Uudenvuoden lupaukset-kedja! Onko niitä!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Onko Uudenvuodenlupauksia?

Ei, minulla ei ole mitään erikoista
10
59%
Kyllä mutta ne ovat sellaisia, että salaan ne muilta
0
Ei ääniä
Kyllä on ja kerron ne mielelläni tässä alla viestissäni
3
18%
Kanada
4
24%
Jouluarska
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 17

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Uudenvuoden lupaukset-kedja! Onko niitä!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kaikilla meillä on toiveemme Uudesta Vuodesta. Ja siellä, hei, Niba ja Ann jo koettaa laittaa pikku päässään mielessään vastaan! Ettepä laita. Candymankin unohtaa nyt vienohkon näsäviisauden ja Camilla lämpenee Stadinarskan (vielä tänään Jouluarska) pyynnölle ja unohtaa ne haisevat ponit. Mussukka palannee kohta kehiin, odotan, ja tuo omia suloisia toiveitaan jotka toivon mukan hyviä ja toisaalta Imbesillisiili saatta norata minut 30:nnen kerran ja Dumari 40:nnen kerran ja ilmoittaa sen yhtä monta kertaa, hihhii. Slam siellä nyt sanat oikeaan järjestykseen ja Xibe hymyilyn keskellä voi laitta uudenvuodenlupaukseensa sen lisää PUMPIA. Bliss (johon olen hieman huumautunut) tietenkin edistyy opinnoissaan saavutta Ann ja Mäyrä jatkaa surffailuaan hauskana ja tosikkona vuoronperää. Mustis saattaa päättää olla pontevampi ja Ninni saattaa tehdä tissien suhteen jonkun päätöksen, ken tietää. Millivanilliinille riittänee, että suloinen koti on koossa ja ...auta armias kun mä en oo saanna selkoa vielä Bluntlyn,Silsiksen , Sipsin ja Bedlamin eroista. En oo varma edes sexistä, sorry: se on oma vikanne. Keikku kirjannee tähän että kaikki on hyvin, ei tarvii lupauksia. Superior lupaa tulla yhtä kauniiksi kuin yksi avattarensa eli Pamela ja Elppis lupa tehdä lävistyksiä. Geetzu lupaa että hyvin panee ensi vuonnakin ja että rakastaa Stadinarskaa, toivon. Rouva Pupu on tomerana ensi vuonnakin ja lupaa siivota enemmän kait. Razormaidia mä pelkään. Hän on arvaamaton. Aydemirille riittää näkyvät korvat ja ja ...sovitaanko, että lopuille riittää uudenvuodenlupaukseksi se, että lupaa kohdella oikein hyvin kilttiä Stadinarskaa! Rakastaminen on suositeltavaa, muttei pakollista.
Pukatkaas nyt toiveenne, ja Ann käyttäytyy nyt siivosti, jookosta, muuten laitan sut nurkkaan ja Mylwinin sukkahousut päähän!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Uudenvuoden lupaukset-kedja! Onko niitä!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Pitänee ekaksi vastata. Aion tehdä kaikki suurinpiirtein yhtä hyvin kuin tänäkin vuonna, mutta kyl mun lupaukseni liittyy terveyteen. Katson että Stadinarska ei laita suuhunsa ihan mitä sattuu. Ei sitä oo kyl tehnytkään, ja lisäksi lupaan olla noudattamatta Annan neuvoja eli lähinnä siis haluan elää. Jos KULTA osuu kohdalle mitä haluan, niin aion olla kiinnostunut. MOT 8)
selika

Re: Uudenvuoden lupaukset-kedja! Onko niitä!

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 20:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Uudenvuoden lupaukset-kedja! Onko niitä!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

En mie mittään lupaa.
Tai no, voisi yrittää liikkua enemmän, syödä terveellisemmin ja olla parempi perheenäiti. En mä ainakaan lupaa mitään röökinpolttoa lopettaa, huhhuh! Tuommosia pieniä asioita vaan.
Bliss

Re: Uudenvuoden lupaukset-kedja! Onko niitä!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Minen ala mitään lupailee... Tai joo, lupaan seuraavanakin vuonna olla soittamatta viulua.
silsis

Re: Uudenvuoden lupaukset-kedja! Onko niitä!

