Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sheetlord kirjoitti:Esimerkki: olen menossa 250 km päähän suorittamaan yhteen kurssiin kuuluvaa rästisukellusta tulevana sunnuntaina. Ajatus oli pitkästä matkasta johtuen mennä jo edellisenä päivänä, tehdä pari vetoa ja tutustua paikkoihin. Sain jäljitettyä kaverin jonka taskussa avaimet tuonne ovat. "No ei käy kun silloin on täyttä". MITÄ VITUN TÄYTTÄ? Ko. montussa on valtava määrä luolia joista syvimmät yltävät 100 metriin. Miten siellä voi olla TÄYTTÄ??? Ovatko kaikki kiinalaiset tulossa yhtä aikaa veteen?
Ethän vaan tarkoita tätä mun "koti"kaupunkia ja vanhoja kaivosluolia...? :roll:
Jos, niin en edes ihmettele saamaasi vastausta.
Sheetlord

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Bliss kirjoitti:Ethän vaan tarkoita tätä mun "koti"kaupunkia ja vanhoja kaivosluolia...? :roll: Jos, niin en edes ihmettele saamaasi vastausta.
Ei ei! Siellä homma toimii itse asiassa erittäin hyvin! Vaikka tapahtumiin on tunkua, niin melkein viikottain sinne on päässyt.
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sheetlord kirjoitti:Siellä homma toimii itse asiassa erittäin hyvin!
Ohhoh :shock:
Meno on siis muuttunut sitten viime kuulemani. Tai homman hallitsija vaihtunut :D
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vuorokausirytmin kanssa ongelmia. Olisiko narkolepsia kyseessä? :? *paskat* :krooh:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja brona »

Eilen ekaa päivää töissä ja jo ottaa pomo aivoon. Stanan urpo meni antamaan mun asiakkaita uudelle partiolle kysymättä multa ja nyt en sit saa takaisin niitä, vaikka mulla on vajaat tunnit. On se mukavata, että vanhat jää uusien jalkoihin. Haistakoot paskan!
...
Dr.Diarrhea

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Joo, nym menee kyl hermot. Kuulin just et multa oli töissä pantattu tärkeä tieto ja tehty paikkokeikka mun etsinnälle ja löydetty iso mälli. Totta munassa olisin ihan eri lailla tehnyt työni, jos mulle olis kerrottu tieto, eikä pantattu sitä. Vittu, meni kyllä luottamus ainakin hetkeksi yhteen työkaveriin.

Ihan uudentyyppinen juttu mulle. Tuntuu ihan absurdilta :x
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Joo, nym menee kyl hermot. Kuulin just et multa oli töissä pantattu tärkeä tieto ja tehty paikkokeikka mun etsinnälle ja löydetty iso mälli. Totta munassa olisin ihan eri lailla tehnyt työni, jos mulle olis kerrottu tieto, eikä pantattu sitä.
Suosittelen ulkomaalaispuolta, mielenkiintoisia ihmisiä ja eksoottisia matkoja...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dr.Diarrhea

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Lolita kirjoitti:Suosittelen ulkomaalaispuolta, mielenkiintoisia ihmisiä ja eksoottisia matkoja...
Olis kyllä kiva puhella kieliä. Tänään neuvoin yhtä mamua maksupäätteellä, kun se ei osannut maksaa laskua, josta se oli jo osan maksanut. Se pisti high fiven lopuksi, ja kummallekin tuli hyvä mieli.

Mut mä en jaksais ehkä niitä liirumlaarumeita, et keinolla tahansa halutaan Suomeen.

Saattoreissuilla olen jonnin verran ollut: Ruotsissa, Norjassa, Romaniassa, Saksassa... Mukavan työkaverin kanssa kivoja, joskin aika raskaista reissuja.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Olis kyllä kiva puhella kieliä.

Tässä Petri varmaan osaa auttaa..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dr.Diarrhea

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ann kirjoitti: Tässä Petri varmaan osaa auttaa..
Yleisesti ottaen Pete on ihan kiva äijä...vihollisen muna suussa. Jotenkin näen tulevaisuuni ilman Peteä, jooh, niin on parempi.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dr.Diarrhea kirjoitti:...vihollisen muna suussa.

