Baari suraa?

Info tulevista miiteistä
Dumari

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

cardic kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Olen tällä viikolla radalla; tiistai, keskiviikko, perjantai und lauantai! Erityisesti ti ja ke vois tarvita baarisuraa keikkojen jälkeen!!
juomari
Lähes hippi tänään heavycårneriin!
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja cardic »

Dumari kirjoitti:
cardic kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Olen tällä viikolla radalla; tiistai, keskiviikko, perjantai und lauantai! Erityisesti ti ja ke vois tarvita baarisuraa keikkojen jälkeen!!
juomari
Lähes hippi tänään heavycårneriin!
ma oon perheellinen mies ja aamu kuudelta heratys
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23528
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Huomenna voisin harkita jos firma saa vihdoinkin maksettua eli mahdollisuus on minimaalinen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Bluntly kirjoitti:Huomenna voisin harkita jos firma saa vihdoinkin maksettua eli mahdollisuus on minimaalinen.
Olen hyvällä todennäköisyydellä huomenna Heavycårnerissa, tänään varmaan jotain muutakuin ei kukaan ole menossa mihinkää.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23528
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumari kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Huomenna voisin harkita jos firma saa vihdoinkin maksettua eli mahdollisuus on minimaalinen.
Olen hyvällä todennäköisyydellä huomenna Heavycårnerissa,
No mikä on todennäköisyys tällepäivälle?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Bluntly kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Huomenna voisin harkita jos firma saa vihdoinkin maksettua eli mahdollisuus on minimaalinen.
Olen hyvällä todennäköisyydellä huomenna Heavycårnerissa,
No mikä on todennäköisyys tällepäivälle?
En ossaa sanoa, kait mä oon menossa toisellekin keikalle tänään, jossei kukaan haluu mun kenttäpaikkaa.

Ainakin se yks kaveri joka hommas meille kenttäliput olis kovasti menossa illalla cårneriin, mut muista en sit tiiä... kevyemmän linjan maideni-ukkelit tuskin lähtee. Mene ja tiedä tätä. Soittele vaiks illasta niin kertoilen kåårdinaatteja missä menen (jos osaan).
Dumari

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Äh, siis viralliset maiden jatkot on tänään ROKSISSA, eilen siel veivas ihan kohtuullinen koveripändi, tosin piisivalinta oli arseesta.

ROKSIIN SIIS LUULTAVASTI TÄNÄÄN (ryyppään ja rymyän joka tapaukses :P)
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Miten olis cidukka tai pari(kymmentä) tuossa tulevalla vkolla esimerkiksi tiistai tai keskiviikko iltasella?

Saatan pyörähtää jossain myös nyt lauantaina eli siis tänään /huomenna, miten sen nyt sitten katsookaan..

Löytyiskö kamusia?

Kaupunki mieluummin tällä kertaa taas se eteläisempi :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

KisSandra kirjoitti:Miten olis cidukka tai pari(kymmentä) tuossa tulevalla vkolla esimerkiksi tiistai tai keskiviikko iltasella? :)
Kymmentä en lupaa, mutta yhden voin ottaa joku päivä tällä viikolla. Tiistaina työt klo 19 asti, keskiviikkona klo 16 asti, you decide :) Saapi soitella!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:Miten olis cidukka tai pari(kymmentä) tuossa tulevalla vkolla esimerkiksi tiistai tai keskiviikko iltasella? :)
Kymmentä en lupaa, mutta yhden voin ottaa joku päivä tällä viikolla. Tiistaina työt klo 19 asti, keskiviikkona klo 16 asti, you decide :) Saapi soitella!!
Mepä näemme sitten keskiviikkona (jookos pookos, kun tiistai ei käy)! Mä pääsen klo 17.00 joten vapaa het sen jälkeen :]
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Juuh, keskiviikko olis aika bueno. Katellaan sitä aikaa lähemmin ja viestaillaan tässä. Nyt painun taas maan alle hetkeksi ja palaan internetin ihmeiden pariin tiistai iltana johonkin aikaan :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18758
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

KisSandra kirjoitti:Juuh, keskiviikko olis aika bueno. Katellaan sitä aikaa lähemmin ja viestaillaan tässä. Nyt painun taas maan alle hetkeksi ja palaan internetin ihmeiden pariin tiistai iltana johonkin aikaan :)
There's nothin' like Internet-Free-Zone(IFZ)!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:Juuh, keskiviikko olis aika bueno. Katellaan sitä aikaa lähemmin ja viestaillaan tässä. Nyt painun taas maan alle hetkeksi ja palaan internetin ihmeiden pariin tiistai iltana johonkin aikaan :)
There's nothin' like Internet-Free-Zone(IFZ)!
Niba! Minä en aio tulla paariin. Ellette sitten halua? MUTTA. Et aloittanut söndag-jorinaketjuasi eilen. Olin koko päivän niin peloissani! :roll:
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Tyttöitten (Elppa ja Kid) kans tavataan siis tänään joskus tuossa 17 pintaan jossain parin tuopposen merkeissä mutta ilmoitampa tässä lisäksi omalta osaltani, että tuon lisäksi ajattelin myös illempana rantautua keskustan tuntumaan samoissa merkeissä ja yhteyksiä saa ottaa jos silloin törmäily jotakuta kiinnostaa.. :) Numero on kenellä on ja yv toimii heillä jolla numeroa ei (vielä) ole.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23528
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

KisSandra kirjoitti:...
Ehkä tulen, ehkä en. Taloyhtiön kokous alkaa 18.30 jä ilmeisen riitainen juttu tulossa. Jos jaksan niin tulen, paitsi jos ketuttaa liikaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18758
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

No Money, No Honey, No FUN!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:No Money, No Honey, No FUN!
...and no funhoney...

greetings
citys Arska
cool 8)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Yksin kotona koko ilta, miehellä yömyöhään menevä inventaario, ja se lähtee taas aamulla töihin (eli siitäkään ei ole mitään iloa).

Baariin tekis mieli, edes yhdelle. Viikko palkkapäivään, joten budjetilla liikenteessä.

Sipsi? Ninni? Keskustasta joku`töiden jälkeen oluelle?

*i have no life*
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Sipsi? Ninni?
*i have no life*
Aijaa.
Vain noulaiffit kutsuu meitä kahta ulos, pyh :leuhka:

PS: meen varmaan huomenna jouluostoksille Itikseen, siellä yhelle? Budjetilla täälläkin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18758
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Sipsi? Ninni?
*i have no life*
Aijaa.
Vain noulaiffit kutsuu meitä kahta ulos, pyh :leuhka:

PS: meen varmaan huomenna jouluostoksille Itikseen, siellä yhelle? Budjetilla täälläkin.
I have life, asking?
Pyyhin Netikettiin..
Enttu

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Enttu »

tätä sais terrorisoida la-su iltasella 19 jälkeen johonki baariin/kuppilaan :wink: ... nro yleisessä jaossa privassa
Viimeksi muokannut Enttu, 15.12.2006 20:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
isohaara

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Lauantaina iltaviihteelle Helsinkiin. Jotkut saattavat tietää numeronkin jos tykkää lähteä följyyn.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mäkin haluun! Huomenna olis pikkujoulut. Mikäli en yski aivojani pellolle, saatan huomenna juoda ne sinne.
Rotan aivot valtasivat pääni.
SaintJohnPerse

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Huomenna sunnuntai oluille? Olisi Cuplan hautajaiset ja siellä voisi pari nauttia?
isohaara

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Lauantaina olutta, onk ketään lährös?