Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
imbesiili

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Edith kirjoitti: Mä kuumensin ruokani kattilassa vesihauteessa. *Ei mikään uusavuton, ei suinkaan*
Parempihan toi on. Vähemmän tiskiä.
selika

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 20:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
feliformia

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Nilkat palelevat, koska älykkäästi jätin aamulla vilkaisematta ulos ikkunasta ja pukeuduin mataliin kenkiin ja ylipitkiin housuihin. Lahkeet uivat loskassa ja ovat märät puolisääreen asti.
bedlam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Edith kirjoitti:Mun mikroaaltouuni on kuollut! Miten mä nyt saan lämmintä ruokaa? Kattelen vaan nyt tuota valmisruoka-annosta ja alan kai syödä sit vaan näkkileipää.
Mulla ei ole ollut kotona mikroa puoleen vuoteen ja pitikin hetki totutella siihen, että ruoka ei lämpene parissa minuutissa. Toisaalta mikron puute on aiheuttanut sen, että nykyään tulee tehtyä huomattasti parempaa ruokaa.
millivanilli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Vielä ei vituta, harmittaa..
Tilasin avokille yhden t-paidan joululahjaksi jota se on toivonut jo piiitkään. Tein sen tilauksen jo pari viikkoa sitten. Maksoin sen tilauksen... vieläkään ei ole kuulunut siitä paidasta mitään. Olen tänään pariin otteeseen yrittänyt soittaa ko firmaan, mutta kukaan ei vastaa. Onneksi summa ei ollut hurja, mutta harmittaa se, että jos se paita ei saavu aatoksi/ollenkaan.
feliformia

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Perkeleen Welho oli katkaissut meidän nettiyhteyden ja kaapelikanavat maksamattoman laskun vuoksi. Laskua ei ole koskaan saatu, eikä myöskään muistutuslaskua, joka on kuulemma lähetetty viikkoja sitten. Postikaan ei ole voinut niitä kadottaa, koska tulevat sähköpostiini. Vituttaa tällaiset jutut, koska maksan laskut aina ajallaan.

Taisin olla kyllä sille asiakaspalvelijalle vähän turhan tyly :(
Edith

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Edith »

Yritän täyttää itse- ja muuarviointilomaketta kurssista, jossa ei ollut mitään hyvää, mutta enhän voi asiaa noin suoraan opettajalle kertoa.
Sheetlord

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Typerä koulutuslaitos ei anna lopputodistusta, ennen kuin olen istunut päivän pelleilemässä heidän kanssaan ns. näytössä. Onhan se nyt helvettiä, että pitäisi ottaa töistä vapaata osallistuakseen "simuloituun asiakasneuvotteluun". Luulisi nyt se, että valmis työ riittää... mutta ei: siihen pitää kirjoittaa oheen projektisuunnitelmia ja herra ties mitä. Tosi relevanttia joo, kun ottaa huomioon että tein koko rompun itsekseni alusta loppuun käyttöliittymiä ja videokuvausta sekä editointia myöten... vitun byrokraatintolvanat...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vituttaa kun tahto on heikko. Ostan 400g metukkapaketin, että voisin tehdä voileipiä ja kuitenkin napsin siivut yksitellen naamaani hetkessä.

Lihakin on heikko, ei rauta nouse.

Ja mieli vielä heikompi, en taaskaan uskaltanut vongata.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Vituttaa kun Elämäni NAENEN ei huomaa.

Vituttaa kun kaveruus kariutuu kaukosuhteena.

Vituttaa kun jalka on paskana.

Vituttaa kun ei pääse baariin jäljelläolevien kavereiden kanssa koska jalka on paskana.

:evil:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Razormaid kirjoitti:.

Vituttaa kun ei pääse baariin
:evil:
Hyvä. Pidä toi.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

pikkasen vituttaa kun auton moottorista hyyty yksi pytty yli sadan kilometrin päässä kotoa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

par-sky kirjoitti:pikkasen vituttaa kun auton moottorista hyyty yksi pytty yli sadan kilometrin päässä kotoa.
Autoissa voidaan käyttää myös niiin sanottua "huoltoa" mikä edesauttaa eteenpäinmenoa. Yhdyssanahaukat käykään poloiseen kiinni!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Töllöstä tulisi tänään tuo Tien päällä Ewan McGregor setti, mutta olen kotikuusen alla ja täällähän ei Subi näy.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Unohdin kotikakkulani Keuruulle. Vituttaa kun ei oikein kunnolla kykene lukemaan töllön tekstitystä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Bluntly kirjoitti: Ja mieli vielä heikompi, en taaskaan uskaltanut vongata.
Hei, pakit eivät tunnu miltään, kun niiden ottamista harjoittelee tarpeeksi. :wink: Jos saa pakit, kandee ajatella, että tuo nyt ei digannut ominaisuuksistani, mutta seuraava jo saattaakin. Muista digata niistä itse!
Kikkelis kokkelis.
Vihtahousu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Zaadana! Nikotiinikorvikkeet hävis ja nyt vituttaa kaikki. Vituttaa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