Viesti Kirjoittaja silsis »

Tässä suhteessa olen neuroottinen, enkä ole Uutena vuonnakaan koskaan mitään luvannut.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uudenvuoden lupaukset-kedja! Onko niitä!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

- Saada Nobelin kirjallisuuspalkinto keksimällä viruksen, joka estää slämärin ja arskan kirjoittamisen nettiin. Tuosta voisi irrota rauhannobellikin ja millenium-palkinto.

- Hankkimaan 20kg lisää massaa ja 10-pakki esiin.

- Ameerikan presidentiksi aion alkaa etätöinä.

- Mennä kihloihin B.B.:n tai/ja A_J:n kanssa.

- Kirjoittaa kerrankin jotain älykästä jollekkin keskustelupalstalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Re: Uudenvuoden lupaukset-kedja! Onko niitä!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bluntly kirjoitti:- Mennä kihloihin B.B.:n tai/ja A_J:n kanssa.
Onko kyseessä Brigitte Bardot vai allekirjoittanut??? Jos jälkimmäinen, ihmettelen suuresti naismakusi laajaa skaalaa... Oikeastaan ihmettelen sitä kummassakin tapauksessa! :shock:
elco

Re: Uudenvuoden lupaukset-kedja! Onko niitä!

Viesti Kirjoittaja elco »

Fixaan otsonikerroksen, annan kehitysmaiden velat anteeksi, pysäytän ilmastonmuutoksen, pistän Yhdysvallat kuriin perustamalla Neuvostoliiton uudestaan, diilaan paaville ehkäisyvälineet, perustan tukikohdan Kuuhun ja levitän itsetuntemusta päälle maan.
PerttiMakimaa

Re: Uudenvuoden lupaukset-kedja! Onko niitä!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Lupaan olla äänestämättä puna/viherhihhuleita.
elco

Re: Uudenvuoden lupaukset-kedja! Onko niitä!

Viesti Kirjoittaja elco »

PerttiMakimaa kirjoitti:Lupaan olla äänestämättä puna/viherhihhuleita.
Kun minä olen lopettanut niin ei tarvitse enää äänestää!
millivanilli

Re: Uudenvuoden lupaukset-kedja! Onko niitä!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Nyt ei ole tarvetta tehdä mitään lupauksia. Yhdestä huonosta tavasta (tupakointi) luovuin syksyllä. Ruoka- ja liikuntatottumuksiini olen varsin tyytyväinen.
PerttiMakimaa

Re: Uudenvuoden lupaukset-kedja! Onko niitä!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

elco kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Lupaan olla äänestämättä puna/viherhihhuleita.
Kun minä olen lopettanut niin ei tarvitse enää äänestää!
Oliko se tuo Neuvostoliiton palautus vai itsetunnon lisäys joka sellaisen tilan aikaansaa?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uudenvuoden lupaukset-kedja! Onko niitä!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

elco kirjoitti:Fixaan...
Mun tavoitteet voittaa sun tavoitteet.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Uudenvuoden lupaukset-kedja! Onko niitä!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

millivanilli kirjoitti:Nyt ei ole tarvetta tehdä mitään lupauksia. Yhdestä huonosta tavasta (tupakointi) luovuin syksyllä. Ruoka- ja liikuntatottumuksiini olen varsin tyytyväinen.
Hei Milli! Sun lupaukset mä tunsin, ettei sulla nyt oo tarvetta tehdä "parannuksia" kun kaikki hyvin! Hienoa, jatkamme!
Stadinarska toivotti samalla terveiset!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Uudenvuoden lupaukset-kedja! Onko niitä!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Semmoista ajattelin, notta nuo Veikkauksen pelit voisin lopettaa. Alkanut aika lailla mennä niihin rahaa tässä tämän vuoden aikana, ja vaikka välillä jokunen kymppi tuleekin takaisin, luulen kuitenkin jääväni miinukselle. Lisäksi säästäisin ajasta joka päivä noin viisi minuuttia, kun ei tarvitsisi poiketa joka päivä kioskille veikkausta tekemään. Siinä samalla näppärästi välttyisin suklaanostokiusaukselta, kun senkin paheen ajattelin lopettaa vuodenvaihteessa.

