäksi kirosanoin höystettynä

http://www.insultmonger.com/swearing/russian.htm
Me transmitte sursum, Caledoni!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Rouva Pupu kirjoitti:
Razormaid kirjoitti:
Miten saan ne häädettyä pois?
Pian en enää vastaa teoistani.
En saa opiskeltua, nukuttua tai edes ajateltua.
Jaa, ei ainkaan omassa opiskelijakämpässäni tehonnut nuo valituskirjelmät kyseisille/ylemmälle taholle.
Kerran sitten yöllä kännissä, pelkät stringit jalassa menin potkimaan niiden ovea ja huutelemaan rivouksia.
Loppui siihen. Kyllä, en ilmeisesti ole hehkeä näky!
Sä oot guru! Mä haluaisin tietää, mitä venäläisten päässä liikahti sillä hetkellä, kun sä ilmestyit niiden eteen.

Voivoi, muistan kyllä Razormaidin asuntolan meiningin, asuihan rakas (tumma, pieni) eksäni samassa talossa aikoinaan. Suosittelen korvatulppien hankkimista näin niin kuin ensalkuun ja sitten sitkeää valittelua ja poliisien soittelua paikalle ja kaikkea sellaista pikkukivaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Razormaid kirjoitti:Haluan tappaa. Tappaa. Tappaa. Tappaa! :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe:
Yksi sana: Venäläiset.
En haluaisi yleistää, mutta niin se vaan on.
Miten kauan on kestettävä natsoja, kaljatölkkejä (tyhjiä), tupakka-askeja (tyhjiä) viskelty ympäri rappukäytävää, venäjänkielistä huutoa, kaakatusta, kikatusta, kiljuntaa, naurua VUOROKAUDEN YMPÄRI?!
Eritoten tunteina 00-05?!
Ovikellojen rimpauttelua/oviin koputtelua?!
Jos on vastaan sanomista saa esittää asiansa venäjäksi ilkkuville naamoille.

Miten saan ne häädettyä pois?
Pian en enää vastaa teoistani.
En saa opiskeltua, nukuttua tai edes ajateltua.
KUSSA KUMMAN PAIKASSA ASUT? Leningradissa vai?

Aikas kauheeta. Suosittelisin muuttoa rauhalliselle alueelle!Saattoi kuulostaa typerän yksinkertaiselta mutta tehokas se on. Katsot vain ja kysyt mikä on HYVÄ ALUE!
Stadinarska
faktat ovat faktoja, teoriat teorioita!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Stadinarska kirjoitti: KUSSA KUMMAN PAIKASSA ASUT? Leningradissa vai?

Aikas kauheeta. Suosittelisin muuttoa rauhalliselle alueelle!Saattoi kuulostaa typerän yksinkertaiselta mutta tehokas se on. Katsot vain ja kysyt mikä on HYVÄ ALUE!
Stadinarska
faktat ovat faktoja, teoriat teorioita!
Kouvostoliitossa. Onneksi vuokra-asunnot ovat siellä varmaan Suomen halvimmat, joten Razormaid voi perustaa bilekämpän kaupungin keskustaan suhteellisen pienellä budjetilla. Kotoa muutettuani olen asunut ylellisimmän juuri Kouvolassa. Keskustassa, kahdessa eri kaksiossa, näköalat ja kaikki.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Rouva Pupu kirjoitti: Jaa, ei ainkaan omassa opiskelijakämpässäni tehonnut nuo valituskirjelmät kyseisille/ylemmälle taholle.
Kerran sitten yöllä kännissä, pelkät stringit jalassa menin potkimaan niiden ovea ja huutelemaan rivouksia.
Loppui siihen. Kyllä, en ilmeisesti ole hehkeä näky!
On pakko kysyä vielä tarkennus. Siis eikö sulla ollut mitään yläosaa?
Kikkelis kokkelis.
Rouva Pupu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Keikaus kirjoitti: On pakko kysyä vielä tarkennus. Siis eikö sulla ollut mitään yläosaa?
Ei ollut, ei.
Vastaa Viestiin