joku paskiainen on varastanut mun pyörästä venttiilin :evil:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

kuivuneella mudallakuorrutetut farkut, laukku ja takki.
Nolouden huipennus kun joudun menemään kotiin verhoutuneena ainakin joihinkin em. vaatekappaleista... :oops:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja nexie »

Empiiristen havaintojen perusteella uuden työvuoden aloittaminen tuntuu Maanantailta (tm), vaikka kalenterin mukaan on tiistai. Koska keskeneräiset työt ryömivät liskodiskon lattialle jo eilen illalla, niin teoreettisesti tarkasteltuna myös eilisen tunnit on tehty kivulla sisään.
Don't Panic!
nokkaelain

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

par-sky kirjoitti:joku paskiainen on varastanut mun pyörästä venttiilin :evil:
Meinasin lähteä tänään töihin polkupyörällä. En lähtenyt. Taloyhtiön lukollisessa pyöräsuojassa siitä oli varastettu lamppu ja dynamo (ja sellainen kuminen, pilalle venynyt tavarankiinnityslenkura.) Myös satula oli irrotettuna lattialla ja kiinnitysruuvit kateissa. Jos se nyt edes on omani.

Liekö kyseessä ollut "juhlijoita", joiden päätä kuumottanut tuliliemi on katkaissut loputkin kytkennät. Miksi kukaan muuten irrottaisi osia varastettavaksi kuusi vuotta vanhasta halpapolkupyörästä, kun vieressä olisi uusia merkkipyöriä vietäväksi.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ak »

Kyllä taas vituttaa. Realistin toiveet oli vaihteeksi jotain ihan muuta kuin realistisia sitten kait. Eilen illasta oli jo vähän parempi mieli, mutta ei se mitään nyt on taas illan myötä olo muuttunut entistä paskemmaksi. Miksi se puhuminen on niin vaikeaa. Puhelimeen ei voi vastata ja viesteissä ei voi sanoa oikeasti yhtään mitään, jos nyt sattuu puhelin olemaan vahingossa päällä, että ne viestit menee perille. Äh, osaisi edes käydä nukkumaan. Ei tän enempää henk koht avautumista.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Viime kesänä näin aika sairaan hyvän näköisen naisen, jonka kanssa tulin muutaman minuutin ajan hyvin juttuun kunnes kavereiden vuoksi piti lähteä jonnekin. Tänään, puoli vuotta myöhemmin, alkoi vituttaa se, etten kysynyt hänen numeroaan tai jäänyt siihen pidemmäksi aikaa.

Mutta vitutus on hyvä. Päätin, etten enää koskaan toista tuota typeryyttä jos siihen tilaisuus tulee.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
imbesiili

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

par-sky kirjoitti:joku paskiainen on varastanut mun pyörästä venttiilin :evil:
Osta jatkossa presta-venttiilillä varustettuja sisäkumeja niin ei pöllitä enää.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Vituttaa. Vituttaa vituttaa vituttaa.
Olen ehtinyt asua paikkakunnalla neljä kuukautta ja jo nyt saan kuulla kiertävän niin pöyristyttävää juttua että oksat pois. Olen kuulemma uhannut tappaa erään henkilön, joka torjui minut kuukausia sitten.
Nyt hän tulee sitten sormi pystyssä valistamaan minua skitsofreenisyydestäni ja että pysyn kaukana hänen nykyisestä sydänkäpysestään :shock:
Huomio. En kärsi humalanaikaisista muistinmenetyksistä, se yksi varattu urpo joka mukaani tarttui on myöskin harmittavan tarkasti mielessäni.
Mitäpä tuollaiselle aiheelle voi tehdä, jos alan suureen ääneen toitottamaan että olen täysin mentaalisesti terve, ihmiset kuvittelevat minun kärsivän itsekieltäytymyksestä ja että olen kilahtanut kahta kauheammin.
Ja ei. En ole väittänyt tappavani ketään.
Ja mielestäni se on edelleen tähän maailmanaikaan sallittua näyttää pettyneeltä jos torjutaan, vai olenko väärässä?
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Vastaa Viestiin