Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Razormaid kirjoitti: Ja mielestäni se on edelleen tähän maailmanaikaan sallittua näyttää pettyneeltä jos torjutaan, vai olenko väärässä?
ei ei. pitää tehdä teinixit " no daah, siis en kai mä ny ollu tosissani, vähäks sä oot urpo, siis camoon. Hei vitsi, arvatkaa mitä toi luuli..."
Me transmitte sursum, Caledoni!
sanctus

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Razormaid kirjoitti:Ja mielestäni se on edelleen tähän maailmanaikaan sallittua näyttää pettyneeltä jos torjutaan, vai olenko väärässä?
Et. Olet oikeassa. Tähän pettymyksen ilmeeseen voi vielä lisätä sopivan teon, kuten esim. ottaa fiikusta kiinni latvasta ja pyöräyttää koko kasvia kukkaruukkuineen kuin harjoittelisi moukarinheittokisaan ja paiskata koko setti vasten seinää. Ikäväähän tässä on se, että multa menee myös töpseleihin. Ainakin sellaisiin, joissa ei ole muovisia suojaläppiä pistokkeiden rei'issä.

Tosin en tiedä, mikä tämän funktio oli. Tulkintaerimielisyys siitä, mitä oli tekeillä ei ainakaan ollut kyseessä. Ehkä tekoa voidaan perustella 22 -vuoden iällä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vetoremmit aiheuttaa karseita finnejä ranteisiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja syttiK »

sanctus kirjoitti: Ehkä tekoa voidaan perustella 22 -vuoden iällä.
Ei ei ei! Ja vielä kerran EI!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Think »

nexie kirjoitti:Empiiristen havaintojen perusteella uuden työvuoden aloittaminen tuntuu Maanantailta (tm), vaikka kalenterin mukaan on tiistai. Koska keskeneräiset työt ryömivät liskodiskon lattialle jo eilen illalla, niin teoreettisesti tarkasteltuna myös eilisen tunnit on tehty kivulla sisään.
Tämä on niin hienosti sanottu, että ihan itku tulee tämän tunnekuohun johdosta.



:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Think »

Tämä kipaleen kertosäe soinut päässä koko päivän:

I like to move it, move it
I like to move it, move it
I like to move it, move it
Ya like to....MOVE IT!

Olisiko ollut Reel 2 Real esittäjänä...no, sama se. Eniweis :arrow: :laatta:
Ovela kuin orgasmi
Rouva Pupu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Razormaid kirjoitti:Vituttaa. Vituttaa vituttaa vituttaa.
Perättömät juorut on vittumaisia, niiltä ei voi oikeastaan edes puolustautua. Pitää vaan antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, vittumaista silti. Koskakohan ihmiset aikuistuvat, tuskin koskaan.
Rouva Pupu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Think kirjoitti: Olisiko ollut Reel 2 Real esittäjänä...no, sama se.
Nojuuon. Laitoit sitten vahingon kiertämään ;)
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Think »

Rouva Pupu kirjoitti: Laitoit sitten vahingon kiertämään ;)
Uppista... :vihelt:

Olen vilpittömästi onnellinen puolestasi tämän uuden sointukuvion johdosta!

I like to move it, move it....:cheer: :hevikaraoke: :cheer:
Ovela kuin orgasmi
Edith

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Edith »

Jostain pitäis saada sitä itsekuria heräämisen suhteen.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Razormaid kirjoitti:Vituttaa. Vituttaa vituttaa vituttaa.
Olen ehtinyt asua paikkakunnalla neljä kuukautta ja jo nyt saan kuulla kiertävän niin pöyristyttävää juttua että oksat pois. Olen kuulemma uhannut tappaa erään henkilön, joka torjui minut kuukausia sitten.
Nyt hän tulee sitten sormi pystyssä valistamaan minua skitsofreenisyydestäni ja että pysyn kaukana hänen nykyisestä sydänkäpysestään :shock:
Huomio. En kärsi humalanaikaisista muistinmenetyksistä, se yksi varattu urpo joka mukaani tarttui on myöskin harmittavan tarkasti mielessäni.
Mitäpä tuollaiselle aiheelle voi tehdä, jos alan suureen ääneen toitottamaan että olen täysin mentaalisesti terve, ihmiset kuvittelevat minun kärsivän itsekieltäytymyksestä ja että olen kilahtanut kahta kauheammin.
Ja ei. En ole väittänyt tappavani ketään.
Ja mielestäni se on edelleen tähän maailmanaikaan sallittua näyttää pettyneeltä jos torjutaan, vai olenko väärässä?
Minä keskustelisin (siis huutaisin) juorujen levittäjän kanssa ja kysyisin juorun yksityiskohtia ja muutenkin panisin tilille juoruamisesta. Ei varmaan juoruilisi enää niin helposti.