Suck the one you hate,
don't discriminate.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

-Superior- kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:
par-sky kirjoitti:nyt kyllä vituttaa. mulle on tullut mun elämäni ensimmäinen finni. Vittu 24 vuotiaana! olis ees tullu vaikka nenän päähän, mutta ei! Vittu kankkuun! Sattuu joka vitun kerta kun istun persiilleni!
Minä olisin ainakin tyytyväinen, jos olisin säästynyt tuohon ikään asti yhdellä finnillä perseessä.
Samaa mieltä. Itse aloin saada finnejä runsaammin heti 12–13-vuotiaana ala-asteen kuudennella, ja pahimmillaan akneni oli vuoden 2000 tienoilla lukiossa. Kasvoni olivat kauttaaltaan aivan aknen peitossa, ja kärsin joka ikinen päivä. Yläasteella pojat alkoivat vieläpä kiusata minua, muun muassa osoittivat piirtoheittimen valon kasvoihini kuuluttaen kohteliaasti, että "katsokaa koulun ruminta tyttöä". Jossain vaiheessa vanhempani veivät minut lopulta ihotautilääkärille, ja jouduin ottamaan parikin hyvin vahvaa Roaccutan–isotretioniini-kuuria. Jep, finni perseessä.
varmasti on ollut ikävää kärsiä pahasta aknesta. mitenkäs se muuttaa mun finnini inhottavuuden? sanoinko mä jossain kohtaa että mua vituttaa ettei ennen ole ollut finnejä? voi voi, mikään ei saa harmittaa kun jollain on kaikki aina huonommin.

jalkani katkesi = jollain ei ole edes jalkoja!
sain ruokamyrkytyksen = joillain ei ole edes ruokaa!

buuhuu.
Me transmitte sursum, Caledoni!
safi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja safi »

Vituttaa nyt ihan todenteolla rakkaat ystävättäreni, joiden kanssa olen nyt kolme päivää vääntänyt sähköpostin välityksellä tulevasta uudesta Islannin matkasta. Mielipiteemme edes vaellupaikasta ei käy yksiin tai oikestaan mikään muukaan koko hommassa. Voi helvetin helvetti, että voi olla hankalaa, kun osa asuu Helsingissä, osa pohjosessa ja yksi vielä ulkomailla ja minä taas ihan eri paikassa. Tässä taitaa käydä nyt niin, että allekirjoittanut ei lähde ollenkaan tai lähtee ainakin ihan toiseen maahan toisessa seurueessa... : ( i
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

par-sky kirjoitti:varmasti on ollut ikävää kärsiä pahasta aknesta. mitenkäs se muuttaa mun finnini inhottavuuden?

Se on perseessäsi, joka on kuitenkin sitä paitsi huono. Omat kasvoni taas ovat kauniit, kauniit!
sanoinko mä jossain kohtaa että mua vituttaa ettei ennen ole ollut finnejä?

Kaikilla tali ei kerry ihohuokosiin. :]
voi voi, mikään ei saa harmittaa kun jollain on kaikki aina huonommin.
Totta kai saa harmittaa. Sen sijaan, jos tunnet tarvetta raportoida pyllyssä olevasta tulehtuneesta rauhasesta internettiin, on sinussa vain jokin outo vika.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

-Superior- kirjoitti: sinussa vain jokin outo vika.
niin onkin. lääkäritkin on pitkään sitä ihmelleet :wink:
Me transmitte sursum, Caledoni!
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.10.2007 19:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