Lisäksi lupaan perinteiseen tapaa kannattaa ravitsemusliikkeitä tammikuussa normaalia enemmän, koskapa ne kärsivät kaikenmaailman lupauksentekijöiden takia asiakaskadosta. Mukavan väljää tulee olemaan tammikuussa baareissa!
Vähän kaksipiippuinen juttu, tietysti kuten jummarrat pelityttönä, saattaa olla niinkin, että se suuri voittoarpa on juuri käsillä samaan aikaan kun katsot leffaa mussukkana lämpimässä kotona. MUTTA, se kuuluisa mutta, kyllähän se hyvä lupaus on. Lopettaa ainakin harmituksen ajankulusta ja rahanmenosta. Suklaansyöntiöhön sanotaan suklaamussutukseksi ja sinä nyt vain olet mussukkani! Eli ne jotenkin sopisi yhteen!
Tuo ravitsemusliikkeiden suhteen oleva asia on taas sekin jotenkin ristiriitainen. Tiedän, että sinä ravitsemusyrittäjänä haluat sympatisoida liikieden palveluja ja hyvä niin. Joo, ihan kiva lupaus. Saat kyllä olla yksin kun siellä on varmaan asiakaskato. Näen sut jo tanssimassa yksin suurella lattialla ja ...juuri silloin Stadinarska saapuu sinne Keski-Suomeen...Ja PLUKS...heräät hienosta unestasi ja harmittelet että herätyskello soitti liian aikaisin, hehheh! :h:
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uudenvuoden lupaukset-kedja! Onko niitä!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Lupaan harkita Kitinästä häipymistä ainakin joksikin aikaa RL:n piiriin. Cityssä/Kityssä/Kitinässä on tullut runkkailtua jo yli 3 vuotta. Addiktio tänne on kyllä edelleen vahva... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
CandyMan

Re: Uudenvuoden lupaukset-kedja! Onko niitä!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Homeboy65 kirjoitti:Lupaan harkita Kitinästä häipymistä ainakin joksikin aikaa RL:n piiriin. Cityssä/Kityssä/Kitinässä on tullut runkkailtua jo yli 3 vuotta. Addiktio tänne on kyllä edelleen vahva... :roll:
Ihan sama, mutta kuitenkin: älä tee siitä ongelmaa itsellesi, vaan tee itsestäsi ongelma sille! Tällä on pärjätty tähänkin asti.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Uudenvuoden lupaukset-kedja! Onko niitä!

Viesti Kirjoittaja saira »

Lupaan olla lupaamatta Uutena Vuotena mitään.
slam

Re: Uudenvuoden lupaukset-kedja! Onko niitä!

Viesti Kirjoittaja slam »

En halua määrittää itselleni mitään missiota, kun sellaista ei ole kohdalleni varattuna. Olkoot sähköimpulssien luoma harhakuva armollinen myös vuonna 2007.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Uudenvuoden lupaukset-kedja! Onko niitä!

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Vai että uusivuosi, ja lupauksiakin pitäisi tehdä...

Päätöksiä tulee varmaan tehtyä pitkin vuotta ja ne ovat ihan yhtä valideja silloin kuin ovat vuoden ensimmäisenä yönä tehdytkin. Sen voisin tietysti sanoa (vaan en luvata) että yritän muistaa uuden vuosiluvun paremmin kuin tänä vuonna (olikos se 2006 vai 2007, ei koskaan suoraan muista).

Joo, eli ei lupauksia tänäkään uutenavuotena.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Uudenvuoden lupaukset-kedja! Onko niitä!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mitään en lupaa. En mitään, mitä en voi pitää.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Uudenvuoden lupaukset-kedja! Onko niitä!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:En halua määrittää itselleni mitään missiota, kun sellaista ei ole kohdalleni varattuna. Olkoot sähköimpulssien luoma harhakuva armollinen myös vuonna 2007.
Nyt = tällä hetkellä
julkituot = kirjoitat tähän
uudenvuoden = 2007 vuoden
toiveesi = HALUSI

piste. Stadinarskan käsky numero 445566
BettyB.

Re: Uudenvuoden lupaukset-kedja! Onko niitä!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Lupaan olla kesäkuussa bikinikunnossa.

Ja lupaan viedä kauan vaivaamaani rinta-asiaa eteenpäin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Uudenvuoden lupaukset-kedja! Onko niitä!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BettyB. kirjoitti:Lupaan olla kesäkuussa bikinikunnossa.

Ja lupaan viedä kauan vaivaamaani rinta-asiaa eteenpäin.
Avattareesi nähden bikinikunto on meille miehille taaksepäinmenoa. Sensijaan rinta-asia eteenpäin kuulostaa oikealta kehitykseltä!
Vastaa Viestiin