Mutta oikeasti, ei niitä juoruja kannattaa ottaa niin vakavasti. Tärkeintä on, että elää niin, että on riittävän hyvä olo itsellä ja muilla, eikä mieti liikaa, mitä muut ihmiset sinusta ajattelevat. Kannattaa tietenkin harkita, mitä kertoo kenellekin ja mitä tekee kenenkin kanssa julkisesti, koska joillakin ihmisillä on taipumus käyttää tuota tietoa sinua vastaan.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Lahden motarilla, hiukan Heinolan jälkeen akun varotusvalo palo punasta, sitte nous lämpömittari huippulukemiinsa ja varotusvalo sillekin. Ohjaustehostin lakkas ja koko ohjaus meni älyttömän kankeaksi, jos sitä edes oli. Ei muutaku seuraavasta rampista ylös ja sopivaan kohtaan seis ja hätävilkut päälle.
Auto saatiin työnnettyä lähimmän kiskan pihaan ja siitä soittelin hinausautoa paikalle ja auto korjaamolle kello 17.45. Pienehkö vitutus. Laturin hihna ja laturin hihnan pyörä paskana. Auto jäi Heinola Cityyn, itse läksin paikalliseen Matkahuoltoon ja linja-autolla kohti Kuopiota, josta tuo ihana haki mut autollaan.
Huomenna tarvii soitella sille setä korjaajalle, että kui nopsaan saa valmista aikaan ja kuinka tavattoman paljon tuo lysti tulee maksamaan ja sit ei ku suunnittelemaan retkeä Heinolaan, jotta voin oman autoni hakea takas kotio, joskus....
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Vihtahousu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Vasen polvi perkeleen kipeä, tiedä sitten olisko sieltä sivusiteitä hajoillut/venähdellyt. Poikkauksellisesti tällä hetkellä oikea polvi on mukamas paremmassa kunnossa kuin vasen, mutta totta puhuen melkein täys invahan tässä on. Vähän nauratti kun eilen sain nuo liikuntasetelitkin, eipä tarvi niitäkään.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja shue »

Vituttaa tyypit, jotka yrittävät jatkaa parisuhdetta vetoamalla toisen osapuolen säälintunteeseen :roll:
Kuormasta ei syödä.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Julkisten kulkuvälineiden MUUT käyttäjät (kuin minä). En voi sille mitään, etenkään aamuisin kun en muutenkaan ole aamuihmisiä, että ajatukset kuten "menisi nyt toikin ääliö tosta sivummalle, taas pitää pönkeä retkeilyvarusteiden kanssa bussiin tuonkin hönön.., enää ei vapaita kahden istuttavia paikkoja.. pakko mennä jonkun ällökkeen viereen. Paskaatirallaa" vaeltavat mieltä läpi kuin ummettuneet pökäleet.

Aamuisin tollaista ei-aamuihmiselle.

(ylipäätään inhoan aamuja, en koskaan sano "hyvää huomenta." Huomenta riittää.)
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

HellBell kirjoitti:Julkisten kulkuvälineiden MUUT käyttäjät (kuin minä). En voi sille mitään, etenkään aamuisin kun en muutenkaan ole aamuihmisiä, että ajatukset kuten "menisi nyt toikin ääliö tosta sivummalle, taas pitää pönkeä retkeilyvarusteiden kanssa bussiin tuonkin hönön.., enää ei vapaita kahden istuttavia paikkoja.. pakko mennä jonkun ällökkeen viereen. Paskaatirallaa" vaeltavat mieltä läpi kuin ummettuneet pökäleet.

Aamuisin tollaista ei-aamuihmiselle.

(ylipäätään inhoan aamuja, en koskaan sano "hyvää huomenta." Huomenta riittää.)
Lisätään tohon vielä yksi elefantin kokoinen ja suunnilleen vastaavaa ääntä pitävä tenava, jonka äidille ei tulisi mieleenkään ehdottaa pikku pallerolleen volyymin laskemista. Ja sitten se joku joka haluaa jakaa ihan kaikelle kansalle puhelimitse ihmissuhde-, työ- ja kaikki muutkin ongelmansa.