safi kirjoitti:Vituttaa nyt ihan todenteolla rakkaat ystävättäreni, joiden kanssa olen nyt kolme päivää vääntänyt sähköpostin välityksellä tulevasta uudesta Islannin matkasta. Mielipiteemme edes vaellupaikasta ei käy yksiin tai oikestaan mikään muukaan koko hommassa. Voi helvetin helvetti, että voi olla hankalaa, kun osa asuu Helsingissä, osa pohjosessa ja yksi vielä ulkomailla ja minä taas ihan eri paikassa. Tässä taitaa käydä nyt niin, että allekirjoittanut ei lähde ollenkaan tai lähtee ainakin ihan toiseen maahan toisessa seurueessa... : ( i
Joopa joo. Viimeksi olen tehnyt vapaa-ajan ulkomaan matkan jonkun toisen ihmisen kanssa yläasteella.. Osasyy on juuri se, että en jaksa neuvotella joka asiasta, että miten tehdään ja niin poispäin. Yksin matkustaminen on aika mukavaa. Tosin on matkoja, jotka haluaisin tehdä jonkun ihmisen kanssa, esim. Jenkkilän poikkiajo. Heh, etenkin kun ei ole itsellä ajokorttia. Mutta se kenet tuollaisellekin matkalle kelpuuttaisin mukaan onkin toinen juttu. No, muutama tulee mieleen.
Kikkelis kokkelis.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Keikaus kirjoitti:Tosin on matkoja, jotka haluaisin tehdä jonkun ihmisen kanssa, esim. Jenkkilän poikkiajo. Heh, etenkin kun ei ole itsellä ajokorttia. Mutta se kenet tuollaisellekin matkalle kelpuuttaisin mukaan onkin toinen juttu. No, muutama tulee mieleen.
Ah, mun ihana isukki meni ja osti asuntoauton (just sellanen kasikytluvun 10metrinen laiva..) jenkeistä kaverinsa kanssa puoliksi ja ne jätti sen sinne jotta voi kierrellä Ameriikkaa.
Veikkaan vaan että mutsia on aika hankalaa saada moiselle reissulle mukaan joten mun täytyy käyttää sitä autoa koko perheen puolesta!
Mulla on nyt siis myös seuraongelma, koska ne tyypit jotka mukaani haluaisin on sellasia raikulipoikia että se on kyllä entinen auto sen parin kuukauden reissun jälkeen..
Mutta reissu kyllä tulee toteutumaan tässä vuoden sisällä.
safi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja safi »

Keikaus kirjoitti: Joopa joo. Viimeksi olen tehnyt vapaa-ajan ulkomaan matkan jonkun toisen ihmisen kanssa yläasteella.. Osasyy on juuri se, että en jaksa neuvotella joka asiasta, että miten tehdään ja niin poispäin.
No ei tämä aijemmin ole näin hankalaa ollut. Nyt tilanne on kyllä pikkasen erillainen, koska olemme menossa toista kertaa samaan maahan ja jokaisella tuntuu olevan melko vahva kanta siitä mitä lomalta haluaa ja niiden yhdistäminen onkin sitten toinen juttu. Meitä, kun on kaiken kaikkiaan kahdeksan eukkoa ja kolme niistä vielä erityisen kovaluonteisia.

Olemmehan me ennenkin yhteen ottaneet ja rajusti, kun tunnettu on toisemme jo lähemmäs 10v ja turha hienostelu karissut jo aikoja sitten pois. Nyt alkaa kuitenkin tuntua siltä, että ystävyys voi jopa katketa lopullisesti joidenkin väliltä tämän homman takia.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

safi kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Joopa joo. Viimeksi olen tehnyt vapaa-ajan ulkomaan matkan jonkun toisen ihmisen kanssa yläasteella.. Osasyy on juuri se, että en jaksa neuvotella joka asiasta, että miten tehdään ja niin poispäin.
No ei tämä aijemmin ole näin hankalaa ollut. Nyt tilanne on kyllä pikkasen erillainen, koska olemme menossa toista kertaa samaan maahan ja jokaisella tuntuu olevan melko vahva kanta siitä mitä lomalta haluaa ja niiden yhdistäminen onkin sitten toinen juttu. Meitä, kun on kaiken kaikkiaan kahdeksan eukkoa ja kolme niistä vielä erityisen kovaluonteisia.

Olemmehan me ennenkin yhteen ottaneet ja rajusti, kun tunnettu on toisemme jo lähemmäs 10v ja turha hienostelu karissut jo aikoja sitten pois. Nyt alkaa kuitenkin tuntua siltä, että ystävyys voi jopa katketa lopullisesti joidenkin väliltä tämän homman takia.
Neuvoni on, että tehköön kukin kolmesta pahansisuisesta akasta mitä lystää ja loput omiaan. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Sheetlord

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Nyt kärähti!

Olen työn ohessa tehnyt av-ammattitutkintoa, koulussa jonka opettajat eivät pystyneet opettamaan minulle oikeastaan mitään uutta. MINÄ voisin opettaa tuossa oppilaitoksessa toinen käsi sidottuna selän taakse.

Nyt lopputyö on jätetty, mutta sepä ei riitä, ehei. Kahta päivää ennen näyttöä tulee soitto että "sun pitäis kirjoittaa pari esseetä ja muutama raportti jossa kerrot työstäsi". Voi jumalauta! Lopputyön mukana oli jo käsikirjoitus, synopsis ja pari muuta juttua. Mitä vitun pellejä nämä ovat? Ai että työelämässä käytetään työaikaa esseiden kirjoittamiseen siitä, mitä tuli tehtyä??? Kyllä tuo varmaan sopii niille työelämästä syrjäytyneille tai opiskelijoille joita kurssilla oli - niillä on aikaa. Mä teen jo täyttä päivää duunia, teen jo työkseni asiakasneuvotteluja, olen suunnitellut itsekseni kokonaisia www-projekteja. Ja nyt sitten pitäisi ruveta ainekirjoittamaan samasta, jonka osaa jo.

Siinä meni sitten sekin vapaa sunnuntai. Helvetin helvetti! Pyyhkisin perseeni koko tutkinnolla muuten, mutta ilman sitä ei saa 300 euron stipendiä. Ja se raha tarvitaan uusiin harrastusvälineisiin.
PerttiMakimaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Sheetlord kirjoitti:Nyt kärähti!

Olen työn ohessa tehnyt av-ammattitutkintoa, koulussa jonka opettajat eivät pystyneet opettamaan minulle oikeastaan mitään uutta. MINÄ voisin opettaa tuossa oppilaitoksessa toinen käsi sidottuna selän taakse.

Nyt lopputyö on jätetty, mutta sepä ei riitä, ehei. Kahta päivää ennen näyttöä tulee soitto että "sun pitäis kirjoittaa pari esseetä ja muutama raportti jossa kerrot työstäsi". Voi jumalauta! Lopputyön mukana oli jo käsikirjoitus, synopsis ja pari muuta juttua. Mitä vitun pellejä nämä ovat? Ai että työelämässä käytetään työaikaa esseiden kirjoittamiseen siitä, mitä tuli tehtyä??? Kyllä tuo varmaan sopii niille työelämästä syrjäytyneille tai opiskelijoille joita kurssilla oli - niillä on aikaa. Mä teen jo täyttä päivää duunia, teen jo työkseni asiakasneuvotteluja, olen suunnitellut itsekseni kokonaisia www-projekteja. Ja nyt sitten pitäisi ruveta ainekirjoittamaan samasta, jonka osaa jo.

Siinä meni sitten sekin vapaa sunnuntai. Helvetin helvetti! Pyyhkisin perseeni koko tutkinnolla muuten, mutta ilman sitä ei saa 300 euron stipendiä. Ja se raha tarvitaan uusiin harrastusvälineisiin.
Alkaa kuulostaa, että opiskelupaikkasi on <lisää paikkakunta> AMK.

Siis homma toimii niin, että jos et onnistu työurallasi yksityisellä etkä julkisella puolella jää aina tilaisuus opettajanuralle. Siellä voikin sitten maksella kalavelat.

Eli sinä väännät nyt sen esseen täyteen itsestäänselvyyksiä ja sanot vielä opettajalle, että oli kyllä hyvä idea ja kumarratkin vielä. Nöyryydestä elämän nöyryyttämät pitävät.
Rouva Pupu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sheetlord kirjoitti:Voi jumalauta! Lopputyön mukana oli jo käsikirjoitus, synopsis ja pari muuta juttua. Mitä vitun pellejä nämä ovat? Ai että työelämässä käytetään työaikaa esseiden kirjoittamiseen siitä, mitä tuli tehtyä???
No jopas. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Asia olisi ehkä toinen jos olisi jotain julkaistavaa materiaalia.
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sheetlord kirjoitti:..MINÄ...sidottuna......pari muuta juttua. ...itsekseni...perseeni... välineisiin....
NUUH!
Sheetlord

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

PerttiMakimaa kirjoitti:Nöyryydestä elämän nöyryyttämät pitävät.
Hyvin sanottu :D Ja AMK:sta tosiaan on kyse. Ainoa syy miksi edes hain sinne oli se, että silloin duunissa oli tylsää.
Rouva Pupu kirjoitti:Eihän tuossa ole mitään järkeä. Asia olisi ehkä toinen jos olisi jotain julkaistavaa materiaalia.
Yleensäkään graafisen ja digimedia-alan hommissa potentiaalista työnantajaa ei niinkään kiinnosta mitä kouluja olet käynyt kuin se, mitä sulla töitä sulla on portfoliossasi. Ne kertovat osaamisesta ihan toisella tavalla kuin homeiset tutkintolaput.
ninnithequeen kirjoitti:..MINÄ...sidottuna......pari muuta juttua. ...itsekseni...perseeni... välineisiin....
Sähän luet mua kuin piru raamattua :D
Viimeksi muokannut Sheetlord, 19.01.2007 15:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vastaa Viestiin