Hmm. Pieni ihmisvihaaja sisälläni nostaa useinkin päätään julkisissa kulkuneuvoissa...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Rouva Pupu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lilo kirjoitti: Hmm. Pieni ihmisvihaaja sisälläni nostaa useinkin päätään julkisissa kulkuneuvoissa...
Liityn kerhoon. Aamusessiot ovat aina vakiot: bussin isoin ihminen änkee viereen rusentaen kylkiluut, kaksi lastenvaunua itkevillä vauveleilla, eteen tulee poikkeuksetta istumaan pullollisen hajuvettä päällensä kaatanut nainen (joskus partavesinen mies), ylienergiset ekaluokkalaiset, paapattava vanhempi nainen, ihmeellisesti kyylivä nörtti opiskelija mies (sori, oli ihan pakko) ja ja ja... Harvoin tämä kaava muuttuu.
MGandhi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Panettaa niin, että näköä haittaa! Sekös vituttaa, kun töitä pitäis silti saada tehtyä.
elco

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Ostaa auton niin saa matkustaa ihan yksin. Tosin muut autokuskit kuin itse ovat tietty etenemisrajoitteisia mulkvisteja.
NuoriDaavid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:Ostaa auton niin saa matkustaa ihan yksin. Tosin muut autokuskit kuin itse ovat tietty etenemisrajoitteisia mulkvisteja.
Sen vielä kestäis, mutta kun noilla Jokeribusseilla on etuus liikennevaloissa, katkaisevat aina etenemiseni vakioristeyksessä. Parhaassa tapauksessa Jokereita tulee synkronisesti molemmista suunnista 2,5 min välein niin, että ei meinaa päästä kääntymään vasemmalle ollenkaan.

No, kompensoin em. haitan ajamalla aina bussikaistaa.

Ps. ajoin kyllä aina ennekin bussikaistaa, eli sikäli...
Rouva Pupu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

elco kirjoitti:Ostaa auton niin saa matkustaa ihan yksin. Tosin muut autokuskit kuin itse ovat tietty etenemisrajoitteisia mulkvisteja.
Nooh, kanssamatkustajani voivat todennäköisesti lisätä aamusessiolistaansa nyrpeän "happamia marjoja syönyt"- ilme naikkosen.

No jos ensin ajaisi sen ajokortin, sitten voisi ostaa kauppakassin. Toisaalta tämä rekkojen seassa ajelu ei inspaa kovinkaan paljon, päivästä toiseen peltiä niiden kanssa rymisee. Ehkä täällä ei oikeasti osata ajaa :roll:
elco

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Sen vielä kestäis, mutta kun noilla Jokeribusseilla on etuus liikennevaloissa, katkaisevat aina etenemiseni vakioristeyksessä. Parhaassa tapauksessa Jokereita tulee synkronisesti molemmista suunnista 2,5 min välein niin, että ei meinaa päästä kääntymään vasemmalle ollenkaan.
Ratkaisu on SRT8:
elco kirjoitti: Jos minä olisin tuollainen sikarikas tossun alla "elävä" Britnin pimppikuvalehtiä auton vararenkaan säilytystilaan piillotteleva housuun kakkiva kaappihomo niin en missään olosuhteissa tyytyisi 300C SRT8:a vähempään! Siinä olisivat potilaat ihmeissään, kun Tohtori Ei poistuu paikalta 100km/h 5 sekuntia käsipäivään jälkeen. SRT 8:n ehdoton lisäplussa on rengaskerta (255/45ZR20 takana), jota ei saa mistään ja sieltäkään luultavasti ei alle tonnilla pari. Joka tapauksessa niitä eittämättä kuluu. Bensa voi jopa loppua huoltoasemilta tuon oston jälkeen, kun pistelee menemään 21 litran euronormioptimikaupunkikulutuksella.

Älä ole niin Järkevä! Tämä Auto on jokaisen siihen sijoitetun (eittämättä monen) euron arvoinen, saa tuntemaan itsesi Mieheksi ja on muutenkin ainoa oikea, Lopullinen Ratkaisu.
Vihtahousu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

elco kirjoitti:Ratkaisu on SRT8:
Jeep Grand Cherokee SRT-8
Kuva

Toimii myös waimolle ja poistuu silti paikalta 5 sekunnissa, yhtiömme suosittelee ND:lle :wink:
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Lilo kirjoitti: ..
Hmm. Pieni ihmisvihaaja sisälläni nostaa useinkin päätään julkisissa kulkuneuvoissa...
Correctamundo.
elco kirjoitti:Ostaa auton niin saa matkustaa ihan yksin. Tosin muut autokuskit kuin itse ovat tietty etenemisrajoitteisia mulkvisteja.
Ei varaa. Ja vaikka omistaisin auton, en ajaisi sillä (ajokortti on tosin suoritettu); en vain pidä autolla ajamisesta.
CandyMan

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Lilo kirjoitti:Hmm. Pieni ihmisvihaaja sisälläni nostaa useinkin päätään julkisissa kulkuneuvoissa...
Joo. Miksi ihmiset eivät voisi vain kuolla? Siis nopeammin?

Tosin nyt kun olen siirtynyt takaisin yksityisautoiluun hankaloituneen työmatkan takia, valitettavasti autoni on osoittautunut täydeksi mulkvistiksi. Olen sen kanssa yhdessä enää vain säälistä.
Vastaa Viestiin